Play-off και play-out 2008- 2009

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες των Play off...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από gika »

Tελικα εχουμε προβλημα ή οχι???
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

gika κ να εχουμε πουδεν εχουμε απλα καποιοι θελουν να μας δημιυργησουνε! Κ εαν συμβει οτιδηποτε ολοι εμεις θα την βρουμε την λυση!!!!!!!

ΠΑΟΚ ΝΑ ΣΑΙ Κ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ
ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ ΟΥΤΕ ΚΛΙΚΕΣ
ΟΥΤΕ ΕΠΟ
ΟΥΤΕ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ
Άβαταρ μέλους
axl4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:11
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από axl4 »

δεν υπαρχει προβλημα με τη σημασια που το αναπαραγαγουν οι καλοθεληταδες!
η διοικηση στην ανακοινωση της με λιγα λογια φανηκε καθησυχαστικη προς το λαο και τη συμμετοχη μας σε πλειοφς κτλ, αλλα εκνευρισμενη απο τη λιγκα.
αυτο που ξερω εγω ειναι οτι αν θελει ενα εκτελεστικο οργανο να γεννησει εμποδια καλλιστα το κανει ΑΛΛΑ πρεπει να σκεφτουν πρωτα τη σχεση δρασης-αντιδρασης και τον κανονα της αναλυσης κοστους-οφελους...
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

στον εξτρα ο κομνηνος της Σουπερ κλικας ειπε πως ειναι πολυ νωρις να μιλησουμε για αδειοδοτησεις κτλ.τον απριλιο θα παρθουν οι αποφασεις.Α κ το καλυτερο οτι δεν υπαρχει ποντικος.
ε αυτο λεμε κ μεις οχι ποντικος ΑΡΟΥΡΑΙΟΙ ΕΙΣΤΕ
:evil: :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από trobonaras »

και μια ακομα ερωτησουλα.
στα πλει οφ ισχυουν τα διαρκειας???
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από Slade »

Βρείτε τον... ποντικό ή βγάλτε διάψευση!

ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΤΣΑΚΑΛΕΑ

Μία μέρα μετά τα δημοσιεύματα που ήθελαν το φάκελο αδειοδότησης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ως ελλιπή, οι «ασπρόμαυροι» με ανακοίνωσή τους χαρακτηρίζουν το φάκελο ως «έναν από τους πληρέστερους που έχουν κατατεθεί σε όλα τα επίπεδα», ενώ τα βάζουν με όσους διέρρευσαν τις πληροφορίες, ζητώντας από τον πρόεδρο της διοργανώτριας αρχής, Κώστα Πηλαδάκη, να βρει τους υπαίτιους -που τους χαρακτηρίζει «ποντικούς»- και να τους τιμωρήσει παραδειγματικά. Ο πρόεδρος της Super League απάντησε και αυτός με ανακοίνωση, χαρακτηρίζοντας ως αβάσιμες τις φήμες για ελλείψεις στο φάκελο της "ασπρόμαυρης" ΠΑΕ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του "δικέφαλου" αναφέρει: «Με έκπληξη παρακολουθήσαμε χθεσινά δημοσιεύματα που προσάπτουν διάφορα κωλύματα στο φάκελο αδειοδότησης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τις διεθνείς και εγχώριες διοργανώσεις της επόμενης χρονιάς. Δημοσιεύματα που επικαλούνται ως πηγή τους τη Super League, οι επικεφαλής της οποίας ανέλαβαν με... πλήρη εχεμύθεια να συζητήσουν το θέμα των αδειοδοτήσεων με τους αρμόδιους της ΕΠΟ. Ως εκ θαύματος η εχεμύθεια πήγε αφενός περίπατο και στη θέση της ήρθε η παραγωγή ανασφάλειας στο φίλαθλο κόσμο σχετικά με την αξιοπιστία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Επειδή οι επιτελείς της Super League φαίνεται για πολλοστή φορά να αντιμετωπίζουν ελαφρά τη καρδία θέματα σχετικά με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ, έχουμε να διαμηνύσουμε τα εξής: Αν τα δημοσιεύματα -που μάλιστα επικαλούνται απερίφραστα ως πηγή τους τη Super League- είναι ψευδή, οφείλει η λίγκα να τα διαψεύσει άμεσα και επίσημα, προτού προκαλέσουν μεγαλύτερη ζημιά στην εικόνα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και του πρωταθλήματος κατ' επέκταση. Αν όντως τα δημοσιεύματα προκύπτουν από διαρροές μέσα από τη Super League, οι επιτελείς της τελευταίας οφείλουν να βρουν τον ''ποντικό'' και να τον τιμωρήσουν παραδειγματικά. Οποιαδήποτε άλλη πράξη θα θεωρηθεί από εμάς ως συνενοχή στην προσπάθεια σπίλωσης της αξιοπιστίας μας. Οσο δε αφορά το θέμα της αδειοδότησης, ας έχουν υπ' όψιν οι φίλαθλοί μας ότι η προσπάθεια που από κοινού καταβάλλουμε για την αγωνιστική, μα κυρίως την οικονομική εξυγίανση της ομάδας, δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη από κανέναν ώστε να στερηθεί από τον ΠΑΟΚ η συμμετοχή σε οποιαδήποτε διοργάνωση. Ο φάκελος του ΠΑΟΚ είναι από τους πληρέστερους που έχουν κατατεθεί σε όλα τα επίπεδα και μετά από αρκετά χρόνια δεχόμαστε συγχαρητήρια για την προσπάθειά μας. Η αδειοδότηση δεν θα έρθει φυσικά χαριστικά, παρά τις προσπάθειες όσων διαδίδουν το αντίθετο για να μας κάνουν να αισθανθούμε... ''υπόχρεοι'' (!) ή για να πουλήσουν εκδούλευση στους ανταγωνιστές μας».
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από paokovia »

trobonaras έγραψε:και μια ακομα ερωτησουλα.
στα πλει οφ ισχυουν τα διαρκειας???
Είχα την εντύπωση ότι ισχύουν...Τελευταία διαβάζω ότι δεν θα ισχύουν (νομίζω το έχει πει και ο Κόλκας).
Στην ανακοίνωση της ΠΑΕ έγραφε: Τα εισιτήρια διαρκείας ισχύουν για όλους τους αγώνες (Πρωτάθλημα, Κύπελλο, Φιλικά)
Δεν αναφέρεται συγκεκριμένα για τα playoff και δεν θυμάμαι αν υπήρχε επίσημη διευκρίνηση.
Κανονικά θα έπρεπε να ισχύουν...το διαρκείας είναι διαρκείας...για όλα τα παιχνίδια της σεζόν.
Βέβαια θα είναι απολύτως κατανοητό το να μην ισχύουν μιας και μιλάμε για πολλά λεφτά απολύτως απαραίτητα και μπορεί να γίνει δεκτή μια τέτοια κίνηση της ΠΑΕ.
Σ' αυτήν την περίπτωση όμως αυτό που θα πρέπει να γίνει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ είναι οι κάτοχοι διαρκείας να έχουν προτεραιότητα.
Άβαταρ μέλους
geoswe
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Παρ 20 Φεβ 2009, 11:20
Τοποθεσία: Rättvik-Sweden

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από geoswe »

Χωρίς να γνωρίζω κάτι επίσημο, η λογική λέει πως ισχύουν, μιας και τα πλει οφ μέρος του πρωταθλήματος είναι.
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από Steenage »

Ερωτηση αν στο τελος των πλει οφςςςς ισοβαθμισουμε με τον βαζελο
και τον εχουμε νικησει στην Τουμπα και εχουμε φερει Χ στο ΟΑΚΑ
τοτε ποιος παει τσουλου ?
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από scouser4 »

Καλή ερώτηση αδερφέ :roll:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από gash04 »

Steenage έγραψε:Ερωτηση αν στο τελος των πλει οφςςςς ισοβαθμισουμε με τον βαζελο
και τον εχουμε νικησει στην Τουμπα και εχουμε φερει Χ στο ΟΑΚΑ
τοτε ποιος παει τσουλου ?

Νομίζω πως σε αυτήν την περίπτωση μετράνε τα μεταξύ μας παιχνίδια.
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από paokovia »

Steenage έγραψε:Ερωτηση αν στο τελος των πλει οφςςςς ισοβαθμισουμε με τον βαζελο
και τον εχουμε νικησει στην Τουμπα και εχουμε φερει Χ στο ΟΑΚΑ
τοτε ποιος παει τσουλου ?
Εμείς. Τα μεταξύ μας παιχνίδια στα playoff μετράνε κι αν υπάρχει πάλι ισοβαθμία (τα γκολ δεν μετράνε) πάει όποιος ήταν πιο ψηλά στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.
Άβαταρ μέλους
geoswe
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Παρ 20 Φεβ 2009, 11:20
Τοποθεσία: Rättvik-Sweden

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από geoswe »

Αυτός που έχει τερματίσει πιο πάνω στην βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Το άκουσα πριν λίγο από το ραδιόφωνο, εκ στόματος Πάτρικ Κομνηνού της σούπερ λίγκας.
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από paokovia »

Εννοείς χωρίς να μετράνε τα μεταξύ μας παιχνίδια στα playoff?
Άβαταρ μέλους
geoswe
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Παρ 20 Φεβ 2009, 11:20
Τοποθεσία: Rättvik-Sweden

Re: Play-off και play-out 2008- 2009

Δημοσίευση από geoswe »

Μόλις το βρήκα και στο μετροσπορτ.
http://www.metrosport.gr/?p=15968
Πατρίκ Κομνηνός έγραψε:«Αυτό που ισχύει σε περίπτωση ισοβαθμίας σε θέση που οδηγεί στην Ευρώπη, εφόσον το άθροισμα των γκολ στις δύο αναμετρήσεις είναι ίδιο, και εφόσον έχουν τους ίδιους βαθμούς τότε θα γίνει αγώνας μπαράζ. Αυτό άλλωστε έγινε πέρυσι όταν ισοβάθμησε ο Πανιώνιος με την Λάρισα και ο Πανιώνιος αγωνίστηκε στα πλέι οφ. Φέτος στην περίπτωση της Λάρισας με τον Άρη θα γίνει αγώνας μπαράζ σε ουδέτερο γήπεδο, μιας και το άθροισμα των τερμάτων είναι ίδιο. Αν υπάρξει τριπλή ισοβαθμία, τότε συγκροτείται μία βαθμολογία με τα αποτελέσματα τους στα μεταξύ τους παιχνίδια και βλέπουμε αν κάποια ομάδα έχει συγκεντρώσει περισσότερους βαθμούς τότε παίζει αυτή στα πλέι οφ και ακολουθείται η ίδια διαδικασία» ενώ για τα πλέι οφ τόνισε ότι: «Ξεκινάμε από την ομάδα που τερμάτισε στην πέμπτη θέση και έχει μηδέν βαθμούς και προχωράμε προς τα πάνω. Αν ξεκινούσαν σήμερα τα πλέι οφ ο ΠΑΟΚ και ο Παναθηναικός θα είχαν δύο βαθμούς, η ΑΕΚ έναν και η Λάρισα μηδέν. Αν με την λήξη των πλέι οφ ο ΠΑΟΚ με τον Παναθηναικό ήταν ισόβαθμοι και τα παιχνίδια στα πλέι οφ ήταν επίσης ισόπαλα, τότε την δεύτερη θέση θα κατακτούσε ο ΠΑΟΚ γιατί θα είχε καταλάβει υψηλότερη θέση στην κανονική περίοδο του πρωταθλήματος. Οπότε η δεύτερη θέση στην κανονική περίοδο δίνει πλεονέκτημα, έχει την δική της σημασία».

Άρα έκανα λάθος! :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Play off 08-09”