Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Μέχρι πριν 2 μερες που ειχα διαβασει ενα σαιτ, δεν είχε ανανεωσει... Όπως και οι Σκοκο-Μπλάνκο...
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Οχι, δεν εχει υπογραψει σιγουρα! Και μάλλον θα εξαντλησει καθε πιθανοτητα μηπως βρει κατι καλύτερο.Αλλιως δεν μπορω να ξηγησω γιατι εδω και 2 μηνες δεν βαζει τζιφρα...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
μπορεί να θέλει άραβα εργοδότη,
τον εξιτάρει και η Τούμπα όπως λέει...

τον εξιτάρει και η Τούμπα όπως λέει...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
o τζεμπουριτο μαλλον τους δουλευει...μακαρι και οι 3 να μην ανανεωσουν και οτι τσιμπησουμε καλο ειναι..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Περιμένει να τελειωσει το ντηλ με τους άραβες...
Σκέφτεστε όπως σκέφτομαι οπως κι ο τιμωρός??

Σκέφτεστε όπως σκέφτομαι οπως κι ο τιμωρός??
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Στο ημίχρονο του αγώνα του εργοτέλη με τον γκευ η ομάδα των γκευ εξέφρασε αμφιβολίες για την ασφάλεια των ποδοσφαιριστών, λόγω βροχής, και το κοράκι με τα κίτρινα αποφάσισε τη διακοπή.
Τι να σχολιάσει κανείς. (η βροχή εν τω μεταξύ έχει σταματήσει)
Τι να σχολιάσει κανείς. (η βροχή εν τω μεταξύ έχει σταματήσει)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Το τυρι παντως συνεχιζει την.. καταστροφολογια κοντρα στην παρέα Κόντη-Πατερα!!
Προβλεπεται πολυ ροκφορ φετος!

Προβλεπεται πολυ ροκφορ φετος!
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Για γέλια η φάση στο Παγκρήτιο...ή καλύτερα για κλάμματα...
Ο Ολυμπιακός αποφάσισε να μην ολοκληρώσει το παιχνίδι γιατί η γκέλα ήταν προ των πυλών.
Και όπερ και εγένετο.
Γελοιότητες.
Μία ελεύθερη απόδοση των δηλώσεων του Μώραλη θα ήταν:
"Επειδή η Θρυλάρα δεν τραβούσε, είπαμε στο διαιτητή να το λήξει το ματσάκι"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θαύμα ήταν που ως τώρα δεν έκανε χοντρές γκέλες το συνονθύλευμα του πολυφλωρικού.
Η φορμαρισμένη ΑΕΛ την έκανε τη ζημιά, έβαλε και πολύ ωραίο γκολ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Δέλλα άσ' το, δεν πείθεις αγορίνα μου...
Σε θυμάμαι μετά από ένα ΠΑΟ-ΑΕΚ 1-2 που είχες βάλει το νικητήριο γκολ πριν λίγα χρόνια.
Πριν το ματς στις εξέδρες είχε γίνει το Ελ Αλαμέιν και στο τέλος του αγώνα είχες δηλώσει το βαθυστόχαστο και βραχνιασμένο
"Νόμοι. Φυλακή. Ρεζίλι στο εξωτερικό. Στοπ."
Μόνο που στο ενδιάμεσο είχες τρέξει στους χουλιγκάνους όταν έβαλες το γκολ και είχες γίνει ένα κουβάρι.
Πάρε και τον Κούγια δικηγόρο για τη μήνυση.
Ο Ολυμπιακός αποφάσισε να μην ολοκληρώσει το παιχνίδι γιατί η γκέλα ήταν προ των πυλών.
Και όπερ και εγένετο.
Γελοιότητες.
Μία ελεύθερη απόδοση των δηλώσεων του Μώραλη θα ήταν:
"Επειδή η Θρυλάρα δεν τραβούσε, είπαμε στο διαιτητή να το λήξει το ματσάκι"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θαύμα ήταν που ως τώρα δεν έκανε χοντρές γκέλες το συνονθύλευμα του πολυφλωρικού.
Η φορμαρισμένη ΑΕΛ την έκανε τη ζημιά, έβαλε και πολύ ωραίο γκολ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Δέλλα άσ' το, δεν πείθεις αγορίνα μου...
Σε θυμάμαι μετά από ένα ΠΑΟ-ΑΕΚ 1-2 που είχες βάλει το νικητήριο γκολ πριν λίγα χρόνια.
Πριν το ματς στις εξέδρες είχε γίνει το Ελ Αλαμέιν και στο τέλος του αγώνα είχες δηλώσει το βαθυστόχαστο και βραχνιασμένο
"Νόμοι. Φυλακή. Ρεζίλι στο εξωτερικό. Στοπ."
Μόνο που στο ενδιάμεσο είχες τρέξει στους χουλιγκάνους όταν έβαλες το γκολ και είχες γίνει ένα κουβάρι.
Πάρε και τον Κούγια δικηγόρο για τη μήνυση.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Εγώ ξέρω από ποιον έπεσε το μπουκάλι. Είναι ένας τύπος με πρόβλημα στα χέρια. Φαίνεται και σε ένα βίντεο με τον Μπάγιεβιτς που ενώ πάει να τον αγκαλιάσει τα χέρια του βαραίνουν ξαφνικά και τελικά τον καρπαζώνει.