Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Αυτο ειναι που μου τη δινει! Οταν μας συμφερει, κοιταμε την ουσία και τιμωρουμε αβερτα, ασχετα με το τι γραφει το φυλλο αγωνος! Και οταν δεν μας συμφερει, το παίζουμε τυπολατρες και τιμωρουμε ανάλογα με το τι εγραψε ο διαιτητης...
Αν το μπουκαλι το επεστρεφε ο Γκαρσια στην κερκιδα του γαυρου, ακόμα και αν ο διαιτητης για να ηρεμησει τα πνευματα (λαιμαι τωρα υποθετικα) εγραφε οτι εγραψε στον Δελλα, τοτε την αλλη μερα θα γυρνουσαν τον κοσμο αναποδα με βιντεο ,μαρτυρες και εισαγγελεις για να τιμωρηθει ο παιχτης!
Αλλωστε το τι γραφει το φυλλο αγωνος δεν ειναι και δεσμευτικο για την τιμωρια, αν αυτη αποδειχθει με διαφορετικο τροπο... Ετσι δεν ειναι; Η κανω λάθος;
Αν το μπουκαλι το επεστρεφε ο Γκαρσια στην κερκιδα του γαυρου, ακόμα και αν ο διαιτητης για να ηρεμησει τα πνευματα (λαιμαι τωρα υποθετικα) εγραφε οτι εγραψε στον Δελλα, τοτε την αλλη μερα θα γυρνουσαν τον κοσμο αναποδα με βιντεο ,μαρτυρες και εισαγγελεις για να τιμωρηθει ο παιχτης!
Αλλωστε το τι γραφει το φυλλο αγωνος δεν ειναι και δεσμευτικο για την τιμωρια, αν αυτη αποδειχθει με διαφορετικο τροπο... Ετσι δεν ειναι; Η κανω λάθος;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Eτοιμάζω ερώτηση κοτσάνα.
Το φύλλο αγώνα το φτιάχνει ο Κάκος.
Εκεί μέσα είναι υποχρεωμένος να γράψει το λόγο που απέβαλλε το Δέλλα?
Αν ναι , τί λόγο έγραψε αφού λετε ότι σημειώθηκε πως πέταξε το μπουκάλι στο πάγκο και ΟΧΙ στη κερκίδα?
Δηλαδή ο Κάκος έχγραψε ότι τον απέβαλλε επειδή πέταξε το μπουκάλι στο πάγκο?
Μάλλον παιδιά το έχω χάσει κάπου
Το φύλλο αγώνα το φτιάχνει ο Κάκος.
Εκεί μέσα είναι υποχρεωμένος να γράψει το λόγο που απέβαλλε το Δέλλα?
Αν ναι , τί λόγο έγραψε αφού λετε ότι σημειώθηκε πως πέταξε το μπουκάλι στο πάγκο και ΟΧΙ στη κερκίδα?
Δηλαδή ο Κάκος έχγραψε ότι τον απέβαλλε επειδή πέταξε το μπουκάλι στο πάγκο?
Μάλλον παιδιά το έχω χάσει κάπου
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
αν ο ΠΑΟΚ θεωρούσε ότι το φύλλο αγώνα λέει ψέμματα τότε ας μη το υπόγραφε η ας το υπόγραφε με επιφύλαξη.
Από κει και πέρα εμενα μου φαίνεται ότι υπήρχε συμφωνία μεταξύ τον δυο ΠΑΕ να μην συμπεριληφθούν στο φύλλο αγώνα πολλές λεπτομέρειες (επίσκεψη αδαμίδη στο κακo μετά το τέλος του αγώνα) για να μην τιμωρηθούν με varies ποινές μια και οι δυο ΠΑΕ είχαν τh φωλια τους λερωμένη. και το όλο θέμα δούλεψε καλά μέχρι τη στιγμή που ο αδαμίδης έκανε καταγγελία στον εισαγγελέα.
Από κει και πέρα εμενα μου φαίνεται ότι υπήρχε συμφωνία μεταξύ τον δυο ΠΑΕ να μην συμπεριληφθούν στο φύλλο αγώνα πολλές λεπτομέρειες (επίσκεψη αδαμίδη στο κακo μετά το τέλος του αγώνα) για να μην τιμωρηθούν με varies ποινές μια και οι δυο ΠΑΕ είχαν τh φωλια τους λερωμένη. και το όλο θέμα δούλεψε καλά μέχρι τη στιγμή που ο αδαμίδης έκανε καταγγελία στον εισαγγελέα.
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 968
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ετσι φαινεται να εχουν τα πραγματα αδερφε Petm.Αν ο ΠΑΟΚ ζητουσε να αλλαχθει το φυλλο αγωνα τοτε θα ειχαμε βαρυτερη τιμωρια και για μας αλλα και για παιχτες και στελεχη της ΑΕΚ.Για μενα καλως επραξε γιατι το θεμα δεν ηταν τοσο σημαντικο ωστε να παρει διαστασεις.Ουτε τη μανουρα στον παγκο, ουτε και τις προκλησεις στελεχων της Αεκ θεωρω κατι τοσο επιληψιμο.Αυτα καλως ή κακως συμβαινουν.Τωρα γιατι ο Αδαμ αποφασισε να λειτουργησει ετσι, ο θεος κι η ψυχη του.Πολυ μεγαλη βλακεια εκ μερους του γιατι πιστευω οτι ετσι μειωνει και τον ιδιο το συλλογο του.Και μαλιστα ειμαι σιγουρος οτι η κινηση του θα εχει τελειως διαφορετικο αποτελεσμα απο αυτο που ισχυριζεται οτι αποσκοπουσε,δηλαδη την αντιμετωπιση της βιας
.Μετα απο αυτο στο β γυρο περιμενω τα χειροτερα στο οακα και την επισημη πλεον εναρξη βεντετας.Και να δουμε τι θα λεει τοτε ο Αδαμ για τη βια, η οποια ποτε δεν προκυπτει απο παρθενογενεση,αλλα που να βρει νιονιο να το καταλαβει ή να το παραδεχτει.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
E! Ψιτ! Μπιτσαξή?
Γλου-γλου-γλου!
Επικίνδυνη βεντέτα
Παρά τους ελέγχους της αστυνομίας, η μάχη οπαδών του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Ακόμα μία επίθεση σε σύνδεσμο του ΠΑΟ στον Άγιο Δημήτριο
Δημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 19 2010 13:12 Ενημερώθηκε: Νοέμβριος 19 2010 19:55
Νέο επεισόδιο στον πόλεμο των χούλιγκαν Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού προστέθηκε χθες λίγο πριν τα μεσάνυχτα.
Ομάδα 10 - 15 ατόμων πραγματοποίησε επίθεση στον σύνδεσμο του ΠΑΟ, στην οδό Κολοκοτρώνη 67 στον Αγ. Δημήτριο προκαλώντας εκτεταμένες φθορές στην είσοδο του κτιρίου και σε ένα σταθμευμένο Ι.Χ.
Οι δράστες διέφυγαν ανενόχλητοι καθώς οι αστυνομικές δυνάμεις κινητοποιήθηκαν με καθυστέρηση. Ο συγκεκριμένος σύνδεσμος έχει το τελευταίο διάστημα βρεθεί αρκετές φορές στο στόχαστρο επιθέσεων που φέρεται να εξαπολύουν, οπαδοί του Ολυμπιακού από την περιοχή της Ηλιούπολης.
Αστυνομικοί της Ασφάλειας είχαν προ μηνός περίπου πραγματοποιήσει ελέγχους στους δύο συνδέσμους και στην περίπτωση του Ολυμπιακού είχε συλλάβει ορισμένα μέλη του για κατοχή όπλων και εκρηκτικών.
Όπως ωστόσο αποδεικνύεται στην πράξη, τα σκληροπυρηνικά μέλη των δύο αυτών συνδέσμων αγνοούν επιδεικτικά την Αστυνομία και συνεχίζουν ανενόχλητοι τη βεντέτα.
Γλου-γλου-γλου!
Επικίνδυνη βεντέτα
Παρά τους ελέγχους της αστυνομίας, η μάχη οπαδών του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Ακόμα μία επίθεση σε σύνδεσμο του ΠΑΟ στον Άγιο Δημήτριο
Δημοσιεύτηκε: Νοέμβριος 19 2010 13:12 Ενημερώθηκε: Νοέμβριος 19 2010 19:55
Νέο επεισόδιο στον πόλεμο των χούλιγκαν Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού προστέθηκε χθες λίγο πριν τα μεσάνυχτα.
Ομάδα 10 - 15 ατόμων πραγματοποίησε επίθεση στον σύνδεσμο του ΠΑΟ, στην οδό Κολοκοτρώνη 67 στον Αγ. Δημήτριο προκαλώντας εκτεταμένες φθορές στην είσοδο του κτιρίου και σε ένα σταθμευμένο Ι.Χ.
Οι δράστες διέφυγαν ανενόχλητοι καθώς οι αστυνομικές δυνάμεις κινητοποιήθηκαν με καθυστέρηση. Ο συγκεκριμένος σύνδεσμος έχει το τελευταίο διάστημα βρεθεί αρκετές φορές στο στόχαστρο επιθέσεων που φέρεται να εξαπολύουν, οπαδοί του Ολυμπιακού από την περιοχή της Ηλιούπολης.
Αστυνομικοί της Ασφάλειας είχαν προ μηνός περίπου πραγματοποιήσει ελέγχους στους δύο συνδέσμους και στην περίπτωση του Ολυμπιακού είχε συλλάβει ορισμένα μέλη του για κατοχή όπλων και εκρηκτικών.
Όπως ωστόσο αποδεικνύεται στην πράξη, τα σκληροπυρηνικά μέλη των δύο αυτών συνδέσμων αγνοούν επιδεικτικά την Αστυνομία και συνεχίζουν ανενόχλητοι τη βεντέτα.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://news247.gr/ellada/anenoxlhtoi_droyn_oi_xoyligkan.644445.htmlRe: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Και σκέψου να το είχαν κάνει ΠΑΟΚτσήδες αυτό. Θα είχαν ήδη συλλάβει και τα τουρνικέ της 4.
Να κοπούν πάραυτα οι χορηγίες στις δυο αυτές ομάδες. "Εμείς δε χρηματοδοτούμε τη βία".
Να κοπούν πάραυτα οι χορηγίες στις δυο αυτές ομάδες. "Εμείς δε χρηματοδοτούμε τη βία".
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Α ρε τι κανει ενας καλος προπονητης αμυντικογενης!
Υ.Γ: Γινεται να παρουμε τον Σολτανι?
Υ.Γ: Γινεται να παρουμε τον Σολτανι?
- CHRISTAKIS
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
- Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Δείτε το 2ο γκολ της γριάς και θα καταλάβετε τι εννοώ ότι ο τζόρβας είναι τερματοφύλακας χάντμπολ.
Ο Σολτάνι μ' αρέσει κι εμένα. Είναι ο Τζιμπούρ των φτωχών. Και δείχνει εξελίξιμος.
1-2 αντί για 0-3 ... χλωμό να το κρατήσει η γριά.
edit: 2-2 .... χαρταετό ο Ελευθερόπουλος στο 2ο.
Ο Σολτάνι μ' αρέσει κι εμένα. Είναι ο Τζιμπούρ των φτωχών. Και δείχνει εξελίξιμος.
1-2 αντί για 0-3 ... χλωμό να το κρατήσει η γριά.
edit: 2-2 .... χαρταετό ο Ελευθερόπουλος στο 2ο.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Γκουχ,γκουχ με επηρεασαν τα γκολ! :ugeek:jpm4_neo έγραψε:Α ρε τι κανει ενας καλος προπονητης αμυντικογενης!
Παντως περα απο την πλακα ο Ουζουνιδης ειναι ο νεος Σ@ντος!