5. Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από guardian4 »

Πωω, θα την κορνιζαρω αυτην..!



Με θυμιζει διαφημηση.

Ειμαι ο Παμπλο Γκαρσια..
Για χαλαρο πρωινο, πιες και συ χτυπητο φραπογαλο.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από slidar »

[youtube]xIdD1qop1y8[/youtube]

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ. HALL OF FAME.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Kourdos έγραψε: Η φωτογραφία είναι εξαιρετική. Τι κέρατο όμως είναι αυτό που κρατάει στο χέρι του ο ημίθεος;;; :P
Έλα ντέ.Ινδιάνικο τελετουργικό σκεύος?
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Falegkos »

ειναι αυτο το σκεύος που πίνουν ματε (αυτο πρεπει να ειναι μάτε).

Ειναι μια ιστορια μονος του. Οχι στην προσωπολατρία ναι στον παμπλο τον γκαρσια.... κανονικα και με τον νομο.

Ειναι ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Σωστός.
" Τα πλεονεκτήματα για συνολική υγεία και ευεξία που παίρνουμε από το Mate αγγίζουν όλες τις πτυχές του σώματος και είναι πραγματικά ατελείωτες. Είναι ιδιαίτερα διεγερτικό και περιέχει 24 βιταμίνες, ανόργανα άλατα και 15 αμινοξέα. Το Mate βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα, καθαρίζει και αποτοξινώνει το αίμα, τονώνει το νευρικό σύστημα, ελέγχει την όρεξη, μειώνει την υψηλή πίεση αίματος και τη χοληστερόλη,καθυστερεί τη γήρανση, καταπολεμά την κούραση, αυξάνει το λίμπιντο, και μειώνει την αίσθηση της εξασθένισης.Έχει επίσης υψηλές αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Επίσης γνωστό για την ιδιότητα που έχει να « κόβει » την όρεξη, περιέχετε σε πολλά μίγματα διαιτητικών τσαγιών και έχει ανέβει στην λίστα προτιμήσεων των γυναικών και όχι μόνο. "

Έτσι εξηγείται λοιπόν...

Πηγή :http://www.teablog.gr/pt_articles_info. ... cles_id=20
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από DC »

Αυτό για την όρεξη .... ενδιαφέρον.
Που θα βρω μάτε; :D
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Falegkos »

Η Παραδοσιακή Τελετή
Το Mate παραδοσιακά πίνεται σε φιλικές ή οικογενειακές συγκεντρώσεις. Ένας άνθρωπος (γνωστός στα ισπανικά ως cebador ) ........Τυπικά ο cebador γεμίζει την νεροκολοκύθα και πίνει όλο το mate για να βεβαιωθεί πως είναι εξαιρετικής ποιότητας. Ο υπηρέτης της τελετής ξαναγεμίζει τη νεροκολοκύθα και τη δίνει στον επόμενο ο οποίος την παίρνει και το πίνει όλο χωρίς να ευχαριστήσει τον υπηρέτη. Η τελετή συνεχίζεται μέχρι το μάτε να γίνει «lavado» δηλαδή μέχρι να συμπληρωθούν 10 γεμίσματα της νεροκολοκύθας.

να γυρίζει δηλαδη? :opaokara:

πω ρε πουστι θα το γυρίσουμε ολοι στο ματε..... θα πουλαν στην τουμπα και στην μπουτικ θα εχει κολοκύθες και μεταλλικά καλαμακια.

α μωρη τρελα.
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από cronos »

Ναι ρε Falegko!
Τέρμα τα ρακόμελα και οι άλλες αηδίες! :lol:

Εκεί στην ΠΑΕ.....
Φέρτε μας Mate.....




:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
DaFFy_NaSH
Δημοσιεύσεις: 656
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
Τοποθεσία: N. Σερρών

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από DaFFy_NaSH »

βρήκα τυχαία (απο το φου μπου το ειδα) ένα εμετικότατο άρθρο για τον παυλάρα... Δεν θέλω καν να το ποστάρω αλλα θέλω να το δείτε...

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://akros-empisteutiko.blogspot.com/2011/08/pablo-garcia.html
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Τετ 17 Αύγ 2011, 14:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: code γιατι φτάνει η τζαμπα διαφημιση στον καθε βλασφημο..!
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από moican4 »

κανει ο καθε ασχετος ενα μπλογκ και αναπαραγει οτι να ναι..
Ακου ο Παμπλο ομοφιλοφιλος.. :lol: :lol:

Μαλλον ο ιδιοκτητης του μπλογκ ,ζηλευει..!! :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από gika »

moican4 έγραψε: Μαλλον ο ιδιοκτητης του μπλογκ ,ζηλευει..!! :opaokara: :opaokara:
Ο πεινασμένος ονειρεύεται καρβέλια κι ο αγ@μητος τον Πάμπλο... :lol:
Άβαταρ μέλους
DaFFy_NaSH
Δημοσιεύσεις: 656
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
Τοποθεσία: N. Σερρών

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από DaFFy_NaSH »

Ναι αυτά είναι απο τις πρώτες σκέψεις που πέρασαν απο το μυαλό μου... Αλλά θα ήταν ακόμα πιο ωραίο να βλέπαμε μια μηνυσουλα απέναντι σε αυτά τα ατομάκια πίσω απο αυτό το βλογ...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από MANIAKOS »

μηνυση =διαφημιση...για τετοιους τυπους
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από moican4 »

Το θέμα είναι οτι ο Γκαρσία δίνει απαντήσεις στο γήπεδο και όποτε
χρειαστεί σε κάτι γατάκια Μίτσελ, Νάτσο κ.τλ...

Τωρα θα δώσουμε και αξία στον κάθε αφελή που μολίς δει την μήνυση θα ζητάει χίλιες φορές συγνώμη..
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από kataramenos5 »

moican4 έγραψε: Ακου ο Παμπλο ομοφιλοφιλος.. :lol: :lol:
Βραβείο για το ανέκδοτο της χρονιάς.
gika έγραψε: Ο πεινασμένος ονειρεύεται καρβέλια κι ο αγ@μητος τον Πάμπλο... :lol:
:lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”