Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

Οτινανισμος, ace.... Ελπίζω να το καταλαβαίνεις

Αλλά των άλλων μου λες.
Άβαταρ μέλους
nickzark
Δημοσιεύσεις: 254
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 18:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από nickzark »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Να αλλάξω φόρουμ;
Να αλλάξω νοοτροπία;
Να αλλάξω τον κόσμο;
μεινε στα γνωστα φορουμ και μην κοιτας αλλου
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μην ανησυχείς.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από DC »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Να αλλάξω φόρουμ;
Να αλλάξω νοοτροπία;
Να αλλάξω τον κόσμο;
Πλανήτη.

Nokia-3110
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ace79grpaok »

Sorry για χθες αλλα εχω το κακό συνήθειο όταν με βρίζουν να απαντάω όσο για το οτινανεσμος να πας στον μπαμπινιωτη να το δηλωσεις .
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Να αλλάξεις αδελφέ, όπως ΘΑ αλλάξω κι εγώ




(πλανήτη)
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

Χθες έγραψα ότι το μεγάλο όνειρο μου είναι να δω κάνα δυο Π.Α.Ο.Κ.τσάκια να ανεμίζουν την σημαία με τον ασπρόμαυρο Δικέφαλο στο φεγγάρι (πλανήτης Σελήνη)... :o

Άντε να δω ποιοι απ όλους εσάς που σκέφτεστε-προτείνετε να προχωρήσετε σε αλλαγή πλανήτη θα μου το πραγματοποιήσετε τελικά... :shock: :shock:

Πάντως σας ευχαριστώ για τις ελπίδες που μου δίνετε προς το παρόν να ζήσω τελικά το μεγάλο μου όνειρο... :D
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η σελήνη δεν είναι πλανήτης.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

:o :o :o :o

Μπαμ-πάταγος στην επιστήμη της Αστρονομίας... :shock: :shock: είναι δορυφόρος της Γης και αν και ανήκει στο ηλιακό μας σύστημα δεν θεωρείται πλανήτης εδώ και πολλά χρόνια...
Η σελήνη δεν είναι πλανήτης!!!


:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Παρ 29 Ιούλ 2016, 13:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από tolis01 »

goran 64 έγραψε:Χθες έγραψα ότι το μεγάλο όνειρο μου είναι να δω κάνα δυο Π.Α.Ο.Κ.τσάκια να ανεμίζουν την σημαία με τον ασπρόμαυρο Δικέφαλο στο φεγγάρι (πλανήτης Σελήνη)... :o

Άντε να δω ποιοι απ όλους εσάς που σκέφτεστε-προτείνετε να προχωρήσετε σε αλλαγή πλανήτη θα μου το πραγματοποιήσετε τελικά... :shock: :shock:

Πάντως σας ευχαριστώ για τις ελπίδες που μου δίνετε προς το παρόν να ζήσω τελικά το μεγάλο μου όνειρο... :D
Ρε συ, ο αδερφός Πόντιος Ρώσος κοσμοναύτης που πήγε πριν λίγα χρόνια στον διεθνή διαστημικό σταθμό (κι η μάνα του ζει στα Διαβατά αν δεν απατώμαι) ΠΑΟΚτσάκι δεν είναι;

Δεν κανονίζει τίποτε ο Ιβάν με την ROSCOSMOS να βγάλουμε ατελείωτα γούστα;
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ...

Μπράβο ρε Τόλη...Δεν το είχα σκεφτεί...Άμα το μάθει ο υιός Σαββίδης τον έχω ικανό να το κάνει... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Kostomanolis »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Η σελήνη δεν είναι πλανήτης.
Η Σεληνη ειναι διαστημοπλοιο των εξωγηινων (mother ship)!!!!

Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

Προς αγαπητούς moderators...

Σήμερα σβήσατε posts με τα οποία καταδεικνυόταν κάποιες σοβαρές διαφωνίες (και δικές μου προσωπικά και του @PAOKovios1974) με την άποψη του συμφορουμίτη @tzoker στο topic των μεταγραφών, αποχωρήσεων κ.τ.λ.. (πολύ νεόκοπου μάλιστα), αφήνοντας ταυτόχρονα το δικό του post να υπάρχει πλέον δίχως κανέναν αντίλογο, με μονάχα μία ήπια παρατήρηση για το ότι γράφει το Π.Α.Ο.Κ. με το πρώτο γράμμα Π κεφαλαίο και τα υπόλοιπα πεζά, δίχως καν να το διορθώσετε...

Το θεωρείτε σωστό και δίκαιο να λογοκρίνετε διαφορετικές απόψεις σβήνοντας τες, όταν δεν περιέχουν προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, βρισιές και χυδαιότητες??? Ποιος ο λόγος που το κάνατε και μάλιστα όχι για πρώτη φορά προσωπικά σε μένα???

Δεν προσέξατε καν στο post του συμφορουμίτη @tzoker (παρά και την προσωπική αναφορά που σας έκανα!!!!) ότι στο ίδιο post, το Π.Α.Ο.Κ. αναγράφεται και δεύτερη φορά ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ 4 ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΕΖΑ μάλιστα!!!!

Επί πλέον απαγορεύετε πια να παραθέτουμε posts πάνω σε posts, δεν ξέρω με βάση ποιους κανόνες, και μάλιστα απειλείτε ότι όποιος το επαναλάβει για δεύτερη φορά θα πληγεί με αφαίρεση του γραπτού λόγου μέσα στο forum για μία εβδομάδα, δίχως καν να βρίσει, να ειρωνευτεί και να προσβάλει!!!

Για ποιον ακριβώς λόγο γίνεται αυτό, μπορείτε να μου εξηγήσετε??? Είναι λογικό και δίκαιο???

Εν αντιθέσει, προστατεύετε κάποιους οι οποίοι σχεδόν (στο 95% των posts τους τουλάχιστον) αποκλειστικό σκοπό ύπαρξης τους μέσα στο forum έχουν την ειρωνεία, την στείρα και μηδενιστική κριτική άλλων, πολλές δε φορές συγκεκριμένων συμφορουμιτών εντελώς εμμονικά, εξομοιώνοντας τους τουλάχιστον με κάποιους που προσφέρουν πολλή τροφή για σκέψη σε πλείστα όσα ζητήματα και αναβαθμίζουν την ποιότητα του forum!!!!

Αν αυτοί είναι οι σωστοί κατά εσάς τρόποι να διορθωθούν τα προβλήματα και η επικοινωνία και να αναβαθμιστεί η ποιότητα των γραφομένων προσωπικών απόψεων μέσα στο forum, δεν έχω παρά να διαφωνήσω έντονα και να χαρακτηρίσω τους τρόπους σας τουλάχιστον παράλογους και άδικους!!!!

Έχω δε να δηλώσω ευθαρσώς το ακόλουθο: Κρίμα κύριοι, πολύ κρίμα!!!!
Λυπάμαι πολύ μάλιστα που αυτά γίνονται από Π.Α.Ο.Κ.τσήδες μέσα σε ένα οπαδικό forum του Π.Α.Ο.Κ.!!!!


Να είστε καλά και καλή συνέχεια να έχουμε όλοι μας... :pano: :nairepaok:
tzoker
Δημοσιεύσεις: 3049
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2016, 19:23

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από tzoker »

goran 64 έγραψε:Προς αγαπητούς moderators...

Σήμερα σβήσατε posts με τα οποία καταδεικνυόταν κάποιες σοβαρές διαφωνίες (και δικές μου προσωπικά και του @PAOKovios1974) με την άποψη του συμφορουμίτη @tzoker στο topic των μεταγραφών, αποχωρήσεων κ.τ.λ.. (πολύ νεόκοπου μάλιστα), αφήνοντας ταυτόχρονα το δικό του post να υπάρχει πλέον δίχως κανέναν αντίλογο, με μονάχα μία ήπια παρατήρηση για το ότι γράφει το Π.Α.Ο.Κ. με το πρώτο γράμμα Π κεφαλαίο και τα υπόλοιπα πεζά, δίχως καν να το διορθώσετε...

Το θεωρείτε σωστό και δίκαιο να λογοκρίνετε διαφορετικές απόψεις σβήνοντας τες, όταν δεν περιέχουν προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, βρισιές και χυδαιότητες??? Ποιος ο λόγος που το κάνατε και μάλιστα όχι για πρώτη φορά προσωπικά σε μένα???

Δεν προσέξατε καν στο post του συμφορουμίτη @tzoker (παρά και την προσωπική αναφορά που σας έκανα!!!!) ότι στο ίδιο post, το Π.Α.Ο.Κ. αναγράφεται και δεύτερη φορά ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ 4 ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΕΖΑ μάλιστα!!!!

Επί πλέον απαγορεύετε πια να παραθέτουμε posts πάνω σε posts, δεν ξέρω με βάση ποιους κανόνες, και μάλιστα απειλείτε ότι όποιος το επαναλάβει για δεύτερη φορά θα πληγεί με αφαίρεση του γραπτού λόγου μέσα στο forum για μία εβδομάδα, δίχως καν να βρίσει, να ειρωνευτεί και να προσβάλει!!!

Για ποιον ακριβώς λόγο γίνεται αυτό, μπορείτε να μου εξηγήσετε??? Είναι λογικό και δίκαιο???

Εν αντιθέσει, προστατεύετε κάποιους οι οποίοι σχεδόν (στο 95% των posts τους τουλάχιστον) αποκλειστικό σκοπό ύπαρξης τους μέσα στο forum έχουν την ειρωνεία, την στείρα και μηδενιστική κριτική άλλων, πολλές δε φορές συγκεκριμένων συμφορουμιτών εντελώς εμμονικά, εξομοιώνοντας τους τουλάχιστον με κάποιους που προσφέρουν πολλή τροφή για σκέψη σε πλείστα όσα ζητήματα και αναβαθμίζουν την ποιότητα του forum!!!!

Αν αυτοί είναι οι σωστοί κατά εσάς τρόποι να διορθωθούν τα προβλήματα και η επικοινωνία και να αναβαθμιστεί η ποιότητα των γραφομένων προσωπικών απόψεων μέσα στο forum, δεν έχω παρά να διαφωνήσω έντονα και να χαρακτηρίσω τους τρόπους σας τουλάχιστον παράλογους και άδικους!!!!

Έχω δε να δηλώσω ευθαρσώς το ακόλουθο: Κρίμα κύριοι, πολύ κρίμα!!!!
Λυπάμαι πολύ μάλιστα που αυτά γίνονται από Π.Α.Ο.Κ.τσήδες μέσα σε ένα οπαδικό forum του Π.Α.Ο.Κ.!!!!


Να είστε καλά και καλή συνέχεια να έχουμε όλοι μας... :pano: :nairepaok:

Για το ΠΑΟΚ, εχει δικιο απλα δεν εγινε σκοπιμα.Θελω να σβησετε και τα δικα μου σχολια, για να μην συνεχιστει η συζητηση παραπανω.
Dimg4

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ελεος. 5 χρονων παιδακια πιο ωριμες συμπεριφορες εχουν και δεν κλαιγονται καθε 10 λεπτα στους μοντ για να τιμωρουν το υπολοιπο φορουμ. Αηδια καταντησε
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”