Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
-
Daskalos_4
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αδιαφορη μου ειναι η εθνικη γενικοτερα, αλλα γι αυτο το μπ@σταρδακι τον κασετα πολυ το χάρηκα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Δεν είμασταν κακοί. Μόνο οι μπροστινοί: Μασούρας, Γακουμάκης, Πέλκας, Μπακασέτας
- PoccoPicante
- Δημοσιεύσεις: 153
- Εγγραφή: Τρί 21 Μάιος 2019, 17:22
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
+1926 Δικαίωση του ποδοσφαίρου φίλε , δεν κατέβηκες να κερδίσεις ενώ ακόμα και στο σημερινό χάλι η Γεωργία έδειχνε κατά πολύ υποδεέστερηDimitrisou έγραψε:Οτι και να γινει στα πεναλτι ειναι τραγικο να πηγαινεις να παιξεις κρυφτο με μια ομαδα στο επιπεδο της γεωργιας..τωρα πανε παιξε πεναλτι εκτος εδρας με 50000 κοσμο να σε γιουχαρει...εβγαλες και τους εκτελεστες σου εξω η τους εχεις παγκο..για γελια..
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ότι και να λέμε πάντως με τέτοιους ανύπαρκτους κεντρικούς μέσους καμία ομάδα δεν μπορεί να κάνει απολύτως τίποτα. Με Κουρμπέλη, Σιώπη, Μάνταλο, Μπουχαλάκη και τον παλαίμαχο Ζέκα δεν πάτε πουθενά.
Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ελπιζω να αποσυρθει ο κασετινας γιατί ειναι μεγαλο βαρίδιο.
Ο Γιακουμακης πως κανει καριερα ως ποδοσφαιριστής;
Απορω μερικοι που θελανε τον Σιωπη στην ομαδα, κοντρολ με το καλαμι.
Ο Γιακουμακης πως κανει καριερα ως ποδοσφαιριστής;
Απορω μερικοι που θελανε τον Σιωπη στην ομαδα, κοντρολ με το καλαμι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Мир την Τρί 26 Μαρ 2024, 21:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τι να στεναχωρηθούμε ρε φίλε. Με τα βύσματα και τον χομπίστα στον πάγκοHayate έγραψε:Δε στεναχωρέθηκα καθόλου μα καθόλου...
-
papwolf
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ελπίζω να πέρασε η όρεξη να αποκτήσουμε το οποιοδήποτε ταγάρι από αυτήν την εθνική.
Ελληνόπουλα θέλουμε...?
Μόνο από τις ακαδημίες μας.
Ελληνόπουλα θέλουμε...?
Μόνο από τις ακαδημίες μας.
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Που να ήμασταν κιόλας... Από το σαν μαρίνο θα χάναμεΑποστόληςΑ έγραψε:Δεν είμασταν κακοί. Μόνο οι μπροστινοί: Μασούρας, Γακουμάκης, Πέλκας, Μπακασέτας
-
blackchaos
- Δημοσιεύσεις: 705
- Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ 2018, 12:51
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Αίντε ξεκούραστοι για το ch.l ο κωνσταντελιας και ο κουλιεράκης του χρόνου
!
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Καμία στεναχώρια για την εθνική αιλαδας.
Παιχνίδια μανατζαραιων ήταν πάντα και αποκλεισμός όσων δεν παίζουν-επαιζαν στο πόκ.
Ντροπή να παίζουν παίχτες που δεν έχουν χρόνο συμμετοχής στις ομάδες τους.
Άιντε στην Μύκονο τώρα.....
Παιχνίδια μανατζαραιων ήταν πάντα και αποκλεισμός όσων δεν παίζουν-επαιζαν στο πόκ.
Ντροπή να παίζουν παίχτες που δεν έχουν χρόνο συμμετοχής στις ομάδες τους.
Άιντε στην Μύκονο τώρα.....
- theodorsalonika
- Δημοσιεύσεις: 2793
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
ο μπαμπα ειναι κομητης μπροστα σε ολους αυτους...και ο μειτε και ο ταισον ειναι διαστημοπλοια μπροστα τους..
ευτυχως τελειως αυτη η κωμωδια..
δηλαδη ο μπακασετας ο χειροτερος του γηπεδου εχασε πεναλτυ..οπως και ο γιακουμακης που δεν ακουμπησε μπαλα..
αι ρε..μπραβο στους γεωργιανους..
ο μανταλος επαιξε και μπραβο του...
μου εβγαλε ιωανιδη και εβαλε γιακουμακη...γελανε και οι πετρες..
ο αλλος ο τσιμικας..εκανε 100 σεντρες νομιζω μια ηταν καλουτσικη..ολες τις αλλες τις κανω και γω...
ο κοσμος ρε παπαρα προπονητη παιρνει τους φορμαρισμενους
τζολης πεταει δεν τον πηρες
κουλε εχει ψυχολογια δεν τον εβαλες
και δεν ξερω εγω και ποιους αλλους..
αι καλο δρομο να χεις,αδειασε μας την γωνια και συ

ευτυχως τελειως αυτη η κωμωδια..
δηλαδη ο μπακασετας ο χειροτερος του γηπεδου εχασε πεναλτυ..οπως και ο γιακουμακης που δεν ακουμπησε μπαλα..
αι ρε..μπραβο στους γεωργιανους..
ο μανταλος επαιξε και μπραβο του...
μου εβγαλε ιωανιδη και εβαλε γιακουμακη...γελανε και οι πετρες..
ο αλλος ο τσιμικας..εκανε 100 σεντρες νομιζω μια ηταν καλουτσικη..ολες τις αλλες τις κανω και γω...
ο κοσμος ρε παπαρα προπονητη παιρνει τους φορμαρισμενους
τζολης πεταει δεν τον πηρες
κουλε εχει ψυχολογια δεν τον εβαλες
και δεν ξερω εγω και ποιους αλλους..
αι καλο δρομο να χεις,αδειασε μας την γωνια και συ
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Δε χαιρομαι που χασε η εθνικη αλλα υπαρχει κι ενα οφελοςblackchaos έγραψε:Αίντε ξεκούραστοι για το ch.l ο κωνσταντελιας και ο κουλιεράκης του χρόνου!
- theodorsalonika
- Δημοσιεύσεις: 2793
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
και μιλανε τωρα οι ειδημονες εκει στον αλφα και λεει παιξαμε καλα,και γινανε αλλαγες και δοκαρι και ξερω εγω και ενταξει...
120 λεπτα με την γεωργια εκανες 2 φασεις....και θες να προκριθεις????
120 λεπτα με την γεωργια εκανες 2 φασεις....και θες να προκριθεις????