Όμως τόνισε πως οι «πράσινοι» δεν... πετάνε «λευκή πετσέτα».
«Πώς να ξεχάσουμε το Κύπελλο? Υπάρχει και ρεβάνς. Όλοι ξέραμε πως δεν θα γίνει το ματς και ξαφνικά έγινε. Ήταν λογικό σε αυτό το γήπεδο μα γίνουν πολλά λάθη», σχολίασε στην κάμερα του Cosmote T.V.
Σε ελεύθερη δε ερμηνεία των δηλώσεων του πολυτετραμπαλόβιου κόουτς κλαρίνου ζουζουνίδη, σιγοψέλνω:
...κι όλο κλαίνεεεε, τα λαγουδάάκιαααα
στης Λαμί στης Λαμίας τα στενάάκιαααα...
Υ.Γ. Κλαρίνο...Το αραβικό μονόχορδο παίζει, όχι μόνο να το συνήθισες αλλά, να το γουστάρεις κιόλας πλέον...