οχι δεν εχω καμια σχεση
η αεκ εκανε εξυπνες κινησεις και κινειται με ποδοσφαιρικη λογικη.
το μπατζετ της ειναι πολυ μικροτερο του δικου μας,παρολαυτα το συνολο που κατεβαζει εχει ποιοτητα,νευρο,δυναμικη παθος.(το ιδιο στυλ ειναι και ο ιρανος)
αυτο απο μονο του αρκει για να κριθουν επιτυχημενοι οι ιθυνοντες του σχεδιασμου.η επιλογη μασουντ,ενος κατα την γνωμη μου πολυ καλου παιχτη και δη φτηνου,κινειται στο ιδιο πλαισιο.Και μαλιστα αποτελει ενδεδειγμενη λυση για την μεταγραφικη του ιανουαριου,αφου εχει σοβαρες πιθανοτητες να ευδοκιμησει αμεσα!μονο ρισκο αυτα που ακουγονται(αν ισχυουν,διοτι γραφονται και ουκ ολιγες ανακριβειες συχνα πυκνα στον τυπο)για ητν συμπεριφορα του.
απο εκει και περα το προβλημα της αεκ ειναι το βαθος του ροστερ.
σε οτι αφορα εμας η διαχειριση ειναι μετριοτατη,μπορουμε να απαριθμησουμε απειραριθμες περιπτωσεις πανακριβων παιχτων που στοιχισαν τρελα λεφτα και δεν εχουν προσφερει τπτ ή εστω ελαχιστα.
επισης για οσους ζητανε ξενους(με την ελληνικη πραγματικοτητα) υψηλης ποιοτητας στην χειμερινη μεταγραφικη και παρολαυτα εχουν και την απαιτηση για πρωταθλημα
αρκει να αναφερουμε το γεγονος πως οι μονοι παιχτες που πηραμε το καλοκαιρι και προσεφεραν σημαντικα στον ΠΑΟΚ ηταν οι φτηνες λυσεις που δεν γεμιζαν το ματι λημνιος και πασχαλακης,μαζι με τον βιερινια
και αυτοι μετα απο σημαντικο διαστημα
οι μαουριτσιο,καντουρι,μακ,ζαμπρανο,ρει ,λεβεκ προσεφεραν ειτε τιποτα ειτε λιγοτερα του αναμενομενου,αν και στοιχισαν σημαντικα.για τους δε μαουριτσιο μακ επρεπε να περασει σημαντικο διαστημα μεχρι να δουμε πραγματα απο αυτους
βεβαιως πιστευω πως θα προσφερουν πολλα περισσοτερα μετεπειτα και οσο εγκλιματιζονται
το θεμα ειναι να μην εγκληματισουμε και σε αυτην την μεταγραφικη περιοδο κυνηγωντας παιχτες ποιοτικους μεν ασχετους με το ελληνικο πρωταθλημα,τους οποιους θα φερουμε και στο τελος της μεταγραφικη και που θα κανουν καιρο μεχρι να εγκλιματιστουν(ιδιως τωρα διχως προετοιμασια και με πρωτο ματς στις 6 ιανουαριου!).
για αυτο και η επιλογη μασουντ ηταν εξυπνη,χαμηλου ρισκου
μια επιλογη ομως π.χ αζεβεδο μπορει να ειναι εξυπνη αν την φερεις νωρις το καλοκαιρι,κανεις και προετοιμασια αν την φερεις τωρα παιρνεις μεγαλο ρισκο και δεν την λες και ποδοσφαιρικα λογικη.
εμεις αν αγοραζαμε μασουντ δεν θα κινουμασταν απλα εξυπνα,αλλα και κατι παραπανω,γιατι με ενα σμπαρο δυο τρυγονια θα πετυχαιναμε οπως ανεφερα παραπανω
μακαρι να πετυχουμε περιπτωσεις λινο!ευχης εργον,αλλα δεν ειναι και τοσο συνηθες αυτο!και το καλοκαιρι αποτελει μαλλον πυξιδα του τι δεν πρεπει να κανεις(επι 2 σε αυτην την μεταγραφικη,που ψαχνεις παιχτες αμεσης ενταξης)