Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από goran 64 »

«Σκασμένος» ήταν ο Μαρίνος Ουζουνίδης μετά τη λήξη του σημερινού αγώνα.
Όμως τόνισε πως οι «πράσινοι» δεν... πετάνε «λευκή πετσέτα».
«Πώς να ξεχάσουμε το Κύπελλο? Υπάρχει και ρεβάνς. Όλοι ξέραμε πως δεν θα γίνει το ματς και ξαφνικά έγινε. Ήταν λογικό σε αυτό το γήπεδο μα γίνουν πολλά λάθη», σχολίασε στην κάμερα του Cosmote T.V.

Σε ελεύθερη δε ερμηνεία των δηλώσεων του πολυτετραμπαλόβιου κόουτς κλαρίνου ζουζουνίδη, σιγοψέλνω:
...κι όλο κλαίνεεεε, τα λαγουδάάκιαααα
στης Λαμί στης Λαμίας τα στενάάκιαααα...



Υ.Γ. Κλαρίνο...Το αραβικό μονόχορδο παίζει, όχι μόνο να το συνήθισες αλλά, να το γουστάρεις κιόλας πλέον... :P
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από navigator11 »

Συντάσσομαι με τον τρολιακό! Το ελληνικό πρωκτόσφαιρο χρειάζεται ισχυρό βάζελο! Κρίμ-ass είναι δηλαδή. :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από hasio_john »

[youtube]9GC7JvjzaFY[/youtube]
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από The_Stalker »

Ρε για δες που ρίχνει κι ο μέγας Μπάμπης τεσσάρες στη ζέλα...
Κι εσύ λάμπεις Μπάμπη μου!

ΥΓ μην τουφεκίζετε τους λαγούς, σε λίγο θα καταντήσουν προστατευόμενο είδος
Dimg4

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Dimg4 »

aspromaura ioannina έγραψε:
GoMaRoS έγραψε:
MANIAKOS έγραψε:Η ΕΠισημη θεςη μας πρπει να ναι οτι θελουμ δυνατο
Βαζελο
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ε αντε..ο Γιωργακης τι κανει?Για αυτα τα πραγματα τον θελουμε.. :opaokara:
Ααα χανει επεισοδια ο γιωργης
berry
Δημοσιεύσεις: 1035
Εγγραφή: Τρί 04 Φεβ 2014, 21:08

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από berry »

Κατι βαζελακια που στο παρελθον επαιρναν το λογο κ μας τρολαραν....που ειναι; βαζελακια κανονικα με 2 και 3 δημοσιευσεις
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

ο παναθηναικος ειχε την ευκαιρια να αλλαξει το ποδοσφαιρο το 2010...

δυσκολα μπορει καποιος να λυπηθει με την καταντια του
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από mpafos4 »

back in black έγραψε:Στα αγύριστα τσακίδια βαζέλια.Αυτός ο σκουληκιάρης ο τερματάς του; τι σοφές επιλογές καριέρας κάνει :P
Να μην ξεχναμε και το μ@υνοπανο τον Τσανδαρη....
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από mpafos4 »

Dimg4 έγραψε:ΔΙΑΛΥΣΗ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ! ΟΤΑΝ ΥΠΟΦΕΡΑΜΕ ΟΠΟΥ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΑΤΕ ΜΑΣ ΣΦΑΖΑΤΕ, ΜΑΣ ΔΙΑΣΥΡΑΤΕ, ΜΑΣ ΚΛΕΒΑΤΕ ΜΕ ΟΦΣΑΙΝΤ, ΜΑΣ ΚΛΕΒΑΤΕ ΠΑΙΚΤΕΣ.... Ο ΤΡΟΧΟΣ ΓΥΡΙΣΕ ΚΑΡΙΟΛΕΣ ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ
Αυτό!
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από sourmenetes »

ΤΖΑΝΔΑΡΑΚΟ ΓΕΛΑΝΕ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ!!!!

ΑΝΕΒΗΚΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ....
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Νεκροφιλοι δεν γιναμε ποτε.Θλιψη μονο για για την καταντια του ζελου.Σαν ΠΑΟΚ τον γκρεμισα ,τον εστειλα στα ταρταρα περσι με την 4ρα στο κυπελλο.Τοτε που πατουσε στα ποδια του,που ητανε ακομα ζωντανος.Κι εκει τελειωσε το παραμυθι.Εκει προσπερασα και τραβηξα το δρομο μου.Καλη δυναμη στα λαγουδακια.
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από tolis01 »

GoMaRoS έγραψε:σκορποχωρι, και οσο περναει ο καιρος θα γινεται χειροτερη ομαδα ο βαζελος, θα φυγουν και 3-4 παιχτες ακομα τον χειμωνα. Κατι μου λεει οτι στον δευτερο γυρο θα περασουμε πολυ ανετα απο την εδρα του, εκει που ο γαυρος εχασε και κουλα πηρε χ
Εμένα κάτι μου λέει, πως κάπου εκεί στο τέλος του Β΄γύρου που είναι το παιχνίδι, δε θα κατεβαίνουν καν σε αγώνες...
;)
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από tolis01 »

aspromaura ioannina έγραψε:
GoMaRoS έγραψε:παμε ολοι μαζι

ΝΤΟΡΤΙΑ ΣΤΟ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟ
ΠΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ
ΝΤΟΡΤΙΑ ΣΤΟ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟ
ΤΕΖΑ ΤΟ ΒΑΖΕΛΟΧΩΡΙΟ

ΦΑΠ ΦΑΠ ΦΑΠ
ΦΑΠ ΦΑΠ ΦΑΠ
ΦΑΠ ΦΑΠ ΦΑΠ
ΦΑΑΑΠ ΦΑΑΑΑΠ ΦΑΑΑΠ ΦΑΑΑΑΠ ΦΑΑΑΑΑΠ
:mrgreen: :lol:
Θεουλης.."φαπ φααααπ φααααπ"
Γόμαρε, πόσταρέ το και αλλού... Από τα πρωτοχρονιάτικα κάλαντα με σκουληκιάρη σε επίσημο παιχνίδι στο Παλέ είχα να ακούσω τέτοιο επίκαιρο τραγουδάκι.. ;)
Dimg4

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Dimg4 »

tolis01 έγραψε:
GoMaRoS έγραψε:σκορποχωρι, και οσο περναει ο καιρος θα γινεται χειροτερη ομαδα ο βαζελος, θα φυγουν και 3-4 παιχτες ακομα τον χειμωνα. Κατι μου λεει οτι στον δευτερο γυρο θα περασουμε πολυ ανετα απο την εδρα του, εκει που ο γαυρος εχασε και κουλα πηρε χ
Εμένα κάτι μου λέει, πως κάπου εκεί στο τέλος του Β΄γύρου που είναι το παιχνίδι, δε θα κατεβαίνουν καν σε αγώνες...
;)
Κριμα που δε θα τους πετυχουμε σε κανα ημιτελικο κυπελλου, να εχουμε στρωσει και με μεταγραφες να τους ριξουμε 9
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”