Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν η ομαδα πεταξει για Ολλανδια με Γιαννουλη, Ελουστοντο και ενα ΚΑΛΟ αριστερο εξτρεμ εγω θα ειμαι οκ για αρχη. Αν ερθει και ενα χαφ σουπερ. Στα υπολοιπα εχουμε παικτες. Αυτοι ειναι υπερ αναγκαιοι.
-
ΚΩΣΤΑΣ2019
- Δημοσιεύσεις: 3852
- Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Στα όρια του ρατσισμού, ακόμα και του φασισμού.renegade έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 07:06Γνωρίζεις τις απόψεις του και την ιδεολογία του?margas έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 05:33Μακριά από γενοκτόνους!panpangr77 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 04:22 Φρέσκα κουλούρια απο twitter
https://www.transfermarkt.gr/liel-abada ... ler/519514
Αν ναι, παω πάσο
Σε διαφορετική περίπτωση είναι πολύ άσχημο να χαρακτηρίζεται ένας άνθρωπος αποκλειστικά από τις πράξεις μιας κρατικής κυβέρνησης
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Απορω που λετε οτι ειναι οκ να πεταξουμε για Ολλανδια με 1 ακομα στοπερ την ωρα που ψαχνουμε 3. Να παμε δηλαδη με 2 στοπερ + 2 μικρους; Και αυτο ειναι οκ;
Σε 4 εβδομαδες ειναι το πρωτο ευρωπαικο.
Σε 4 εβδομαδες ειναι το πρωτο ευρωπαικο.
- These users thanked the author nunies4 for the post (total 2):
- Dimitris_L4, PAOKevolution
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το θέμα δεν είναι το πορτοφόλι. Μια χαρά χρήματα έχει ο Ιβάν, απλά το ξοδεύει σε άλλες δουλειές με υψηλότερη για αυτόν προτεραιότητα. Όταν καταλάβουμε σαν λαός ότι δεν υπάρχουν δισεκατομμυριούχοι.. ευεργέτες, κι ότι ότι κάνουν το κάνουν για να κερδίσουν κάτι, από φήμη ή υστεροφημία μέχρι χρήματα και πολιτική επιρροή, θα συνειδητοποιήσουμε και σε ποιες περιόδους ο Ιβάν έχωνε πιο πολλά από τον ανταγωνισμό και σε ποιες περιόδους έχωνε από τα ίδια έως πολύ λιγότερα. Άποψη μου είναι ότι ο Ιβάν βολεύεται σε μία χλιαρή κατάσταση μέχρι να δει αν ομάδα και κανάλι θα ξανά χρησιμεύσουν σε κάτι. Δεν θα τα στείλει στα βράχια, δεν θα τα εκτοξεύσει κι όλας γιατί κοστίζει και δεν είναι σίγουρος αν αξίζει την συγκεκριμένη περιόδο. Ο μόνος λόγος να βάλει πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη είναι να κινδυνέψει να "χάσει" την ομάδα "χάνοντας" τον κόσμο. Προφανώς σε ένα ακραίο σενάριο με συλλαλητήρια απέναντι του δεν ξέρουμε αν θα φτάσει και αυτός να πει "άντε γ@μηθείτε αχάριστοι" και να μας παρατήσει εντελώς, αλλά θεωρώ πως μια σωστή ισορροπία χρειάζεται τον κόσμο να ασκεί παραπάνω πίεση όπως έγινε με την περίπτωση Κωνσταντέλια πέρσι τέτοια εποχή. Όσο ο κόσμος βολεύεται στην 3η θέση, όσο ο κόσμος βολεύεται να έχει λιγότερα πρωταθλήματα από την αεκ του φρούτου, όσο ο κόσμος βολεύεται να μην έχει νέο γήπεδο όπως οι κάτω, όσο ο κόσμος βολεύεται να του λένε επιτυχία τους "8" του κονφερενς όταν ο κύριος ανταγωνιστής σου πήγε και το σήκωσε, δεν θα κάνει το κάτι παραπάνω ο Ιβάν γιατί βολεύεται κι αυτός.George Best4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:42 Ο ΠΑΟΚ έχει άλλο πορτοφόλι, δεν μπορεί να κοντραρει τους άλλους οικονομικα. Όχι τώρα... Από το 2021 και μετά...
Γήπεδα χορηγίες οι μεν, πόλεμο και προβλήματα ρευστότητας εμείς.
Την ψαλίδα είχε καταφέρει να την κλείσει ο Ραζβαν και να είναι ανταγωνιστικός.
Ο Λιτσι θα δούμε αν θα καταφέρει να το κάνει. Το θεωρώ απίθανο με τα υλικά που θα έχει αλλά εδώ θα ειμαστε.
Από εκεί και πέρα, καταλαβαίνω ότι το θέμα είναι ευαίσθητο και ο καθένας το βλέπει και το βιώνει διαφορετικά και δεν υπάρχει μία ερμηνεία της κατάστασης.
Πάντως από την επιλογή ΤΔ και προπονητή, δεν προμηνύεται μικρότερο μεταγραφικό μπάτζετ φέτος. Γερό στομάχι να έχουμε.
- These users thanked the author gika for the post (total 4):
- vasgias, Roo -4-, Metagrafakias, Patron
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν μπορώ να καταλάβω πως τα βγάζετε αυτά τα συμπεράσματα ότι ο ΠΑΟΚ δεν μπορεί να ακολουθήσει το ΠΟΚ οικονομικά.
Πέρσι και το μισθολογικό μπάτζετ ήταν από τα πιο υψηλά στο πρωτάθλημα και αρκετά λεφτά για μεταγραφές δόθηκαν. 17M για την ακρίβεια.
Φέτος θα δούμε. Πάντως συμπεράσματα ενώ ακόμα δεν έχει αρχίσει η μεταγραφική περίοδος επίσημα είναι παρακινδυνευμένα.
Τέλος, λίγο προσοχή με τις ρατσιστικές αναρτήσεις μάγκες.
Πέρσι και το μισθολογικό μπάτζετ ήταν από τα πιο υψηλά στο πρωτάθλημα και αρκετά λεφτά για μεταγραφές δόθηκαν. 17M για την ακρίβεια.
Φέτος θα δούμε. Πάντως συμπεράσματα ενώ ακόμα δεν έχει αρχίσει η μεταγραφική περίοδος επίσημα είναι παρακινδυνευμένα.
Τέλος, λίγο προσοχή με τις ρατσιστικές αναρτήσεις μάγκες.
- These users thanked the author JohnDag for the post (total 4):
- Aigle_Noir, Logistis, aivas19, Patron
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο ΠΑΟΚ ξεκινάει από χαμηλότερη αφετηρία και προοπτική οικονομικά και καταφέρνει να κοντράρει τις ομάδες της Αθηνας στα ίσια, οικονομικά ΚΑΙ αγωνιστικά.
Δεν ξέρω πολλούς τρόπους που μπορεί να συμβεί αυτό πέρα από την τσέπη και τη στήριξη του ιδιοκτήτη
Δεν ξέρω πολλούς τρόπους που μπορεί να συμβεί αυτό πέρα από την τσέπη και τη στήριξη του ιδιοκτήτη
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος astral την Τρί 23 Ιουν 2026, 11:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author astral for the post (total 3):
- navigator11, Unpsofable78, paok apo epilogi
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5719
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ειπα να μν το πω γτ παλι θα ημουν ο γκρινιαρης...Για μενα μεγαλυτερη προτεραιοτητα εχουν 2 στοπερ παρα ενα στοπερ κ ενα εξτρεμ...nunies4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:02 Απορω που λετε οτι ειναι οκ να πεταξουμε για Ολλανδια με 1 ακομα στοπερ την ωρα που ψαχνουμε 3. Να παμε δηλαδη με 2 στοπερ + 2 μικρους; Και αυτο ειναι οκ;
Σε 4 εβδομαδες ειναι το πρωτο ευρωπαικο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δηλαδη ο ΠΑΟΚ δεν μπορουσε να ακολουθησει φετος οικονομικα τον Ροτα τον Πηλιο, το σκοτσεζικο πουλι τους? με καινουργιο γηπεδο κιολας? για αυτο φαγανε 2 γκολ στην φιλαδελφια και δεν πηραν χαμπαρι?JohnDag έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:07 Δεν μπορώ να καταλάβω πως τα βγάζετε αυτά τα συμπεράσματα ότι ο ΠΑΟΚ δεν μπορεί να ακολουθήσει το ΠΟΚ οικονομικά.
Πέρσι και το μισθολογικό μπάτζετ ήταν από τα πιο υψηλά στο πρωτάθλημα και αρκετά λεφτά για μεταγραφές δόθηκαν. 17M για την ακρίβεια.
Φέτος θα δούμε. Πάντως συμπεράσματα ενώ ακόμα δεν έχει αρχίσει η μεταγραφική περίοδος επίσημα είναι παρακινδυνευμένα.
Τέλος, λίγο προσοχή με τις ρατσιστικές αναρτήσεις μάγκες.
-
Psagmenos4
- Δημοσιεύσεις: 2069
- Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Συγνώμη που θα σας το χαλάσω αλλά στα χαρτιά μπορεί να έχουμε ένα στόπερ και 3 μικρούς, αλλά στην πράξη ακόμα και το μοναδικό μας στόπερ έχει θέμα τραυματισμού και δεν ξέρουμε πότε ακριβώς θα επανέλθει.
Στα χαφ έχουμε τον Ζαφείρη, ενώ ο Καμαρα έχει θέμα τραυματισμού κι ο Μειτε δύσκολα θα είναι έτοιμος το καλοκαίρι, από Σεπτέμβριο λογικά και πάλι με διαχείριση.
Το παράλογο του ροστερ είναι στο αριστερό μπακ που θεωρητικά έχουμε τώρα 3+1 , και θέλουμε αριστερό μπακ. Μπαμπα ξεζουμισμενος δύσκολα να μπορεί να παίξει το καλοκαίρι, Τέιλορ Γκομεζ δεν κάνουν και +1 το ερωτηματικό ο Ντουνγκα.
Αν δεν κινηθούν άμεσα που δεν μας έχουν συνηθίσει θα πάμε σε φιάσκο ολκής καλοκαίριατικα και θα είναι καθαρά θέμα διοίκησης κι όχι προπονητή που θα ρίξουν όλοι της ευθύνες
Στα χαφ έχουμε τον Ζαφείρη, ενώ ο Καμαρα έχει θέμα τραυματισμού κι ο Μειτε δύσκολα θα είναι έτοιμος το καλοκαίρι, από Σεπτέμβριο λογικά και πάλι με διαχείριση.
Το παράλογο του ροστερ είναι στο αριστερό μπακ που θεωρητικά έχουμε τώρα 3+1 , και θέλουμε αριστερό μπακ. Μπαμπα ξεζουμισμενος δύσκολα να μπορεί να παίξει το καλοκαίρι, Τέιλορ Γκομεζ δεν κάνουν και +1 το ερωτηματικό ο Ντουνγκα.
Αν δεν κινηθούν άμεσα που δεν μας έχουν συνηθίσει θα πάμε σε φιάσκο ολκής καλοκαίριατικα και θα είναι καθαρά θέμα διοίκησης κι όχι προπονητή που θα ρίξουν όλοι της ευθύνες
- These users thanked the author Psagmenos4 for the post:
- vasgias
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21274
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτός που λες δεν υποτίθεται ότι εδώ και καιρό παντελονιάζει από την άμεση ενασχόληση με τον ΠΑΟΚ; Όχι;astral έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:08 Ο ΠΑΟΚ ξεκινάει από χαμηλότερη αφετηρία και προοπτική οικονομικά και καταφέρνει να κοντράρει τις ομάδες της Αθηνας στα ίσια, οικονομικά ΚΑΙ αγωνιστικά.
Δεν ξέρω πολλούς τρόπους που μπορεί να συμβεί αυτό πέρα από την τσέπη και τη στήριξη του ιδιοκτήτη
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Gika, συμφωνώ με αυτά που έγραψες. Πρέπει όμως να συμπεριλάβουμε στο σκεπτικό και την αναγκαιότητα για συγκράτηση των εξόδων λόγω ffp και λόγω πολέμου. Ο ανταγωνισμός μπορεί να ξοδεύει περισσότερα για μεταγραφές (κολπάκι για να μην είμαστε οφτόπικ
) λόγω περισσότερων εσόδων ή ρισκάροντας ή χρησιμοποιώντας μεθόδους που ενδεχομένως σε εμάς δεν επιτρέπονται.
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2173
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πες τα. Όλες οι ομάδες εφάπαξ πληρώνουν. Μόνο ο μπατιρης δόσεις και μάλιστα άτοκες.
Με πιστωτική πληρώνει ο Τσετσενος.
Τι ζούμε ρεεεεε
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 7):
- Anwnimos, navigator11, omerta76, paok apo epilogi, vasgias, aivas19, margas
-
DIKEFALOS29
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2026, 09:24
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο λογος που γινοταν αυτο ηταν αυτος που καθοταν στην ακρη του παγκου. Με τα στραβα του και με τα καλα του. Ο Ραζβαν και σε περιοδους που ειχε η ομαδα ενα ροστερ με σιντκλει, τειλορ, φελιπε σοαρες, λυρατζη, τσαουση και κουαλιατα καταφερνε να σε εχει εκει κοντα, να φτασεις στους 8 κοντρα στη μαρσειγ και να σε σφαζουν για να μη παρεις το κυπελλο μεσα στο οακα.astral έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:08 Ο ΠΑΟΚ ξεκινάει από χαμηλότερη αφετηρία και προοπτική οικονομικά και καταφέρνει να κοντράρει τις ομάδες της Αθηνας στα ίσια, οικονομικά ΚΑΙ αγωνιστικά.
Δεν ξέρω πολλούς τρόπους που μπορεί να συμβεί αυτό πέρα από την τσέπη και τη στήριξη του ιδιοκτήτη
Τωρα αλλαξαν τα δεδομενα. Ο νεος προπονητης θα μπορεσει να κανει κατι παραπλησιο; Ο χρονος θα δειξει.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21274
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτό λέμε εδώ και καιρό. Το πρώτιστο - για να μην πω μοναδικό - πρόβλημα είναι πως δε "χώνει" ο Σαββίδης όσο θα ήθελε ο κάθε ... σοβατζής του. Αν γινόταν αυτό, θα έτρωγε απείρως λιγότερο κράξιμο, ακόμα κι αν θύμιζε από αποτελεσματικότητα το καράβι αλαφούζσπορ στα χειρότερά του.Dimitris_L4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:50Ο Λοβρεν πριν ερθει σε εμας ειχε να παιξει ενα 6μηνο στη χειροτερη Λυων της 10ετιας...πριν επαιζε στη Ζενιτ να υπενθυμισω..nunies4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:37Τι διαφορα εχει ο ΝτεΦραι τωρα στα 34 που ηρθε απο τον Λοβρεν οταν ηρθε σε εμας στα 34;juvepaok4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:22 εμένα πάντως μου προκαλεί έναν σκεπτικισμό οταν βλέπω τον Χ ντε φραι στην ζελα τον γιοβιτσ στην κουλά και οχι σαν ονόματα αλλα σαν ποιότητα και εσυ οταν ειχες 2 3 χρονιές την ομαδα και σου λειπαν αυτοι οι 3 παιχτες τέτοιου τύπου σε καθε μια γραμμή για να μην βλέπεις κανέναν δεν έκανες κάποια κίνηση....αντίθετα τα 2 και 3 εκατομμύρια που θα έδινες σε έναν και θα ειχες το κεφάλι σου ήσυχο ;τουλάχιστον θα ειχες περισσότερες πιθανότητες να σου βγουν τα πέταξες σε τρεις τεσσερις πολυ μέτριους που φύγαν μετα απο μια χρονια..
μακάρι να κινηθούν έξυπνα οι ματος βιερι αλλα στον ενα σέντερ μπακ και στον φορ λάθος και στοιχήματα για ακομα μια χρονια δεν πρέπει να γίνουν....εχει ντελια Ζαφείρη ζιφκο εχει 4 5 εργάτες καλούς μεσα στην 11αδα ε πλαισιωσε τους
με Γιαννούλη και άλλους 3 τοπ να βοηθήσεις και τον καινούργιο...
Ο αλλος εκανε 17 συμμετοχες φετος στην Ιντερ...δε μιλαω για περυσι κ προπερσι..
Οπως καταλαβαινεις υπαρχει μια διαφορα...
Δεν ειναι το θεμα μας τα προσωπα , θα κουραστω να το λεω...ειναι η ευκολια με τν οποια δινουν οι γυρω μας τετοια φραγκα..
- These users thanked the author navigator11 for the post:
- paok apo epilogi