Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gergeo4 »

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμαθείας όπως πολύ σωστά λέει ο λαός .

Προσπαθώ να πειστώ πως η λάθος ενημέρωση του κόσμου από τις επίσημες «πένες» της ομάδας του ΠΑΟΚ δεν είναι σε καμία περίπτωση εσκεμμένες και πως είναι απλά λάθος πληροφόρηση.

Ο κόσμος του ΠΑΟΚ μέχρι και σήμερα ήξερε πως ο υποψήφιος επενδυτής θα πρέπει να έχει τα παρακάτω έγγραφα για να μπορέσει να πάρει το πλειοψηφικό πακέτο.

1. Πλήρη στοιχεία ενδιαφερομένου
2. Φορολογική ενημερότητα
3. Επικυρωμένες φορολογικές δηλώσεις της τελευταίας τριετίας, και
4. Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου.

Εκτός απ αυτά, ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να καταθέσει επιχειρηματικό πλάνο, αλλά και αποδεικτικό νόμιμης προέλευσης των κεφαλαίων (Πόθεν Εσχες).

Δυο στα πέντε πετυχαν …

Όταν κάνεις λάθος όπως και έκαναν , το πιο σώφρων είναι να αποκαταστήσεις άμεσα το λάθος ώστε να μην δημιουργούνται όλα όσα εντέχνως δημιουργήθηκαν τις τελευταίες 10 ημέρες .. και λέω εντέχνως διότι δεν έκαναν καμία κίνηση για να δώσουν τα πραγματικά στοιχεία .

Ο υποψήφιος επενδυτής του ΠΑΟΚ Β.Φλωριδης είναι κάτοικος εξωτερικού και δεν υπάρχει καμία απαίτηση προσκόμισης ΑΦΜ και φορολογικής δήλωσης διότι φορολογείτε στη χώρα που εδρεύουν οι επιχειρήσεις του . Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως ο κόσμος δε πρέπει να μάθει και με τι ασχολείται .

Σε δηλώσεις του ο Β.Φλωριδης είχε πει πως : «Ως το 2005 έφερα στην Ελλάδα 36 εκατομμύρια Ευρώ και έχω στα χέρια μου το κόκκινο χαρτί ( έγγραφο που πιστοποιεί εισροή συναλλάγματος με το οποίο μπορεί κανείς να κάνει αγοροπωλησίες, να μπορεί να αγοράσει ότι εκείνος επιθυμεί ) αντί λοιπόν να ψάχνουν για εμένα και τα λεφτά που φέρνω ας ψάξουν καλύτερα για αυτούς που τα βγάζουν έξω από την Ελλάδα για να έχουν φορολογικές απαλλαγές».

Υπάρχουν 3 τρόποι για να φέρει κάποιος που δεν είναι κάτοικος της χώρας μας λεφτά και είναι με Μετρητά, Τραπεζική επιταγή και έμβασμα και ο Β.Φλωριδης έχει από το 2005 το «κόκκινο χαρτί» που πιστοποιεί την νομιμότητα των χρημάτων του ..

Θα πρέπει να έχει τραπεζικό λογαριασμό σε ελληνική τράπεζα (κάτι που έχει) και για να το κάνει αυτό χρειάζεται απλά μια ταυτότητα ή το διαβατήριο και εάν υπάρχει ακόμα αμφιβολία απλά χρειάζεται μια βεβαίωση διεύθυνσης κατοικίας από το Τούρκικο Προξενείο ,κάτι που έγινε πρόσφατα

με την (στημένη κατά πολλούς) σύλληψη του όπου και αθωώθηκε.

Ένα ακόμα χαρτί που χρειάζεται είναι να έχει ΛΕΥΚΟ ποινικό μητρώο όπου και βεβαίως εξαρτάτε από την μορφή των αξιόποινων πράξεων που μπορεί να εκκρεμούν η όχι και είναι και αυτό κάτι το οποίο λύθηκε κατά την διάρκεια της σύλληψης του ..

Τέλος χρειάζεται και είναι απαραίτητο για την απόκτηση των μετοχών της ΠΑΕ ΠΑΟΚ είναι η απόκτηση κωδικού από την εκάστοτε χρηματιστηριακή, ένας κωδικός ο οποίος βγαίνει μόνο με την παρουσία ΑΔΤ( Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας) ή Διαβατηρίου εφόσον φυσικά ο πελάτης διατηρεί λογαριασμό στην τράπεζα.

Ακόμα και αυτό έχει λυθεί διότι από την Δευτέρα ο Β.Φλωριδης έχει 100 μετοχές της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ..

Με λίγα λόγια ο Β.Φλωριδης έχει τελειώσει με όλες τις διαδικασίες που σωστά απαιτούνται και το μόνο που έμεινε είναι η έναρξη της ΑΜΚ και να βάλει τα λεφτά που αναλογούν για το 51%..

~Che και Goal~

τρανσφερνιουζ
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από desperando »

ωραια τωρα που μπικαν τα 200.000 μπορουμε να κλεισουμε τον μαντζιο
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από eleos »

Πάντως οι άνθρωποι βοηθάνε ΕΜΠΡΑΚΤΑ και ότι λένε το έχουν κάνει ως τώρα.

Δε μπορεί να είναι "αχυράνθρωποι" και ηλιθιότητες και να έχουν βάλει ένα χαρτί ως τώρα χωρίς καν τη σιγουριά ότι θα είναι αυτοί οι μεγαλομέτοχοι την επόμενη αύξηση..

Μακάρι να υπάρχει απο πίσω ήδη εκτελούμενο πλάνο και να δούμε και κανένα καλό παίχτη σύντομα στην ομάδα.
Με 3 εντεκαδάτους μπορούμε να παμε πολύ ψηλά φέτος..
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από MANIAKOS »

εγω θα μαι επιφυλακτικος ακομα και 6 να βαλουν παντως......τωρα ας φερουν κανα χαφ ή ας πληρωσουν τις περσινες αμαρτιες
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21298
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από navigator11 »

είναι εξαιρετικά νωρίς να συναχθούν συμπεράσματα,θετικά νοείται μιάς κι αρνητικά πρόλαβαν ήδη μία χαρά.το κράς τέστ ακολουθεί.ας αποδειχθούν συνεπείς και τότε κι έχει ο ... πατριάρχης :!: :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gergeo4 »

ρε τι μονο 200.000 χιλιαρικα ευρω+500 χιλιαρικα+250 χιλιαρικα δηλαδη 1.000.000???και θα βαλετε κ αλλα 6 μυρια κ θελετε να παρετε τον ΠΑΟΚ?ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!ΜΟΝΟ ΑΝ ΣΤΑΞΕΤΕ 20 ΜΥΡΙΑ+φερεται 5 παιχταραδες κ φυσικα μας πειτε τι δουλεια κανετε αλλιως τον πουλο και παρτε τα λεφτα μαζι σας δεν τα θελουμε!σιγα τα λεφτα!
Άβαταρ μέλους
Maedhros
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τρί 10 Νοέμ 2009, 20:00
Τοποθεσία: Sallonica

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Maedhros »

Κουραζεις ρε φιλε...ενταξει τα παιδια εχουν τις αποψεις τους και εσυ τις δικες σου αλλα μην κανεις σαν γραφειο τυπου τους,θα δειξει...
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από lamosas »

Αυτο με τα έγγραφα γιατί συνεχίζουν να το γράφουν δεν μπορώ να καταλάβω.
1ον γιατί κανένας δεν πετάει σήμερα 500χιλιαρικα χωρίς να έχει δεδομένη την απαραίτητη γραφειοκρατία και
2ον ακόμα δεν έχει ανοίξει η ΑΜΚ.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gergeo4 »

εγω θελω φιλε εναν ΠΑΟΚ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΤΡΑΝΟ!ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ champions league και αυτο θα μπορεσει να γινει μονο με εναν τροπο..Δυστηχως υπαρχουν πολλοι που δεν το θελουν αυτο πραγμα που με θλιβει..ΟΙ ανθρωποι αυτοι δεινουν εμπραγκτα το ενδιαφερον τους βαζωντας 1 μυριο και θα βαλουν αλλα 6..ΘΑ ΠΩ κατι για να ξερετε,ΑΝ αποδειχτει μεσω ΑΣ η μεσω ΕΕΑ αναξιοπιστος θα ειμαι ο πρωτος που θα τους χλευασει αλλα μεχρι τοτε δεν μπορω παρα να βλεπω ποστ που με εικασιες τους χλευαζουν,τους ειρωνευονται και αλλα ενω εχουν βαλει 1 μυριο+αλλα ποσα πιο πριν μονος του ο σαχπα..
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Federacion »

gergeo4 έγραψε:εγω θελω φιλε εναν ΠΑΟΚ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΤΡΑΝΟ!ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ champions league και αυτο θα μπορεσει να γινει μονο με εναν τροπο..
σιγουράκι για κάθε χρόνο:
κοκκαλης
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gergeo4 »

esy pane gine iwnikos i' kerkera an den thes..mizeroi opadoi..


8.28 Επίσης απαγορεύονται οι "συμβουλές" προς άλλους χρήστες να αλλάξουν ομάδα και παρεμφερείς προτροπές που υπονοούν γενικά ότι δεν είναι (ή δεν θα έπρεπε να είναι) φίλαθλοι του Π.Α.Ο.Κ.


8.20 Μηνύματα με αναφορές σε επώνυμα πρόσωπα ή χρήστες του forum με υπονοούμενα τα οποία αφορούν στην προσωπική ζωή ή θίγουν καθ' οιονδήποτε τρόπο την προσωπικότητά και την υπόληψη τους όταν αυτές απευθύνονται σε συγκεκριμένα πρόσωπα.


gergeo4, σε παρακαλω..
Εχεις την αποψη σου, αλλη εχουν διαφορετικη..Σημασια εχει η κουβεντα που κανουμε να βγαζει νοημα
Χαρακτηρισμοι νομιζω δεν χρειαζονται..
Οπως και τα greeklish.


Moican4
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Federacion »

μπα φιλε ΠΑΟΚ!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19016
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gika »

gergeo4, λίγο ηρεμία...!!
Δεν χρειάζεται κατευθείαν να χαρακτηρίζεις "μίζερο" όποιον διαφωνεί μαζί σου...
Δεν υπάρχει λόγος.

Εσύ πιστεύεις ότι μόνο με κάποιον λεφτά μπορεί ο ΠΑΟΚ να γίνει τρανός, άλλοι πιστεύουν ότι με 6 εκατομμυριάκια δεν καταφέρνεις και τίποτα σπουδαίο ενώ ταυτόχρονα δίνεις την τύχη της αγαπημένης σου ομάδας σε δύο άγνωστους.

Δεν είναι θέμα μιζέριας, αλλά θέμα αντίληψης.

Για αυτό σε παρακαλώ απέφυγε τους χαρακτηρισμούς.!! :pano:
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από gergeo4 »

εκατομυριακια?????? :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Othin
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Σάβ 13 Φεβ 2010, 20:04

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Othin »

gergeo4 έγραψε:εγω θελω φιλε εναν ΠΑΟΚ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΤΡΑΝΟ!ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ champions league και αυτο θα μπορεσει να γινει μονο με εναν τροπο..
Αυτό το θέλεις με οποιοδήποτε τίμημα? Και με οποιοδήποτε μέσο? Αν ναι, σου απάντησε ο ομοσπονδιακός.
Όλοι θέλουμε τον ΠΑΟΚ αγωνιστικά ομάδα - φόβητρο, όπως συνέβη σε αρκετές περιόδους στην ιστορία του. Αλλά αυτό που μας διαχωρίζει από το τέως ΠΟΚ, δε νομίζω πως πρέπει να το ξεχνάμε. Και δεν πρέπει να καταλήξουμε σαν κι αυτούς, προκειμένου έστω να πάρουμε έναν τίτλο. Εμείς είμαστε διαφορετικοί και τους τίτλους ή τους παίρνουμε πεντακάθαρα με τη μαγκιά μας ή μην σώσουμε και τους πάρουμε.
gergeo4 έγραψε: ..ΟΙ ανθρωποι αυτοι δεινουν εμπραγκτα το ενδιαφερον τους βαζωντας 1 μυριο και θα βαλουν αλλα 6..ΘΑ ΠΩ κατι για να ξερετε,ΑΝ αποδειχτει μεσω ΑΣ η μεσω ΕΕΑ αναξιοπιστος θα ειμαι ο πρωτος που θα τους χλευασει αλλα μεχρι τοτε δεν μπορω παρα να βλεπω ποστ που με εικασιες τους χλευαζουν,τους ειρωνευονται και αλλα ενω εχουν βαλει 1 μυριο+αλλα ποσα πιο πριν μονος του ο σαχπα..
Σε αυτό συμφωνώ. Πιστεύω όμως πως είναι λογικό να εκφράζονται αμφιβολίες (όχι όμως πλέον και ειρωνείες) για τις προθέσεις τους και την τελική εξέλιξη που θα έχει η ομάδα μας μετά το πέρασμά τους, δεδομένης της προϊστορίας μας. Αν εξαιρέσεις κάτι Βουλινούς και Γουμενοπαγώνηδες, οι περισσότεροι πρόεδροι άρχισαν με φαινομενικά τουλάχιστον εντυπωσιακές μεταγραφές, αλλά κατέληξαν να φύγουν κυνηγημένοι και αφήνοντας την ομάδα σε πολύ χειρότερη μοίρα από ό,τι την ανέλαβαν.
Το ζητούμενο είναι η διάρκεια και το μέλλον. Αυτό όμως είναι εξαιρετικά δύσκολο να προβλεφθεί, ειδικά με τον Φλωρίδη που το παρελθόν του καλύπτεται από ένα πέπλο μυστηρίου, γι αυτό και η ανησυχία πολλών συνοπαδών μας για τις πραγματικές του προθέσεις.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”