ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Καλό ταξίδι και συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους φίλους...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
καλο ταξιδι περσι
φτωχοτερη η οικογενεια του ΠΑΟΚ
μεγαλη θλιψη δυσκολες στιγμες
ακομα πιο δυσκολα τα λογια...
φτωχοτερη η οικογενεια του ΠΑΟΚ
μεγαλη θλιψη δυσκολες στιγμες
ακομα πιο δυσκολα τα λογια...
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Και πως να βρουμε τα λογια ή τους στιχους, φιλε,για να σου πουμε αντιο με τον τροπο που εσυ θα το εκανες?
Καλο ταξιδι
Καλο ταξιδι
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
E οχι...ειλικρινα οταν το διαβασα δεν το πιστεψα και ακομα δεν μπορω...
Ισως ο καλυτερος αναλυτης εδω μεσα...θα λειψει σε ολους! Δεν ηξερα τι ηλικια ειχε, ηταν μικρος?
Καλη δυναμη στην οικογενεια του μονο αυτο! Πολυ κριμα
Ισως ο καλυτερος αναλυτης εδω μεσα...θα λειψει σε ολους! Δεν ηξερα τι ηλικια ειχε, ηταν μικρος?
Καλη δυναμη στην οικογενεια του μονο αυτο! Πολυ κριμα
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Είμασταν πάνω κάτω συνομήλικοι ... Και απο τότε που μπήκα εδώ μέσα πριν 5-6 χρόνια ο άνθρωπος που πάντα διάβαζα με πέρυσι χαρά τα κείμενα του ...
Απίστευτα τεκμηριωμένος και γλυκύτατος πάντα.
Κάποιος μας κάνει πλάκα ...
Τίποτα φίλε Κώστα δεν θα είναι πια το ίδιο χωρις εσένα.
Στεναχώρια μεγάλη για εμάς που σε ξέραμε λίγο. Φαντάζομαι πόσο πονούν οι δικοί σου.
Μακάρι εκεί που πάμε να είναι καλά για παλικάρια με ψυχή σαν την δική σου.
Αλλά και πάλι τίποτα δεν θα είναι εδώ μέσα ίδιο χωρις εσένα ...
Κρίμα κρίμα κρίμα !!!!!!
Απίστευτα τεκμηριωμένος και γλυκύτατος πάντα.
Κάποιος μας κάνει πλάκα ...
Τίποτα φίλε Κώστα δεν θα είναι πια το ίδιο χωρις εσένα.
Στεναχώρια μεγάλη για εμάς που σε ξέραμε λίγο. Φαντάζομαι πόσο πονούν οι δικοί σου.
Μακάρι εκεί που πάμε να είναι καλά για παλικάρια με ψυχή σαν την δική σου.
Αλλά και πάλι τίποτα δεν θα είναι εδώ μέσα ίδιο χωρις εσένα ...
Κρίμα κρίμα κρίμα !!!!!!
- The_Stalker
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Καλό ταξίδι Πέρσι..
Δεν νομίζω να έχω στεναχωρεθεί περισσότερο για άνθρωπο που δεν γνώριζα..
Δεν νομίζω να έχω στεναχωρεθεί περισσότερο για άνθρωπο που δεν γνώριζα..
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
...
Μεσα στη βδομαδα επικοινωνουσαμε για τη νεα συνεργασια του site μαζι του.
Το πνευμα του σπανιο. Οι γνωσεις του σπανιοτερες. Δυσκολος χαρακτηρας. Οπως ολοι οσοι εχουν στυψει λιγο το μυαλο τους.
Δεν τον γνωρισα απο κοντα αλλα το μονο π μπορεσα να κανω οταν μ το ειπε ο teacher νωριτερα, ηταν να κλεισω το τηλεφωνο.
Καλο ταξιδι Περσι. Θα λειψεις πολυ.
Μεσα στη βδομαδα επικοινωνουσαμε για τη νεα συνεργασια του site μαζι του.
Το πνευμα του σπανιο. Οι γνωσεις του σπανιοτερες. Δυσκολος χαρακτηρας. Οπως ολοι οσοι εχουν στυψει λιγο το μυαλο τους.
Δεν τον γνωρισα απο κοντα αλλα το μονο π μπορεσα να κανω οταν μ το ειπε ο teacher νωριτερα, ηταν να κλεισω το τηλεφωνο.
Καλο ταξιδι Περσι. Θα λειψεις πολυ.
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
κρίμα δεν έχω λόγια.
Συλλυπητήρια στους οικείους του
Θα μας λείψει πολύ
Συλλυπητήρια στους οικείους του
Θα μας λείψει πολύ
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Δεν τον ηξερα παρα μονο μεσα απο τα κειμενα του. Σημερα μαλιστα διαβαζα καποια σχολια του. Πραγματικα στεναχωρεθηκα. Ευχομαι καλη δυναμη στους ανθρωπους που ειχε κοντα του.
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Oli βρες τον kass εκεί ψηλά και διδάξτε ΠΑΟΚ.
Κλαίω ρε πούστη μου, κλαίω.
Κλαίω ρε πούστη μου, κλαίω.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Μέσα απ' τα κείμενα του φαινόταν ήρεμος και ζεστός άνθρωπος, και απ' τις πιο ψύχραιμες φωνές στο paokmania. Πάγωσα, ειλικρινά, κι ας μην τον ήξερα προσωπικά. Κάλο κουράγιο στους δικούς του.