ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
Θα νικήσουμε. Γκολ στο 91.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Κυρ 01 Δεκ 2019, 21:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14127
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
-
stanilas14
- Δημοσιεύσεις: 284
- Εγγραφή: Σάβ 27 Ιούλ 2019, 18:15
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
εν το μεταξυ ο πετσινος ειναι μια τρυπα , δεν υπαρχει ουτε αμυνες τπτ , ακομα και ο μπαμπις τενες θα το καθαριζε το ματς
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8891
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
Και βαρεσε ένα άψυχο σουτhasio_john έγραψε:Μπήκε ο Πέλκας και κάναμε την δεύτερη μας τελική στο β...
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
Οι παίχτες πρέπει να το πιστέψουνMitsospaoki4 έγραψε:Πίστη στην ομάδα!
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
Τρωμε επιθεση και φαση τωρα γιατι δε μπορεσε ο Μαουρισιο να κανει ενα απλο κοντρολ. Ελεος
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
δεν είναι δυνατόν να μας σφυροκοπούν οι πεθαμένοι μετά από ματς τσου λου
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8891
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
Έβαλε τον Μαουρίτσιο που είναι ανετοιμος ,δεν έχει κερδίσει ντέρμπι ,ότι κάνουν θα το κάνουν οι παίκτες.