Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από theo G4 »

rainmaker έγραψε:Εγώ πάλι ρε παιδιά διαφωνώ..

Μπορεί να ακούγονται χαζοί οι λόγοι, αλλά νομικά δεν βλέπω να είναι και τόσο εύκολο να ξεπεράσεις κάποια τυπικά και διαδικαστικά προβλήματα, σε ένα κράτος τόσο ελεεινά δυσκίνητο όπως το ελληνικό.
Μπορεί να είναι χαζό, μπορεί να είναι γελοίο, αλλά αν είναι αλήθεια, είναι αρκετός λόγος για να σε καθυστερήσει κάμποσο διάστημα..

Απο την άλλη, εφόσον και με τη σημερινή τους ανακοίνωση πιστοποιούν τη θέληση τους να βάλουν λευτά, δεν νομίζω οτι είναι πιθανό ένας απλός διαδικαστικός λόγος να χαλάσει εν τέλει τη δουλειά. Να την καθυστερήσει, ίσως. Οχι να τη χαλάσει όμως.
Άσε που για μένα αν βάλουν λεφτά για μεταγραφές, τελειώνει το ζήτημα. Κανείς δεν θα μπορεί να τους αποτρέψει έπειτα κυρίως γιατί θα τους στηρίζει ο κόσμος. Ιδωμεν..
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ανακοινωση χωρις νοημα για μας.....απλα λενε οτι κποι κακοι τους βαζουν εμποδια γι α να μην κανουμε μεταγγραφες......παιζουν πολυ επικοινωνιακα//////εγω θα τους στηριξω οταν παραουν μτχες και οταν κανουν μεταγγραφες....μεχρι τοτε...τπτ///////


εχουμε αγωνα αυριο και αν δεν ηταν το 2 0....εγκεφαλικο.......
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

Περναμε σημερα.... και ολα καλα....
Αν ομως γινει στραβη....λογω της μεταγραφικης ''γυμνιας'' της ομαδας....
...καλο θα ηταν μερικοι να ''καθυστερισουν'' την επιστροφη τους στα ''πατρια εδαφη''...
....και καποιοι να ξανασκεφτουν να ερθουν στην Τουμπα παριστανοντας τους ''μπρουκληδες'' -''επενδυτες''......
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Παλι τα ίδια......!

Αμα γίνει αυτό .............μη γυρίσετε στη Τούμπα....Αμα γίνει το άλλο μη γυρισετε στη Θεσσαλονίκη κτλ.

Ρε μην χολοσκάτε και μη χαλάτε τη ζαχαρένια σας προκαταβολικά......ας γίνει το ματσάκι και αμα ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΑΣ .....αποκλειστούμε......το συζητάμε στο ΤΟΠΙΚ που πρέπει.

Πωπω τι γκρίνια ειναι αυτη.....!
Άβαταρ μέλους
DaFFy_NaSH
Δημοσιεύσεις: 656
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
Τοποθεσία: N. Σερρών

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από DaFFy_NaSH »

Άποψη μου ότι πριν τέτοιο ματς το τελευταίο που πρέπει να ασχολούμαστε είναι αυτά.. Πάτα το ένα λουκέτο το γ....ιδι και ανοιξτο αύριο... Γλυτώσαμε τα εμφράγματα και τα εγκεφαλικά αλλου και αλλού, μην στραβοστομιάσουμε εδω μεσα... Ο Θεός να βάλει το χέρι του αύριο να λέμε στους μύες των παικτών μας... Είμαστε νέοι για εμφράγματα...
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από theo G4 »

Αδερφέ μου τα εγκεφαλίκα και τα εμφράγματα εδώ θα τα πάθουμε. ;)
Άβαταρ μέλους
DaFFy_NaSH
Δημοσιεύσεις: 656
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
Τοποθεσία: N. Σερρών

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από DaFFy_NaSH »

Το μόνο που έμεινε να ακούσω για να μπω στην ΜΕΘ είναι κανα τρελο του τυπου "προσωρινη τύφλωση έπαθε ο λαζλο μπολονι μετα απο κεφαλιά στον τοίχο λόγω απογνωσης για τους τραυματισμούς και το ματς θα κοουτσαρει ο γιασερ..."
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από theo G4 »

ΜΕΘ ????????


Άστο το έπιασα ( μονάδα εντατικής θεραπείας ) :lol: :lol: :lol: :lol:
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από theo G4 »

Μην μασας περάσαμε στους ομίλους :nairepaok:

Αλλού είναι πλέον το άνχως ;)
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

ναι να μαζεψουμε τα χαρτια :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
DaFFy_NaSH
Δημοσιεύσεις: 656
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
Τοποθεσία: N. Σερρών

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από DaFFy_NaSH »

Να σου πω την αλλήθεια για μένα η υπόθεση "επενδυτών" -ΤΗΝ ΕΧΩ ΣΙΧΑΘΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΞΗ- δεν μου δημιουργεί άγχος. Ότι είναι να γίνει θα γίνει... Αν μπουν καλώς αν δεν μπουν πάλι καλώς, εγώ εδώ θα είμαι, αιώνιος αιμοδότης, σαν εσενα και άλλους πολλούς...

Και να σου πω την αλλήθεια, πιο πολύ άγχος μου δημιουργεί το να κάτσω να το ξεψιρίσω το θέμα... Γιαυτό απλά παρακολουθώ και όταν/αν γινει κάτι επίσημο θα την ψάξω...
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από theo G4 »

Σ΄αυτό το κ@λ@κράτος ο κάθε γραφιάς πίσω από έναν γκισέ ζητάει ότι θέλει.

Είναι η εξουσία :evil:

Πόσο μάλον οι υπουργοί οι γενικοί γραμματείς και οι λυποί φαρησαίοι.
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

σωστη προσεγγιση απλα με ολη αυτη τη βαβουρα σου δημιουργουνται προσδοκιες χωρις να το καταλαβαινεις.και επισης το χειροτερο που δε τρελαινει ειναι οτι τα τελευταια 2 χρονια δεν εχουμε κανει μεταγραφη με τη δικιολογια οτι περιμενουμε καποιους λυτρωτες καθε φορα.ε εγω προσωπικα δεν μπορω να το ακουω αλλο αυτο.εχει καταντησει αηδια
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από theo G4 »

DaFFy_NaSH έγραψε:Να σου πω την αλλήθεια για μένα η υπόθεση "επενδυτών" -ΤΗΝ ΕΧΩ ΣΙΧΑΘΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΞΗ- δεν μου δημιουργεί άγχος. Ότι είναι να γίνει θα γίνει... Αν μπουν καλώς αν δεν μπουν πάλι καλώς, εγώ εδώ θα είμαι, αιώνιος αιμοδότης, σαν εσενα και άλλους πολλούς...

Και να σου πω την αλλήθεια, πιο πολύ άγχος μου δημιουργεί το να κάτσω να το ξεψιρίσω το θέμα... Γιαυτό απλά παρακολουθώ και όταν/αν γινει κάτι επίσημο θα την ψάξω...
+ + + + αδερφέ μου,

αλλά φέτος είναι τεράστια ευκαιεία :nairepaok:

Αυτό το υποπτέυωντε και άλλοι
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από theo G4 »

Πάντος μεταγραφές έπρεπε να κάνει η τωρινή διοίκηση και όχι η επόμενη.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”