Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Developer4
Δημοσιεύσεις: 752
Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2023, 21:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Developer4 »

boogeyman77 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 00:40
nunies4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 23:26
aivas19 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 22:59

Ο Τζόρμπα είπε πάμε και για αλλαγές στα χαφ
Τι αλλαγές; Μπιανκο σκέψεις παραμονής, Οζντοεφ παραμονή αν δεχτεί τα λιγότερα, Μειτε λέει ειλικρινή συζήτηση.
Αλήθεια τι σημαίνει ειλικρινής συζήτηση; Όπως στο τοπικό που χτυπούσαμε και μας ρωτούσαν "το πατάς; Μπορείς;"
Ε φυσικά μπορώ σιγά μην θέλω να βγω
Ζαφείρης, Bianco και δύο αθλητικά χαφ ακόμα.
Οι Ozdoev & Meite ας πάρουν τηλέφωνο τον Lucescu να τους βολέψει στην νέα του ομάδα
Πρόλαβες να τον δεις πολύ τον Μπιάνκο εσύ και έβγαλες συμπέρασμα... Μάθαμε τώρα τα αθλητικά χαφ και τα κάναμε καραμέλα, λες και έχεις πολλές πιθανότητες να φέρεις αθλητικό χαφ που να ξέρει και μπάλα...

Λίγος σεβασμός σε δύο που αποδεδειγμένα πρόσφεραν και τίμησαν τη φανέλα δε βλάπτει αγαπητέ...

Και στον ακούραστο, ταπεινό εργάτη Μάγκο και στον Σου ο οποίος ήταν παραπάνω από κομβικός στο ανεπανάληπτο του 24...

Κάπου έλεος δηλαδή...
These users thanked the author Developer4 for the post (total 3):
paok apo epilogi, Aigle_Noir, aivas19
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Athens »

«Σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις για Σάντσες η Άτλας»
Νέο δημοσίευμα στο Μεξικό για τον 28χρονο μπακ
INPAOK
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από van rooy »

32 χρονών στόπερ απο ισπανία με τόσα παιχνίδια στα πόδια και δεν μας κάνει.... οκ πάω πάσο.
These users thanked the author van rooy for the post (total 5):
Unpsofable78, margas, Aigle_Noir, aivas19, Maxpaok
Άβαταρ μέλους
PAOKevolution
Δημοσιεύσεις: 4799
Εγγραφή: Τετ 01 Φεβ 2017, 17:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από PAOKevolution »

Ο (πολύ συμπαθής) Τσατσαρός, προ 10λεπτου, είπε πως είναι χαρούμενος γιατί έμαθε κάτι πολύ καλό μεταγραφικό. Δεν είπε παραπάνω. Αλλά επειδή τον θεωρώ πραγματικό αγνό ΠΑΟΚτσή, το αναφέρω.

Επίσης, να πω και τη δική μου μαλακία. Αν και εφόσον ο Χατζηδιάκος δεν πιάνεται ως Έλληνας, τι λόξα μας έπιασε για να τον πάρουμε; Δε μπορούμε να βρούμε καλύτερο;
These users thanked the author PAOKevolution for the post (total 8):
Woodman73, paok apo epilogi, Aigle_Noir, Metagrafakias, aivas19, Theios, Kabamaru11, rockcity4
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2072
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

PAOKevolution έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:31 Ο (πολύ συμπαθής) Τσατσαρός, προ 10λεπτου, είπε πως είναι χαρούμενος γιατί έμαθε κάτι πολύ καλό μεταγραφικό. Δεν είπε παραπάνω. Αλλά επειδή τον θεωρώ πραγματικό αγνό ΠΑΟΚτσή, το αναφέρω.

Επίσης, να πω και τη δική μου μαλακία. Αν και εφόσον ο Χατζηδιάκος δεν πιάνεται ως Έλληνας, τι λόξα μας έπιασε για να τον πάρουμε; Δε μπορούμε να βρούμε καλύτερο;
Επειδή όταν μπορώ τον ακούω και έχει εκφραστεί πολύ θετικά για Χατζηδιάκο και το Ελληνικό στοιχείο που θέλει για τον ΠΑΟΚ ( πόσους ακόμα;) , λέω με το φτωχό μου το μυαλό, πως εννοεί Χατζηδιάκο.
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2194
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Προφανώς η περίπτωση Χατζηδιακου έχει να κάνει με το ότι είναι Έλληνας διεθνής και παρά του ότι δεν λογιζεται γηγενής, ξέρεις τι θα πάρεις από αυτόν και επιπλέον έχει το πλεονέκτημα της άμεσης προσαρμογής.Με απλά λόγια μειωμένο ρίσκο.

Εγώ απορώ πάντως που κάποιοι τον υποτιμούν. Μια χαρά στόπερ είναι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Unpsofable78 την Τετ 24 Ιουν 2026, 07:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Demir
Δημοσιεύσεις: 9049
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Demir »

Είναι προφανές ότι ο Σάντσεζ θέλει να φύγει .. αν πάρουμε και 3 χαρτιά μακάρι .. χίλιες φορές σαλιακας
savvastheod
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: Δευ 16 Νοέμ 2015, 10:51

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από savvastheod »

Μάλλον ο Ισπανός έρχεται για να ειναι και ο 2ος δεξιός μπακ... ο Σαντσεζ φαίνεται πως θέλει να γυρίσει για να ειναι βασικός... Εδω με Κενι δυσκολα
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2194
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Για τον Σαλιακα είχε ενδιαφερθεί το χαρτί όταν τον χειμώνα ακούστηκε για εμάς αλλά τελικά αποκτήσαμε τον Σαντσεζ.

Μένει να φανεί αν ευσταθούν τα δημοσιεύματα και το αν ο Σαντσεζ θέλει να φύγει.

Το δεξί μπακ μαζί με αυτή του δεξιού εξτρεμ είναι οι μόνες θέσεις που θεωρητικά ήμασταν καλυμμένοι. Ελπίζω να μην ισχύει ότι θέλει να φύγει.
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7551
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Το 24 ήταν πριν 2 χρόνια.
Σεβασμός ναι αφέλεια όχι.
Πρέπει να αλλάξουμε ταχύτητα επιτέλους
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1165
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

savvastheod έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:44 Μάλλον ο Ισπανός έρχεται για να ειναι και ο 2ος δεξιός μπακ... ο Σαντσεζ φαίνεται πως θέλει να γυρίσει για να ειναι βασικός... Εδω με Κενι δυσκολα
1,2 το χρόνο για δεύτερο δεξί μπακ ούτε ο γαύρος θα έδινε...
Πως τα συνδυάζετε μερικοί όλα δε μπορώ να καταλάβω.....

Τον Ελουστοντο ο ΠΑΟΚ τον θέλει από το Γενάρη απλά ο παίκτης δεν ήθελε να φύγει στα μέσα τις χρονιάς προφανώς γιατί ήλπιζε να τον ανανεώσουν
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2194
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Σεβασμός στις επιλογές των Λισι, Βιειρινια, Ματος, Σερα, Τσικνα και λοιπών.

Αφέλεια είναι να κρίνουμε τις επιλογές τους ανεπαρκείς ως άλλοι ειδήμονες.

Ο ΠΑΟΚ αλλάζει... Εμείς πότε;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Unpsofable78 την Τετ 24 Ιουν 2026, 07:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 9):
PAOKevolution, margas, Woodman73, embuji, Kourdos, aivas19, Maklaz, Kabamaru11, geobila
Elkjaer
Δημοσιεύσεις: 219
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2021, 06:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Elkjaer »

Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:45 Για τον Σαλιακα είχε ενδιαφερθεί το χαρτί όταν τον χειμώνα ακούστηκε για εμάς αλλά τελικά αποκτήσαμε τον Σαντσεζ.

Μένει να φανεί αν ευσταθούν τα δημοσιεύματα και το αν ο Σαντσεζ θέλει να φύγει.

Το δεξί μπακ μαζί με αυτή του δεξιού εξτρεμ είναι οι μόνες θέσεις που θεωρητικά ήμασταν καλυμμένοι. Ελπίζω να μην ισχύει ότι θέλει να φύγει.
Ο Σάλιακας θα ήταν καλή επιλογή ώστε να μοιράζεται τη θέση με Κένι. Πιο αμυντικογενής ο Κένι, πιο επιθετικογενής ο Σάλιακας.
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5763
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Magpies4 »

Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:49 Σεβασμός στις επιλογές των Λισι, Βιειρινια, Ματος, Σερα, Τσικνα και λοιπών.

Αφέλεια είναι να κρίνουμε τις επιλογές τους ανεπαρκείς ως άλλοι ειδήμονες.

Ο ΠΑΟΚ αλλάζει... Εμείς πότε;
Ποιός είπε οτι αυτοί που ακούγονται είναι ανεπαρκείς; Νομίζω οτι ο ΠΑΟΚ φέτος θα εναλλάσει τους παίκτες στην 11άδα. Άρα χρειαζόμαστε δύο παίκτες σε κάθε θέση. Στον περσινό ΠΑΟΚ πχ είχαμε εναλλαγή Κετζιόρα, Μίχα, Λόβρεν και σε λιγότερο βαθμό Βολιάκο. Αν ο Λόβρεν δεν έβγαζε τραυματισμούς θα έπαιζε παραπάνω.

Άρα καλώς να έρθει ο Ελουστόντο. Θα ανακοινωθεί μάλλον σήμερα. Τώρα, θα χρειαστούμε άλλους δύο σέντερ μπάκ.

Στα χάφ, στο αριστερό μπάκ, στο αριστερό εξτρέμ και στο βασικό φόρ θα πρέπει να παρθούν πρωτοκλασσάτοι παίκτες και νομίζω εκεί θα αργήσουμε. Εμένα αυτό με ανησυχεί.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Magpies4 την Τετ 24 Ιουν 2026, 07:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1165
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

Μας χαλάει τόσο πολύ ο υγιής Λυραντζης;

Όσα ματς τον είδα στις Σέρρες ήταν ο καλύτερος παίκτης μαζί με τον Βραζιλιάνο μπροστά...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”