Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
καντε ρε καμια μεταγραφη το κερατο μου μέσα.
1 χαφ, 1 μπακ, 1 φορ έστω.
αιντε ενα καλοκαίρι πέρασε και μας ξελάσπωσε ο μπαλάφας.
ή μηπως τωρα που ο όμιλος ειναι δύσκολος μηπως να κρατήσουμε τα φράγκα;;;
ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
1 χαφ, 1 μπακ, 1 φορ έστω.
αιντε ενα καλοκαίρι πέρασε και μας ξελάσπωσε ο μπαλάφας.
ή μηπως τωρα που ο όμιλος ειναι δύσκολος μηπως να κρατήσουμε τα φράγκα;;;
ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Federacion έγραψε: ή μηπως τωρα που ο όμιλος ειναι δύσκολος μηπως να κρατήσουμε τα φράγκα;;;
ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Σσσσσσουτ!!!! Σιωπή, μας ακούνεεε...
Χαχα, πλάκα θα έχει να διαβάσουμε πουθενά "η δεδομένη δυσκολία πρόκρισης από τον όμιλο και η άποψη σε κύκλους της ΠΑΕ οτι το υπάρχον υλικό μπορεί να ανταποκριθεί για τις απαιτήσεις του ελλ.πρωταθλήματος, οδήγησαν στη σοφή απόφαση να μην ξοδευτούν χρήματα για ενίσχυση που δύσκολα θα φέρει επιπρόσθετα αποτελέσματα, όπως λένε πληροφορίες"
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
ΤΩΩΩΩΡΑΑΑΑΑΑ ΛΑΙΜΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!Federacion έγραψε:καντε ρε καμια μεταγραφη το κερατο μου μέσα.
1 χαφ, 1 μπακ, 1 φορ έστω.
αιντε ενα καλοκαίρι πέρασε και μας ξελάσπωσε ο μπαλάφας.
ή μηπως τωρα που ο όμιλος ειναι δύσκολος μηπως να κρατήσουμε τα φράγκα;;;
ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Σε λίγο θα ακούσεις σειρήνες να είσαι σίγουρος!Mario Jardel έγραψε:Δεν κουνιεται φυλλο...
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Παρασανδαλε μεταγραφη θα κανουμε ή θα γυρισουμε τσοντα; 
Mακαρι να εχουμε και συναυλια των Prodigy, Realcon.
Σημειωση...Δε γκρινιαζω, απλα ειμαι λιγο ανυπομονος...
Mακαρι να εχουμε και συναυλια των Prodigy, Realcon.
Σημειωση...Δε γκρινιαζω, απλα ειμαι λιγο ανυπομονος...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Mario Jardel την Παρ 26 Αύγ 2011, 15:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Προφανώς τώρα που κληρωθήκαμε με Τότεναμ και Ρουμπίν κάτι παίκτες του Ολ Βόλου ή σαν τον Μάντζιο μας φαίνονται πολύ λίγοι...