Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας στο παρελθόν
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Τρόμος »

:oops: :o :oops: Σόρυ για το Γιάννου ξέχασα που δεν έχει δικαίωμα να παίζει.Σάκης μετά και ο Σάλπι πάγκο και να μπει μόνο αν χρειαστεί για 4-4-2.
Άβαταρ μέλους
karabill
Δημοσιεύσεις: 790
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 11:01
Τοποθεσία: Salonica / China

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από karabill »

Εγω λεω:
-------------------------------------------------

______________ Γλυκος _______________

Εττο _ Κατσικας _ Κοντρερας _ Λεοναρντο

______ Γκαρσια __________ Λαζαρ_______

_______________ Ιβιτς _________________

Βιειρινια ____________________ Σπαντασιο

____________ Αθανασιαδης _____________

--------------------------------------------------

....και να τρελαθω!!!!!! Ετσι παιζουμε με 3!
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
dimitris1408
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από dimitris1408 »

Ειμαι ο μονος ποιυ θελω μπαλαφα αντι για αριας, κυριως λογω σςματοδομης κ ικανοτητας στον αερα?
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Παίχτες του ΠΑΟΚ, επειδή πολλά ακούγονται απο δω κι απο κει
είναι υποχρέωσή σας να κερδίσετε. Ήττα και ισοπαλία ξεχάστε τες.
Και μετά νίκη στην Τρίπολη.
Άιντε γιατί τα μυαλά μας πονάνε, από την ενός μηνός αδιαφορία σας.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από kataramenos5 »

karabill έγραψε:Εγω λεω:
-------------------------------------------------

______________ Γλυκος _______________

Εττο _ Κατσικας _ Κοντρερας _ Λεοναρντο

______ Γκαρσια __________ Λαζαρ_______

_______________ Ιβιτς _________________

Βιειρινια ____________________ Σπαντασιο

____________ Αθανασιαδης _____________

--------------------------------------------------

....και να τρελαθω!!!!!! Ετσι παιζουμε με 3!
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Karabill μη παίξεις Τζόκερ ,οι μισοι είναι εκτός αποστολής. :)
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Nίκη παιδιά.Για πολλούς λόγους.Ψυχολογικούς και μη.
Χρειαζόμαστε ανάκαμψη ,και άμεσα.Το ματς προσφέρεται αλλά δεν σημαίνει ότι θα ναι εύκολο.
Δεν έχουν τίποτα να χάσουν ,μόνο να κερδίσουν.Πήραν και το πρωτάθλημα..έστω στην Ιρλανδία.Τους είδαμε κι εδώ τι ζημιά μπορούν να κάνουν αν δεν είμαστε 100% αφοσιωμένοι στο παιχνίδι.

Γερά να πάρουμε τα πάνω μας.
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

kataramenos5 έγραψε:
karabill έγραψε:Εγω λεω:
-------------------------------------------------

______________ Γλυκος _______________

Εττο _ Κατσικας _ Κοντρερας _ Λεοναρντο

______ Γκαρσια __________ Λαζαρ_______

_______________ Ιβιτς _________________

Βιειρινια ____________________ Σπαντασιο

____________ Αθανασιαδης _____________

--------------------------------------------------

....και να τρελαθω!!!!!! Ετσι παιζουμε με 3!
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Karabill μη παίξεις Τζόκερ ,οι μισοι είναι εκτός αποστολής. :)

Και εκτός αποστολής και εκτός λίστας Ουέφα !
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

καλα τα εβαλε ο καραμπιλ μονο αυτοι με τα μπολντ παιζουν ...3 on 3 μπασκετ
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από joshua »

Εγώ δεν καταλαβαίνω κατι.Εχουμε ως στόχο την κατάκτηση του γιουροπα και δεν το ξέρω;Ο ευρωπαϊκός στόχος έχει επιτευχθεί και παίζουμε απέναντι σε μια ομάδα ερασιτεχνών με αρκετούς πιτσιρικάδες μεταξύ άλλων,είναι χρυσή ευκαιρία για μένα να αγώνιστουν παίκτες όπως ο σταφυλιδης και ο αποστολοπουλος.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από moican4 »

Και αν χάσουμε, το 90% θα κράζει αυτούς και τον Μπόλονι που χάσαμε απο τους "ερασιτέχνες"...

Το έχουμε ξαναδεί το έργο τζοσουα..
Ας καταλήξουμε πρώτα απ΄ολα, τι θέλουμε και κατόπιν βλέπουμε..
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από sourmenetes »

Γιατι γνωριζεις μεχρι που μπορεις να φτασεις???Ειναι δυσκολο να περασεις τον ομιλο και να σου κατσει μια καλη κληρωση???
Επιπλεον φτιαχνουμε την ευρωπαικη μας βαθμολογια...Πολυ σημαντικο.Ανεβαζεις το πρεστιζ σαν ομαδα και δειχνεις οτι δεν ηταν τυχαια η περσινη σου πορεια..
Και ξαναλεω δεν ειναι πολυ δυσκολο να προχωρησουμε αρκετα και μετα τους ομιλους...
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από joshua »

Αν αποτελεί τόσο καθοριστικό παράγοντα για την έκβαση του παιχνιδιού η αντικατάσταση του Σναου απο τον σταφυλιδη,τι να πω,έχουμε πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από moican4 »

Δεν είμαστε ετοιμοι για τοσο μεγάλες αλλαγες τζος..
Καλά τα λέμε εδώ..
Βλέπεις σε 1- 2 ήττες, και απαξιώνονται τα πάντα...

Για να κάνεις τέτοιες αλλαγές άμεσα πρέπει να αντέχεις, να έχεις άντερο και εμείς δεν έχουμε ακόμα..
Θα κάψουμε τα παιδιά και θα τα "διαλύσουμε" όλα..
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από joshua »

Να με συγχωρείς αλλα εγώ δεν έχω τα αντερα για να αντέχω τον Σναου αριστερό Μπακ.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Shamrock Rovers - PAOK (3/11 20:00 ANT1)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

και γω θα θελα νεους οπως λεει ο τζος σε αυτο το παιχνιδι.....αλλα δεν ξερω αν ειναι ετοιμοι...αν η ομαδα ηταν καλα μπορεις να βαλεις εναν ή δυοαλλα τωρα που δεν ειμαστε καλα μπορει να χασουμε πολλα ...ειναι ζαρια..εγω παντως αν εβαζε κπν δε θα εκραζα μετα ...και να χαναμε.....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “UEFA Europa League”