Να είσαι καλά Φερνάντο, σ' ευχαριστώ.marsantos έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:33
Παιχταρά μου δε χώνεσαι καθόλου. Χαρά μου να σε διαβάζω κα το ξέρεις.
Δεν υπάρχει κάποιος που να μην είναι, στη χειρότερη, μουδιασμενος, και στην καλύτερη, υπομονετικός.
Βλέπεις και παιδιά που ήταν με λεπτομερή τεκμηρίωση εναντίον του Λουτσέσκου να έχουν τις ενστάσεις τους είτε για τον προπονητή ειτε για τους παίκτες που ακούγονται.
Σε άλλον λιγότερο , σε άλλον περισσότερο, σε άλλον στιγμιαία, σε άλλον επιπόλαια, σε όλους μας έχει περάσει η σκέψη μήπως κάνουμε εκπτώσεις στους στόχους.
Οι περισσότεροι καταλήγουν πως εμπιστευομαστε Αντρέ και Λεό άρα η παρουσία των 2 μας καθησυχάζει. Και αυτό όμως αν το σκεφτείς ψυχρά περισσότερο αισιόδοξη ματιά είναι πάρα πεποίθηση.
Στον ΠΑΟΚ ακόμα κι όταν ήρθαν Νασμπεργκ, Κάργας, Κουαλιατα, Μπράντον, Νταντας, Ράφα Σοαρες κ.α. ο ιδιοκτήτης βγήκε και δήλωσε, πως ναι μεν ξέρω πως κάνουμε μια καινούρια αρχή αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν κυνηγάω την πρώτη θέση.
Προσωπικά δεν ξέρω τα οικονομικά της ομάδας, αν υπάρχει πρόβλημα ή δεν υπάρχει, αν θέλει να ρίξει το βάρος στο γήπεδο ή όχι κτλ. Και δε με ενδιαφέρει στην τελική. Ότι απόφαση παίρνει η διοίκηση που έχει οικονομικό αντίκτυπο, μου είναι απόλυτα σεβαστή και δεν μπαίνω σε τέτοια χωράφια.
Όμως ακόμα κι αν οι κινήσεις δεν φαντάζουν εκ πρώτης όψεως πως είναι κινήσεις δυνατές για πρωταθλητισμο, αυτο που θελω είναι να μη χαθεί η πίεση και η ρητορικη για κατάκτηση τίτλων.
Τη χρονιά του 22-23 ενώ όλοι μίλαγαν στην αρχή πως πάμε για ρισταρτ, στο τέλος έγινε ο κακός χαμός για την καθίζηση στα πλέι οφ και το χαμένο τελικό με παίκτη παραπάνω και καλώς έγινε ο χαμός. Αυτή η πίεση και η επίγνωση του ότι 'παιδιά εδώ παλεύουμε για την κορυφή', είναι που οδήγησε την ομάδα στην κορυφή την επόμενη χρονιά. Γι' αυτό πήρες πρωτάθλημα με ασίστ και γκολ του Μπράντον και έκανες διπλά σε Φρανκφούρτη και Λεωφόρο με Ράφα.
Θέλω να τους ακούσω όλους τι εχουν να μας πουν και όπως και να μας το πουν θα καταλάβουμε.
Πρέπει ο καθένας που έρχεται εδώ να ξέρει πως ήρθε μια ομάδα που παλεύει για την κορυφή. Η σπίθα πρέπει να μένει αναμμένη για να υπάρχει συνέχεια.
Είναι άλλο πράγμα να έχεις στόχο τον τίτλο και να μην τα καταφερνεις ή να μην μπορείς να τα καταφέρεις και άλλο πράγμα να μην έχεις πρώτο στόχο την κορυφή και απλά να συμμετέχεις.
Ακούω κι αυτό που λέει ο Ριαν, πως αν υπάρχει πίεση από την πρώτη στιγμή μπορεί να σε κάνει να λοξοδρομησεις και να κοιτάς τη βαθμοθηρια και οχι την εξέλιξη της ομάδας. Εκεί είναι που θέλω τους γύρω γύρω να κρατήσουν τον προπονητή αταλαντευτο ακόμα κι αν χάνονται αγώνες. Χαζοί δεν είμαστε. Αν δούμε πως χτίζεται κάτι στέρεο μπορούμε να κάνουμε όση υπομονή χρειάζεται.
Αφού είπαμε.. 1 στα 5 μας αναλογεί![]()
Πριν γίνεις προπονητής, έπαιζες μπακ κι εσύ (δεν έχω καταλάβει αριστερό ή δεξί) και συνεννοούμαστε!
Εκείνο το 1 στα 5 που ξεστόμισες, συντάραξε τα θεμέλια!
Εννοείται ότι συμφωνώ απόλυτα σε όσα λες περί πρωταθλητισμού, όχι μόνο στην πράξη, αλλά και τη ρητορική και την πεποίθηση.
Προς το παρόν, από όσα διέρρευσαν, το είπε πρώτος πρώτος ο Λέο Μάτος (ο κανονικός), όσο γίνονταν οι συστάσεις στα αποδυτήρια.
«... Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε και πολλά τρόπαια να κερδίσουμε».


