Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
leomatos88
Δημοσιεύσεις: 1022
Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από leomatos88 »

marsantos έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:33
Παιχταρά μου δε χώνεσαι καθόλου. Χαρά μου να σε διαβάζω κα το ξέρεις.
Δεν υπάρχει κάποιος που να μην είναι, στη χειρότερη, μουδιασμενος, και στην καλύτερη, υπομονετικός.
Βλέπεις και παιδιά που ήταν με λεπτομερή τεκμηρίωση εναντίον του Λουτσέσκου να έχουν τις ενστάσεις τους είτε για τον προπονητή ειτε για τους παίκτες που ακούγονται.
Σε άλλον λιγότερο , σε άλλον περισσότερο, σε άλλον στιγμιαία, σε άλλον επιπόλαια, σε όλους μας έχει περάσει η σκέψη μήπως κάνουμε εκπτώσεις στους στόχους.
Οι περισσότεροι καταλήγουν πως εμπιστευομαστε Αντρέ και Λεό άρα η παρουσία των 2 μας καθησυχάζει. Και αυτό όμως αν το σκεφτείς ψυχρά περισσότερο αισιόδοξη ματιά είναι πάρα πεποίθηση.
Στον ΠΑΟΚ ακόμα κι όταν ήρθαν Νασμπεργκ, Κάργας, Κουαλιατα, Μπράντον, Νταντας, Ράφα Σοαρες κ.α. ο ιδιοκτήτης βγήκε και δήλωσε, πως ναι μεν ξέρω πως κάνουμε μια καινούρια αρχή αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν κυνηγάω την πρώτη θέση.

Προσωπικά δεν ξέρω τα οικονομικά της ομάδας, αν υπάρχει πρόβλημα ή δεν υπάρχει, αν θέλει να ρίξει το βάρος στο γήπεδο ή όχι κτλ. Και δε με ενδιαφέρει στην τελική. Ότι απόφαση παίρνει η διοίκηση που έχει οικονομικό αντίκτυπο, μου είναι απόλυτα σεβαστή και δεν μπαίνω σε τέτοια χωράφια.
Όμως ακόμα κι αν οι κινήσεις δεν φαντάζουν εκ πρώτης όψεως πως είναι κινήσεις δυνατές για πρωταθλητισμο, αυτο που θελω είναι να μη χαθεί η πίεση και η ρητορικη για κατάκτηση τίτλων.
Τη χρονιά του 22-23 ενώ όλοι μίλαγαν στην αρχή πως πάμε για ρισταρτ, στο τέλος έγινε ο κακός χαμός για την καθίζηση στα πλέι οφ και το χαμένο τελικό με παίκτη παραπάνω και καλώς έγινε ο χαμός. Αυτή η πίεση και η επίγνωση του ότι 'παιδιά εδώ παλεύουμε για την κορυφή', είναι που οδήγησε την ομάδα στην κορυφή την επόμενη χρονιά. Γι' αυτό πήρες πρωτάθλημα με ασίστ και γκολ του Μπράντον και έκανες διπλά σε Φρανκφούρτη και Λεωφόρο με Ράφα.
Θέλω να τους ακούσω όλους τι εχουν να μας πουν και όπως και να μας το πουν θα καταλάβουμε.
Πρέπει ο καθένας που έρχεται εδώ να ξέρει πως ήρθε μια ομάδα που παλεύει για την κορυφή. Η σπίθα πρέπει να μένει αναμμένη για να υπάρχει συνέχεια.
Είναι άλλο πράγμα να έχεις στόχο τον τίτλο και να μην τα καταφερνεις ή να μην μπορείς να τα καταφέρεις και άλλο πράγμα να μην έχεις πρώτο στόχο την κορυφή και απλά να συμμετέχεις.
Ακούω κι αυτό που λέει ο Ριαν, πως αν υπάρχει πίεση από την πρώτη στιγμή μπορεί να σε κάνει να λοξοδρομησεις και να κοιτάς τη βαθμοθηρια και οχι την εξέλιξη της ομάδας. Εκεί είναι που θέλω τους γύρω γύρω να κρατήσουν τον προπονητή αταλαντευτο ακόμα κι αν χάνονται αγώνες. Χαζοί δεν είμαστε. Αν δούμε πως χτίζεται κάτι στέρεο μπορούμε να κάνουμε όση υπομονή χρειάζεται.
Αφού είπαμε.. 1 στα 5 μας αναλογεί :mrgreen:
Να είσαι καλά Φερνάντο, σ' ευχαριστώ.
Πριν γίνεις προπονητής, έπαιζες μπακ κι εσύ (δεν έχω καταλάβει αριστερό ή δεξί) και συνεννοούμαστε!
Εκείνο το 1 στα 5 που ξεστόμισες, συντάραξε τα θεμέλια! :lol:
Εννοείται ότι συμφωνώ απόλυτα σε όσα λες περί πρωταθλητισμού, όχι μόνο στην πράξη, αλλά και τη ρητορική και την πεποίθηση.
Προς το παρόν, από όσα διέρρευσαν, το είπε πρώτος πρώτος ο Λέο Μάτος (ο κανονικός), όσο γίνονταν οι συστάσεις στα αποδυτήρια.
«... Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε και πολλά τρόπαια να κερδίσουμε».
These users thanked the author leomatos88 for the post:
marsantos
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3225
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

Φαίνεται ότι ο Ελ Καντουρί αναλαμβάνει τις ακαδημίες. Με αφορμή την επιστροφή του θέλω να πω ότι αν βρούμε 8αρι σαν τον Καντουρί της περιόδου Άμπελ κι έπειτα που γύρισε στον άξονα, αλλά κάποιον που να μην είναι τόσο επιρρεπής στους τραυματισμούς, η ομάδα θα ανέβει 2 επίπεδα πάνω. Στα καλά/υγιή του το παλικάρι δεν έβλεπε κανέναν Πινέδα και κανέναν Τσικίνιο.
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 2):
paok apo epilogi, margas
Άβαταρ μέλους
omerta76
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Δευ 05 Ιαν 2015, 15:36
Τοποθεσία: Ελλαδα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από omerta76 »

Καμιά μεταγραφή θα κάνουμε ή θα δοκιμάζουμε ακόμη τους Τσοπούρογλου και Γκόμεζ; :lol:
These users thanked the author omerta76 for the post (total 3):
nunies4, dionisisbasi, Dimitris_L4
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2202
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:10 Φαίνεται ότι ο Ελ Καντουρί αναλαμβάνει τις ακαδημίες. Με αφορμή την επιστροφή του θέλω να πω ότι αν βρούμε 8αρι σαν τον Καντουρί της περιόδου Άμπελ κι έπειτα που γύρισε στον άξονα, αλλά κάποιον που να μην είναι τόσο επιρρεπής στους τραυματισμούς, η ομάδα θα ανέβει 2 επίπεδα πάνω. Στα καλά/υγιή του το παλικάρι δεν έβλεπε κανέναν Πινέδα και κανέναν Τσικίνιο.
Pablo Martinez ακούγεται.

https://www.transfermarkt.com/pablo-mar ... e_vignette
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19168
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Mula_4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:06
trouman έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:40
Mula_4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:14 Ο Τσαλγατιδης δεν βλέπει τον Γιαννουλη να καταλήγει στον ΠΑΟΚ... Πιο πολύ για ολυμπιακο το βλέπουν... Κ από την σιγή που επικρατεί νμζ έχουν αποδεχτεί ότι θα καταλήξει ολυμπιακο κ απλά θέλουν να ρίξουν τους τόνους... Κρίμα
Το πιο πιθανό είναι η πηγή του να είσαι εσύ ο ίδιος, αν δεν κάνω λάθος, που έγραψες εδώ ότι τελευταία δεν αναφέρεται το όνομα του παίκτη...
Τις τελευταίες μέρες δεν αναφέρεται κανένας στο ονομα του Γιαννούλη. Αν δε τον έχεις αντιληφθεί είναι δικό σου θέμα... Είναι σίγουρο ότι προσπαθούν να ρίξουν τους τόνους ώστε να μην παίρνουν αποφάσεις με την πίεση του κόσμου...
Απλά να θυμίσω ότι αν δεν υπήρχαν αντιδράσεις ο Γιαννούλης θα φορούσε ήδη τα ερυθρόλευκα και ο Πουσιτς θα προπονούσε την ομάδα...
Μιλησε ο λαος. Παμε τωρα που γυριζει. Για τι να πιεσουμε;
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3225
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:13
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:10 Φαίνεται ότι ο Ελ Καντουρί αναλαμβάνει τις ακαδημίες. Με αφορμή την επιστροφή του θέλω να πω ότι αν βρούμε 8αρι σαν τον Καντουρί της περιόδου Άμπελ κι έπειτα που γύρισε στον άξονα, αλλά κάποιον που να μην είναι τόσο επιρρεπής στους τραυματισμούς, η ομάδα θα ανέβει 2 επίπεδα πάνω. Στα καλά/υγιή του το παλικάρι δεν έβλεπε κανέναν Πινέδα και κανέναν Τσικίνιο.
Pablo Martinez ακούγεται.

https://www.transfermarkt.com/pablo-mar ... e_vignette
Δεν τον έχω δει καθόλου, δεν ξέρω τι χαρακτηριστικά έχει, σαφώς και παίκτης με σταθερή παρουσία στο πρωτάθλημα αυτό θα έχει την ποιότητα. Φέτος όμως ειδικά θέλω σύνθεση χαρακτηριστικών, νομίζω θα βασιζόμαστε περισσότερο στην τακτική και στο ομαδικό παιχνίδι.
JORDAN THOMAS FAN
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Παρ 07 Ιουν 2024, 21:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από JORDAN THOMAS FAN »

zarathustra79 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:42 @ΑΜΠΑΛΑΕΑ Η διαφορά μεταξύ αριστερής και δεξιάς πλευράς στην άμυνα είναι οτι αριστερά ο Baba εδώ και δυο χρόνια απέχει πολύ από την προηγούμενη εικόνα του. Ο δε Taylor δεν είχε πείσει κανέναν. Θα μου πεις αυτό μπορεί να αλλάξει με τον Lisci. ΟΚ το σέβομαι, τυχαίο ήταν άλλωστε το παράδειγμα που έφερα για την απόκτηση Γιαννούλη. Στα δεξιά όμως όλοι συμφωνούμε νομίζω οτι ο Kenny έχει πάρει τη φανέλα του βασικού στο σπίτι του και για το λόγο αυτό είμαι ΟΚ με το να είναι ο αναπληρωματικός του σε πιο χαμηλό επίπεδο. Βασικά για μένα το ιδανικό σενάριο θα ήταν να γίνει τέτοια διαχείριση ώστε ο Kenny να πάρει 40-45 παιχνίδια και να υπάρχει κάποιος για να τον συμπληρώνει απέναντι σε αντιπάλους πολύ χαμηλότερης δυναμικότητας. Κι ας είναι και ο Λύρατζης που μην ξεχνάμε οτι είναι homegrown. Και στο άσχημο σενάριο που υπάρξει κάποιος τραυματισμός, θα μπορούσε να καλύψει τη θέση και ο Elustondo.

Το θέμα μου είναι όταν αποφασίζει η ομάδα να ξοδέψει χρήματα, να το κάνει ιεραρχώντας τις ανάγκες της. Αν ήταν εξυπηρέτηση σε μάνατζερ, ΟΚ είναι κι αυτό στο παιχνίδι και στο κάτω κάτω και το ποσό δεν ήταν και αστρονομικό, αλλά το να γκρινιάζουμε για την πιθανή πώληση του μεξικανού είναι κάπως περίεργο. Κατά τη γνώμη μου αν συμβεί κάτι τέτοιο θα είναι σουπερ θετική εξέλιξη.
Δεν ξερω αν ο Κενυ θα ειναι βασικος φετος για 1 λογο. Παρα πολλα γκολ απο τα οποια ειδα να σκοραρουν οι ομαδες του Λισι σε highlights προερχονται απο πλαγιες σεντρες, στις οποιες ο Κενι υστερεί. 9/10 που εβγαζε φετος ηταν αστοχες , ασχετα εαν σε οποιοδηποτε αλλο τομεα ο Κενι ηταν κορυφαιος. Δεν ξερω παρ ολα αυτα εαν οι σεντρες του φετος ηταν αστοχες λογο της εντασης του παιχνιδιου του λουτσε. Θα δειξει
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2202
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:18
Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:13
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:10 Φαίνεται ότι ο Ελ Καντουρί αναλαμβάνει τις ακαδημίες. Με αφορμή την επιστροφή του θέλω να πω ότι αν βρούμε 8αρι σαν τον Καντουρί της περιόδου Άμπελ κι έπειτα που γύρισε στον άξονα, αλλά κάποιον που να μην είναι τόσο επιρρεπής στους τραυματισμούς, η ομάδα θα ανέβει 2 επίπεδα πάνω. Στα καλά/υγιή του το παλικάρι δεν έβλεπε κανέναν Πινέδα και κανέναν Τσικίνιο.
Pablo Martinez ακούγεται.

https://www.transfermarkt.com/pablo-mar ... e_vignette
Δεν τον έχω δει καθόλου, δεν ξέρω τι χαρακτηριστικά έχει, σαφώς και παίκτης με σταθερή παρουσία στο πρωτάθλημα αυτό θα έχει την ποιότητα. Φέτος όμως ειδικά θέλω σύνθεση χαρακτηριστικών, νομίζω θα βασιζόμαστε περισσότερο στην τακτική και στο ομαδικό παιχνίδι.
Καθαρό 8 αλλά πολύ πιο δημιουργικό από Οζντοεφ.
Είχε ανεβάσει μία ωραία σύγκριση ο rockcity4 νομίζω.
These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
magdy
Άβαταρ μέλους
rockcity4
Δημοσιεύσεις: 285
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2026, 21:17
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από rockcity4 »

προωθημένο 8 με πιο αδύναμα-ανύπαρκτα αμυντικά χαρακτηριστικά από τον Μάγκο θα έλεγα καλύτερα!
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από PablitoV2 »

leomatos88 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:26
marsantos έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:57
Σουριναμέζος έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:50 ...
Τι ακριβώς να βγούνε να επικοινωνήσουν? Δεν αρκεί που άλλαξαν τον Λουτσέσκου με προπονητή συνομήλικο του Τάισον? Προφανώς και η πίεση για άμεσα αποτελέσματα είναι μειωμένη.
Καλημέρα Σουριναμεζε παιχταρά.
Κάθε φορά που γράφεις, μου δίνεις και άλλη μία γροθιά στο στομάχι..
Για να δούμε..
Χώνομαι στο μεταξύ σας διάλογο, δεν είναι ωραίο, το ξέρω. Αλλά η ομάδα ήθελε τρεις τέσσερις καλές μεταγραφές και θα πήγαινε τρένο. Η σπουδή περί νέας εποχής, περάσματος στο μέλλον κτλ, μια επικοινωνιακή καμπάνια δηλαδή ωραιοποίησης μιας καινούργιας ''φιλοσοφίας'', η οποία στον ΠΑΟΚ και το ελληνικό ποδόσφαιρο δε συγκεντρώνει ιδιαίτερες πιθανότητες πρωταθλητισμού για ευνόητους λόγους, τι άλλο είναι από επαναθεώρηση στόχων; Όλη η παρακαταθήκη μιας πενταετίας ξηλώνεται, χωρίς κανένα λόγο. Η ομάδα θα έπρεπε να έχει συνέχεια, αλλά αποφασίστηκε να διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη για να φτιαχτεί μια καινούργια. Τι νόημα υπάρχει σε αυτό, κανένας δε με έχει πείσει ούτε για την αναγκαιότητα ούτε και το ορθό μιας τέτοιας επιλογής. Μόνωση στο ταβάνι χρειαζόταν να κάνεις, αλλά αλλάζεις και τα πλακάκια. Και μόνο που ακούς για αξιοποίηση της ακαδημίας, λες και τόσο καιρό έμενε αναξιοποίητη, λες και θάφτηκαν τόσο καιρό πολλοί Κωνσταντέλιες και Τζόληδες... Λες και αυτό χρειαζόταν ο ΠΑΟΚ, τον κάθε Λύρατζη και τον κάθε Τσιγγάρα... Με πρωταθλητισμό στη Μιραντές, πρωτάθλημα με τον ΠΑΟΚ την τεχνογνωσία για να σηκώσεις, είτε αρέσει είτε όχι, δεν την κατέχεις. Αν είναι όλα αυτά για το καινούργιο γήπεδο, καλώς. Να κάνεις με άλλα λόγια ένα βήμα πίσω τώρα, για να κάνεις δύο βήματα μπροστά σε τρία τέσσερα χρόνια... Δε μου αρέσει, δε θα με ρωτήσουνε κιόλας, αλλά το δέχομαι. Η επικοινωνιακή αρλούμπα περί εκσυγχρονισμού και νέας σελίδας και μπλα μπλα μπλα είναι αχρείαστη.
+1
These users thanked the author PablitoV2 for the post:
leomatos88
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

@Ριαν_Καπαγιαννιδης ορίστε φίλε
rockcity4 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:53
Maklaz έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 11:29 Για λέγε !

Ελεύθερος μένει. Αν χωθούμε, σε συνδυασμό ότι όντως τον θέλει ο προπονητής και μιλήσει μαζί του, τότε , γιατί όχι;
Από όσα έχω ψάξει μέχρι τώρα, είναι ένα παιδί που ανέβηκε σταδιακά και σταθερά τα κλιμάκια του ισπανικού φουτμπολ. Άρχισε από τις ακαδημίες της Αλκορκόν (ντόπιος Μαδριτσιώτης ο Πέντρο) και στα 20-21 του έκανε τα πρώτα του βήματα σε κατηγορίες ανδρών. Έπαιξε πρώτα στην Σάνσε και την Γ εθνική ως 8ρι και την επόμενη χρονιά μετέβη στην Λεβάντε και την Β ομάδα της, οπού ξανά στην Γ έπαιξε ως 8ρι. Το 20-21 ήταν δανεικός στην Μιραντές, οπού άρχισε η μετάβασή του πιο μπροστά, μοιράζοντας τα παιχνίδια του στο 10 και αριστερά. Το 21-22 άρχισε για πρώτη φορά με την Α ομάδα της Λεβάντε αλλά δεν έπαιξε πολύ, με το 2ο εξάμηνο της σεζόν να το βγάζει στην Ουέσκα παίζοντας ως 8 και 10 κυρίως. Εδώ να σημειωθεί πως παρόλο που ήταν στην Λεβάντε χρόνια, ο Λίσι ΔΕΝ τον πρόλαβε ποτέ γιατί:
1. Όταν ήταν στην Β έπαιζε παντού δανεικός
2. Το 21-22 δεν τον πρόλαβε για ένα μήνα, αφού ο Λίσι ανέλαβε από μέσα Δεκέμβρη και μετά, χωρίς να παίζει ποτέ υπό τις οδηγίες του.

Το 22-23 ήρθε η καθιέρωσή του Πέντρο, όντας πια βασικό μέλος της Λεβάντε στην Σεγούνδα πια. Το θέμα είναι πως τον Μάρτιο εκείνης της χρονιάς υπέστη ρίξη χιαστού, τον πρώτο του κακό τραυματισμό. Την επόμενη χρονιά, όμως, έκανε το μπαμ. Έπαιξε σε 36/36 παιχνίδια που μπορούσε μετά τον τραυματισμό του (2.300 λεπτά), σημειώνοντας 6 γκολ και 5 ασίστ, ενώ από τον Γενάρη του 24 και μετά ήταν ο αρχηγός της ομάδας. Τότε ήταν και που ανέπτυξε τις πολλές θέσεις του, αφού έπαιξε και τις τρεις που ανέφερα (8-10-11/αριστερά). Το 24-25 ανέβασε την ομάδα ως πρωταθλήτρια στην Λαλιγκα, χωρίς να καταγράφει τα ίδια νούμερα (3 γκολ 2 ασίστ), πάλι όμως μοίρασε τα λεπτά του στις 3 θέσεις που ξέρει. Πέρσι, παρόλο που πέρασε δύο τραυματισμούς (τέλη οκτώβρη-πρωτοχρονιά/μέσα φλεβάρη-μέσα μάρτη), ήταν σταθερός και αναντικατάστατος όταν ήταν διαθέσιμος, παίζοντας κυρίως στο 8.

Τώρα για το στυλ του, είχα δει λίγο το ματς της επιστροφής του live, γιατί τότε τον έψαχνα, αλλά φάνηκε ότι δεν ήθελε να επιβαρυνθεί πολύ και δεν έπαιξε στα καλύτερά του. Πάντως, τα σίγουρα καλά του είναι η σέντρα του και τα στημένα του, ενώ μπορεί να χαρακτηριστεί σαν "προωθημένο 8" περισσότερο, παρά 8ρι σαν τον Οζντόεφ που είπαν κάποια παιδιά. Στα δικά μου μάτια, μπορεί να σταθεί ως το μπακάπ του Ντέλια, αφού δεν θεωρώ ότι μπορεί να υπηρετήσει πολλά αμυντικά καθήκοντα σαν του Μάγκομεντ. Ας πούμε, στο παιχνίδι που τον είδα η Λεβάντε έπαιζε 4-1-4-1 σε φάση άμυνας, με εκείνον να είναι ο αριστερός χαφ στην τετράδα και τους άλλους δύο να κάνουν την σκληρή δουλειά. Επίσης ένα καλό χαρακτηριστικό του είναι η δημιουργία του, γιαυτό θεωρώ πως είναι προτιμότερο (αν κατέβει με 4-2-3-1 η ομάδα) να παίξει στο 10, και πολύ λιγότερο στα αριστερά, καθώς δεν θεωρώ πως έχει και τα πιο εκρηκτικά τρεξίματα. Παρακάτω είναι και κάποια screenshots από τα πιο έμπιστα εργαλεία που χρησιμοποιώ.

Εικόνα
Φετινό heatmap

Εικόνα
Που αρχίζουν και που καταλήγουν οι πιο απειλητικές του ενέργειες

Εικόνα
Τα σημεία που πηγαίνει σε φάσεις 1v1 με τον αντίπαλο αμυντικό-παίχτη
These users thanked the author Maklaz for the post:
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

Εξακριβωμένα, ο προπονητής έχει το βλέμμα του σε Σπανιόλους (σιγά το νέο, θα μου πεις - σωστά) και άρα πρέπει να γίνουν συζητήσεις εντός ομάδας αλλά και με στόχους μετά.

Αντε να δουμε
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2202
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

rockcity4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:28 προωθημένο 8 με πιο αδύναμα-ανύπαρκτα αμυντικά χαρακτηριστικά από τον Μάγκο θα έλεγα καλύτερα!
Ο Ραγκα πάντως που τον εμπιστεύομαι όσο κανένα άλλο σε ότι αφορά Primera και segunda, είπε ότι είναι καθαρό 8 και πολύ καλός παίκτης.
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 4):
rockcity4, Dimitris_L4, FreeWatcher, Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19168
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Equalizer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:38 Εξακριβωμένα, ο προπονητής έχει το βλέμμα του σε Σπανιόλους (σιγά το νέο, θα μου πεις - σωστά) και άρα πρέπει να γίνουν συζητήσεις εντός ομάδας αλλά και με στόχους μετά.

Αντε να δουμε
Ολα αυτα ειναι νορμαλ και φυσιολογικα. Οχι ομως για 24/6. Ειναι δεδομενο οτι εχουμε αργησει αδιανοητα.
These users thanked the author nunies4 for the post (total 3):
Equalizer, magdy, Dimitris_L4
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

Ναι βεβαίως, εξ ου και κλείνω με το 'αντε να δουμε'

Δεν έχω καμία ιδιαίτερη αισιοδοξία για άμεσες κινήσεις

Αλλά προφανώς κάποια στιγμή θα γίνουν έστω επαρκείς αριθμητικά για να κλείσει το ρόστερ
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”