Αλλα αληθεια γιατι πρεπει να ερμηνευσουμε ποιος ειναι ο Γρηγορης,ο Μανιακος ,ο Ρομαν ο Χ ή ο Ψ?
Εδω μεσα take it ,leave it ,αλλα κυριως live with it ειναι η κατασταση που λενε και στο χωριο μου.
Αλλος νομιζει οτι ειναι μπαλαδοφατσα επειδη επαιζε FM για χρονια ,αλλος οτι ειναι γελωτοποιος αλλος τρολαρει
συνεχως γιατι δε βρισκει καμια λογικη σ αυτες τις συζητησεις.Αλλος θυμωνει και το ξεχναει σε 5' αλλος ουτε σε 5 χρονια.Ολοι εχουμε τα κουσουρια μας που καπου καπου κουραζουν καποιους αλλους.Live with it.
Kat, ίσως να μην έχεις άδικο. Ότι έγραψα το έγραψα για εκείνη τη μικρή πιθανότητα να μην έχεις και δίκιο. Θα δείξει σύντομα.