5. Pablo Gabriel García Pérez
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Πωω, θα την κορνιζαρω αυτην..!
Με θυμιζει διαφημηση.
Ειμαι ο Παμπλο Γκαρσια..
Για χαλαρο πρωινο, πιες και συ χτυπητο φραπογαλο.
Με θυμιζει διαφημηση.
Ειμαι ο Παμπλο Γκαρσια..
Για χαλαρο πρωινο, πιες και συ χτυπητο φραπογαλο.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Έλα ντέ.Ινδιάνικο τελετουργικό σκεύος?Kourdos έγραψε: Η φωτογραφία είναι εξαιρετική. Τι κέρατο όμως είναι αυτό που κρατάει στο χέρι του ο ημίθεος;;;![]()
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
ειναι αυτο το σκεύος που πίνουν ματε (αυτο πρεπει να ειναι μάτε).
Ειναι μια ιστορια μονος του. Οχι στην προσωπολατρία ναι στον παμπλο τον γκαρσια.... κανονικα και με τον νομο.
Ειναι ΠΑΟΚ.
Ειναι μια ιστορια μονος του. Οχι στην προσωπολατρία ναι στον παμπλο τον γκαρσια.... κανονικα και με τον νομο.
Ειναι ΠΑΟΚ.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Σωστός.
" Τα πλεονεκτήματα για συνολική υγεία και ευεξία που παίρνουμε από το Mate αγγίζουν όλες τις πτυχές του σώματος και είναι πραγματικά ατελείωτες. Είναι ιδιαίτερα διεγερτικό και περιέχει 24 βιταμίνες, ανόργανα άλατα και 15 αμινοξέα. Το Mate βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα, καθαρίζει και αποτοξινώνει το αίμα, τονώνει το νευρικό σύστημα, ελέγχει την όρεξη, μειώνει την υψηλή πίεση αίματος και τη χοληστερόλη,καθυστερεί τη γήρανση, καταπολεμά την κούραση, αυξάνει το λίμπιντο, και μειώνει την αίσθηση της εξασθένισης.Έχει επίσης υψηλές αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Επίσης γνωστό για την ιδιότητα που έχει να « κόβει » την όρεξη, περιέχετε σε πολλά μίγματα διαιτητικών τσαγιών και έχει ανέβει στην λίστα προτιμήσεων των γυναικών και όχι μόνο. "
Έτσι εξηγείται λοιπόν...
Πηγή :http://www.teablog.gr/pt_articles_info. ... cles_id=20
" Τα πλεονεκτήματα για συνολική υγεία και ευεξία που παίρνουμε από το Mate αγγίζουν όλες τις πτυχές του σώματος και είναι πραγματικά ατελείωτες. Είναι ιδιαίτερα διεγερτικό και περιέχει 24 βιταμίνες, ανόργανα άλατα και 15 αμινοξέα. Το Mate βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα, καθαρίζει και αποτοξινώνει το αίμα, τονώνει το νευρικό σύστημα, ελέγχει την όρεξη, μειώνει την υψηλή πίεση αίματος και τη χοληστερόλη,καθυστερεί τη γήρανση, καταπολεμά την κούραση, αυξάνει το λίμπιντο, και μειώνει την αίσθηση της εξασθένισης.Έχει επίσης υψηλές αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Επίσης γνωστό για την ιδιότητα που έχει να « κόβει » την όρεξη, περιέχετε σε πολλά μίγματα διαιτητικών τσαγιών και έχει ανέβει στην λίστα προτιμήσεων των γυναικών και όχι μόνο. "
Έτσι εξηγείται λοιπόν...
Πηγή :http://www.teablog.gr/pt_articles_info. ... cles_id=20
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Η Παραδοσιακή Τελετή
Το Mate παραδοσιακά πίνεται σε φιλικές ή οικογενειακές συγκεντρώσεις. Ένας άνθρωπος (γνωστός στα ισπανικά ως cebador ) ........Τυπικά ο cebador γεμίζει την νεροκολοκύθα και πίνει όλο το mate για να βεβαιωθεί πως είναι εξαιρετικής ποιότητας. Ο υπηρέτης της τελετής ξαναγεμίζει τη νεροκολοκύθα και τη δίνει στον επόμενο ο οποίος την παίρνει και το πίνει όλο χωρίς να ευχαριστήσει τον υπηρέτη. Η τελετή συνεχίζεται μέχρι το μάτε να γίνει «lavado» δηλαδή μέχρι να συμπληρωθούν 10 γεμίσματα της νεροκολοκύθας.
να γυρίζει δηλαδη?
πω ρε πουστι θα το γυρίσουμε ολοι στο ματε..... θα πουλαν στην τουμπα και στην μπουτικ θα εχει κολοκύθες και μεταλλικά καλαμακια.
α μωρη τρελα.
Το Mate παραδοσιακά πίνεται σε φιλικές ή οικογενειακές συγκεντρώσεις. Ένας άνθρωπος (γνωστός στα ισπανικά ως cebador ) ........Τυπικά ο cebador γεμίζει την νεροκολοκύθα και πίνει όλο το mate για να βεβαιωθεί πως είναι εξαιρετικής ποιότητας. Ο υπηρέτης της τελετής ξαναγεμίζει τη νεροκολοκύθα και τη δίνει στον επόμενο ο οποίος την παίρνει και το πίνει όλο χωρίς να ευχαριστήσει τον υπηρέτη. Η τελετή συνεχίζεται μέχρι το μάτε να γίνει «lavado» δηλαδή μέχρι να συμπληρωθούν 10 γεμίσματα της νεροκολοκύθας.
να γυρίζει δηλαδη?
πω ρε πουστι θα το γυρίσουμε ολοι στο ματε..... θα πουλαν στην τουμπα και στην μπουτικ θα εχει κολοκύθες και μεταλλικά καλαμακια.
α μωρη τρελα.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Ναι ρε Falegko!
Τέρμα τα ρακόμελα και οι άλλες αηδίες!
Εκεί στην ΠΑΕ.....
Φέρτε μας Mate.....

Τέρμα τα ρακόμελα και οι άλλες αηδίες!
Εκεί στην ΠΑΕ.....
Φέρτε μας Mate.....
- DaFFy_NaSH
- Δημοσιεύσεις: 656
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
- Τοποθεσία: N. Σερρών
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
βρήκα τυχαία (απο το φου μπου το ειδα) ένα εμετικότατο άρθρο για τον παυλάρα... Δεν θέλω καν να το ποστάρω αλλα θέλω να το δείτε...
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://akros-empisteutiko.blogspot.com/2011/08/pablo-garcia.html
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Τετ 17 Αύγ 2011, 14:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: code γιατι φτάνει η τζαμπα διαφημιση στον καθε βλασφημο..!
Λόγος: code γιατι φτάνει η τζαμπα διαφημιση στον καθε βλασφημο..!
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
κανει ο καθε ασχετος ενα μπλογκ και αναπαραγει οτι να ναι..
Ακου ο Παμπλο ομοφιλοφιλος..
Μαλλον ο ιδιοκτητης του μπλογκ ,ζηλευει..!!

Ακου ο Παμπλο ομοφιλοφιλος..
Μαλλον ο ιδιοκτητης του μπλογκ ,ζηλευει..!!
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Ο πεινασμένος ονειρεύεται καρβέλια κι ο αγ@μητος τον Πάμπλο...moican4 έγραψε: Μαλλον ο ιδιοκτητης του μπλογκ ,ζηλευει..!!![]()
- DaFFy_NaSH
- Δημοσιεύσεις: 656
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
- Τοποθεσία: N. Σερρών
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Ναι αυτά είναι απο τις πρώτες σκέψεις που πέρασαν απο το μυαλό μου... Αλλά θα ήταν ακόμα πιο ωραίο να βλέπαμε μια μηνυσουλα απέναντι σε αυτά τα ατομάκια πίσω απο αυτό το βλογ...
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Το θέμα είναι οτι ο Γκαρσία δίνει απαντήσεις στο γήπεδο και όποτε
χρειαστεί σε κάτι γατάκια Μίτσελ, Νάτσο κ.τλ...
Τωρα θα δώσουμε και αξία στον κάθε αφελή που μολίς δει την μήνυση θα ζητάει χίλιες φορές συγνώμη..
χρειαστεί σε κάτι γατάκια Μίτσελ, Νάτσο κ.τλ...
Τωρα θα δώσουμε και αξία στον κάθε αφελή που μολίς δει την μήνυση θα ζητάει χίλιες φορές συγνώμη..
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Βραβείο για το ανέκδοτο της χρονιάς.moican4 έγραψε: Ακου ο Παμπλο ομοφιλοφιλος..![]()
![]()
gika έγραψε: Ο πεινασμένος ονειρεύεται καρβέλια κι ο αγ@μητος τον Πάμπλο...