Ζήσης Βρύζας
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ζήσης Βρύζας
Εμπάθεια, τι εμπάθεια τοσα χρονια πουλέν ηταν ο Ζησης.Τέσσερα χρόνια αγανάκτηση,πικρα και ξεφτίλα ομως είναι πολλά.Απο τότε που εφυγε ο Μαλεζάκος σεντερ μπακ δε βρήκαμε,εξτρεμ πηραμε το Ρομπερ
και πέρσι ηρθαν κατι νίνηδες σπυρόπουλοι κλπ κλπ.Κι αυτό στον Τσιτσι χρεώθηκε.Λες και τον ήξερε τον Νινη κι απο χθες .Τι συζητάμε τώρα.
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Ζήσης Βρύζας
Μυαλό έβαλε γιατί ο Ivan θα τον σούτερνε!Έπαιζε το τελευταίο του χαρτί!Και φτηνό του έφερε και καλύτερο του στόχ!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ζήσης Βρύζας
Κακώς το ανακινήσαμε αυτο το θέμα τη στιγμή που η ομάδα νικάει.Απλά τσιτώνω με καποια πραγματα.Mea culpa.Αν θέλει ας τα σβήσει καποιος μοδ.Ηρεμία χρειάζεται τώρα.
Re: Ζήσης Βρύζας
Το να παίζεις μόνος σου στις μεταγραφές τόσα χρόνια και το ποσοστό επιτυχίας σου σε αυτές να είναι 20% και πολλά λέω και ξαφνικά να υπάρχει ένα ''κόφτης'' και το ποσοστό επιτυχίας να είναι κοντά στο 70% με ανοδικές τάσεις κάτι θα πρέπει να μας λέει για τα ''μπράβο Ζήση''.
Ας ολοκληρωθεί η χρονιά τουλάχιστον.
Ας ολοκληρωθεί η χρονιά τουλάχιστον.
Re: Ζήσης Βρύζας
Ο άγγελος ειναι ανάποδος ναι αλλά τίμιος , το πανηγύρι των 15 μετεγγραφών κάθε φορά δε θα γινόταν σίγουρα..
Αλλά το ότι ο Βρύζας έκανε σωστές επιλογές μαζί με τον κοουτς δεν ειναι κακό να το πούμε. .
Για τον Βρύζα έχω εκφραστεί πολλάκις ότι σαν άνθρωπο πρωτίστως δεν τον θέλω στην ομάδα ..
Αλλά το ότι ο Βρύζας έκανε σωστές επιλογές μαζί με τον κοουτς δεν ειναι κακό να το πούμε. .
Για τον Βρύζα έχω εκφραστεί πολλάκις ότι σαν άνθρωπο πρωτίστως δεν τον θέλω στην ομάδα ..
Re: Ζήσης Βρύζας
Φέτος η μεταγραφές που έγιναν κρίνονται επιτυχημένες. Ακόμα και αν ο Γκολάσα δε μας βγει τελικά (που θα βγει κι αυτός), ως σκεπτικό η μεταγραφή του ήταν σωστή.
υ.γ. Οι μεταγραφές δεν ανήκαν αποκλειστικά στον Βρύζα τα τελευταία χρόνια. Ένα μπερδεμένο πράγμα ήταν, όποιον του κ@υλωνε έκανε και από μια μεταγραφή.
υ.γ.2 Ποιος ευθύνεται για Μάρτενς-Μαντούρο-Χούσεν? Σίγουρα όχι ο Βρύζας. Εγώ λέω ο Ολλανδός.
υ.γ. Οι μεταγραφές δεν ανήκαν αποκλειστικά στον Βρύζα τα τελευταία χρόνια. Ένα μπερδεμένο πράγμα ήταν, όποιον του κ@υλωνε έκανε και από μια μεταγραφή.
υ.γ.2 Ποιος ευθύνεται για Μάρτενς-Μαντούρο-Χούσεν? Σίγουρα όχι ο Βρύζας. Εγώ λέω ο Ολλανδός.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
-
Asimos
Re: Ζήσης Βρύζας
Αν εξαιρέσεις το οτι ο ΖΒ ηταν ο άνθρωπος που ειδε απο την πιο κοντινή απόσταση το νικητήριο γκολ της Εθνικης στον τελικό του Γιούρο, αυτη ηταν η πιο σημαντική μερα του ως ποδοσφαιριστης.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ζήσης Βρύζας
"Τους παρακολουθούν
Παραιτήσεις, μπηχτές, δημοσιεύματα που δημιουργούν ερωτηματικά και πολλά άλλα έχει το μενού στην ΕΠΟ κάτι που δεν αφήνει αδιάφορους τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ.
Στα γραφεία της Μικράς Ασίας ενημερώνονται καθημερινά για τα όσα συμβαίνουν στα εσωτερικά της ΕΠΟ έτσι ώστε να έχουν γνώση και να χτυπήσουν την κατάλληλη στιγμή.
Ουσιαστικά άνθρωποι του ΠΑΟΚ προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τις πηγές τους, να είναι ενήμεροι για το τι γίνεται και όταν έρθει η στιγμή να πάρουν το αίμα τους πίσω, αφού πολλά μπορούν να προκύψουν από την υπόθεση Κορέα."
http://www.paokmania.gr/stiles/mme/7162 ... kolouthoyn
Δε χτυπάν το κεφάλι τους λεω εγώ.
Αβίαστα μου ηρθε στο μυαλό η ..γνωστη πλεον εικόνα

ΥΓ Πασπαρτού ο γατος
Παραιτήσεις, μπηχτές, δημοσιεύματα που δημιουργούν ερωτηματικά και πολλά άλλα έχει το μενού στην ΕΠΟ κάτι που δεν αφήνει αδιάφορους τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ.
Στα γραφεία της Μικράς Ασίας ενημερώνονται καθημερινά για τα όσα συμβαίνουν στα εσωτερικά της ΕΠΟ έτσι ώστε να έχουν γνώση και να χτυπήσουν την κατάλληλη στιγμή.
Ουσιαστικά άνθρωποι του ΠΑΟΚ προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τις πηγές τους, να είναι ενήμεροι για το τι γίνεται και όταν έρθει η στιγμή να πάρουν το αίμα τους πίσω, αφού πολλά μπορούν να προκύψουν από την υπόθεση Κορέα."
http://www.paokmania.gr/stiles/mme/7162 ... kolouthoyn
Δε χτυπάν το κεφάλι τους λεω εγώ.
Αβίαστα μου ηρθε στο μυαλό η ..γνωστη πλεον εικόνα

ΥΓ Πασπαρτού ο γατος