Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 935
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από paokkerkir »

Ο Κυζιρίδης θεωρείται Club Trained μήπως;
These users thanked the author paokkerkir for the post:
epitropos
Άβαταρ μέλους
rockcity4
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2026, 21:17
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από rockcity4 »

Νομίζω όχι, έκατσε 24 μήνες από τα 15-21 στην ομάδα και όλο βολόδερνε σε άλλες μέχρι να φύγει από την ελλάδα. Είναι σίγουρα association-nation trained εννοείται.
These users thanked the author rockcity4 for the post (total 2):
Unpsofable78, paokkerkir
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2194
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Όχι. Locally trained player λογιζεται.
renegade
Δημοσιεύσεις: 19452
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

Sera4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:55
renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:42 Αν πάρουμε και τον χατζηδιάκο, εγώ δεν θα ήθελα να έρθει το ισπανός
Πρέπει να βάλουμε ποιότητα και χαρακτηριστικά και για παιχνίδι στο 3ο block
Δεν βρίσκω καμία λογική σε απόκτηση Χατζηδιακου τόσο αγωνιστικά, οσο και μετά τη συμπεριφορά που είχε ο μάνατζερ του κατά την πρώτη προσπάθεια μεταγραφής.

2 αθλητικούς μπακ θελουμε τωρα και είμαστε κομπλέ.
Εγώ πάλι η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να βρω λογική στην απόκτηση του ισπανού.
32 κλεισμένα
Αρκετά πτωτική πορεία
Δεν έχει φύγει ποτέ στη ζωή του από το ασφαλές περιβάλλον της πρώην ομάδας του

Ο χατζηδιάκος από την άλλη μπορεί να μην είναι καμία top επιλογή έχοντας ελλείψεις σε θέματα όπως η ταχύτητα και οι περιστροφές του αλλά είναι ένα παιδί που μπορεί να παίξει αυτό που ζητάμε, είναι δεξιοπόδαρος αλλα βολεύεται καλύτερα να παίζει αριστερά, κάτι που μπορεί να λύνει αρκετά προβλήματα.

Τώρα όσον αφορά τον manager του δεν ξέρω ποιος ευθυνότανε περισσότερο... εμείς ή αυτοί
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7006
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από boogeyman77 »

trianta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:44 Σανταμαρια ειναι πολυ καλο 6αρι με καλή υποδοχή και πασα, πολύ καλές αντοχές και μακάρι να κλεισει και γρήγορα γιατί ο Μειτε δεν ξέρουμε πότε θα ειναι καλα
Μην είσαι και τόσο σίγουρος ότι θα παραμείνει ο Meite
trianta76
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: Τρί 24 Δεκ 2024, 17:14

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από trianta76 »

Κατά τα αλλα με Οζντοεφ δεν τα βρίσκουμε λεει
Καλύτερα θα πω εγώ, θελουμε αλλου ειδους κεντρο πλεον.Περιμενω ότι ο Ζαφειρης θα ειναι τοπ με τα νεα δεδομένα στα χαφ.Επισης θα ήθελα να συνεχισει ο Ταισον ως λύση πολυτελείας και με τη ταχύτητα του μπορει να ειναι πολυ σημαντικος
These users thanked the author trianta76 for the post:
sakis_the_fraud
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5803
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από marsantos »

renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:09
marsantos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:58
renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:42 Αν πάρουμε και τον χατζηδιάκο, εγώ δεν θα ήθελα να έρθει το ισπανός
Πρέπει να βάλουμε ποιότητα και χαρακτηριστικά και για παιχνίδι στο 3ο block
Για ποιον Ισπανό λες;
Έχασα κάτι?
Με πόσους ισπανούς ασχολούμαστε?
Βρε εγώ μάλλον έχω χάσει κάτι.
Για τον Ελουστοντο λες ή για Σανταμαρια που γραφόταν σε προηγούμενα σχόλια; ;
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19163
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Τετάρτη 24/6 αύριο
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2647
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Λεμε λεμε για μπακ,για χαφ,για εξτρεμ,ελευθερους,δανεικους κλπ γιατι κανεις δεν λεει για την αναγκη που εχει η ομαδα για αποκτηση φορ??
Εχετε καταλαβει οτι αυτη τη στιγμη η ομαδα ειναι με Γερεμεγιεφ,Τσαλοφ και το προτζεκτ Μυθου??
Με αυτα τα φορ θα κατεβεις για 3 προκρισεις επιεπεδου Γιουροπα μεσα στο κατακαλοκαιρο???
Το λεγαμε χαριτολογωντας περυσι μετα τον δανεισμο Γιακουμακη,οτι στην προετοιμασια και στα προκριματικα θα ειμαστε με Τσαλοφ,Γερεμεγιεφ και το βλεπουμε να συμβαινει...
Γιατι κανεις δεν ασχολειται με αποκτηση βασικου φορ???θεωρειται ειμαστε καλα???
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Metagrafakias την Τρί 23 Ιουν 2026, 21:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Ποδοσφαιρικά πάντα μιλώντας μια τριάδα στόπερ Μιχα - Ελουστοντο - Χατζηδιακος είναι πολύ σοφτ.
These users thanked the author xrisitsapa for the post (total 2):
aivas19, Ettien26
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 873
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

trianta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:07
margas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:54
trianta76 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:49

Κόψτε το.λιγο αυτό με τον Ιβαν
Αυτό θα έχουμε τώρα κάθε φορά που θα γράφουμε αποψη;
Πες μου λίγο τον Λοβρεν απο ποια ομάδα τον πήρες, τι βιογραφικό ειχε και τι προσφερε τελικα
Αν θες να μιλήσεις δλδ χωρις να βλεπεις παντού εχθρούς του Ιβαν και να κολλάς ταμπέλες σε άτομα που δεν ξέρεις καν
Ο λοβρεν ήρθε στα 35 ενώ τις 4 προηγούμενες χρονιές είχε 10 συμμετοχές στη Γαλλία και 3,5 σεζόν στην μπαναρισμενη Ρωσία. Βλέπεις πολλές ομοιότητες με έναν παίκτη 4 χρόνια νεότερο που μέχρι πέρσι ήταν βασικός και φέτος έκανε 20 συμμετοχές στη λαλιγκα; Εγώ προσωπικά δε βλέπω ούτε μισή.
Δεν έχει και τόσο σημασία η ηλικία, ουτε έθεσα τετοιο θεμα.Ο Ταισον σου πήρε το πρωτάθλημα στα 37 με δικό του γκολ και συνεχεια βασικος
Για να κάθομαι και να γράφω άποψη για τον παιχτη σημαινει οτι κάθισα και τον ειδα
Εσύ αν τον έχεις δει πες ότι θα μπορει να κρατησει σεντερ μπακ με κορμια, οτι θα προλαβαίνει καταστασεις με την ταχύτητα που δεν έχει.Οτι υπηρξε αρχηγός της Σοσιεδαδ το έδωσα και είπα και τα καλα του
Επίσης το συνδύασα και με το ενδιαφέρον για Χατζηδιακο που κι αυτός ειναι ενα σοφτ σεντερ μπακ
Έθεσα τοσα ποδοσφαιρικα θεματα κι εσυ επιλέγεις να μας πεις εχθρούς του Ιβαν...
Αρχικά δεν είπα εσένα εχθρό του ιβαν, μίλησα γενικά. Καιγω ποδοσφαιρικά είπα ότι ο λοβρεν είχε να παίξει σε υψηλό επίπεδο 4! σεζόν. Ο Ισπανός πέρσι είχε 20 ματς στην πρώτη κατηγορία της Ισπανίας.

Παρόλα αυτά, συμφωνώ στο ότι δε μαρεσει το δίδυμο με χατζιδιακο.
These users thanked the author margas for the post:
Unpsofable78
renegade
Δημοσιεύσεις: 19452
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

marsantos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:34
renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:09
marsantos έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:58

Για ποιον Ισπανό λες;
Έχασα κάτι?
Με πόσους ισπανούς ασχολούμαστε?
Βρε εγώ μάλλον έχω χάσει κάτι.
Για τον Ελουστοντο λες ή για Σανταμαρια που γραφόταν σε προηγούμενα σχόλια; ;
Ο Σανταμαρια δεν είναι Ισπανός.
Για τον κοντό λςω
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος renegade την Τρί 23 Ιουν 2026, 21:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author renegade for the post:
marsantos
renegade
Δημοσιεύσεις: 19452
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

xrisitsapa έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:40 Ποδοσφαιρικά πάντα μιλώντας μια τριάδα στόπερ Μιχα - Ελουστοντο - Χατζηδιακος είναι πολύ σοφτ.
Το ΗR ζήτησε soft skills
These users thanked the author renegade for the post (total 2):
sakis_the_fraud, Montrealiotis
tzim01
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tzim01 »

Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:09
tzim01 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:47 το 600 απο που προκυπτει? ο κολκας ειπε 1.2 και με το σαιν φι αφου ειναι ελευθερος θα παει 1,5-1,6
-

paok24.com έγραψε:
Αναφορικά δε με τη χρονική διάρκεια του συμβολαίου του Ελουστόντο, αυτό θα είναι διάρκειας 2+1 ετών, ενώ οι ετήσιες απολαβές του θα αγγίζουν τις 600 χιλιάδες ευρώ.
στο λαιβ της φοξμπετ το ειπε
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16669
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

Αν με Λουτσεσκου για τον οποίο "θα έδινε και τη ζωή του στο χορτάρι" ο Οζντοεφ έπαιξε τόσο κακή μπάλα εδώ και δύο σεζόν, τότε ειλικρινά καλύτερα να μην μείνει με ένα νέο προπονητή που ίσως να τον εμπνέει, ίσως και όχι

Περίμενα πολύ περισσότερα από τον Ρώσο, την πρώτη σεζόν είχε πολύ πιο αποδοτικό ρόλο στο χορτάρι, όμως εδώ και πάρα πολύ καιρό ούτε ρόλο έχει, ούτε αποδοση
These users thanked the author Equalizer for the post (total 3):
aivas19, Logistis, Montrealiotis
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”