Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Daskalos_4

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Daskalos_4 »

Αδιαφορη μου ειναι η εθνικη γενικοτερα, αλλα γι αυτο το μπ@σταρδακι τον κασετα πολυ το χάρηκα
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από kos »

Με μανατζαροπροπονητη δεν γάμησε κανείς.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν είμασταν κακοί. Μόνο οι μπροστινοί: Μασούρας, Γακουμάκης, Πέλκας, Μπακασέτας
Άβαταρ μέλους
PoccoPicante
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Τρί 21 Μάιος 2019, 17:22

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από PoccoPicante »

Dimitrisou έγραψε:Οτι και να γινει στα πεναλτι ειναι τραγικο να πηγαινεις να παιξεις κρυφτο με μια ομαδα στο επιπεδο της γεωργιας..τωρα πανε παιξε πεναλτι εκτος εδρας με 50000 κοσμο να σε γιουχαρει...εβγαλες και τους εκτελεστες σου εξω η τους εχεις παγκο..για γελια..
+1926 Δικαίωση του ποδοσφαίρου φίλε , δεν κατέβηκες να κερδίσεις ενώ ακόμα και στο σημερινό χάλι η Γεωργία έδειχνε κατά πολύ υποδεέστερη
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5197
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από wickerman »

Ότι και να λέμε πάντως με τέτοιους ανύπαρκτους κεντρικούς μέσους καμία ομάδα δεν μπορεί να κάνει απολύτως τίποτα. Με Κουρμπέλη, Σιώπη, Μάνταλο, Μπουχαλάκη και τον παλαίμαχο Ζέκα δεν πάτε πουθενά.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Τρόμος »

Ας το κλειδώσει κάποιος μοντ :twisted:
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10005
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Мир »

Ελπιζω να αποσυρθει ο κασετινας γιατί ειναι μεγαλο βαρίδιο.

Ο Γιακουμακης πως κανει καριερα ως ποδοσφαιριστής;

Απορω μερικοι που θελανε τον Σιωπη στην ομαδα, κοντρολ με το καλαμι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Мир την Τρί 26 Μαρ 2024, 21:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Hermann »

Hayate έγραψε:Δε στεναχωρέθηκα καθόλου μα καθόλου...
Τι να στεναχωρηθούμε ρε φίλε. Με τα βύσματα και τον χομπίστα στον πάγκο
papwolf

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από papwolf »

Ελπίζω να πέρασε η όρεξη να αποκτήσουμε το οποιοδήποτε ταγάρι από αυτήν την εθνική.
Ελληνόπουλα θέλουμε...?
Μόνο από τις ακαδημίες μας.
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Hermann »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Δεν είμασταν κακοί. Μόνο οι μπροστινοί: Μασούρας, Γακουμάκης, Πέλκας, Μπακασέτας
Που να ήμασταν κιόλας... Από το σαν μαρίνο θα χάναμε
blackchaos
Δημοσιεύσεις: 705
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ 2018, 12:51

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από blackchaos »

Αίντε ξεκούραστοι για το ch.l ο κωνσταντελιας και ο κουλιεράκης του χρόνου :opaokara: !
Zois
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: Κυρ 10 Μαρ 2024, 23:30

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Zois »

Καμία στεναχώρια για την εθνική αιλαδας.
Παιχνίδια μανατζαραιων ήταν πάντα και αποκλεισμός όσων δεν παίζουν-επαιζαν στο πόκ.
Ντροπή να παίζουν παίχτες που δεν έχουν χρόνο συμμετοχής στις ομάδες τους.
Άιντε στην Μύκονο τώρα.....
Άβαταρ μέλους
theodorsalonika
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από theodorsalonika »

ο μπαμπα ειναι κομητης μπροστα σε ολους αυτους...και ο μειτε και ο ταισον ειναι διαστημοπλοια μπροστα τους..

ευτυχως τελειως αυτη η κωμωδια..

δηλαδη ο μπακασετας ο χειροτερος του γηπεδου εχασε πεναλτυ..οπως και ο γιακουμακης που δεν ακουμπησε μπαλα..

αι ρε..μπραβο στους γεωργιανους..

ο μανταλος επαιξε και μπραβο του...

μου εβγαλε ιωανιδη και εβαλε γιακουμακη...γελανε και οι πετρες..

ο αλλος ο τσιμικας..εκανε 100 σεντρες νομιζω μια ηταν καλουτσικη..ολες τις αλλες τις κανω και γω...
ο κοσμος ρε παπαρα προπονητη παιρνει τους φορμαρισμενους
τζολης πεταει δεν τον πηρες
κουλε εχει ψυχολογια δεν τον εβαλες
και δεν ξερω εγω και ποιους αλλους..

αι καλο δρομο να χεις,αδειασε μας την γωνια και συ :redcard: :redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από kataramenos5 »

blackchaos έγραψε:Αίντε ξεκούραστοι για το ch.l ο κωνσταντελιας και ο κουλιεράκης του χρόνου :opaokara: !
Δε χαιρομαι που χασε η εθνικη αλλα υπαρχει κι ενα οφελος
Άβαταρ μέλους
theodorsalonika
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από theodorsalonika »

και μιλανε τωρα οι ειδημονες εκει στον αλφα και λεει παιξαμε καλα,και γινανε αλλαγες και δοκαρι και ξερω εγω και ενταξει...


120 λεπτα με την γεωργια εκανες 2 φασεις....και θες να προκριθεις????
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”