Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Φτάνει ρε παιδια με περειρα...έλεος πια.. σα να μην ήταν στον ΠΑΟΚ ,λες κ επαιζε... απώλεια κ χαζομάρες...
Το μόνο fail ειναι οτι ,ετσι λένε τουλάχιστον ,πληρώνουμε το μεγαλύτερο μέρος του συμβόλαιο... δεν το πιστεύω...
Το μόνο fail ειναι οτι ,ετσι λένε τουλάχιστον ,πληρώνουμε το μεγαλύτερο μέρος του συμβόλαιο... δεν το πιστεύω...
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8898
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Αν πάρουμε παίκτη θα πάρουμε παίκτη για να παίξει στην Ευρωπη , η μπροστα που έχεις μείνει με Κλαους και Κουλούρη ή στα στοπερ ,στο εξι για το επόμενο εξαμηνο δεν θα εχεις πρόβλημα.Στο αριστερο μπακ υπάρχει πρόβλημα αλλα καλο ειναι να δοθουν στον μικρο ευκαιρίες.
Στην Ευρώπη εχουμε να κάνουμε 3 αλλαγές στο ρόστερ ,δυο θα ειναι ο Ενρικε και ο Ουαρντα ,ή θα καλυψουμε το κενο του"MVP" ή το κενο μπροστά , για μένα την Σαλκε την εχουμε...
Επίσης με την φυγη του Περρειρα εχει ανοίξει και μια θέση ξένου.
Στην Ευρώπη εχουμε να κάνουμε 3 αλλαγές στο ρόστερ ,δυο θα ειναι ο Ενρικε και ο Ουαρντα ,ή θα καλυψουμε το κενο του"MVP" ή το κενο μπροστά , για μένα την Σαλκε την εχουμε...
Επίσης με την φυγη του Περρειρα εχει ανοίξει και μια θέση ξένου.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙεισβ
Μια χαρα ειμαστε μην ειμαστε πλεονέκτες ...
Δεν νερω ποσο θα επηρεάσει η απουσία φακ γιατι εχει το γκολ αλλα δεν επαιζε
Κατα τα αλλα η πρώτη χειμερινή μετεγγραφική περίοδος που παιρνουμε παιξτες στις Θεσεις που πρεπει κ οχι όπου κάτσει...
Οποτε μην ειμαστε πλεονέκτες
Το καλοκαιρι ιςως να υπαρχει ευκαιρία για τον κ παπ... που πιστευω αν τα παει μετρια κ κατω στο νεο δανεισμό θα ναι προσεγγισιμος
Κ τοτε με λογικές πωλησεις τσιμι , αποχώρηση κατσε θα υπαρχει θεςη κ για οκταρι
Δεν νερω ποσο θα επηρεάσει η απουσία φακ γιατι εχει το γκολ αλλα δεν επαιζε
Κατα τα αλλα η πρώτη χειμερινή μετεγγραφική περίοδος που παιρνουμε παιξτες στις Θεσεις που πρεπει κ οχι όπου κάτσει...
Οποτε μην ειμαστε πλεονέκτες
Το καλοκαιρι ιςως να υπαρχει ευκαιρία για τον κ παπ... που πιστευω αν τα παει μετρια κ κατω στο νεο δανεισμό θα ναι προσεγγισιμος
Κ τοτε με λογικές πωλησεις τσιμι , αποχώρηση κατσε θα υπαρχει θεςη κ για οκταρι
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Για Κ Παπ, αν και φυσικα εννοειται πως μου αρεσει παρα πολυ σαν παικτης, συν οτι ειναι ΠΑΟΚι, το θεμα των συχνων τραυματισμων του με φοβιζει δεδομενου οτι ειναι πολυ ακριβος. Ο ΠΑΟΚ δεν εχει την πολυτελεια να εχει ενα πανακριβο συμβολαιο να καθεται.
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Καλα αυτο θα το κρίνουν με βασει την υποθετική τιμη του υποθετικού ενδιαφέροντος
Απλα παιζει κ εξαρι κ Μπακ στη θεςη που θεωρητικά χρειαζόμαστε μια ακομα καλη λύση
Παίκτης κ με μεταπωλητική αξια μην το ξεχνάμε
Απλα παιζει κ εξαρι κ Μπακ στη θεςη που θεωρητικά χρειαζόμαστε μια ακομα καλη λύση
Παίκτης κ με μεταπωλητική αξια μην το ξεχνάμε
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Μυαλο ρε δεν βαζετε. Μακρια απο ακριβοπληρωμενους Ελληνες και δηλωμενους Παοκτσηδες. Θα μας ποιασουν τα τικ μας στην κερκιδα. Και δεν ειναι και λιγα...
- Chuck Norris
- Δημοσιεύσεις: 2154
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
- Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
ρε παιχταρας ειναι... και γι αυτο που λες αορατε, φαινεται να ειναι καλος χαρακτηρας ο συγκεκριμενος... αλλα αυτο το θεμα των τραυματισμων του ειναι πολυ επιφοβο
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Συμφωνω απολυτα με αορατο!
Ποιος Παπ? ποσο καιρο εχει να βγαλει ολοκληρη σεζον βασικος κ χωρις τραυματισμο?
Με τα λεφτα που θα θελει ο Παπ και ο καθε Παπ ας φερουμε 4 18χρονα ταλεντακια να βγαλουμε την επομενη γενια παιχταραδων χωρις αγχος και πιεση να παιξουν αμεσα και να φανουν.
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ποιος Παπ? ποσο καιρο εχει να βγαλει ολοκληρη σεζον βασικος κ χωρις τραυματισμο?
Με τα λεφτα που θα θελει ο Παπ και ο καθε Παπ ας φερουμε 4 18χρονα ταλεντακια να βγαλουμε την επομενη γενια παιχταραδων χωρις αγχος και πιεση να παιξουν αμεσα και να φανουν.
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Σταφυ μακαρι αλλα χλωμο το βλεπω να γυρναει στα κοντα
edit: εκτος αν κ@υλωσει τωρα που θα παρουμε το Europa
edit: εκτος αν κ@υλωσει τωρα που θα παρουμε το Europa
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
[quote="sic-4"]Σταφυ μακαρι αλλα χλωμο το βλεπω να γυρναει στα κοντα
Μπα, αφου καπου ειχα διαβασει οτι ενδιαφερετε η ντορτμουντ.
Μπα, αφου καπου ειχα διαβασει οτι ενδιαφερετε η ντορτμουντ.
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8898
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Mεταγραφές Χειμώνα 2016-2017 ΙΙ
Παντως αυτον τον παικταρα θα τον ήθελα στον ΠΑΟΚ παίζει σημερα με την Αιγυπτο στο 10 λεπτο των στιγμιοτύπων βάζει το γκολ
https://www.youtube.com/watch?v=LOiuGenFpMM
http://www.transfermarkt.co.uk/rachid-a ... ler/193130
Απο Β Γαλλίας.
Η Αιγυπτος δεν νομίζω να το περάσει το Μαροκο να γύρίσει πίσω και ο Ουαρντα πίσω ,εχουμε καυτο μήνα...
https://www.youtube.com/watch?v=LOiuGenFpMM
http://www.transfermarkt.co.uk/rachid-a ... ler/193130
Απο Β Γαλλίας.
Η Αιγυπτος δεν νομίζω να το περάσει το Μαροκο να γύρίσει πίσω και ο Ουαρντα πίσω ,εχουμε καυτο μήνα...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος panpangr77 την Κυρ 29 Ιαν 2017, 13:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.