και γω αν παιξω 10 ματς με τον ΠΑΟΚ θα κανω 1 καλη ενέργεια παει να παει οτι ειμαι παικταρα?Realcon έγραψε:Καλά τα λες. Αλλά κοίτα το δεύτερο γκολ που βάζει ο ΠΑΟΚ η μπάλα πριν πάει στον Βιερίνια ο Παπάζογλου κλείνει προς την δεξια μεριά τόσο όσο το έργο της πάσας γίνετε ακόμη πιο εύκολη.Falegkos έγραψε:δεν θα εγραφα αλλα γραφω για το σχολείο σου αδερφε.
Ο κλασικός φορ βαζει την μπαλα μεσα.
Δεν τον θελω να απασχολεί εχω βιερινια γιαυτο.
Ο σακης θα φύγει νυχτα ...ετσι λεω εγω.
Συμφωνούμε ότι ο Παπάζογλου πρέπει να βάζει την μπάλα μέσα. Αλλά στην περίπτωση που μόλις προ είπα, δεν παιρνάει στα ψηλά νομίζω.
Καληνύχτα Σάκη, μιας και θα φύγεις νύχτα![]()
το θεμα ειναι οτι θα σταθείτε όλοι αν βαλει ενα γκολ ο παπα-ζογλου και θα λετε "που είστε εσείς που κράζετε" και αλλα τετοια.....και επαναλαμβάνω...1 γκολ σε 10 παιχνίδια που εχει παιξει να βαλει θα μας κυνηγήσετε και παικταρα θα τον ανεβάζετε παικταρα θα τον κατεβάζετε.
Δεν ξερω ποσοι πάντως απο εσας θέλετε τον παπα-ζογλου στην ομαδα σε σχέση με αλλον επιθετικό..πχ κλαους...
πολυ το εχω κραξει το παιδι και δεν φταίει αυτος....αν δεν είχαμε τραυματισμούς δεν θα επαιζε.
δεν με πειράζει τοσο οτι παιζει οσο οτι καποιοι πιστεύουν οτι ειναι παικταράς και θα το δειξει...