ΥΓ: Το επομενο ΠΑΟΚ-Παναιτωλικος ειναι gg το μιλησα.
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Συγγνωμη. 300 ματσ στην λαλιγκα να αμυνεται με επιτυχια σε τοπ επιθετικους εδω και μια 10αρια χρονια αλλα δε μας κανει γιατι εχει φορακλες ο παναιτωλικος. Θα μας τρελανετε ρε
ΥΓ: Το επομενο ΠΑΟΚ-Παναιτωλικος ειναι gg το μιλησα.
ΥΓ: Το επομενο ΠΑΟΚ-Παναιτωλικος ειναι gg το μιλησα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καλημέρα Σουριναμεζε παιχταρά.Σουριναμέζος έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:50 ...
Τι ακριβώς να βγούνε να επικοινωνήσουν? Δεν αρκεί που άλλαξαν τον Λουτσέσκου με προπονητή συνομήλικο του Τάισον? Προφανώς και η πίεση για άμεσα αποτελέσματα είναι μειωμένη.
Κάθε φορά που γράφεις, μου δίνεις και άλλη μία γροθιά στο στομάχι..
Για να δούμε..
- These users thanked the author marsantos for the post:
- leomatos88
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μην φοβάστε ...άμα δεν τα πάει καλά θα φέρουν τον σάντος που είναι έτοιμος για τα καπη
Η ηλικία δεν είναι παρά ένας αριθμός.
Μόνο πορτογάλος ζωγράφος να μην μας βγει.
Η ηλικία δεν είναι παρά ένας αριθμός.
Μόνο πορτογάλος ζωγράφος να μην μας βγει.
- These users thanked the author van rooy for the post:
- Kabamaru11
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1166
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο συγκεκριμένος προπονητής θα παίξει ανάλογα με το ρόστερ που θα του δώσουν....αν έχει 4 στόπερ πολύ απλά δε θα παίξει με 3-5-2iasoiako έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:55Και που ξες τι παιζει ο ΙταλοςPanostas1995 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:08Δεν έχω εικόνα της τωρινής κατάστασης του Ελουστοντο σαν όνομα και σαν καριέρα φαίνεται καλύτερος του Κεντζιορα και ο χατζηδιακος είναι σίγουρα καλύτερος του Βολιακο....αυτός που θα κάνει τη διαφορά είναι ο βασικός στόπερ που θα προσπαθήσουν να πάρουν τον Αύγουστο...είναι αυτός που λείπει εδώ και δύο χρόνια...η λεγόμενη αναβάθμιση....PablitoV2 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:00
Ωραία άρα καταλήγουμε ότι για να βρεις παίχτη υψηλού επιπέδου πρέπει να τα σκάσεις, αλλίως παίζουμε με τις πιθανότητες και κάθε φορά όπως λες κάνουμε εκπτώσεις.
Είναι ο Ελουστόντο και ο Χατζηδιάκος οι παίχτες που μπορούν να θεωρηθούν upgrade στην άμυνα (σε σχέση με Κεντζίορα και Βολιάκο); Εμένα πάνω κάτω μου φαίνεται να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά.
Με Μιχαηλίδη, χατζηδιακο, Ελουστοντο και Μπαταουλα δεν είμαστε αναβαθμισμένοι
Με ένα στόπερ ηγέτη, Μιχαηλίδη, χατζηδιακο και Ελουστοντο είμαστε πολύ καλά και από πίσω έρχεται ο Μπαταουλας για κύπελλο κτλ
αν παιζει 3-5-2 βγαζεις χρονια με 4 κεντρικους αμυντικούς;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Με όλο το σεβασμό, αυτά τα γλάστρες και αυτοφορακιδες είναι ΝΤΡΟΠΗ να γράφονται για ανθρώπους που έχουν γράψει ιστορία με τον Δικέφαλο στο στηθος.
Κόψτε την τοξικότητα και την γκρινια και δώστε τον χρόνο που είναι απαραίτητος για να δημιουργηθεί κάτι καινούριο.
Ναι κι εγώ συμφωνω ότι θα έπρεπε να έχουν γινει γρηγορότερα όλα, αλλα αυτό είναι και τέλος. Δηλαδή δεν υπάρχει οργανωμένο scouting όλο αυτό τον καιρό με λίστα παικτών? φυσικά υπάρχει, και πρέπει να αξιολογηθεί από ΤΔ και ΑΔ και σε συνεργασία με τον προπονητη να προχωρήσει. Θέλει χρόνο κι αυτό.
Οι τελευταίες σελίδες είναι σε λάθος δρόμο. Αν ξέρετε κάτι για κάποιον στοχο γράψτε το αλλιως να γίνει νήμα ''ΓΚΡΙΝΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ'' και μερικοί να γραφετε εκεί.....
Με σεβασμό σε όλους το γράφω το σχόλιο, αλλά κουράστηκα με την γκρινια, και με στεναχωρεί η απαξίωση....
Κόψτε την τοξικότητα και την γκρινια και δώστε τον χρόνο που είναι απαραίτητος για να δημιουργηθεί κάτι καινούριο.
Ναι κι εγώ συμφωνω ότι θα έπρεπε να έχουν γινει γρηγορότερα όλα, αλλα αυτό είναι και τέλος. Δηλαδή δεν υπάρχει οργανωμένο scouting όλο αυτό τον καιρό με λίστα παικτών? φυσικά υπάρχει, και πρέπει να αξιολογηθεί από ΤΔ και ΑΔ και σε συνεργασία με τον προπονητη να προχωρήσει. Θέλει χρόνο κι αυτό.
Οι τελευταίες σελίδες είναι σε λάθος δρόμο. Αν ξέρετε κάτι για κάποιον στοχο γράψτε το αλλιως να γίνει νήμα ''ΓΚΡΙΝΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ'' και μερικοί να γραφετε εκεί.....
Με σεβασμό σε όλους το γράφω το σχόλιο, αλλά κουράστηκα με την γκρινια, και με στεναχωρεί η απαξίωση....
- These users thanked the author magdy for the post (total 10):
- van rooy, Unpsofable78, dimitris7777, giaxxo, Mica, tsario73, aivas19, blackzi, Maxpaok, paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εδώ ο βαζελος έφερε τον Ομπράντοβιτς, στον μεγάλο σαντος θα κολλήσουμε;van rooy έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 13:03 Μην φοβάστε ...άμα δεν τα πάει καλά θα φέρουν τον σάντος που είναι έτοιμος για τα καπη![]()
Η ηλικία δεν είναι παρά ένας αριθμός.![]()
Μόνο πορτογάλος ζωγράφος να μην μας βγει.![]()
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2199
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
@iasoiako
Iaso kokla
Σορρυ δεν άντεξα
Λογοπαίγνιο με τον Κόλκα που έγραψες
Iaso kokla
Σορρυ δεν άντεξα
Λογοπαίγνιο με τον Κόλκα που έγραψες
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
- aivas19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Άντε να γεμίζει το ρόστερ σιγά σιγά .,...να δούμε τι ομάδα πάμε να φτιάξουμε.
Αν ο λίσι είναι όπως είπαν ...όχι χοντροκέφαλος...και προσαρμόζεται...
τότε γιατί ανησυχείτε με ποιο τρόπο θα παίξει?
γιατί κολλάτε τόσο πολύ στον σχηματισμό?
Τον ίδιο σχηματισμό μπορεί να χρησιμοποιούν τόσες ομάδες αλλά σχεδόν καμία δεν παίζει με τον ίδιο τρόπο.
Υπάρχουν σταθερές στο παιχνίδι αλλά μέχρι εκεί.
ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΝΧΝΟΥΝ ΜΑΤΟΣ ΒΙΕΡΙΝΙΑ ΛΙΣΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αν ο λίσι είναι όπως είπαν ...όχι χοντροκέφαλος...και προσαρμόζεται...
τότε γιατί ανησυχείτε με ποιο τρόπο θα παίξει?
γιατί κολλάτε τόσο πολύ στον σχηματισμό?
Τον ίδιο σχηματισμό μπορεί να χρησιμοποιούν τόσες ομάδες αλλά σχεδόν καμία δεν παίζει με τον ίδιο τρόπο.
Υπάρχουν σταθερές στο παιχνίδι αλλά μέχρι εκεί.
ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΝΧΝΟΥΝ ΜΑΤΟΣ ΒΙΕΡΙΝΙΑ ΛΙΣΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
dimitris7777
- Δημοσιεύσεις: 416
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εγώ το Λύρατζη το συμπαθώ.....από εκείνη την ομάδα του Πάμπλο Γκαρσία που έπαιξε στην Τούμπα με Τότεναμ ήταν ίσως ο κορυφαίος. Κάπου έχασε το δρόμο του, έμεινε πίσω με τραυματισμούς, δεν κέρδισε ποτέ πραγματικά την εμπιστοσύνη του Λούτσε.....αλλά πέρσι έκανε καλή χρονιά ειδικά στην αντεπίθεση του Πανσεραϊκού για τη σωτηρία στο τέλος. Ας τον αξιολογήσει ο καινούργιος προπονητής και εάν κρίνει ότι του κάνει για δεύτερος, εγώ είμαι οκ. Θα υπάρχει και ο Ελουστόντο που είναι και δεξί μπακ, συν τον Κοσίδη, η θέση μπορεί να είναι καλυμμένη. Έχει και το πλεονέκτημα στις ευρωπαϊκές λίστες. Από πχ παίκτες τύπου Σάλιακα προτιμώ Λϋρατζη που είναι ΠΑΟΚ, ξέρει από ΠΑΟΚ και δεν τον πήραν και τα χρόνια 26 χρονών είναι....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν νομίζω ότι θα δούμε σύστημα με 3 πίσω για διάφορους λόγους. Ο πρώτος είναι η απουσία στόπερ, θες σίγουρα 6 στόπερ, ο δεύτερος είναι ότι για να μπορέσεις να επιβληθείς με τέτοιο συστημα πρέπει τα χαφ και τα Μπακ σου να καταπίνουν χιλιόμετρα αβερτα μαζί με δημιουργικά και αμυντικά χαρακτηριστικά. Ο τρίτος είναι οτι εδώ δεν θα παίζει δεύτερο ρόλο σχεδόν σε κανένα ματς.
Οπότε μην ακούτε τις χαζομάρες που λένε τα αρδακια που γίνανε και αναλυτές της κακιάς ώρας και το μόνο που ξέρουν να λένε είναι η λέξη μπαλατος για να ακουστούν γνώστες, ακόμη μια φορά χαμπάρι δεν εχουν
Οπότε μην ακούτε τις χαζομάρες που λένε τα αρδακια που γίνανε και αναλυτές της κακιάς ώρας και το μόνο που ξέρουν να λένε είναι η λέξη μπαλατος για να ακουστούν γνώστες, ακόμη μια φορά χαμπάρι δεν εχουν
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ήταν πολύ μεγάλο το ποστ φίλε Gika οπότε το έβαλα στο ΑΙ να μου κάνει σύνοψη.
- These users thanked the author Parolos for the post (total 6):
- PAOKevolution, Unpsofable78, astral, aivas19, blackzi, paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Περιμένω με αγωνία 7 παιχτες το ελάχιστο με συμβόλαια ανω του εκατομμυρίου να δούμε τον Νεο Π.Α.Ο.Κ. του Λισι !!!
-
leomatos88
- Δημοσιεύσεις: 1020
- Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2025, 16:39
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Χώνομαι στο μεταξύ σας διάλογο, δεν είναι ωραίο, το ξέρω. Αλλά η ομάδα ήθελε τρεις τέσσερις καλές μεταγραφές και θα πήγαινε τρένο. Η σπουδή περί νέας εποχής, περάσματος στο μέλλον κτλ, μια επικοινωνιακή καμπάνια δηλαδή ωραιοποίησης μιας καινούργιας ''φιλοσοφίας'', η οποία στον ΠΑΟΚ και το ελληνικό ποδόσφαιρο δε συγκεντρώνει ιδιαίτερες πιθανότητες πρωταθλητισμού για ευνόητους λόγους, τι άλλο είναι από επαναθεώρηση στόχων; Όλη η παρακαταθήκη μιας πενταετίας ξηλώνεται, χωρίς κανένα λόγο. Η ομάδα θα έπρεπε να έχει συνέχεια, αλλά αποφασίστηκε να διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη για να φτιαχτεί μια καινούργια. Τι νόημα υπάρχει σε αυτό, κανένας δε με έχει πείσει ούτε για την αναγκαιότητα ούτε και το ορθό μιας τέτοιας επιλογής. Μόνωση στο ταβάνι χρειαζόταν να κάνεις, αλλά αλλάζεις και τα πλακάκια. Και μόνο που ακούς για αξιοποίηση της ακαδημίας, λες και τόσο καιρό έμενε αναξιοποίητη, λες και θάφτηκαν τόσο καιρό πολλοί Κωνσταντέλιες και Τζόληδες... Λες και αυτό χρειαζόταν ο ΠΑΟΚ, τον κάθε Λύρατζη και τον κάθε Τσιγγάρα... Με πρωταθλητισμό στη Μιραντές, πρωτάθλημα με τον ΠΑΟΚ την τεχνογνωσία για να σηκώσεις, είτε αρέσει είτε όχι, δεν την κατέχεις. Αν είναι όλα αυτά για το καινούργιο γήπεδο, καλώς. Να κάνεις με άλλα λόγια ένα βήμα πίσω τώρα, για να κάνεις δύο βήματα μπροστά σε τρία τέσσερα χρόνια... Δε μου αρέσει, δε θα με ρωτήσουνε κιόλας, αλλά το δέχομαι. Η επικοινωνιακή αρλούμπα περί εκσυγχρονισμού και νέας σελίδας και μπλα μπλα μπλα είναι αχρείαστη.marsantos έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:57Καλημέρα Σουριναμεζε παιχταρά.Σουριναμέζος έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 12:50 ...
Τι ακριβώς να βγούνε να επικοινωνήσουν? Δεν αρκεί που άλλαξαν τον Λουτσέσκου με προπονητή συνομήλικο του Τάισον? Προφανώς και η πίεση για άμεσα αποτελέσματα είναι μειωμένη.
Κάθε φορά που γράφεις, μου δίνεις και άλλη μία γροθιά στο στομάχι..
Για να δούμε..
- These users thanked the author leomatos88 for the post (total 3):
- marsantos, Developer4, -keeper-