monopaokre έγραψε:free4 έγραψε:Kαι μεσα σε ολα πεταγεται κι ο.. Ξεφτελης!!!
Παρουσιάζω το κείμενο.. εμπλουτισμένο με σχόλιο του ΠΑΟΚιζειν!
Aδύνατο είναι να κρυφτείς,άμα είσαι Ξεφτελής!
Γιά μιά ακόμη φορά ο εμετικός Στράτος Ξεφτελής βάλθηκε να εκνευρίσει το λαό του ΠΑΟΚ προσβάλοντας τον Πάμπλο Γκαρσία. Το κρατικοδίαιτο ρεμάλι της κρατικής tv, επιβεβαιώνει κάθε φορά που ασχολείται με τον ΠΑΟΚ πως αυτός που τον δήλωσε στο ληξιαρχείο ήταν τσιβδός ή δυσλεκτικός και ο υπάλληλος μπέρδεψε το Σ με το Ξ. Η αργόμισθη λινάτσα της ΝΕΤ, μετά το προκλητικό του κείμενο γιά τα επεισόδια της Τούμπας, στοχοποίησε τον Πάμπλο Γκαρσία γιά τη συμπεριφορά του στον αγώνα της Τετάρτης κόντρα στην αγαπημένη του κούλα. Κι εντάξει, η αλήθεια είναι ότι ακόμα και ξεπεσμένοι γραφιάδες έχουν δικαίωμα στην άποψη. Η εμπάθεια που βγάζει ωστόσο είναι τόσο προφανής, αφού αμφισβητεί ακόμα και την ποδοσφαιρική του αξία και εμβέλεια, θυμίζοντας δύο πέναλτυ που έχει χάσει την εποχή του Πελέ. Πανύβλακα-άσχετε Σεφερλή της δημοσιογραφίας, σε πρόσφατο γκάλοπ που έγινε στην Ουρουγουάη, ο Πάμπλο κατετάγη στην 22η θέση των σπουδαιότερων προσωπικοτήτων της χώρας, όντας ο πρώτος ποδοσφαιριστής στη σχετική λίστα, ξεπερνώντας το Φορλάν όπως επίσης τους ''ήρωες'' που το 50 σήκωσαν το παγκόσμιο μέσα στο Μαρακανά. Αλλά που να τα ξέρεις αυτά, εγκάθετε ρεμπεσκέ, που ανδρώθηκες επαγγελματικά σ' ένα χώρο όπου κυριαρχούσε η βαρεμάρα και η τεμπελιά! Την επόμενη φορά, πλέξε το εγκώμιο του Γεωργέα.
Αναλυτικά το άρθρο, το οποίο συστήνουμε να αποφύγουν όσοι έχουν πίεση!
Ποδοσφαιριστής "για δέσιμο" είναι ο Ουρουγουανός χαφ, που δεν έχει μάθει να σέβεται τον αντίπαλο, σύμφωνα με όσα γράφει στο σημερινό του σχόλιο στο "Εθνοσπόρ" ο Στράτος Σεφτελής.
Γκαρσία: Ενας fake... Τσε!
Μεγάλος παίχτης ο Πάμπλο Γκαρσία. Το «καναρίνι», όπως τον λένε. Το απέδειξε και προχθές. Οντως ήταν MVP του αγώνα. Και σωστά τον επέλεξαν οι δημοσιογράφοι που ήσαν στην Τούμπα, εκφράζοντας την ετυμηγορία τους συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα πριν αρχίσει να μοιράζει μπουνιές στις καθυστερήσεις.
Ομως για μια ακόμη φορά έδειξε ότι είναι «για δέσιμο». Είναι η αλητεία προσωποποιημένη μέσα στις τέσσερις γραμμές του γηπέδου. Δεν έχει μάθει να σέβεται τον αντίπαλό του. Το παίζει μάγκας. Αντρας! Εχει νοοτροπία ανθρώπου που πιστεύει ότι η μαγκιά μετριέται με μπουνιές και βρισιές. Εχει μια διαδρομή γεμάτη ψευτομαγκιές, αν και μερικές φορές έχει βρει τον μάστορά του. Οπως το 2002, στα προκριματικά του Μουντιάλ, όταν ο Βολιβιανός Νάτσο Γκαρσία (του Αρη) τον οδήγησε αιμόφυρτο στον πάγκο ύστερα από γροθιά.
Στην Εθνική Ουρουγουάης τον θυμούνται καλά για δύο χαμένα πέναλτι. Το ένα, το 2005 στο μπαράζ με την Αυστραλία. Το έχασε και η Ουρουγουάη αποκλείστηκε από τα τελικά. Το άλλο, με τη Βραζιλία, στον ημιτελικό του Κόπα Αμέρικα το 2007. Το έχασε κι αυτό, και μαζί η Ουρουγουάη έχασε την ευκαιρία να παίξει στον τελικό. Το θέμα μας δεν είναι ο Γκαρσία.
Το ζήτημα είναι αυτοί που τον υποστηρίζουν. Και τον έχουν αναδείξει σε πρότυπο. Σε αγωνιστή! Σε... Τσε! Και οδηγούν χιλιάδες νέους στη λογική ότι μάγκας και επαναστάτης είναι αυτός που μοιράζει μπουνιές γύρω του. 'Η προκαλεί έναν αξιοπρεπέστατο προπονητή να... τα πουν «κατ' ιδίαν»!
http://www.paokizein.gr/nea/1292-adynat ... telis.html
Αν δεν ήσουν ήταν τόσο μπάσταρδος ίσως να ήξερε ότι το παρατσούκλι του Γκαρσία δεν είναι το "καναρίνι" αλλά ο "επαρχιώτης". Ακού το καναρίνι. Σιγά μην τον φωνάζουν και "η χαρωπή πεταλουδίτσα" ή "η Μάγια η Μέλισσα"
ΤΣΙΜΠΑ ΤΟ ΜΠΟΥΝΙΔΙ Π@ΤΑΝΑΣ ΓΙΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΤΩΡΑ.
ΕΝΑΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΕΣΤΗΚΑΤΕ ΠΑΝΩ ΣΑΣ.
ΟΙ ΜΠΟΥΝΙΕΣ ΣΥΜΒΟΛΙΚΕΣ ΣΑΣ ΗΡΘΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΕΣ. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΠΑΛΙΟΤΣΟΓΛΑΝΙΑ.
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΝΟΙΩΣΕ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΧΤΙ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΟΥΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΓΚΑΡΣΙΑ ΣΤΟ ΠΟΚ ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΕΙ ΠΑΟΚ.
ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΠΟΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ , ΑΛΛΑ, ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΠΕΡΑΝ ΠΑΣΗΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΘΑ ΦΑΕΙ ΚΑΡΤΑ ΕΙΠΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ, Μ@ΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΧΑΣΟΥΜΕ,
ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΜΠΟΥΝΙΕΣ ΣΤΑ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΑ , ΚΛΑΜΕΝΑ, ΚΑΙ ΝΤΕΜΕΚ ΚΑΙ ΑΕΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΑ,
ΓΟΥΣΤΑΡΑ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ
ΕΚΦΡΑΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΠΟΥ ΕΝΟΙΩΘΑ ΩΣ ΠΑΟΚΤΣΗΣ.
ΕΝΑ ΠΑΙΧΤΗ ΜΕ @@ ΨΑΧΝΑΜΕ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΝΟΙΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ
ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΨΑΧΝΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΜΕ ΑΡΧΙΔΑΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΕΣ.
ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΕΣΕ ΤΟ ΓΛΥΚΟ.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΡΕΛΛΑΙΝΟΜΑΙ ΤΩΡΑ.
ΟΛΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΠΑΙΧΤΗ ΠΟΥ ΕΚΛΑΨΕ, ΜΑΤΩΣΕ ΚΑΙ ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ.
Ο ΓΚΑΡΣΙΑ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΟΚ ΑΠ ΟΣΟ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΜΠΕΚΙΑΣΟΥΝ.
2 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΟΚΚΙΝΗ ΕΚΛΕΙΣΕ Ο ΓΚΑΡΣΙΑ, ΠΑΙΧΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ.
ΠΑΙΧΤΗΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ... ΘΕΡΜΟ ΠΑΙΓΧΝΙΔΙ.
...................
ΠΑΜΠΛΟ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ.
Pablo're uno de nosotros
Του αξιζει ενα αγαλμα εξω απο την Τουμπα.
Σορρυ για τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ.