Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Demir
Δημοσιεύσεις: 9050
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Demir »

αν ομως βγαινανε αμπαλοι 8α ηταν μεταγραφες του βρυζα.....
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από eorptol »

Φέτος λίγες αλλά πετυχημενες μεταγραφες, μπράβο και στον ζηση
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Η εμπάθεια και η μικροψυχία πανω απολα.
Καλημέρα και καλη βδομάδα.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Εμπάθεια, τι εμπάθεια τοσα χρονια πουλέν ηταν ο Ζησης.Τέσσερα χρόνια αγανάκτηση,πικρα και ξεφτίλα ομως είναι πολλά.Απο τότε που εφυγε ο Μαλεζάκος σεντερ μπακ δε βρήκαμε,εξτρεμ πηραμε το Ρομπερ :shock: και πέρσι ηρθαν κατι νίνηδες σπυρόπουλοι κλπ κλπ.Κι αυτό στον Τσιτσι χρεώθηκε.Λες και τον ήξερε τον Νινη κι απο χθες .Τι συζητάμε τώρα.
Asimos

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Asimos »

Φετος εβαλε μυαλο, απο οτι φαίνεται...
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Μυαλό έβαλε γιατί ο Ivan θα τον σούτερνε!Έπαιζε το τελευταίο του χαρτί!Και φτηνό του έφερε και καλύτερο του στόχ!
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Κακώς το ανακινήσαμε αυτο το θέμα τη στιγμή που η ομάδα νικάει.Απλά τσιτώνω με καποια πραγματα.Mea culpa.Αν θέλει ας τα σβήσει καποιος μοδ.Ηρεμία χρειάζεται τώρα.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Karelias »

Το να παίζεις μόνος σου στις μεταγραφές τόσα χρόνια και το ποσοστό επιτυχίας σου σε αυτές να είναι 20% και πολλά λέω και ξαφνικά να υπάρχει ένα ''κόφτης'' και το ποσοστό επιτυχίας να είναι κοντά στο 70% με ανοδικές τάσεις κάτι θα πρέπει να μας λέει για τα ''μπράβο Ζήση''.
Ας ολοκληρωθεί η χρονιά τουλάχιστον.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ο άγγελος ειναι ανάποδος ναι αλλά τίμιος , το πανηγύρι των 15 μετεγγραφών κάθε φορά δε θα γινόταν σίγουρα..
Αλλά το ότι ο Βρύζας έκανε σωστές επιλογές μαζί με τον κοουτς δεν ειναι κακό να το πούμε. .

Για τον Βρύζα έχω εκφραστεί πολλάκις ότι σαν άνθρωπο πρωτίστως δεν τον θέλω στην ομάδα ..
Άβαταρ μέλους
Olorin.2
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: Τρί 25 Φεβ 2014, 18:51

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Olorin.2 »

Φέτος η μεταγραφές που έγιναν κρίνονται επιτυχημένες. Ακόμα και αν ο Γκολάσα δε μας βγει τελικά (που θα βγει κι αυτός), ως σκεπτικό η μεταγραφή του ήταν σωστή.

υ.γ. Οι μεταγραφές δεν ανήκαν αποκλειστικά στον Βρύζα τα τελευταία χρόνια. Ένα μπερδεμένο πράγμα ήταν, όποιον του κ@υλωνε έκανε και από μια μεταγραφή.

υ.γ.2 Ποιος ευθύνεται για Μάρτενς-Μαντούρο-Χούσεν? Σίγουρα όχι ο Βρύζας. Εγώ λέω ο Ολλανδός.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Α ρε Ζηση τι χαρα μας εδωσες τοτε.
Asimos

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Asimos »

Αν εξαιρέσεις το οτι ο ΖΒ ηταν ο άνθρωπος που ειδε απο την πιο κοντινή απόσταση το νικητήριο γκολ της Εθνικης στον τελικό του Γιούρο, αυτη ηταν η πιο σημαντική μερα του ως ποδοσφαιριστης.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από kataramenos5 »

"Τους παρακολουθούν
Παραιτήσεις, μπηχτές, δημοσιεύματα που δημιουργούν ερωτηματικά και πολλά άλλα έχει το μενού στην ΕΠΟ κάτι που δεν αφήνει αδιάφορους τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ.

Στα γραφεία της Μικράς Ασίας ενημερώνονται καθημερινά για τα όσα συμβαίνουν στα εσωτερικά της ΕΠΟ έτσι ώστε να έχουν γνώση και να χτυπήσουν την κατάλληλη στιγμή.

Ουσιαστικά άνθρωποι του ΠΑΟΚ προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τις πηγές τους, να είναι ενήμεροι για το τι γίνεται και όταν έρθει η στιγμή να πάρουν το αίμα τους πίσω, αφού πολλά μπορούν να προκύψουν από την υπόθεση Κορέα."

http://www.paokmania.gr/stiles/mme/7162 ... kolouthoyn

Δε χτυπάν το κεφάλι τους λεω εγώ.
Αβίαστα μου ηρθε στο μυαλό η ..γνωστη πλεον εικόνα

Εικόνα
ΥΓ Πασπαρτού ο γατος
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από karl »

Ωραίος!

Kataremene: Και εμείς σε παρακολουθούμε! :D :D :D
Άβαταρ μέλους
astronaut
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 03:24
Τοποθεσία: On Tour

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από astronaut »

Όταν έχεις πηγές χρειάζεται προσπάθεια για να τις εκμεταλλευτείς? :|
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”