Καϊμάκι ?΅K_geo έγραψε:και βαζει που λες το γκολ και λεω τωρα αντι για τοξο θα πεταξει το καϊμακι στη φαλαινα....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- billospaok_4
- Δημοσιεύσεις: 247
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 15:46
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
kataramenos5 έγραψε:Καϊμάκι ?΅K_geo έγραψε:και βαζει που λες το γκολ και λεω τωρα αντι για τοξο θα πεταξει το καϊμακι στη φαλαινα....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Λες εκείνο... το ασπρο..., το πηχτό εεε...Χμμ ,μπορεις να το πεις κι έτσι
![]()
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Πόνος και ηδονή...αυτό είσαι για εκείνους...
ΑΡΧΗΓΑΡΑ, ξέσκιζέ τους όπου τους βρίσκεις!
ΑΡΧΗΓΑΡΑ, ξέσκιζέ τους όπου τους βρίσκεις!
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
EΣΥ,εσυ πουλι μ΄ εγαμεσες το πιστοπον ατουνstelyk έγραψε:ΕΣΥ ΓΙΑΒΡΙΜ ΕΣΥ!!!
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
kataramenos5 έγραψε:Καϊμάκι ?΅K_geo έγραψε:και βαζει που λες το γκολ και λεω τωρα αντι για τοξο θα πεταξει το καϊμακι στη φαλαινα....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Λες εκείνο... το ασπρο..., το πηχτό εεε...Χμμ ,μπορεις να το πεις κι έτσι
![]()
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Απο τη γαρασαρη εισαι και τα λες αναποδα prist???prist64 έγραψε:EΣΥ,εσυ πουλι μ΄ εγαμεσες το πιστοπον ατουνstelyk έγραψε:ΕΣΥ ΓΙΑΒΡΙΜ ΕΣΥ!!!
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
EΣΥ,εσυ πουλι μ΄ εγαμεσες το πιστοπον ατουν[/quote]
Απο τη γαρασαρη εισαι και τα λες αναποδα prist???[/quote]
Κι εγανεψα,ντο λες,Καρσλης ειμαι
Απο τη γαρασαρη εισαι και τα λες αναποδα prist???[/quote]
Κι εγανεψα,ντο λες,Καρσλης ειμαι
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Συνηθως αυτοι (εκ γαρασαρης) λεγανε πολλες λεξεις σαν αναγραμματισμο.
Ας πουμε "τα ποδαρια" ελεγαν "τα ποραδια" και επειδη εγραψες πιστοπον και οχι σπιτοπον πηγε ο νους μου εκει...
Καρσλης...Ωραιος...
Απο τις ωραιοτερες μερακληδικες μελωδιες το Καρς.
Ας πουμε "τα ποδαρια" ελεγαν "τα ποραδια" και επειδη εγραψες πιστοπον και οχι σπιτοπον πηγε ο νους μου εκει...
Καρσλης...Ωραιος...
Απο τις ωραιοτερες μερακληδικες μελωδιες το Καρς.
Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Απο τη γαρασαρη εισαι και τα λες αναποδα prist???[/quote]prist64 έγραψε:EΣΥ,εσυ πουλι μ΄ εγαμεσες το πιστοπον ατουν
Κι εγανεψα,ντο λες,Καρσλης ειμαι[/quote]
Καρσλης είμαι και εγω
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7551
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
σουρμε,δεν το εγραψα αναποδα,πιστοπον,οπως λεμε πιστη.sourmenetes έγραψε:Συνηθως αυτοι (εκ γαρασαρης) λεγανε πολλες λεξεις σαν αναγραμματισμο.
Ας πουμε "τα ποδαρια" ελεγαν "τα ποραδια" και επειδη εγραψες πιστοπον και οχι σπιτοπον πηγε ο νους μου εκει...
Καρσλης...Ωραιος...
Απο τις ωραιοτερες μερακληδικες μελωδιες το Καρς.
Η γιαγια μου που ηρθε απο τη Ρωσια,το ελεγε.
Και τελος τα............................................off topic
- georgedoulk2008
- Δημοσιεύσεις: 1868
- Εγγραφή: Σάβ 01 Φεβ 2014, 14:37
- Τοποθεσία: Leytonstone, East London baby!
- Επικοινωνία:
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μακαρι να μην ειχε προβλημα γιατι σφιξαμε...
ΥΓ Απο το Επες της Γαρασαρης είμαι εγώ.
ΥΓ Απο το Επες της Γαρασαρης είμαι εγώ.