14. Αθανάσιος Παπάζογλου

Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Falegkos »

Realcon έγραψε:
Falegkos έγραψε:δεν θα εγραφα αλλα γραφω για το σχολείο σου αδερφε.
Ο κλασικός φορ βαζει την μπαλα μεσα.
Δεν τον θελω να απασχολεί εχω βιερινια γιαυτο.

Ο σακης θα φύγει νυχτα ...ετσι λεω εγω.
Καλά τα λες. Αλλά κοίτα το δεύτερο γκολ που βάζει ο ΠΑΟΚ η μπάλα πριν πάει στον Βιερίνια ο Παπάζογλου κλείνει προς την δεξια μεριά τόσο όσο το έργο της πάσας γίνετε ακόμη πιο εύκολη.

Συμφωνούμε ότι ο Παπάζογλου πρέπει να βάζει την μπάλα μέσα. Αλλά στην περίπτωση που μόλις προ είπα, δεν παιρνάει στα ψηλά νομίζω.

Καληνύχτα Σάκη, μιας και θα φύγεις νύχτα :opaokara: :opaokara:
και γω αν παιξω 10 ματς με τον ΠΑΟΚ θα κανω 1 καλη ενέργεια παει να παει οτι ειμαι παικταρα?
το θεμα ειναι οτι θα σταθείτε όλοι αν βαλει ενα γκολ ο παπα-ζογλου και θα λετε "που είστε εσείς που κράζετε" και αλλα τετοια.....και επαναλαμβάνω...1 γκολ σε 10 παιχνίδια που εχει παιξει να βαλει θα μας κυνηγήσετε και παικταρα θα τον ανεβάζετε παικταρα θα τον κατεβάζετε.
Δεν ξερω ποσοι πάντως απο εσας θέλετε τον παπα-ζογλου στην ομαδα σε σχέση με αλλον επιθετικό..πχ κλαους...

πολυ το εχω κραξει το παιδι και δεν φταίει αυτος....αν δεν είχαμε τραυματισμούς δεν θα επαιζε.

δεν με πειράζει τοσο οτι παιζει οσο οτι καποιοι πιστεύουν οτι ειναι παικταράς και θα το δειξει...
Άβαταρ μέλους
ilias4_koufalia
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ilias4_koufalia »

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Falegkos »

Realcon έγραψε:
ilias4_koufalia έγραψε:Αδερφε μν ξεχνας οτι ο ΜΠΑΚΑΓΚΟΛ ηταν 1ος σκορερ περσυ και χαρισε αμετρητους βαθμους!
και για ευχαριστω τον διωξαμε και πηραμε ποιον????? Τν σακη.......... :lol: :lol: :lol: :lol:


ΓΕΛΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ
Ο συμπαθέστατος Μπαγκαγκόλ ήταν και προβληματικός. Αν δεν τράβαγε και έπρεπε ο Σάντος να τον βγάλει κουνούσε το κεφάλι του σαν την αγελάδα. Δεν το έβλεπε μόνο το γήπεδο, αλλά και όλοι όσοι βλέπανε το παιχνίδι από την τηλεόραση.
Μην λέμε για ευχαριστώ τον διώξαμε.

Στα Γιάννενα τα ίδια κάνει και εκεί τα κάνει και στις προπονήσεις.
και ο αναστασακος ηταν προβληματικός? :o
Δεν θα μπορούσε να ειναι τριτος? τη τριτος...2ος επιθετικός φετος?
3 γκολτζιδες διώξαμε μπακα,κλαους,αναστασακο.....οι 2 ηταν πρώτοι σκορερ και είχαν παίξει τα μισα ματς απο μουσλι
Άβαταρ μέλους
mkpaok
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:36
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από mkpaok »

Αυτος ο Παπαζογλου απεχει πολυ απο τον επιθετικο που θελουμε για τον ΠΑΟΚ μας.
Στο χερι του ειναι να δουλεψει και να παρουσιαστει καλυτερος του χρονου.
Μπορει να παραδειγμτιστει απο παικτες οπως ο Μαλεζας και εσχατως ο Αραμπατζης.
Μην απογοητευτει μονο. Στηριξη γιατι φοραει φανελα ασπρομαυρη με δικεφαλο στην καρδια.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

sourmenetes έγραψε:Η καλυτερη του εμφανιση θεωρω...Παλεψε οσο μπορουσε και μου αρεσε σε κανα δυο φασεις που με την επαιξε με πλατη...Οτι και να ναι τη συγκεκριμενη στιγμη μονο αυτον εχουμε..Αντε να δουμε...
Συμφωνώ απολύτως.
Στην φάση με τον ρουμπάκη, πήρε πολύ καλή θέση στην περιοχή αλλά έφαγε στην ψύχρα αγκωνιά στον λαιμό, που ισοδυναμούσε με πέναλτυ και 2η κίτρινη του καρατέκα ρουμπάκη, ο οποίος σημειωτέον είχε πάρει κίτρινη λίγα λεπτά πιο πριν για τον ίδιο λόγο.
Παιχνίδι με το παιχνίδι ανεβαίνει ο Θανάσης.
Stelios80
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 20:43

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Stelios80 »

MANIAKOS έγραψε:Ο συνεργάτης του "Libero 107,4", Αλέξης Σπυρόπουλος, φιλοξενήθηκε στην εκπομπή του Γιώργου Ζαγόρα "Στο πέναλτι" και μίλησε για τη μεταγραφή του Θανάση Παπάζογλου και σχολίασε το ενδιαφέρον του Άρη, για τον Λεάντρο Γκρατσιάν.


Αρχικά, ο Αλέξης Σπυρόπουλος μίλησε για τον Θανάση Παπάζογλου και στη συνέχεια, επεκτάθηκε στις υπόλοιπες μεταγραφικές κινήσεις του ΠΑΟΚ: «Χθες το βράδυ μετά την προπόνηση της Εθνικής που προετοιμάζεται για τα προκριματικά του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, μίλησα με το Νίκο (σ.σ. Νιόπλια). Μιλούσαμε κυρίως για τον Γκέντσογλου και του είπα ότι ο ΠΑΟΚ ανακοίνωσε τον Παπάζογλου. Αυτό που μου είπε ήταν... "άμα δεις το κορμί του, τους μύες του και την σωματοδομή του θα νομίζεις ότι βγήκε από άγαλμα. Μετά τον τραυματισμό όμως έχει μεγάλη ανάγκη από ενδυνάμωση. Δεν έχει ακόμα το επιθυμητό επίπεδο δύναμης". Αυτό έχει από μόνο του ένα ρίσκο. Στην προετοιμασία το καλοκαίρι θα ζοριστεί, κάτι που δεν είναι κακό, αλλά θέλει μαστοριά από το τεχνικό επιτελείο και να τον ζορίσουν τόσο ώστε να μην πάθει ζημιά. Θέλει υπομονή και χρόνο. Δεν είναι ένας ποδοσφαιριστής άμεσης χρήσεως, να μπει στα παιχνίδια. Θέλει ένα διάστημα προσεκτικής δουλειάς για το κομμάτι της ενδυνάμωσής του. Δεν είναι Κουτσιανικούλης που τώρα τον πήρες και τον βάζεις άμεσα. Ο ΠΑΟΚ το ξέρει, το λέμε αυτό για να το ξέρουμε εμείς και ο κόσμος, για να μην λένε γιατί δεν παίζει... τον πήρε για να παίξει τα επόμενα 4 χρονιά».
Αυτό γράφτηκε στις 02/06/2009
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από moican4 »

Παιχνιδι με παιχνιδι αποκτα μεγαλυτερη αυτοπεποιθηση ,σιγουρια και βελτιωνει και τς θεσεις του αλλα και την κινηση του στον αγωνιστικο χωρο..Τον πιστευω σαν παικτη και πιστευω πως θα μας δικαιωσει εν καιρω...

ΥΓ. Σημερα δικαιουται και ενα πεναλτι απο τον μποξερ του τελη που επαιζε μονιμως με γροθιες και χερια..
Άβαταρ μέλους
mesimvrinos
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 09:36

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από mesimvrinos »

καταρχην το παληκαρι κανει οτι μπορει οτι εχει τεχνικη φαινετε απο το κοντρολ του, απο τις κεφαλιες....οταν περνει απο τις πασες και απο το πως παιζει με σωμα ....ο μουσλιμοβιτσ εχει πολυ χειροτερο κοντρολ και κεφαλια τα αλλα τα εχει καλυτερα ....το κακο με το παπαζογλου ειναι οτι ειναι μονοκομματος αλλα πιστευω αν κανει ασκησεις αεροβικης θα βελτιωθει :D κατω τα χερια απο το παιδι

υγ Και εμενα δεν μου αρεσει για πρωτο φορ..... για τεταρτος(και ενας ο καινουργιος) ομως που ειναι ειναι τελειος...


:pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
ilias4_koufalia
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ilias4_koufalia »

Αδερφε που τα ειδες ολα αυτα στον σακη???

Θα μας τρελανεις τελειως? :roll:
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από ioanmits »

Stelios80 έγραψε:
MANIAKOS έγραψε:Ο συνεργάτης του "Libero 107,4", Αλέξης Σπυρόπουλος, φιλοξενήθηκε στην εκπομπή του Γιώργου Ζαγόρα "Στο πέναλτι" και μίλησε για τη μεταγραφή του Θανάση Παπάζογλου και σχολίασε το ενδιαφέρον του Άρη, για τον Λεάντρο Γκρατσιάν.


Αρχικά, ο Αλέξης Σπυρόπουλος μίλησε για τον Θανάση Παπάζογλου και στη συνέχεια, επεκτάθηκε στις υπόλοιπες μεταγραφικές κινήσεις του ΠΑΟΚ: «Χθες το βράδυ μετά την προπόνηση της Εθνικής που προετοιμάζεται για τα προκριματικά του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, μίλησα με το Νίκο (σ.σ. Νιόπλια). Μιλούσαμε κυρίως για τον Γκέντσογλου και του είπα ότι ο ΠΑΟΚ ανακοίνωσε τον Παπάζογλου. Αυτό που μου είπε ήταν... "άμα δεις το κορμί του, τους μύες του και την σωματοδομή του θα νομίζεις ότι βγήκε από άγαλμα. Μετά τον τραυματισμό όμως έχει μεγάλη ανάγκη από ενδυνάμωση. Δεν έχει ακόμα το επιθυμητό επίπεδο δύναμης". Αυτό έχει από μόνο του ένα ρίσκο. Στην προετοιμασία το καλοκαίρι θα ζοριστεί, κάτι που δεν είναι κακό, αλλά θέλει μαστοριά από το τεχνικό επιτελείο και να τον ζορίσουν τόσο ώστε να μην πάθει ζημιά. Θέλει υπομονή και χρόνο. Δεν είναι ένας ποδοσφαιριστής άμεσης χρήσεως, να μπει στα παιχνίδια. Θέλει ένα διάστημα προσεκτικής δουλειάς για το κομμάτι της ενδυνάμωσής του. Δεν είναι Κουτσιανικούλης που τώρα τον πήρες και τον βάζεις άμεσα. Ο ΠΑΟΚ το ξέρει, το λέμε αυτό για να το ξέρουμε εμείς και ο κόσμος, για να μην λένε γιατί δεν παίζει... τον πήρε για να παίξει τα επόμενα 4 χρονιά».
Αυτό γράφτηκε στις 02/06/2009

Τους παίκτες που αγωνίζονται στον ΠΑΟΚ τους κρίνουμε για το πως παίζουν τώρα και όχι για το πως θα παίξουν ενδεχόμενα στο μέλλον... Έτσι θα κρίνεται και ο Σάκης και ο Βασίλης...Και αυτό που είναι φανερό είναι ότι και οι δύο τώρα δεν μπορούν να προσφέρουν... Το τι θα κάνουν στο μέλλον δεν μπορούμε να το ξέρουμε.
Ο Νόμπλιας πάντως για τον Κούτσια δεν έπεσε μέσα...
Άβαταρ μέλους
mesimvrinos
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: Πέμ 12 Νοέμ 2009, 09:36

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από mesimvrinos »

χαχαααα ελα ρε ενταξη τον ανεβαζω λιγο γιατι τρωει πολυ κραξιμο και δεν το αξιζει.....αλλους πρεπει να κραζουμε που τους πληρ ωνουμε και 700000 οχι 130000οτι βλεπω καλα στοιχεια παντως βλεπω(δεν ειμαι και ειδικος...

:opaokara:
υ.γ εγω λεω να τους κρινουμε και απο τι πληρωνουμε
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Για τον Παπάζογλου πρέπει να προσπαθήσεις πολύ και με πολύ καλή διάθεση και ίσως και μικροσκόπιο να βρείς κάτι θετικό που έκανε στα αρκετά παιχνίδια που αγωνίστηκε.
Βέβαια αυτόν δεν τον βαραίνουν ούτε τα πολλά λεφτά που δώθηκαν για τον άλλο μικρό ενώ έχει και το ελαφρυντικό της τραυματισμού και της απουσίας για καιρό...και φυσικά δε φταίει αυτός που από 4ος επιθετικός βρέθηκε 1ος.
Αλλά κάπως έτσι δεν πιάνονται οι ευκαιρίες απ' τα μαλλιά( βλ.Μήτρογλου) και ξεχωρίζουν αυτοί που έχουν τη δύναμη να κάνουν κάτι παραπάνω ??
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16679
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Equalizer »

Μάγκες όσοι τον κράζετε θα πάθετε πλάκα τα επόμενα χρόνια. Έχει απίστευτη σωματική δομή, και κινήσεις σέντερ φορ. Αράξτε λίγο και μην τον καίτε γιατί η θέση του, θέλει ψυχολογία.Κλήθηκε να παίξει μπάλα σε ομάδα με απαιτήσεις απο εκεί που δεν έκανε τίποτα ενάμισι χρόνο..Θέλει καιρό για να στρώσει..Σήμερα έκανε κάποιες κινήσεις που θύμισαν Μουσλίμοβιτς στα καλά του..
Stelios80
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 20:43

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Stelios80 »

ioanmits έγραψε:
Stelios80 έγραψε:
MANIAKOS έγραψε:Ο συνεργάτης του "Libero 107,4", Αλέξης Σπυρόπουλος, φιλοξενήθηκε στην εκπομπή του Γιώργου Ζαγόρα "Στο πέναλτι" και μίλησε για τη μεταγραφή του Θανάση Παπάζογλου και σχολίασε το ενδιαφέρον του Άρη, για τον Λεάντρο Γκρατσιάν.


Αρχικά, ο Αλέξης Σπυρόπουλος μίλησε για τον Θανάση Παπάζογλου και στη συνέχεια, επεκτάθηκε στις υπόλοιπες μεταγραφικές κινήσεις του ΠΑΟΚ: «Χθες το βράδυ μετά την προπόνηση της Εθνικής που προετοιμάζεται για τα προκριματικά του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, μίλησα με το Νίκο (σ.σ. Νιόπλια). Μιλούσαμε κυρίως για τον Γκέντσογλου και του είπα ότι ο ΠΑΟΚ ανακοίνωσε τον Παπάζογλου. Αυτό που μου είπε ήταν... "άμα δεις το κορμί του, τους μύες του και την σωματοδομή του θα νομίζεις ότι βγήκε από άγαλμα. Μετά τον τραυματισμό όμως έχει μεγάλη ανάγκη από ενδυνάμωση. Δεν έχει ακόμα το επιθυμητό επίπεδο δύναμης". Αυτό έχει από μόνο του ένα ρίσκο. Στην προετοιμασία το καλοκαίρι θα ζοριστεί, κάτι που δεν είναι κακό, αλλά θέλει μαστοριά από το τεχνικό επιτελείο και να τον ζορίσουν τόσο ώστε να μην πάθει ζημιά. Θέλει υπομονή και χρόνο. Δεν είναι ένας ποδοσφαιριστής άμεσης χρήσεως, να μπει στα παιχνίδια. Θέλει ένα διάστημα προσεκτικής δουλειάς για το κομμάτι της ενδυνάμωσής του. Δεν είναι Κουτσιανικούλης που τώρα τον πήρες και τον βάζεις άμεσα. Ο ΠΑΟΚ το ξέρει, το λέμε αυτό για να το ξέρουμε εμείς και ο κόσμος, για να μην λένε γιατί δεν παίζει... τον πήρε για να παίξει τα επόμενα 4 χρονιά».
Αυτό γράφτηκε στις 02/06/2009

Τους παίκτες που αγωνίζονται στον ΠΑΟΚ τους κρίνουμε για το πως παίζουν τώρα και όχι για το πως θα παίξουν ενδεχόμενα στο μέλλον... Έτσι θα κρίνεται και ο Σάκης και ο Βασίλης...Και αυτό που είναι φανερό είναι ότι και οι δύο τώρα δεν μπορούν να προσφέρουν... Το τι θα κάνουν στο μέλλον δεν μπορούμε να το ξέρουμε.
Ο Νόμπλιας πάντως για τον Κούτσια δεν έπεσε μέσα...
Γνώμη σου και σεβαστή. Εγώ πιστεύω ότι οι νέοι παίκτες πρέπει να κρίνονται και από αυτό που προσφέρουν και από αυτό που μπορούν να προσφέρουν.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω τις ποδοσφαιρικές γνώσεις για να κρίνω πόσο ελπιδοφόρος είναι κάποιος παίκτης. Έβαλα τη γνώμη του Νιόμπλια (έστω και μέσω Σπυρόπουλου) όχι μόνο επειδή είναι σχετικός με το ποδόσφαιρο, αλλά και επειδή αυτό που υποστηρίζει μου φαίνεται ότι έχει λογική.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Θανάσης Παπάζογλου

Δημοσίευση από Realcon »

Falegkos έγραψε:
Realcon έγραψε:
Falegkos έγραψε:δεν θα εγραφα αλλα γραφω για το σχολείο σου αδερφε.
Ο κλασικός φορ βαζει την μπαλα μεσα.
Δεν τον θελω να απασχολεί εχω βιερινια γιαυτο.

Ο σακης θα φύγει νυχτα ...ετσι λεω εγω.
Καλά τα λες. Αλλά κοίτα το δεύτερο γκολ που βάζει ο ΠΑΟΚ η μπάλα πριν πάει στον Βιερίνια ο Παπάζογλου κλείνει προς την δεξια μεριά τόσο όσο το έργο της πάσας γίνετε ακόμη πιο εύκολη.

Συμφωνούμε ότι ο Παπάζογλου πρέπει να βάζει την μπάλα μέσα. Αλλά στην περίπτωση που μόλις προ είπα, δεν παιρνάει στα ψηλά νομίζω.

Καληνύχτα Σάκη, μιας και θα φύγεις νύχτα :opaokara: :opaokara:
και γω αν παιξω 10 ματς με τον ΠΑΟΚ θα κανω 1 καλη ενέργεια παει να παει οτι ειμαι παικταρα?
το θεμα ειναι οτι θα σταθείτε όλοι αν βαλει ενα γκολ ο παπα-ζογλου και θα λετε "που είστε εσείς που κράζετε" και αλλα τετοια.....και επαναλαμβάνω...1 γκολ σε 10 παιχνίδια που εχει παιξει να βαλει θα μας κυνηγήσετε και παικταρα θα τον ανεβάζετε παικταρα θα τον κατεβάζετε.
Δεν ξερω ποσοι πάντως απο εσας θέλετε τον παπα-ζογλου στην ομαδα σε σχέση με αλλον επιθετικό..πχ κλαους...

πολυ το εχω κραξει το παιδι και δεν φταίει αυτος....αν δεν είχαμε τραυματισμούς δεν θα επαιζε.

δεν με πειράζει τοσο οτι παιζει οσο οτι καποιοι πιστεύουν οτι ειναι παικταράς και θα το δειξει...
Πρώτον αδερφέ κοίτα με προσοχή πουθενά δεν λέω ότι κράζεις!!! Αντίθετα είπα καλά τα λες. Αναφέρω την κίνηση του για το δεύτερο γκολ που βάζουμε, όχι γιατί έκανε κάτι το φοβερό. Αλλά διότι μου δίνει ίσως ελπίδα για το μέλλον. Αν έπαιρνε το πέναλτι γιατί πέναλτι ήταν η φάση με την αγγωνιά θα είχε ακόμη ένα + με το παιχνίδι του Εργοτέλη. Σχολίασα το σημερινό του παιχνίδι (χθες) και όχι τα προηγούμενα του, ούτε τα μελλοντικά του. Και το καληνύχτα Σάκη που έγραψα αστειευόμενος είπα καληνύχτα Σάκη μιας και θα φύγεις νύχτα. (σε αυτό το σημείο έκανα πλάκα αλλά δεν έπεσε στην αντίληψη σου εκείνη την στιγμή). Εγώ δεν είμαι με τον Σάκή, ούτε με τον Μοσλίμοβιτς. Εϊμαι με τον ΠΑΟΚ. Αν ο Σάκης η ο Μουσλίμοβιτς παίξουνε μπαλάρα θα πω μπράβο παλικάρια, τίποτα παραπάνω από το ότι η ομάδα μας να παίρνει τα παιχνίδια.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”