6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Photis »

Για μένα χθες ήταν ο κορυφαίος μαζί με Βιεϊρίνια...Κάνει τους πάντες καλύτερους και κυρίως τους αμυντικούς...

:pano:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από free4 »

ABOLEYTOI έγραψε:Έχει πολύ πλάκα να απέχεις από τόπικ που είναι στο κόκκινο και μετά, όταν ηρεμούν τα πράγματα να τα διαβάζεις μαζεμένα (αλά kos).

Ήρεμα ρε μοϊκανέ, γέμισε το γραφείο πριονίδι να 'ούμε. :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Διαφήμιση huqsvarna έκανε ρε συ! :lol: :lol:
Το πήρε από το μαγαζί του Νοβι! :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν πιστεύω να έχουμε πλάκες με το μηχανάκι με το διπλό "τούρμπο" (τούρμπο καυσαερίων και κομπρέσσορα)!
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Pegasus »

Όχι. Αν γίνει το ανάποδο, περισσότερο θα εκτεθούν άλλοι παρά εγώ...
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από paok kerkyra »

http://comunidad.laopinion.es/entrevist ... vista.html
όποιος προλάβει ρώτησε :opaokara:
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από paok kerkyra »

Tου έγινα πολλες ερωτήσεις αλλα αυτές που μας αφορούν ειναι οι παρακάτω:
Ποιος είναι ο αγαπημένος σου παίκτης;

"Ο Ρεντόντο στην εποχή της Τενερίφης"

Θεωρείς πως μπορείς να κερδίσεις το πρωτάθλημα με τον ΠΑΟΚ τη νέα χρονιά; Φοβάσαι τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό; - φίλαθλος θύρας 4

"Τη νέα χρονιά στοχεύουμε να κατακτήσουμε όλους τους τίτλους. Δε φοβάμαι κάτι σε σχέση με το ποδόσφαιρο και ελπίζω το μέλλον μου είναι όσο καλό και το παρόν. Arriba Θύρα 4"

Θα επιστρέψεις στην Τενερίφη;

"Κάποια στιγμή στο μέλλον θα επιστρέψω"

θα ήθελες να έρθεις και πάλι στην Ισπανία; (η ερώτηση έχει γίνει από πολλούς Ισπανούς σε διαφορετικές εκδοχές)

"Αυτή τη στιγμή ο τόπος μου για ποδόσφαιρο είναι η Ελλάδα. Απολαμβάνω τα όσα περνάω, περιμένω το ντεμπούτο μου στο Τσάμπιονς Λιγκ και ελπίζω όλα να πάνε καλά"

Ο ΠΑΟΚ αγωνίζεται με εσένα και τον πρώην παίκτη της Ρεάλ στα χαφ. Είναι δυνατόν μια ομάδα να παίξει καλά με δύο αμυντικά χαφ όπως είστε εσείς;

"Ναι μπορεί και τα αποτελέσματα το αποδεικνύουν. Η ομάδα επαιξε καλό ποδοσφαιρο και πέτυχε ένα σημαντικό στόχο. Να αγωνιστεί στο Τσάμπιονς Λιγκ

Είναι αλήθεια πως μαζί με τον Πάμπλο Γκαρσία ανακηρυχθήκατε καλύτεροι μέσοι στο ελληνικό πρωτάθλημα;

"Είναι αλήθεια πως τα περισσότερα μέσα μας χαρακτήρισαν το καλύτερο δίδυμο στα χαφ και αυτό με κάνει περήφανο"

Θέλουμε να επιστρέψεις αλλά είναι αλήθεια πως το συμβόλαιό σου με τον ΠΑΟΚ το καθιστά δύσκολο;

"Είναι αλήθεια πως το συμβόλαιό μου με τον ΠΑΟΚ αλλά και η κατάσταση εκεί είναι καλή και σταθερή για μένα και την οικογένειά μου. Γι' αυτό και είναι δύσκολο να επιστρέψω"

Σ' αρέσει το ελληνικό φαγητό;

"Ναι μ΄αρέσει πολύ η ελληνική κουζίνα αλλά τίποτα δε συγκρίνεται με το φαγητό της μητέρας μου"

Στην Ελλάδα σε συγκρίνουν με τον Γκατούζο. Τι έχεις να πεις γι' αυτό;

"Είναι πάντα τιμητικό να σε συγκρίνουν με έναν μεγάλο παίκτη. Πιστεύω όμως πως έχουμε αρκετές διαφορές"

Ποιο είναι το όνειρό σου για τον ΠΑΟΚ;

"Να κατακτήσουμε φέτος έναν τίτλο"

Είμαι ένας φίλαθλος του ΠΑΟΚ από την Κρήτη και θέλω να μου πεις τη γνώμη σου για τον ΠΑΟΚ της νέας περιόδου και τον προπονητή και να ξέρεις δε θα βρεις πουθενά οπαδούς σαν του ΠΑΟΚ.

"Για μένα ο ΠΑΟΚ είναι ένας μεγάλος σύλλογος που τρέφω πραγματικά σεβασμό γι' αυτό και μ' εμπνέει να προσπαθώ πάντα να νικήσω"

Ποιον προπονητή πρέπει να πάρει ο ΠΑΟΚ;

"Πιστεύω πως είναι σημαντικό ο προπονητής να ταιριάζει με τη φιλοσοφία της ομάδας. Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που τη φετινή χρονιά βγήκαμε στο Τσάμπιονς Λιγκ

Βιτόλο τι έχεις να πεις για τον χουλιγκανισμό στην Ελλάδα. Για παράδειγμα τα βίαια επεισόδια μεταξύ των οπαδών του ΠΑΟΚ και του Άρη

"Υπάρχει ένας φανατισμός που αρέσει σε όσους αγωνιζόμαστε γιατί μας κάνει να αισθανόμαστε πιο ποδοσφαιριστές. Αυτό είναι και ένα χαρακτηριστικό του ελληνικού ποδοσφαίρου. Εμένα μ' αρέσει αυτή η προσήλωση του κόσμου σε μια ομάδα"

Ποια είναι η γνώμη σου για τον Σάκη τον ψηλό επιθετικό που έχει ο ΠΑΟΚ;

"Δεν τον ξέρω (μάλλον δεν κατάλαβε πως αναφερόταν στον Παπάζογλου) αλλά ελπίζω να κερδίσει η ομάδα αρκετά από αυτόν"
απο:olaPAOK.gr
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Makis4444 »

Εκπληκτικη η απαντηση που εδωσε για τον Παπαζογλου :lol: .......
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Sera4 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ε, όχι και δεν ξέρεις τον αυριανό σέντερ της Εθνικής και πιθανότατα και της μικτής κόσμου! Φρόντισε εσύ του χρόνου να είσαι λίγο καλύτερος απ' ότι φέτος (προσοχή στα άτσαλα μαρκαρίσματα και τα χέρια σου) και θα πάμε καλά!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Sera4 »

πες τον παπαζογλου να καταλαβει τι σακης σε λεει ποτε πηραμε παιχτη και δεν το καταλαβα???? :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
DaFFy_NaSH
Δημοσιεύσεις: 656
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
Τοποθεσία: N. Σερρών

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από DaFFy_NaSH »

Ασχετο με την επικαιροτητα, διάβαζα το άρθρο του τρανσφερ για τον Βιτολο που μας είχε προϊδεάσει τότε, και διάβασα ένα σχόλιο απο κάτω (πριν τον παρουμε).. Τελικά το μάτι του οπαδού είναι πολύ καλύτερο απο τους ΖΖ..
αν εννοεις το κοντοπουτανο απο το μαχαλα της Παπαναστασιου,γιατι θα πρεπει να χαρουμε; ενας ελαφρως καλυτερος Ηλιαδης,μονο που θα μας κοστισει 5 με 6 φορες τα λεφτα αυτου που εχουμε τωρα....Τελος παντων για παγκο-μα πολυ παγκο.....-ισως ειανι καλος....
Ποτέ δεν ξέρεις τι σε περιμένει...

το λινκ του αρθρου:

http://www.paokmania.gr/stiles/humor/tr ... ttuso.html
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από paok kerkyra »

για πάγκο καλός είναι :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: φαντάζομαι τώρα απο τους πρώτους θα είναι που θα λένε να μην φύγει το μηχανάκι...
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από nikos123 »

Κόντης: "Προσφυγή στην FIFA για Βιτόλο"


Ο εκτελεστικός διευθυντής της ΠΑΕ Άρης, Γιάννης Κόντης, σε ραδιοφωνική του συνέντευξη σχολίασε αφενός την ολοκλήρωση του πρώτου μέρους της προετοιμασίας στο Κίτσμπουελ της Αυστρίας ενώ αφετέρου αναφέρθηκε στην περίπτωση του Χαβιέ Κάμπορα και την υπόθεση του Βίκτορ Βιτόλο.



Στην αρχική του τοποθέτηση, στο Αθλητικό Metropolis, έκανε λόγο για την μέχρι τώρα προετοιμασία για τη νέα αγωνιστική περίοδο λέγοντας: "Η ομάδα είναι στο σωστό δρόμο και με τα δείγματα που υπάρχουν πιστεύω ότι θα είμαστε καλύτεροι από πέρυσι, ειδικά με την επάνοδο των διεθνών και την ολοκλήρωση των μεταγραφικών κινήσεων.

Αγωνιστήκαμε απέναντι σε μια εξαιρετική ομάδα όπως είναι η Ρούμπιν Καζάν, δείξαμε μια αδυναμία στο πρώτο ημίχρονο, όμως στο δεύτερο παίξαμε καλύτερα. Πολύ καλά συμπεράσματα άφησαν σ' αυτό το διάστημα οι Βελλίδης και Κατίδης, μόνο τέτοια συμπεράσματα μπορείς να βγάλεις σ' αυτό το στάδιο. Θεωρώ ότι μέχρι το τέλος του μήνα θα είμαστε έτοιμοι για να παίξουμε στην Ευρώπη, άλλωστε αυτός είναι ο στόχος".

Ο εκτελεστικός διευθυντής της ΠΑΕ αρνήθηκε να μπει σε διαδικασία σχολιασμού των μεταγραφικών κινήσεων σημειώνοντας: "Δεν θέλω να αναφερθώ σε κάποια μεταγραφική αναζήτηση, καθώς είναι επιζήμιο και δεν έχει νόημα να το συζητάμε κάθε μέρα. Σε ότι αφορά τον Παπαζαχαρία ήθελε να έρθει στον Άρη εδώ και χρόνια, ενώ νομίζω ότι έχει και αισθήματα για την ομάδα".

Αναφερόμενος στο θέμα του Αργεντινού Χαβιέ Κάμπορα και της λύσης του συμβολαίου του τόνισε: "Ο Κάμπορα επικαλέστηκε προσωπικό πρόβλημα, εξαιτίας της επικείμενης γέννας της γυναίκας του ήθελε να επιστρέψει στην Αργεντινή, όπου είναι λογικό ότι θα πάει με λιγότερα χρήματα. Ο ποδοσφαιριστής δεν ήθελε να μείνει εδώ κι αυτό είναι ξεκάθαρο. Ο χρόνος θα αποδείξει αν είναι απλήρωτος ο Κάμπορα".

Τέλος για την υπόθεση του Βίκτορ Βιτόλο σχολίασε: "Ο Άρης έχει κάνει προσφυγή στην FIFA εδώ και μήνες για το θέμα Βιτόλο, όμως αυτές οι υποθέσεις χρειάζονται τρία και τέσσερα χρόνια για να εκδικαστούν. Όπως και να έχει όμως εμείς διεκδικούμε την αποζημίωση των 700.000 ευρώ που προβλέπει το έγγραφο που είχαμε υπογράψει σε περίπτωση που πήγαινε σε άλλη ελληνική ομάδα".

ποσο ζωο πρεπει να ειναι αυτος ο ανθρωπος :twisted: :twisted: :twisted:

sports24.gr
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από navigator11 »

αυτο το ζωον,εεεεε ο ανθρωπας ηθελα να πω,ειναι ο ΗΡΩΑΣ της τουμπας.ή τουλαχιστον πρεπει κατ'εμε να λογιζεται ως τετοιος.ο ζησης αδυνατει να παιρνει σβαρνα ολες τις ηπειρους και να φερνει παιχτες που το'χουν για τον ΠΑΟΚ.ο ζησης ειδικευεται στας ευρωπας,ο γιαννηθ της καρδιαθ μας στας λατινικας αμερικας.και δουλευει για μας αμισθι.γι'αυτο το σταυρο μας να κανουμε που'ναι εκει που'ναι.


κοντη ψυχαρα για παντα αρειαναρα (καιτοι βαζελος). :opaokara: :nairepaok: :lol:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από free4 »

[dailymotion]video/xdz2g0_propo_sport#from=embed[/dailymotion]
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”