Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Στον πάγκο: Μελίσσας, Μαλεζάς, Κάτσε, Αθανασιάδης, Κοροβέσης, Σάμπο, Κάκκο
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
RoMaN έγραψε:Οι μισοί με το ζόρι μπορούν να παίξουν στο καζίνο!
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Διαιτητές: Μιχαήλ Βοσκάκης, Εμμανουήλ Βλάσσης, Εμμανουήλ Καλφάκης -
4ος Διαιτητής: Ανανίας Φωτιάδης
Ελπίζω ο 4ος να μην είναι κανένας Αυνανίας η Μπανανιάς
Πάμε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ
4ος Διαιτητής: Ανανίας Φωτιάδης
Ελπίζω ο 4ος να μην είναι κανένας Αυνανίας η Μπανανιάς
Πάμε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Περιμενω να το βγαλουν για να το δωσω.
ΚΑΙ ΕΔΩ http://lsa---gr.blogspot.gr/2013/04/liv ... on-72.html
ΚΑΙ ΕΔΩ http://lsa---gr.blogspot.gr/2013/04/liv ... on-72.html
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DimitrisS την Κυρ 06 Μαρ 2016, 14:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Πάμε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ!
Είμαι πάντως 100% σίγουρος πως ακόμα και στο σημερινό ματσάκι τα κοράκια θα γ@μηθούν για να χάσουμε!
Έχει γίνει πλέον θεσμός η καφρίλα.
Είμαι πάντως 100% σίγουρος πως ακόμα και στο σημερινό ματσάκι τα κοράκια θα γ@μηθούν για να χάσουμε!
Έχει γίνει πλέον θεσμός η καφρίλα.
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Η ατάκα της ημέρας, ανεξαρτήτως αποτελέσματοςRoMaN έγραψε:Οι μισοί με το ζόρι μπορούν να παίξουν στο καζίνο!
SM-G920F
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Λινκ;;;;;;;;;;;;;
Κρίμα να χασουμε το πρώτο γκολ Αντώνη στη λιγκα
Κρίμα να χασουμε το πρώτο γκολ Αντώνη στη λιγκα
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
ρε παιδια τι παιζει με το αντμπλοκ???????το απενεργοποιω βαζει διαφημιση,το ενεργοποιω δεν ανοιγει το λινκ....τι να κανω??????
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
Εμένα στο Chrome, με adblock ενεργοποιημένο, έπαιξε για λίγα δευτερόλεπτα και μετά με πήγε αλλού... Μισό να τσεκάρω το YT...
- TolisSketos
- Δημοσιεύσεις: 335
- Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ 2014, 00:31
Re: Πανθρακικός-Π.Α.Ο.Κ,06/03,15:00,NS3
ευτυχως επαιξε και σε μοτζιλα!!!ευχαριστω πολυ!!!!!
υγ:κουλα κουλα αντε μααμησου κουλα!
υγ:κουλα κουλα αντε μααμησου κουλα!