Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Και σκέψου τώρα να έβαζε ο ΠΑΟΚ γκολ σε φάση με πυρσό μέσα. Τι ζούγκλα, μούγκλα, ανάκληση δηλώσεων Ζαγοράκη για τον καιρό, 35 αγωνιστικές εκτός έδρας, εύνοια ο ΠΑΟΚ και ξερωγώ. Πολλά έχουμε κάνει, αυτό όμως όχι, να πετάξουμε πυρσό για να βοηθήσουμε δική μας επίθεση 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
αμα γινοταν στη τουμπα θα το σταματουσε και στοιχημα οτι θελετε! o πυρσος επεσε στην προηγουμενη φαση που δεν εδωσε στην κουλα πεναλτυ... ο σπικερ της νοβα ειπε οτι δεν ηταν, αλλα εμενα μου φανηκε καπως... μπορει να λεω και λαλακιες.....παντως και πιο πριν στο ματς ειχε πεσει στο ιδιο ακριβως σημειο πυρσος( μαλλον ο ιδιος μπαγλαμας τους πετουσε και μεχρι εκει εφτανε) και ο διαιτητης δεν το σταματησε ουτε τοτε.. περιμενε να βγει η μπαλα πλαγιο και μετα σφυριξε!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Θα συμφωνησω οτι στη τουμπα θα σταματαγε το παιχνιδι 100%, οσο για το πεναλτι νομιζω οτι ο παιχτης της κουλας ειχε αρχισει να πεφτει.
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
το πεναλτυ που εδω στο γαύρο δεν υπάρχει.ειναι ανεκδοτο.μολις το είδα κ τρελάθηκα.ειναι το μεγαλύτερο ανεκδοτο της χρονιάς, μαζι με το "λεφτα υπάρχουν" του ΓΑΠ..
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
niks έγραψε:DamoN έγραψε:με αυτα που εχουν κανει οι γαυροι τοσα χρονια θα επρεπε ολες οι ομαδες να βαρανε 4 πεναλτυ με το που αρχιζει το ματς,και μετα να παιζουν κανονικα......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
και κανα 2-3 κόκκινες στη φυσούνα
και πάλι δεν ξεχρεώνουν
![]()
![]()
![]()
Έτσι είναι. Και καλό είναι αυτό να μην το ξεχνάει κανένας έλληνας φίλαθλος. Που τη μια το παίζει αδικημένος ο γαύρος και την άλλη ο λαγός...Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλούν για σκοινί...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ο Παντελιτς ειναι καλα???Πρεπει να φυσηξε πολυ δυνατα ο Λεοναρντο...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
κατι πηρε το αυτι μου για ρευματισμους αλλα δεν ειμαι σιγουρος.... 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
45+ Δεύτερη κίτρινη κάρτα και αποβολή και για τον Καρντόσο
90+ Αποβολή για τον Ονουάτσι για άσεμνη χειρονομία προς τον κόσμο, μετά το γκολ που σημείωσε
Ντροπη,τι αλλο να πει κανεις... απ'οτι ακουσα η καρτα που εδωσε στον Ονουατσι δεν υπαρχει!
Αραγε με ποιον παιζει την επομενη αγωνιστικη η Καβαλα?
90+ Αποβολή για τον Ονουάτσι για άσεμνη χειρονομία προς τον κόσμο, μετά το γκολ που σημείωσε
Ντροπη,τι αλλο να πει κανεις... απ'οτι ακουσα η καρτα που εδωσε στον Ονουατσι δεν υπαρχει!
Αραγε με ποιον παιζει την επομενη αγωνιστικη η Καβαλα?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Οσο την βλέπω όλο και περισσότερο πείθομαι πως αυτή η ομαδα δεν μπορεί να υπάρχει στην πραγματικότητα,είναι μάλλον στη φαντασία μου....τόση τελειότητα δεν μπορεί να υπάρχει.
- magiktigra
- Δημοσιεύσεις: 322
- Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
- Τοποθεσία: Καβάλα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Barca - Real M : http://www.ustream.tv/channel/futbol-ho ... ernacional
Ίσως υπάρχει και link με καλύτερη ανάλυση αλλά μέχρι να ψάξω θα τελειώσει το παιχνίδι.
Πάντως δε κολλάει το streaming.
Ίσως υπάρχει και link με καλύτερη ανάλυση αλλά μέχρι να ψάξω θα τελειώσει το παιχνίδι.
Πάντως δε κολλάει το streaming.
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens