ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Γένική συζήτηση για ότι αφορά εμάς τους οπάδους του ΠΑΟΚ, στιγμές του παρελθόντος και του μέλλοντος!!!
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3951
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από lamosas »

Καλό ταξίδι και συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους φίλους...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Sera4 »

καλο ταξιδι περσι
φτωχοτερη η οικογενεια του ΠΑΟΚ
μεγαλη θλιψη δυσκολες στιγμες
ακομα πιο δυσκολα τα λογια...
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Tetradje »

Και πως να βρουμε τα λογια ή τους στιχους, φιλε,για να σου πουμε αντιο με τον τροπο που εσυ θα το εκανες?
Καλο ταξιδι
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1909
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Thanix »

E οχι...ειλικρινα οταν το διαβασα δεν το πιστεψα και ακομα δεν μπορω...
Ισως ο καλυτερος αναλυτης εδω μεσα...θα λειψει σε ολους! Δεν ηξερα τι ηλικια ειχε, ηταν μικρος?

Καλη δυναμη στην οικογενεια του μονο αυτο! Πολυ κριμα :(
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από barlow4 »

πω ρε φιλε
addio
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από tad »

Είμασταν πάνω κάτω συνομήλικοι ... Και απο τότε που μπήκα εδώ μέσα πριν 5-6 χρόνια ο άνθρωπος που πάντα διάβαζα με πέρυσι χαρά τα κείμενα του ...

Απίστευτα τεκμηριωμένος και γλυκύτατος πάντα.

Κάποιος μας κάνει πλάκα ...

Τίποτα φίλε Κώστα δεν θα είναι πια το ίδιο χωρις εσένα.

Στεναχώρια μεγάλη για εμάς που σε ξέραμε λίγο. Φαντάζομαι πόσο πονούν οι δικοί σου.

Μακάρι εκεί που πάμε να είναι καλά για παλικάρια με ψυχή σαν την δική σου.

Αλλά και πάλι τίποτα δεν θα είναι εδώ μέσα ίδιο χωρις εσένα ...

Κρίμα κρίμα κρίμα !!!!!!
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από The_Stalker »

Καλό ταξίδι Πέρσι..

Δεν νομίζω να έχω στεναχωρεθεί περισσότερο για άνθρωπο που δεν γνώριζα..
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Equalizer »

...
Μεσα στη βδομαδα επικοινωνουσαμε για τη νεα συνεργασια του site μαζι του.
Το πνευμα του σπανιο. Οι γνωσεις του σπανιοτερες. Δυσκολος χαρακτηρας. Οπως ολοι οσοι εχουν στυψει λιγο το μυαλο τους.
Δεν τον γνωρισα απο κοντα αλλα το μονο π μπορεσα να κανω οταν μ το ειπε ο teacher νωριτερα, ηταν να κλεισω το τηλεφωνο.

Καλο ταξιδι Περσι. Θα λειψεις πολυ.
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από marley 4 »

RIP OLIVARES

τα συλληπητηρια μου στην οικογενεια του
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από panta »

κρίμα δεν έχω λόγια.

Συλλυπητήρια στους οικείους του

Θα μας λείψει πολύ
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από adamroxas »

Δεν τον ηξερα παρα μονο μεσα απο τα κειμενα του. Σημερα μαλιστα διαβαζα καποια σχολια του. Πραγματικα στεναχωρεθηκα. Ευχομαι καλη δυναμη στους ανθρωπους που ειχε κοντα του.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7069
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Tolaros »

Καλό ταξίδι. Μεγάλη στεναχώρια
vlahles
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τετ 10 Νοέμ 2010, 14:21

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από vlahles »

Καλό ταξίδι,
Συλλυπητήρια στους οικείους του.
Άβαταρ μέλους
Bono.
Δημοσιεύσεις: 957
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:16

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από Bono. »

Oli βρες τον kass εκεί ψηλά και διδάξτε ΠΑΟΚ.
Κλαίω ρε πούστη μου, κλαίω.
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Δημοσίευση από black death »

Μέσα απ' τα κείμενα του φαινόταν ήρεμος και ζεστός άνθρωπος, και απ' τις πιο ψύχραιμες φωνές στο paokmania. Πάγωσα, ειλικρινά, κι ας μην τον ήξερα προσωπικά. Κάλο κουράγιο στους δικούς του.
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΠΑΟΚ είναι ο ΛΑΟΣ του...”