Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από MANIAKOS »

2η φορα που διακοπτεται( ο αλλος δεν αρχισε βεβαια) αγωνας του γαβρου με διαιτητητ να ψαχνει το βρεγμενο σημειο να ριξει την μπαλα....
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Γκμοχ; Wtf; Τραγικό να έχουμε κερδίσει αυτή την ομάδα μόνο 3 φορές κάτω σε επίπεδο Α εθνικής, εξίσου τραγικό ότι χάσαμε φέτος :evil: Αλλά έχει και δεύτερο γύρο :twisted:
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

obanebane έγραψε:Αν παρουν τον νταουμ να δειτε μπαλαρα που θα παιξει ο γκοβου :opaokara:
:lol: :lol:

O "αγαπούλας" θα τα πάρει όλα :?
Μπέο έχουμε ήδη, άντε να επιστρέφουν και ο Μελισσανίδης στην ΑΕΚ και ο Γιδόπουλος σε καμιά μικρή επαρχιακή, να μιλήσουν επιτέλους τα κουμπούρια, γιατί γιομίσαμε χοντρούς φαφλατάδες φλώρους.

Γκμοχ ψυχάρα για πάντα τριφυλλάρα :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Χάσαμε βαθμούς απ' την Τρίπολη και απ' την έδρα της έχουν ήδη περάσει Πανσερραϊκός και Καβάλα
Χάσαμε βαθμούς απ' την Ξάνθη που αν σωθεί θα είναι θαύμα

@$*#%*#)@!@
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από MANIAKOS »

πραγματικα αυτα που λες τα σκεφτομαστε και τρελενομαστε.....γιατι παντα να πρεπει να γινομαστε μπουρδ... και μετα να τρεχουμε να περιμενουμε γκελες τους....κριμα κριμα...και ειδικα τωρα που με τους νεους κανονισμους δεν επιτρεπεται να παρουμε πεναλτι...
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από shark4 »

Aureliano Buendia έγραψε:O "αγαπούλας" θα τα πάρει όλα
Εχει γουστο τωρα που ανοιξε η ΑΜΚ του ΠΑΟΚ , να κανει κανα ντου ... Τι ειναι για αυτον 50.000 ??? Δεν το εχει σε τιποτα ο Μακαρος .... :lol: :lol:
Aureliano Buendia έγραψε:Γκμοχ ψυχάρα για πάντα τριφυλλάρα
Ευτυχισμενο το 1985 !!!! Ο Πακερτ δεν ηταν ελευθερος ?? :lol: :lol: :lol: :lol:
Besuch
Δημοσιεύσεις: 903
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Besuch »

Διαβαζεις τα πρωτοσελιδα των χανουμοφυλλαδων κ τρελλαινεσαι!!
"Αλλοιωση αποτελεσματος απο Κακο" (εις βαρος τους εννοουν!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock: )
Και για Ζουγκλα στην Τουμπα την ωρα που ο Τρα-βελ-ιανος πετουσε μπουκαλι στην εξεδρα. Και ειρωνια κατα Ζαγορακη και προτροπες να τιμωρηθει ο ΠΑΟΚ. Για Δελλα και τζιμπουρ κουβεντα βεβαια περι τιμωριας!!.......αν κατι ποναει την ουρα του ΠΟΚ και τη μονιμως ευνοημενη ψευτο-προσφυγοπουλα που αγνοει το "ΜΕ" και το "ΣΕ" τη μπουγατσα και το "παχυ Λ", ολα καταλοιπα απο τις χαμενες πατριδες με τις οποιες οι αθηναιοι οπαδοι της ελαχιστη σχεση εχουν, ειναι που πλεον δεν ειναι 3η δυναμη αλλα 4η καθως ο ΠΑΟΚ την αφηνει ετη φωτος πισω σιγα-σιγα.
Και το μεγαλο προβλημα της ειναι που δεν εχουμε εναν Γουμενο η εναν Βουλινο (για να μας κανει συνθηματικη καζουρα ο Χατζηχρηστος οπως το μακρυνο 1993 με ειρωνικα συνθηματα του στυλ "Πι - Αλφα - Ομικρον και Καππα εχουν ιστορια Βουλινε μαλακα"!!). Με αυτους ειχαν τα κεφαλια τους ησυχα, τωρα τα κοζια αλλαξαν και ο Αδαμιδης δεν ειναι παρα λιγο καλυτερος απο τον επομενο προεδρο τους οποτε....ΠΟΣΟ ΠΟΝΑΕΙ ΟΤΑΝ Ο ΠΑΟΚ (ακομα και με Κακο) Γ@Μ@ΕΙ, ΔΡΑΓΟΥΜΑΝΟΙ ΤΟΥ ΠΟΚ.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Το πρωτάθλημά μας χρειάζεται ισχυρή ΑΕΚ και ισχυρή ομάδα δε χτίζεται με γραφικότητες κτλ κτλ κτλ .

Μαγεία οι συμπολίται. Πολύ καλή η κερκίδα του Ολυμπ... συγγνώμη, του Ηρακλή.
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από nikos123 »

Παει ο ρουλης :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Ενισχύεται αυτό που έγραψα πιο πάνω... Τελοσπάντων, σε τέτοιες περιπτώσεις όταν δεν κάθεται Χ καλύτερα να νικάει αυτός που είναι πιο χαμηλά.
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Pegasus έγραψε:Χάσαμε βαθμούς απ' την Τρίπολη και απ' την έδρα της έχουν ήδη περάσει Πανσερραϊκός και Καβάλα
Χάσαμε βαθμούς απ' την Ξάνθη που αν σωθεί θα είναι θαύμα

@$*#%*#)@!@
Πήγασε, εκείνη τη χρονική περίοδο η ομάδα νοσούσε και αδυνατούσε να πιάσει απόδοση.
Νομίζω πως βγήκαν σε καλό τα πράγματα.
Οι 5 σερί αγώνες δίχως νίκη και οι 3 σερί ήττες έδωσαν τέλος σε οποιαδήποτε σκέψεις πεισματικής εμμονής σε πρόσωπα και καταστάσεις που δεν τραβούσαν, αφού ο κόμπος είχε φτάσει στο χτένι.
Συν το ότι στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν πάει έτσι το πράγμα σε ένα μαραθώνιο πρωταθλήματος.
Με τη λογική δηλαδή χάσαμε από αυτόν που δεν κατάφερε να κερδίσει ούτε καν αυτόν κτλ
Εξίσου απίστευτο με την ήττα στην Ξάνθη είναι, για τα δεδομένα των δύο τελευταίων χρόνων τουλάχιστον, ότι χάσαμε από ένα ρούλη εντός που κατέβηκε για να εισπράξει το καθιερωμένο του μπιμπελό.
Χώρια που εκείνος ο βάζελος στο κεκελεισμένων μόνο τον τότε ΠΑΟΚ μπορούσε να κερδίσει, με τη μεταφυσική παρεμβολή βεβαίως του Βύντρα.
Αλλά είπαμε άλλη ομάδα άλλη φάση τότε, αλλάξανε προς το καλύτερο τα πράγματα με τον πάτο που πιάσαμε.
Ένα τυχαίο αποτέλεσμα, όπως πχ μία νίκη με τον ρούλη, ίσως να συντηρούσε μία παθογένεια.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

πολυ βαρετο ματσακι με απειρα φαουλ και χωρις φασεις...τυχερο γκολ η γρια...απιστευτη κοκκινη που δεν δινεται στον οριολ μπροστα στα ματια του διαιτητη που αφηνει πλεονεκτημα για τα σκουληκια(!!!!!) και μετα δειχνει κιτρινη στον οριολ...πουστοσκουληκα και πουστογριες παντα οι μεν με τα μπεκ και οι δε που σε 2 περιπτωσεις που επρεπε να δωσουν τη μπαλα στη γρια πηγαν να παιξουν τσατσικα μην τηρωντας το φερ πλει...αυτα...
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

Παρωδια ολο το ματς...Μεχρι κι αυτο ειδαμε...

[dailymotion]xfnbnl_hraklis-aris-potistika_sport[/dailymotion]
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Κάτι τέτοια λέω κι εγώ Aureliano αλλά αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να φάμε σφαλιάρες για να ξυπνήσουμε. Τελοσπάντων.

Έμαθα ότι ο Χαβίτο ζήτησε 800.000 προ φόρων για ανανέωση στον Άρη και μάλιστα προσπαθεί να χρησιμοποιήσει τον ΠΑΟ ως μέσο πίεσης. Ε ρε γλέντια...

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.balleto.gr/periexomeno/metagrafologos/badizei_seatentomeno_sxoini.html
---Στα 800.000 ευρώ τον χρόνο έφθασε η απαίτηση του Χαβίτο από τον Άρη. Εάν σε αυτό το ποσό προσθέσει κανείς το 45% για την εφορία όπως και την προμήθεια του μάνατζερ του, τότε ο Ισπανός ποδοσφαιριστής θα στοιχίζει, με αυτές τις προϋποθέσεις, σχεδόν 1.200.000 ευρώ σε ετήσια βάση. Το συμβόλαιο του Χαβίτο λήγει το καλοκαίρι του 2011 και ο Άρης θέλει να το ανανεώσει για ακόμα 3 χρόνια. Από τον Άρη θα προσφερθούν λιγότερα χρήματα στον Χαβίτο που θέλει να μείνει στη Θεσσαλονίκη αφού περνά καλά και είναι «άρχοντας». Το πιθανότερο είναι ότι θα κλείσει η συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές αλλά μέχρι να μπουν οι υπογραφές, θα γίνει παιχνίδι από τον μάνατζερ του Χαβίτο ο οποίος προσπαθεί να χρησιμοποιήσει τον Παναθηναϊκό.

Καλά πάνε οι δουλειές του Κόντη. ΠΑΟΚ πουλημένε.
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από niks »

το οτι το κουτοχορτο θα μας διασκέδαζε τόσο πολύ δεν το περίμενα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

πρωτες δηλωσεις Γμοχ: "Έχω ένα λαμπρό μέλλον ...πίσω μου!!"

να δω τα μουτρα του Σισσέ στην πρώτη προπόνηση :lol: :lol: :lol: :lol:

ρε ο Βασίλης "100 χρόνια μπροστά" που είναι;;;;

ο Παπαποστόλου;;;;ο Μπενγκτσον;;;;

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”