Ποιο συναισθηματικο επαιξε ρολο Joshua;;;ποια ομαδα θα καλυψει το συμβολαιο του κλαους;;;joshua έγραψε:Η παρασταση δεν τελειωνει αν δεν τραγουδησει η χοντρη κυρια...Ο Ιβιτς νομιζω πως αυτο που εννοουσε χτες ηταν πως καλυφθηκαν οι βασικες αναγκες της ομαδας,τα κενα εντεκαδας.Οσον αφορα το βαθος του ροστερ,αν προκυψει τελευταια στιγμη καποια καλη ευκαιρια δεν νομιζω να πει κανεις οχι.Τα κενα ειναι γνωστα,καλυψη στο 6,στοπερ και αριστερο μπακ.Το τεχνικο τιμ ειναι το μονο που ξερει κατα ποσο υπολογιζονται παικτες οπως ο Χατζη,ο Δελι η αν το ικανοποιουν αλλοι οπως ο Κατσε και αναλογα με αυτο νιωθει η οχι καποια αναγκη περεταιρω ενισχυσης.
Υ.Γ Στην περιπτωση Περειρα δεν εκανα καποιο σχολιο,τουλαχιστον οχι βιαστικα.Η ομαδα στην περιπτωση του δεν εδειξε το ιδιο θαρρος,την ιδια αποφασιστηκοτητα οπως σε αλλες περιπτωσεις.Απο την στιγμη που αποκτηθηκε ο Πριγιοβιτς,ενας επιθετικος θεωρητικα ολοκληρωμενο πακετο,η ψυχρη λογικη ελεγε πως αυτος που επρεπε να φυγει δανεικος για να βρει χρονο και ψυχολογια ηταν ο Κλαους και οχι ο Αργεντινος,αλλα το συναισθηματικο επαιξε τον ρολο του.Το θεμα ειναι πως με αυτη την κατασταση του Κλαους και την αφλογιστια Κουλουρη,αν ο Σερβοελβετος αργησει να δικαιωσει τις προσδοκιες,εχουμε θεμα και παλυ στην θεση.
Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
-
mbison
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Θα τολμήσω να πω ότι ο Σάχοφ στην ανάγκη μπορεί να παίξει στόπερ. Αριστερά έχει παίξει κ ο Κρέσπο, εχουμε και Δεληγιαννιδη. Και ο Κιτσιου μπορει αλλα κ ο Ματος. Έχουμε κ Πούγγουρα πολυθεσίτη.
Ο Χ΄΄σαιας ειναι ευκαιρια του να διεκδικησει θεση βασικου απο τον κουρασμενο Βαρελα
. Νομιζω ειμαστε πληρεις στην αμυνα.
Θα ήθελα έναν παίκτη στο 6 βασικό όμως, καλύτερο απο τους υπάρχοντες. Αυτος ο Σενεγαλέζος κολλαει και στο 6 και στα στοπερ (παιζει εκει στην εθνικη). Όμως προτιμω εναν τεχνιτη να κανει παιχνιδι με ωραια καθετη κ δυνατό όπως ο Γκαρσια. Εκει πρεπει να πεσουν αρκετα λεφτα, στο 6 στη ραχοκοκκαλια.
Να γινει το scouting κ να ρθει το καλοκαιρι. Το κύπελλο το παιρνω κ με τους υπαρχοντες.
Ο Χ΄΄σαιας ειναι ευκαιρια του να διεκδικησει θεση βασικου απο τον κουρασμενο Βαρελα
Θα ήθελα έναν παίκτη στο 6 βασικό όμως, καλύτερο απο τους υπάρχοντες. Αυτος ο Σενεγαλέζος κολλαει και στο 6 και στα στοπερ (παιζει εκει στην εθνικη). Όμως προτιμω εναν τεχνιτη να κανει παιχνιδι με ωραια καθετη κ δυνατό όπως ο Γκαρσια. Εκει πρεπει να πεσουν αρκετα λεφτα, στο 6 στη ραχοκοκκαλια.
Να γινει το scouting κ να ρθει το καλοκαιρι. Το κύπελλο το παιρνω κ με τους υπαρχοντες.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Ισως το συναισθηματικο να μην ειναι τοσο συναισθηματικο
http://www.uefa.com/news/newsid=943393.htmlFrom 2008/09, clubs in the UEFA Champions League and UEFA Europa League required a minimum of eight homegrown players in a squad limited to 25. These rules are also in force in several national leagues across Europe.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Εφυγε αυτος που ηταν πιο "ευκολο" να φυγει...
Καθαρα ποδοσφαιρικα επρεπε να φυγει ενας εκ των κουλουρη - Κλαους..
Τωρα εχεις 3 επιθετικους με παρομοια ( σωματοτυπικα ) χαρακτηριστικα.
Καθαρα ποδοσφαιρικα επρεπε να φυγει ενας εκ των κουλουρη - Κλαους..
Τωρα εχεις 3 επιθετικους με παρομοια ( σωματοτυπικα ) χαρακτηριστικα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Και τα συμβόλαια των Γιαννούλη και Pereyra εμείς τα πληρώνουμε.sourmenetes έγραψε:Ποιο συναισθηματικο επαιξε ρολο Joshua;;;ποια ομαδα θα καλυψει το συμβολαιο του κλαους;;;joshua έγραψε:Η παρασταση δεν τελειωνει αν δεν τραγουδησει η χοντρη κυρια...Ο Ιβιτς νομιζω πως αυτο που εννοουσε χτες ηταν πως καλυφθηκαν οι βασικες αναγκες της ομαδας,τα κενα εντεκαδας.Οσον αφορα το βαθος του ροστερ,αν προκυψει τελευταια στιγμη καποια καλη ευκαιρια δεν νομιζω να πει κανεις οχι.Τα κενα ειναι γνωστα,καλυψη στο 6,στοπερ και αριστερο μπακ.Το τεχνικο τιμ ειναι το μονο που ξερει κατα ποσο υπολογιζονται παικτες οπως ο Χατζη,ο Δελι η αν το ικανοποιουν αλλοι οπως ο Κατσε και αναλογα με αυτο νιωθει η οχι καποια αναγκη περεταιρω ενισχυσης.
Υ.Γ Στην περιπτωση Περειρα δεν εκανα καποιο σχολιο,τουλαχιστον οχι βιαστικα.Η ομαδα στην περιπτωση του δεν εδειξε το ιδιο θαρρος,την ιδια αποφασιστηκοτητα οπως σε αλλες περιπτωσεις.Απο την στιγμη που αποκτηθηκε ο Πριγιοβιτς,ενας επιθετικος θεωρητικα ολοκληρωμενο πακετο,η ψυχρη λογικη ελεγε πως αυτος που επρεπε να φυγει δανεικος για να βρει χρονο και ψυχολογια ηταν ο Κλαους και οχι ο Αργεντινος,αλλα το συναισθηματικο επαιξε τον ρολο του.Το θεμα ειναι πως με αυτη την κατασταση του Κλαους και την αφλογιστια Κουλουρη,αν ο Σερβοελβετος αργησει να δικαιωσει τις προσδοκιες,εχουμε θεμα και παλυ στην θεση.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Το πρόβλημα είναι όπως ακριβώς το έγραψε ο Josh: Με δεδομένη την αφλογιστία των Αθανασιάδη και Κουλούρη αν δεν μας βγει ο Prijovic την κάτσαμε την βάρκα.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Κάθε σύλλογος οφείλει να δηλώνει τουλάχιστον τέσσερις παίκτες που έχουν αναδειχθεί από την Ακαδημία του (ή έστω ανήκαν στην πρώτη ομάδα) για τουλάχιστον τρεις "γεμάτες" χρονιές μεταξύ του 15ου και 21ου έτους της ηλικίας τους (Λίστα Β), καθώς και οκτώ παίκτες συνολικά που προήλθαν από την Ακαδημία του ή Ακαδημίες άλλων συλλόγων της χώρας (ή ανήκαν στην πρώτη ομάδα), στο ίδιο ηλικιακό φάσμα επίσης για 36 μήνες (συνεχώς ή με διακοπές) (4 Λιστα Β + 4 Λίστα Α). Αν δεν έχει τους 8 τότε η Λίστα Α περιορίζεται στους 17 αντί τους 25 πάίκτες.kataramenos5 έγραψε:Ισως το συναισθηματικο να μην ειναι τοσο συναισθηματικο
http://www.uefa.com/news/newsid=943393.htmlFrom 2008/09, clubs in the UEFA Champions League and UEFA Europa League required a minimum of eight homegrown players in a squad limited to 25. These rules are also in force in several national leagues across Europe.
Στην Λίστα που δηλώσαμε για τους ομίλους μπορούμε να κάνουμε μέχρι 3 αλλαγές για τις επόμενες φάσεις του Europa:
Λίστα Α'
1. Μάρκος Βελλίδης
2. Λέο Μάτος
3. Μάριν Λέοβατς
4. Μάμε Τιάμ out
5. Χάρης Χαρίσης
6. Τζάλμα Κάμπος
7. Στέλιος Μαλεζάς
8. Φακούντο Περέιρα out
9. Χοσέ Άνχελ Κρέσπο
10. Γκόικο Τσίμιροτ
11. Δημήτρης Γιαννούλης out
12. Ευθύμης Κουλούρης
13. Ντιέγκο Μπίσεβαρ
14. Ζέλικο Μπρκιτς
15. Γκάρι Ροντρίγκες out
16. Γιάννης Μυστακίδης
17. Εβγέν Σαχόφ
18. Γιώργος Τζαβέλλας out
19. Στέφανος Αθανασιάδης
20. Νίκος Κοροβέσης
21. Φερνάντο Βαρέλα
22. Στέλιος Κίτσιου
23. Παναγιώτης Γλύκος
24. Δημήτρης Πέλκας
25. Χοσέ Κάνιας
Λίστα Β'
1. Παναγιώτης Δεληγιαννίδης
2. Αχιλλέας Πούγγουρας
3. Τάσος Δημητριάδης out
4. Μάριος Σιαμπάνης
2 αλλαγές θα είναι Γουάρντα και Ενρίκε. Δεν ξέρω αν ο περιορισμός των 3 αλλαγών περιλαμβάνει και την Λίστα Β όπου πρέπει να αντικατασταθεί ο Δημητριάδης αλλιώς 3η πιθανή ο Χατζηισαίας ;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Ο Γ. Μίνος είπε επίσης χθες ότι πιθανόν ο Βελλίδης να παραχωρηθεί.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
"Αν πέσει ο μπαλτάς και σκοτώσει το μωρό που δεν γεννήθηκε ακόμα" δηλαδή μας λέτε...ΑποστόληςΑ έγραψε:Το πρόβλημα είναι όπως ακριβώς το έγραψε ο Josh: Με δεδομένη την αφλογιστία των Αθανασιάδη και Κουλούρη αν δεν μας βγει ο Prijovic την κάτσαμε την βάρκα.
Ο ορισμός της απαισιοδοξίας...
Την λύση στο πρόβλημα πείτε μας λοιπόν...Να παίρναμε και κάνα δυο φορ ακόμα για σιγουριά???
-
mbison
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
ο Κλαους μεχρι και το τελος των play off θα τα βαλει τα 10 γκολ στο πρωταθλημα. Θα τα βαλει μαζεμενα. Ούτε τραυματιας ειναι, ουτε ξεχασε την μπαλα. Απλά ειχε γκινια, η οποια θα σπασει καποια στιγμη. Και σαν αλλαγή που μάλλον θα μπαινει αργοτερα θα ειναι πιο ευκολο γι αυτον, αφου θα μπαινει φρεσκος, ενω οι αντιπαλοι θα ειναι κουρασμενοι.ΑποστόληςΑ έγραψε:Το πρόβλημα είναι όπως ακριβώς το έγραψε ο Josh: Με δεδομένη την αφλογιστία των Αθανασιάδη και Κουλούρη αν δεν μας βγει ο Prijovic την κάτσαμε την βάρκα.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ !!!!!!!!!!
http://www.paokmania.gr/stiles/mme/1177 ... o-gintidis
Ο ΠΑΟΚ εκτός από το παρόν, κοιτάζει πάντα και στο μέλλον.
Έτσι οι άνθρωποι της ομάδας έσπευσαν να κλείσουν ένα μεγάλο ταλέντο από τον Πανθρακικό που «διαλύθηκε», τον 18χρονο Κωνσταντίνο Γκιντίδη.
Ο υψηλόσωμος κεντρικός αμυντικός είναι γεννημένος στις 10/5/1999 και αποτέλεσε ευσεβή πόθο και του Ολυμπιακού, αλλά και της ΑΕΚ και του Παναθηναϊκού.
Ωστόσο ο ΠΑΟΚ κινήθηκε πιο μεθοδικά και γρήγορα και έκλεισε τον νεαρό στόπερ, ο οποίος αναμένεται να αφιχθεί στη διάρκεια της ημέρας στη Θεσσαλονίκη για να υπογράψει.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νεαρός θα ενσωματωθεί στην ομάδα Κ20 του Δικέφαλου.
Δεν έπαιξε φέτος με Πανθρακικό, μπήκε 2 φορές στα τελευταία 2-3 λεπτά.
http://www.paokmania.gr/stiles/mme/1177 ... o-gintidis
Ο ΠΑΟΚ εκτός από το παρόν, κοιτάζει πάντα και στο μέλλον.
Έτσι οι άνθρωποι της ομάδας έσπευσαν να κλείσουν ένα μεγάλο ταλέντο από τον Πανθρακικό που «διαλύθηκε», τον 18χρονο Κωνσταντίνο Γκιντίδη.
Ο υψηλόσωμος κεντρικός αμυντικός είναι γεννημένος στις 10/5/1999 και αποτέλεσε ευσεβή πόθο και του Ολυμπιακού, αλλά και της ΑΕΚ και του Παναθηναϊκού.
Ωστόσο ο ΠΑΟΚ κινήθηκε πιο μεθοδικά και γρήγορα και έκλεισε τον νεαρό στόπερ, ο οποίος αναμένεται να αφιχθεί στη διάρκεια της ημέρας στη Θεσσαλονίκη για να υπογράψει.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νεαρός θα ενσωματωθεί στην ομάδα Κ20 του Δικέφαλου.
Δεν έπαιξε φέτος με Πανθρακικό, μπήκε 2 φορές στα τελευταία 2-3 λεπτά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tzelas την Δευ 30 Ιαν 2017, 12:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Επιτελους.Εκτος απο ΟΑΣΘ(Λαμπρου) αεροδρομιο(Πριγιο,Ενρικε) τωρα θα παμε ΚΑΙ στα ΚΤΕΛ.

- sakis_the_fraud
- Δημοσιεύσεις: 761
- Εγγραφή: Κυρ 13 Φεβ 2011, 16:43
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Sorry για το off topic αλλα ωρες ωρες βγαινω απο τα ρουχα μου.
Ας το πουμε ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ μηπως και το καταλαβετε. Ο κατσε ΔΕΝ ειναι 6αρι.
Για να παιξεις στο 6 πρεπει να εχεις πολυ σωστη πρωτη πασα, να διαβαζεις το παιχνιδι και να καλυπτεις γρηγορα τις τρυπες. Φυσικα θελει και ποιοτικα μαρκαρισματα (οχι καθε επαφη φαουλ).
Πες μου ποιο απο τα παραπανω εχει ο κατσε που τον κανει 6αρι.
Τα 6αρια μας ειναι κανιας και τσιμιροτ.
Στο 8 εχεις τσιμιροτ, σαχοφ, χαριση, κατσε.
Απλως το προβλημα ειναι πως χαρισης και κατσε δεν εχουν πεισει μεχρι τωρα, για να εισαι πιο ανετος στο rotation.
Sent from my Xperia Z5 using Tapatalk
Δηλαδη για να καταλαβω, χθες που δεν επαιξε ο κανιας βασικος, αντικατασταθηκε απο τον κατσε;;;;barlow4 έγραψε:στο 6 καλυψη ειναι ο κατσε κ εσωτερικα μπορει κουτσα στραβα να καλυφθει κ απο αλλους.
Ας το πουμε ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ μηπως και το καταλαβετε. Ο κατσε ΔΕΝ ειναι 6αρι.
Για να παιξεις στο 6 πρεπει να εχεις πολυ σωστη πρωτη πασα, να διαβαζεις το παιχνιδι και να καλυπτεις γρηγορα τις τρυπες. Φυσικα θελει και ποιοτικα μαρκαρισματα (οχι καθε επαφη φαουλ).
Πες μου ποιο απο τα παραπανω εχει ο κατσε που τον κανει 6αρι.
Τα 6αρια μας ειναι κανιας και τσιμιροτ.
Στο 8 εχεις τσιμιροτ, σαχοφ, χαριση, κατσε.
Απλως το προβλημα ειναι πως χαρισης και κατσε δεν εχουν πεισει μεχρι τωρα, για να εισαι πιο ανετος στο rotation.
Sent from my Xperia Z5 using Tapatalk
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
καλημέρα σε όλους.
γραφω εδώ μήπως το δει κανένας link για το χθεσινό παιχνιδι υπαρχει; δεν μπορεσα να το δω χθες
γραφω εδώ μήπως το δει κανένας link για το χθεσινό παιχνιδι υπαρχει; δεν μπορεσα να το δω χθες