Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

pgetsos έγραψε:Συγγνώμη Γρηγόρη αλλά το ποστ σου είσαι άκρως ειρωνικό χαρακτήρα και με μπηχτές. Καλώς σβήστηκε από όποιον σβήστηκε
"Συγγνώμη Γρηγόρη αλλά..."??? Αυτή τώρα είναι σοβαρή απάντηση ενός απ τους συντονιστές του forum??? Και ποιος είσαι του λόγου σου αδερφέ @pgetsos που θα κρίνεις αν σβήστηκε καλώς ή κακώς το post μου??? Αυτός που το έσβησε και στον οποίο απευθυνόταν το προηγούμενο post μου χρειάζεται συνήγορο του εσένα να απαντήσει??? Απάντησε σε παρακαλώ @pgetsos, όχι μόνο χαρακτηρισμούς των απόψεων μου δίχως παρατιθέμενα στοιχεία (το συγκεκριμένο μου post που χαρακτηρίζεις τουλάχιστον) ελέω "εξουσίας" εδώ μέσα!!!

Κάνεις ολοφάνερα κριτική των απόψεων μου με χαρακτηρισμούς, εκ του ασφαλούς όμως, δίχως στοιχεία που να αποδεικνύουν τα γραφόμενα σου??? Στοιχεία μάλιστα τα οποία, κάποιος άλλος συντονιστής φρόντισε πρώτα να τα εξαφανίσει??? Αυτό είναι τουλάχιστον καθαρή ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΑ ή μήπως κάνω λάθος???

Κύριοι, αν έχετε στοιχεία και πραγματική πίστη στην άποψη-κριτική σας απέναντι στα δικά μου γραφόμενα, σας προκαλώ να βγάλετε ξανά το post μου ("πάνω" σ αυτό του @tzoker) στον αέρα, να το διαβάζουν συνέχεια και να το κρίνουν όλοι οι συμφορουμίτες αν περιέχει ειρωνείες και μπηχτές (όπως λανθασμένα και τελείως άδικα επικαλείται "στον αέρα" ο @pgetsos), οπότε τότε να αποφανθούν αν καλώς θα έπρεπε να σβηστεί απ όποιον σβήστηκε!!!!

Βγάλτε το μάλιστα δίπλα δίπλα με την εύκολη δίχως στοιχεία κριτική με χαρακτηρισμούς που ασκεί με το εν λόγω post του ο συντονιστής @pgetsos!!!!

Ναι, την δέχομαι την κριτική αλλά φανερά, όχι "κρυμμένη στις σκιές" ενός εξαφανισμένου post μου!!!!

Αν πάλι θέλει, ας βγει λοιπόν, τώρα ή αργότερα, δεν βιάζομαι, ο συγκεκριμένος moderator που το έσβησε, να απαντήσει με βάση την κοινή λογική και το δίκαιο στο προηγούμενο post μου κι όχι να παίζετε οι συντονιστές μαζί μου το "σύστημα μπαλάκι" ή γνωστότερο και ως "απ τον Άνα στον Καϊάφα", θολώνοντας τα νερά και αφήνοντας υπονοούμενα για το πρόσωπο μου δίχως καμία απόδειξη!!!!

Το να εξαφανίσετε πρώτα το post και κατόπιν να κάνετε (κάνεις προσωπικά @pgetsos) τέτοιου είδους κριτική ρίχνοντας λάσπη στον ανεμιστήρα δεν σας (σε) τιμά ιδιαίτερα, ούτε εσάς (εσένα) και ακόμα περισσότερο τις μεθόδους σας (σου) μέσα σ αυτό το οπαδικό forum PAOKmania των Π.Α.Ο.Κ.τσήδων οπαδών!!!!

RoMaN έγραψε:Dimg4, σας έχουμε πει πόσες φορές να μην τη λέτε ο ένας στον άλλον, για καναδυό μέρες ήσασταν και κομπλέ ( :shock: ) μεταξύ σας, και παρ'όλα αυτά μας γράφεις κανονικά και τώρα κάθεσαι και ρίχνεις σπόντα. Δηλαδή από το να σε μπει η ιδέα στο μυαλό, μέχρι να πληκτρολογήσεις και να πατήσεις υποβολή, δεν σε έρχεται να το κόψεις ρε γαμώτο;;; Ήμαρτον...

Goran, το ίδιο ισχύει για 'σένα.


Όποιος το επαναλάβει, θα φύγει για έναν μήνα...



RoMaN, τι βλέπω μετά λύπης μου εδώ??? "Πέσιμο" κι από σένα??? Συντονισμένη, οργανωμένη, τελείως αστήριχτη και άδικη επίθεση με ανακρίβειες διαπιστώνω απ τα 2 νεαρότερα άτομα της ομάδας των αγαπητών moderators, @RoMaN & @pgetsos ή κάνω κάποιο λάθος??? Πολύ λυπάμαι σας λέω ειλικρινά και τους δύο νεαροί μου, γιατί την αδικία δεν την σηκώνω και θα την πολεμάω μέχρι τα στερνά μου, να το ξέρετε!!!!

RoΜan, αν κατάλαβα καλά με απειλείς προσωπικά εξομοιώνοντας με με τον Dimg4??? Είναι δίκαιο και λογικό αυτό που κάνεις??? Πότε σου (σας) έχω δώσει τέτοιο δικαίωμα??? Για ψάξε καλά να το βρεις σε παρακαλώ πολύ!!!!

Αν πάλι ατυχώς μπερδεύεσαι με τις αναφορές μου που έχω κάνει ιδιωτικά σε σας για το συγκεκριμένο άτομο, βγαλ τες μέχρι κι αυτές για να τις διαβάσουν όλοι οι συμφορουμίτες σε παρακαλώ πολύ για να διαπιστώσουν και το ύφος και το ήθος μου!!!!

Σου δίνω κάθε δικαίωμα να το κάνεις γιατί ξέρω ότι μόνο εγώ δεν θα εκτεθώ από κάτι τέτοιο!!!!

Τι θα πει λοιπόν το ίδιο ισχύει και για μένα??? Είδες κανένα post μου που να αναφέρομαι προσωπικά ("του την λέω" δηλαδή κατά τις δικές σου εκφράσεις) σε αυτόν που μου έχετε υποδείξει να μην το κάνω???

Αν το βρεις, βγάλτο να το διαβάσει όλος ο κόσμος σε παρακαλώ και να ζητήσω και συγγνώμη!!!! Τουλάχιστον του λόγου μου έχω την γενναιότητα να το κάνω όποτε χρειάζεται και το έχω αποδείξει πολλές φορές εδώ μέσα, εν αντιθέσει με κάποιους που πάντα ψάχνουν δικαιολογίες ή "κάνουν το παγώνι" όταν κάνουν-γράφουν @@παριές!!!!

Αν δεν το βγάλεις όμως, τότε σε καλώ να σβήσεις άμεσα το προσβλητικό κατά την άποψη μου post σου που με εξομοιώνει με τον Dimg4 και με "απειλεί" ωμά και τελείως άδικα με ενός μήνα αφαίρεση του γραπτού μου λόγου εδώ μέσα ή έστω μόνο την αναφορά σου στο πρόσωπο μου, αφού εκείνος "την ακούει" (σύμφωνα με τις δικές σου εκφράσεις) εντελώς δικαιολογημένα για τις συνεχόμενες ειρωνικές και μηδενιστικές προπαγανδιστικές επιθέσεις εναντίον μου, με εντελώς χαλκευμένες έννοιες των posts μου, κάτι για το οποίο ευθύνεστε όλοι οι moderators που δεν "τον βάζετε στην θέση του" παρά τις επανειλημμένες αναφορές μου, τις οποίες περνάτε συνέχεια "στο ντούκου"!!!!

Ξέρετε κύριοι, ορισμένοι συντνιστές-"κριτές" εδώ μέσα ξεπερνάτε πλέον κατάφορα τα όρια του λογικού και του δίκαιου εδώ και καιρό "παίρνοντας αέρα στα πανιά σας" απ την "εξουσία" που πιστεύετε ότι σας έχει δοθεί και είναι καιρός να συνέλθετε πια και να κάνετε την δουλειά που αναλάβατε οικειοθελώς με τον σωστό τρόπο επιτέλους κι όχι με παρεϊστικες συμπεριφορές βάσει των προσωπικών σας γούστων και προπαγανδιστικές και άνευ στοιχείων (που εσείς οι ίδιοι αποκρύπτετε) απειλές!!!!

Οι τρόποι που προσπαθείτε να ανταπεξέλθετε στον συντονισμό του forum όσο αυτό μεγαλώνει και αναπτύσσεται είναι ελλιπέστατοι και οι μέθοδοι σας μπορούν να ικανοποιήσουν μονάχα "πρόβατα" κι όχι οπαδούς μιας ηλικίας, εμπειρίας, μόρφωσης και νοημοσύνης όπως πολλοί που υπάρχουν εδώ μέσα!!!!

Γι αυτό καλύτερα να αλλάξετε τροπάρι ή ό,τι άλλο χρειαστεί να αλλάξετε, γιατί αλλιώς είστε ήδη έτοιμοι να σας ξεπεράσει η εξέλιξη του οπαδικού forum του PAOKmania!!!!

Κύριοι, @pgetsos & @RoMaN ιδιαίτερα, παρακαλώ πολύ, περιμένω τις απαντήσεις σας με στοιχεία κι όχι αερολογίες, "τσαμπουκαλεμένες απειλές" και "αόριστες και αδικαιολόγητες κριτικές" δίχως κανέναν απολύτως λόγο προς το άτομο μου, όπως κάνατε σήμερα και οι δυο σας και μάλιστα όσο δεν ήμουν συνδεδεμένος στο fotum!!!!

Περιμένω εναγωνίως την δικαιοσύνη που έχετε αναλάβει να "μοιράζετε" μέσα στο forum και τίποτα παραπάνω!!!!



Καλή συνέχεια σε όλους μας... :pano: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Kostas_Peraia4
Δημοσιεύσεις: 4733
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Kostas_Peraia4 »

Goran εγω διεγραψα τα post και για εξομαλυνση του forum,ετσι ωστε να μην υπαρξει συνεχεια,επειδη καποια απο τα λεγομενα σας θα συνεχιζαν την κοντρα.Μην ξεχνατε πως σε 5 μερες εχουμε αγωνα και μαλιστα πολυ σημαντικο.Δεν ειναι ωρα για παρεξηγησεις και για κοντρες.Ειναι ξεκαθαρα ωρα για συσπειρωση
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

tzoker έγραψε:
goran 64 έγραψε:Προς αγαπητούς moderators...

Σήμερα σβήσατε posts με τα οποία καταδεικνυόταν κάποιες σοβαρές διαφωνίες (και δικές μου προσωπικά και του @PAOKovios1974) με την άποψη του συμφορουμίτη @tzoker στο topic των μεταγραφών, αποχωρήσεων κ.τ.λ.. (πολύ νεόκοπου μάλιστα), αφήνοντας ταυτόχρονα το δικό του post να υπάρχει πλέον δίχως κανέναν αντίλογο, με μονάχα μία ήπια παρατήρηση για το ότι γράφει το Π.Α.Ο.Κ. με το πρώτο γράμμα Π κεφαλαίο και τα υπόλοιπα πεζά, δίχως καν να το διορθώσετε...

Το θεωρείτε σωστό και δίκαιο να λογοκρίνετε διαφορετικές απόψεις σβήνοντας τες, όταν δεν περιέχουν προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, βρισιές και χυδαιότητες??? Ποιος ο λόγος που το κάνατε και μάλιστα όχι για πρώτη φορά προσωπικά σε μένα???

Δεν προσέξατε καν στο post του συμφορουμίτη @tzoker (παρά και την προσωπική αναφορά που σας έκανα!!!!) ότι στο ίδιο post, το Π.Α.Ο.Κ. αναγράφεται και δεύτερη φορά ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ 4 ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΕΖΑ μάλιστα!!!!

Επί πλέον απαγορεύετε πια να παραθέτουμε posts πάνω σε posts, δεν ξέρω με βάση ποιους κανόνες, και μάλιστα απειλείτε ότι όποιος το επαναλάβει για δεύτερη φορά θα πληγεί με αφαίρεση του γραπτού λόγου μέσα στο forum για μία εβδομάδα, δίχως καν να βρίσει, να ειρωνευτεί και να προσβάλει!!!

Για ποιον ακριβώς λόγο γίνεται αυτό, μπορείτε να μου εξηγήσετε??? Είναι λογικό και δίκαιο???

Εν αντιθέσει, προστατεύετε κάποιους οι οποίοι σχεδόν (στο 95% των posts τους τουλάχιστον) αποκλειστικό σκοπό ύπαρξης τους μέσα στο forum έχουν την ειρωνεία, την στείρα και μηδενιστική κριτική άλλων, πολλές δε φορές συγκεκριμένων συμφορουμιτών εντελώς εμμονικά, εξομοιώνοντας τους τουλάχιστον με κάποιους που προσφέρουν πολλή τροφή για σκέψη σε πλείστα όσα ζητήματα και αναβαθμίζουν την ποιότητα του forum!!!!

Αν αυτοί είναι οι σωστοί κατά εσάς τρόποι να διορθωθούν τα προβλήματα και η επικοινωνία και να αναβαθμιστεί η ποιότητα των γραφομένων προσωπικών απόψεων μέσα στο forum, δεν έχω παρά να διαφωνήσω έντονα και να χαρακτηρίσω τους τρόπους σας τουλάχιστον παράλογους και άδικους!!!!

Έχω δε να δηλώσω ευθαρσώς το ακόλουθο: Κρίμα κύριοι, πολύ κρίμα!!!!
Λυπάμαι πολύ μάλιστα που αυτά γίνονται από Π.Α.Ο.Κ.τσήδες μέσα σε ένα οπαδικό forum του Π.Α.Ο.Κ.!!!!


Να είστε καλά και καλή συνέχεια να έχουμε όλοι μας... :pano: :nairepaok:

Για το ΠΑΟΚ, εχει δικιο απλα δεν εγινε σκοπιμα. Θέλω να σβήσετε και τα δικά μου σχόλια για να μην συνεχιστει η συζητηση παραπανω.
Και μόνο που ο συμφορουμίτης ζητάει να σβήσετε και τα δικά του σχόλια δείχνει αν περιείχε "μπηχτές και ειρωνείες" το post μου που σβήσατε κύριοι...

@tzoker, κατανοώ πλήρως μετά απ αυτό το post σου ότι αναγνωρίζεις τουλάχιστον το λάθος σου να γράψεις ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ το Π.Α.Ο.Κ. με πεζά γράμματα και σ ευχαριστώ προσωπικά γι αυτό, να είσαι καλά, σου εύχομαι καλή συνέχεια με πολλά posts στο forum PAOKmania!!!!

" Άνθρωποι είμαστε, λάθη κάνουμε" όπως έγραψα και για δικό μου λάθος σε κάποιο post μου εχθές, αλλά προσωπικά εκτιμώ ότι πιο σωστοί άνθρωποι είμαστε όταν τα παραδεχόμαστε, πιο κερδισμένοι όταν μαθαίνουμε απ αυτά και πιο επιτυχημένοι όταν δεν επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθη!!!!


Υ.Γ. Θα περιμένω απαντήσεις και γι αυτό και για το προηγούμενο post μου αγαπητοί moderators...
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

Πολυ βαριες,άμεσες και εμμεσες κατηγοριες.

Κατηγοριες που απευθυνονται γενικως στους διαχειριστες και ειδικως στους δυο νεωτερους(?)
σε ηλικια.

Κατηγοριες που ειτε ευσταθουν, ειτε ειναι ανυποστατες, πρεπει να δοθουν απαντησεις
και εξηγησεις.

Δεν ειναι δυνατον να αιωρουνται τοσο βαριες κατηγοριες
και να μενουν αναπαντητες και χωρις τις αναλογες κυρωσεις.

Δυο τινα δυναται να συμβαινουν,ή εχει δικιο ο "κατηγορος" και πρεπει να "αποκατασταθει"
και να αποδοθουν ποινες στους "κατηγορουμενους",
ή οι κατηγοριες ειναι ανυποστατες ψευδεις και καταχρηστικες και πρεπει να "αποκατασταθουν"
οι "κατηγορουμενοι" και να αποδοθουν οι αναλογες ποινες στον "κατηγορο".

Αναμενω τις εξελιξεις με μεγαλο ενδιαφερον.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

Kostas_Peraia4 έγραψε:Goran εγω διεγραψα τα post και για εξομαλυνση του forum,ετσι ωστε να μην υπαρξει συνεχεια,επειδη καποια απο τα λεγομενα σας θα συνεχιζαν την κοντρα.Μην ξεχνατε πως σε 5 μερες εχουμε αγωνα και μαλιστα πολυ σημαντικο.Δεν ειναι ωρα για παρεξηγησεις και για κοντρες.Ειναι ξεκαθαρα ωρα για συσπειρωση

Κωστή, σαν ο πλέον νεότευκτος συντονιστής του forum θεωρείς ότι έκανες το σωστό?

Αν ναι, για να μην συνεχίζονται οι κόντρες εν όψει αγώνα σε 5 μέρες (3 και κάτι ώρες σήμερα), μήπως θα ήταν τουλάχιστον εξ ίσου σωστό ("για εξομάλυνση του forum") να διαγράψεις και το post του @tzoker που το ζητάει κι ο ίδιος, αλλά κυριότερα το post του @pgetsos που κατακρίνει με χαρακτηρισμούς για "μπηχτές και ειρωνείες" το δικό μου post που έχει σβηστεί από εσένα, άρα χωρίς να με δίνει το δικαίωμα για αντίλογο με αποδείξεις?


Υ.Γ. @prist64, ωραίο λογύδριο για να ρίξεις λάδι στην φωτιά...Δίχως καμία παράθεση στοιχείων αλλά με μεγάλη επιμονή να υπάρξει οπωσδήποτε "κατηγορούμενος", "ένοχος" και ποινές!!!!
Άραγε τι ποινή θα μπορούσε να επιβληθεί σε συντονιστές του forum που κάνουν εθελοντικά την περισσότερη δουλειά εδώ μέσα? "Απόλυση" μήπως??? Δεν χρειάζεται σκέψη για να δούμε που το πας, ελπίζω να το ξέρεις!!!!
Λάθη γίνονται και θα γίνονται, ειδικά μέσω του γραπτού λόγου ακόμα περισσότερα!!!!
Το να γράψει κάποιος ένα απλό "mea culpa" φαντάζομαι ότι τον γλιτώνει απ την κρεμάλα που έντεχνα έχεις στήσει, "περιμένοντας με αγωνία" μάλιστα με καθαρές διαθέσεις ανθρωποφαγίας...Κρίμα...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Σάβ 30 Ιούλ 2016, 12:06, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Kostas_Peraia4
Δημοσιεύσεις: 4733
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Kostas_Peraia4 »

Ωραια.Προτεινω να ξεχαστει το σκηνικο εδω και τωρα και να συνεχισουμε χωρις αλλες διαμαχες.Οτι εγινε,εγινε.Αφου τα βρηκατε ολα μια χαρα

Τωρα Goran,οι αναφορες σου στις ηλικιες των mods ειναι τουλαχιστον αστοχες
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

@Kostas_Peraia4, το σκηνικό φυσικά και θα ξεχαστεί, όμως το σωστό και δικαιότερο είναι να σβηστεί τελείως το post του @pgetsos το οποίο πετάει λάσπη στον ανεμιστήρα προς το μέρος μου μην δίνοντας μου το δικαίωμα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου με αποδείξεις!!!!

Υπάρχει μήπως κανένας ιδιαίτερος λόγος που δεν το σβήνεις για να τελειώσει ήρεμα το θέμα, αφού μάλιστα περιέχει λανθασμένους χαρακτηρισμούς για μπηχτές και ειρωνείες που περιείχε post μου, ενώ κάτι τέτοιο δεν συνέβη ποτέ?

Η αναφορά μου στην ηλικία των moderators είναι ρεαλιστικότατη και αποτελεί μονάχα διαπίστωση και κανενός είδους μομφή ελέω της νεαρής τους ηλικίας!!!!

Ψέματα δεν έχω μάθει να λέω, ούτε να γράφω...
Άβαταρ μέλους
Kostas_Peraia4
Δημοσιεύσεις: 4733
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Kostas_Peraia4 »

Γρηγορη ειναι διαχειριστης ο pgetsos.Δεν μπορω να σβησω εγω το post του.Θα μιλησεις με τον ιδιο
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

Που να μιλήσω? Να τον πάρω τηλέφωνο που δεν το ξέρω?

Έγραψα ολόκληρο post και περιμένω να μου απαντήσει...Ας απαντήσει λοιπόν όποτε βρει τον χρόνο και την διάθεση, προσωπικά έχω μεγάλη υπομονή και περιμένω...
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Goran, "το ίδιο ισχύει και για 'σένα" αν το κάνεις στο μέλλον. Όπως σ'τη μπαίνει αυτός, σε προκαλεί να τον κάνεις το ίδιο. Γι'αυτό σε κάλεσα να συγκρατηθείς.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

RoMaN δεν έχω δώσει καμία αφορμή εδώ και πολύ καιρό, από τότε συγκεκριμένα που ο Ντίνος μας "απαγόρευσε" να απευθυνόμαστε ο ένας στον άλλον, οπότε ήταν λάθος σου να με καλέσεις να συγκρατηθώ αφού πάντα είμαι πλέον συγκρατημένος και το απέδειξα κι εχθές μετά το ειρωνικό του post πάνω στο δικό μου επί του @tzoker, το οποίο όμως σβήσατε με πολύ περίσσια βιασύνη θαρρώ!!!!

Αντίθετα ο άλλος μου έχει κάνει από τότε αρκετές προσωπικές επιθέσεις, έχετε αναγκαστεί να του σβήσετε και posts για τον συγκεκριμένο λόγο, αλλά πάντα με παραινέσεις και νουθεσίες τύπου "έλεος ρε Dimg4" και τίποτα παραπάνω!!!!

Αν αυτό το θεωρείτε εσείς απονομή δικαιοσύνης και σωστό συντονισμό του forum τηρουμένων των αναλογιών, προσωπικά δεν έχω παρά να διαφωνήσω έντονα και να ζητήσω να επανέλθετε στα γράδα της ισότητας, της ισοτιμίας και της ισονομίας προς ΟΛΟΥΣ εδώ μέσα!!!!


Καλή συνέχεια σε όλους μας!!!! :pano: :nairepaok:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Προσπαθώ να είμαι όσο γίνεται πιο ελαστικός. Προειδοποίηση ήταν το post μου, όχι απειλή, αν νιώθεις ότι δεν χρειαζόταν να σε προειδοποιήσω, χαίρομαι γιατί πιστεύεις ότι μπορείς να κρατηθείς και προχωράμε παραπέρα..
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

goran 64 έγραψε:

Υ.Γ. @prist64, ωραίο λογύδριο για να ρίξεις λάδι στην φωτιά...Δίχως καμία παράθεση στοιχείων αλλά με μεγάλη επιμονή να υπάρξει οπωσδήποτε "ένοχος"!!!!
Λάθη γίνονται και θα γίνονται, ειδικά μέσω του γραπτού λόγου ακόμα περισσότερα!!!!
Το να γράψει κάποιος ένα απλό "mea culpa" φαντάζομαι ότι τον γλιτώνει απ την κρεμάλα που έντεχνα έχεις στήσει, "περιμένοντας με αγωνία" μάλιστα με καθαρές διαθέσεις ανθρωποφαγίας...Κρίμα...

Απεναντιας,οτι εγραψα το εγραψα για να αποκατασταθει η αληθεια.
Κατι που φανταζομαι επιζητεις κι εσυ.

Τα στοιχεια που λες οτι δεν παταθετω τα εγραψες εσυ στο ποστ "κατηγορητηριο"
τα ξημερωματα.
Οπως και τις "βαριες" κατηγοριες που εκτοξευσες.

ασοβαρες απαντησεις,αμφισβητηση διαχειριστη(pgetsos),καταχρηση εξουσιας,κριτικη εκ του ασφαλους,
ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΑ,συστημα μπαλακι,"θολωμα νερων",αδικα υπονοουμενα,εξαφανιση ποστ,
λασπη στον ανεμιστηρα....απαξιωση, αμφισβητιση και ευθειες κατηγοριες σε PoMaN και pgetsos

"RoMaN, τι βλέπω μετά λύπης μου εδώ??? "Πέσιμο" κι από σένα??? Συντονισμένη, οργανωμένη, τελείως αστήριχτη και άδικη επίθεση με ανακρίβειες διαπιστώνω απ τα 2 νεαρότερα άτομα της ομάδας των αγαπητών moderators, @RoMaN & @pgetsos"

αυτες ειναι μερικες απο τις κατηγοριες που εκτοξευσες ,
υπαρχουν βεβαια και καποια πολυ υποτιμητικα σχολια και κατηγοριες οπως...........

"Ξέρετε κύριοι, ορισμένοι συντνιστές-"κριτές" εδώ μέσα ξεπερνάτε πλέον κατάφορα τα όρια του λογικού και του δίκαιου εδώ και καιρό "παίρνοντας αέρα στα πανιά σας" απ την "εξουσία" που πιστεύετε ότι σας έχει δοθεί και είναι καιρός να συνέλθετε πια και να κάνετε την δουλειά που αναλάβατε οικειοθελώς με τον σωστό τρόπο επιτέλους κι όχι με παρεϊστικες συμπεριφορές βάσει των προσωπικών σας γούστων και προπαγανδιστικές και άνευ στοιχείων (που εσείς οι ίδιοι αποκρύπτετε) απειλές!!!!

Οι τρόποι που προσπαθείτε να ανταπεξέλθετε στον συντονισμό του forum όσο αυτό μεγαλώνει και αναπτύσσεται είναι ελλιπέστατοι και οι μέθοδοι σας μπορούν να ικανοποιήσουν μονάχα "πρόβατα" κι όχι οπαδούς μιας ηλικίας, εμπειρίας, μόρφωσης και νοημοσύνης όπως πολλοί που υπάρχουν εδώ μέσα!!!!"

Σ' αυτες τις πολυ σοβαρες κατηγοριες ζητησα να δοθουν εξηγησεις.
Βλεπεις κατι παραλογο σ' αυτο?
Δεν πρεπει να υπαρξει τιμωρια σ' αυτους που υπεπεσαν σ' αυτες τις πραξεις και συμπεριφορες?

Απο την αλλη βεβαια,δεν πρεπει να "απολογηθουν" οι κατηγορουμενοι?
Και εαν και εφ οσον δεν ευσταθουν οι κατηγοριες δεν πρεπει να τιμωρηθει αυτος που
αδικα κατηγορησε και απαξιωσε τους συντονιστες?

Επειδη λοιπον η κατασταση εχει ξεφυγει και οι κατηγοριες ειναι πολυ σοβαρες
οπως διατυπωθηκαν και επειδη μια συγνωμη,ενα "mea culpa",δεν με καταλαβες,κ.λ.π, κ.λ.π.
δεν ειναι αρκετα,αλλωστε τα γραπτα μενουν,.....

ζητώ απο τους μη "εμπλεκομενους" mods και admins να επιληφθουν του θεματος
και να αποδωθουν "τα του Καισαρος τω Καισαρι"
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

Η διαφορά είναι ότι τον άλλο είχες λόγο να τον προειδοποιήσεις, μέχρι και να τον μπανάρεις αν δεν σβηνόταν το post του, μετά από τόσες προειδοποιήσεις-νουθεσίες-ανοχή, αλλά εμένα κανέναν απολύτως!!!!

Είναι πολύ κρίμα που φαίνεται καθαρά ότι τζάμπα χώρο στις σελίδες του forum πιάνουν τα γραφόμενα μου, αλλά έτσι είναι η ζωή και δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο γι αυτό...
Αφού λοιπόν κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις ότι έκανες λάθος, ας πάμε πλέον παρακάτω...



Καλή συνέχεια... :pano: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

prist64 έγραψε:
goran 64 έγραψε:

Υ.Γ. @prist64, ωραίο λογύδριο για να ρίξεις λάδι στην φωτιά...Δίχως καμία παράθεση στοιχείων αλλά με μεγάλη επιμονή να υπάρξει οπωσδήποτε "ένοχος"!!!!
Λάθη γίνονται και θα γίνονται, ειδικά μέσω του γραπτού λόγου ακόμα περισσότερα!!!!
Το να γράψει κάποιος ένα απλό "mea culpa" φαντάζομαι ότι τον γλιτώνει απ την κρεμάλα που έντεχνα έχεις στήσει, "περιμένοντας με αγωνία" μάλιστα με καθαρές διαθέσεις ανθρωποφαγίας...Κρίμα...

Απεναντιας,οτι εγραψα το εγραψα για να αποκατασταθει η αληθεια.
Κατι που φανταζομαι επιζητεις κι εσυ.

Τα στοιχεια που λες οτι δεν παταθετω τα εγραψες εσυ στο ποστ "κατηγορητηριο"
τα ξημερωματα.
Οπως και τις "βαριες" κατηγοριες που εκτοξευσες.

ασοβαρες απαντησεις,αμφισβητηση διαχειριστη(pgetsos),καταχρηση εξουσιας,κριτικη εκ του ασφαλους,
ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΑ,συστημα μπαλακι,"θολωμα νερων",αδικα υπονοουμενα,εξαφανιση ποστ,
λασπη στον ανεμιστηρα....απαξιωση, αμφισβητιση και ευθειες κατηγοριες σε PoMaN και pgetsos

"RoMaN, τι βλέπω μετά λύπης μου εδώ??? "Πέσιμο" κι από σένα??? Συντονισμένη, οργανωμένη, τελείως αστήριχτη και άδικη επίθεση με ανακρίβειες διαπιστώνω απ τα 2 νεαρότερα άτομα της ομάδας των αγαπητών moderators, @RoMaN & @pgetsos" ...ή κάνω μήπως λάθος???Αυτό με τα μπορντώ γράμματα είναι η συνέχεια και την "έφαγες" @prist64!!!! Γιατί άραγε???

αυτες ειναι μερικες απο τις κατηγοριες που εκτοξευσες ,
υπαρχουν βεβαια και καποια πολυ υποτιμητικα σχολια και κατηγοριες οπως...........

"Ξέρετε κύριοι, ορισμένοι συντνιστές-"κριτές" εδώ μέσα ξεπερνάτε πλέον κατάφορα τα όρια του λογικού και του δίκαιου εδώ και καιρό "παίρνοντας αέρα στα πανιά σας" απ την "εξουσία" που πιστεύετε ότι σας έχει δοθεί και είναι καιρός να συνέλθετε πια και να κάνετε την δουλειά που αναλάβατε οικειοθελώς με τον σωστό τρόπο επιτέλους κι όχι με παρεϊστικες συμπεριφορές βάσει των προσωπικών σας γούστων και προπαγανδιστικές και άνευ στοιχείων (που εσείς οι ίδιοι αποκρύπτετε) απειλές!!!!

Οι τρόποι που προσπαθείτε να ανταπεξέλθετε στον συντονισμό του forum όσο αυτό μεγαλώνει και αναπτύσσεται είναι ελλιπέστατοι και οι μέθοδοι σας μπορούν να ικανοποιήσουν μονάχα "πρόβατα" κι όχι οπαδούς μιας ηλικίας, εμπειρίας, μόρφωσης και νοημοσύνης όπως πολλοί που υπάρχουν εδώ μέσα!!!!"

Σ' αυτες τις πολυ σοβαρες κατηγοριες ζητησα να δοθουν εξηγησεις.
Βλεπεις κατι παραλογο σ' αυτο?
Δεν πρεπει να υπαρξει τιμωρια σ' αυτους που υπεπεσαν σ' αυτες τις πραξεις και συμπεριφορες?

Απο την αλλη βεβαια,δεν πρεπει να "απολογηθουν" οι κατηγορουμενοι?
Και εαν και εφ οσον δεν ευσταθουν οι κατηγοριες δεν πρεπει να τιμωρηθει αυτος που
αδικα κατηγορησε και απαξιωσε τους συντονιστες?

Επειδη λοιπον η κατασταση εχει ξεφυγει και οι κατηγοριες ειναι πολυ σοβαρες
οπως διατυπωθηκαν και επειδη μια συγνωμη,ενα "mea culpa",δεν με καταλαβες,κ.λ.π, κ.λ.π.
δεν ειναι αρκετα,αλλωστε τα γραπτα μενουν,.....

ζητώ απο τους μη "εμπλεκομενους" mods και admins να επιληφθουν του θεματος
και να αποδωθουν "τα του Καισαρος τω Καισαρι"
@prist64, και μόνο που ξεκίνησα να διαβάζω το post σου και είδα ότι στο πρώτο και κύριο "επιχείρημα" σου διαστρέβλωσες τα γραφόμενα μου κόβοντας πολύ σημαντικό μέρος του δικού μου post, το οποίο αφήνει να φανεί ότι έχω κάθε διάθεση να μου αποδέιξουν ότι κάνω λάθος, φτάνει για να μην συνεχίσω να διαβάσω το υπόλοιπο...

Λυπάμαι πολύ...πάρα πολύ για τις τακτικές που ακολουθείς θέλοντας να στρέψεις πολλά βέλη εναντίον μου!!!!

Λυπάμαι πολύ που εσύ, ένας Π.Α.Ο.Κ.τσής 52 χρόνων, ρίχνεις λάδι στην φωτιά παραπλανώντας με την μέθοδο σου πολλούς εδώ μέσα εναντίον ενός άλλου Π.Α.Ο.Κ.τσή!!!!

Δεν με εντυπωσιάζει φυσικά, μιας και απ την στιγμή που δήλωσες ότι με έχεις βάλει πλέον στο ignore mode, για να το πετύχεις έπρεπε απαραίτητα να πατήσεις εκείνο το κουμπάκι που γράφει "ΕΧΘΡΟΣ"...

Για πες και ποια "τιμωρία" περιμένεις για τους moderators αν έκαναν λάθος αυτοί σε παρακαλώ, γιατί αυτό το θεωρώ πολύ ουσιαστικό... :shock: :shock:



@prist64, μονάχα λυπάμαι και τίποτα περισσότερο γιατί εχθρούς Π.Α.Ο.Κ.τσήδες προσωπικά δεν είχα και δεν θα έχω ποτέ!!!!


:pano: :nairepaok:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Σάβ 30 Ιούλ 2016, 13:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”