Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Ενταξ' κ.novito, δε θα μιλήσουμε για τον ΠΑΟΚ.

Θέλω να κάνω αναφορά σε ένα γεγονός που τριγυρίζει στο μυαλό μου εδώ και μερικές μέρες αλλά δεν είχα την ευκαιρία.

Στο ιταλικό πρωτάθλημα, η συμπάθειά μου είναι η Fiorentina, ομάδα με έτος ίδρυσης το 1926, με όχι πολλούς τίτλους, πολέμια του κατεστημένου, ομάδα του (αρκετά φανατικού για τα δεδομένα της Ιταλίας) λαού της, με πανάρχαιο γήπεδο 46.000 θέσεων, με πολλά οικονομικά προβλήματα κατά τα τελευταία χρόνια, και φυσικά με τεράστια ιστορία. Μόνο τα χρώματα της φανέλας δεν ταιριάζουν, αν και στη φετινή σεζόν αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα με το δικό μας, δεν έβρισκε και τελικά δεν βρήκε βασικό χορηγό για το μπροστινό κομμάτι της φανέλας, και κατέληξε στην διαφήμιση-προώθηση-κοινωνική προσφορά ενός ιδρύματος για τα παιδιά, αφιλοκερδώς!

Εικόνα

Αυτά με την εισαγωγή. Περνάω στο κυρίως θέμα.

Από το 2005, η Fiorentina είχε στον πάγκο της τον Cesare Prandelli, αξιόλογο προπονητή με μια σεβαστή πορεία τόσο ως ποδοσφαιριστής όσο και ως προπονητής. Το 2009, μετά από 8 χρόνια, κατάφερε να προκριθεί στον 3ο προκριματικό γύρο του Champions League, μπήκε στους ομίλους, προκρίθηκε ως πρώτη, και αποκλείστηκε εντελώς άδικα από την Bayern στους 16. Ταυτόχρονα, στο πρωτάθλημα τα πήγε πολύ μέτρια, έχοντας δώσει όλο το βάρος στους ευρωπαϊκούς αγώνες. Τερμάτισε 11η σε σύνολο 20 ομάδων, με 8 βαθμούς λιγότερους από την 7η Juventus που πήρε το τελευταίο ευρωπαϊκό εισιτήριο.

Τέλη Μαΐου λοιπόν, ο mister Prandelli, αποφασίζει να αποχωρήσει από την Fiorentina, αφήνοντας σύξυλους οπαδούς και διοικητικούς. Στις 30 Μαΐου, η ιταλική ομοσπονδία ποδοσφαίρου, ανακοινώνει τη συμφωνία συνεργασίας με τον Prandelli για συμβόλαιο 4 ετών.

Έτσι, η διοίκηση της ομάδας αποφασίζει να αναθέσει την τεχνική ηγεσία στον Sinisa Mihaljovic, τον οποίο ανακοινώνει στις 3 Ιουνίου.

Φέτος, μετά το τέλος της 6ης αγωνιστικής, ή Fiorentina βρίσκεται στην 17η θέση της βαθμολογίας με 5 βαθμούς, σε ισοβαθμία με Roma και Parma, και μόλις ένα βαθμό περισσότερο από την τελευταία και 20η Udinese.



Ο Ιταλός είναι 53 χρονών, μετά από επιτυχημένο 5ετές πλάνο, αναλαμβάνει την εθνική Ιταλίας.

Ο Πορτογάλλος είναι 56 χρονών, μετά από το επιτυχημένο 3ετές πλάνο, στις 30 Μαΐου αποχωρεί από τον ΠΑΟΚ, και λίγο αργότερα αναλαμβάνει την εθνική αθήνας.

Ο Σέρβος είναι 41 χρονών. Η πορεία του ως προπονητής: μόλις 4 χρόνια, τα πρώτα δυο στην Inter ως βοηθός, ένα στην Bologna, και ένα στην Catania πριν αναλάβει στην Fiorentina.

Ο Δερμιτζάκης, είναι επίσης 41 χρονών. Την προπονητική του πορεία την ξέρουμε πάνω-κάτω.


edit: Διαγράφω το "Σύμπτωση? Μπορεί..." Τα σχόλια δικά σας!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από navigator11 »

το τελευταιο ρε αρρωστε τωρα,που μας καιει,ειναι να αρχισουμε να γυριζουμε στο μυαλο μας σποτακια τυπου 11888 με πρωταγωνιστες πραντελλι,σαντος,δερμιτζακης και μιχαηλοβιτς!σε παρακαλω πολυ δλδ ... :shock: :o :lol:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Αντιπαθώ πλήρως τα συγκεκριμένα σποτάκια... ευτυχώς δεν πιάνουν ελληνικά κανάλια εδώ.
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από teratios »

ο ΠΑΟΚ δεν είναι Φιορεντίνα, είναι Ρόμα, που πάει να γίνει Βαλένθια και θέλει δε θέλει το γαμημένο σύμπαν κάποτε θα γίνει Μπάγερν
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από nyxteridas »

Μπορεί κάποιος να μου λύσει μία απορία. Από την στιγμή που ο Φερνάντο Σάντος δεν ανήκει στην οικογένεια του ΠΑΟΚ, γιατί του έχουμε ξεχωριστό τόπικ, από τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας(γιατί για παράδειγμα, δεν έχουμε τόπικ για τον Φύσα) και μάλιστα το ίδιο με αυτό που είχε κατά την θητεία του στην ομάδα μας;
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από teratios »

για να ανάβουμε τα καντηλάκια μας...ρώτα τον Άγγελο, ξέρει αυτός από τέτοια
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από nyxteridas »

Καντηλάκια; Fernando Saintos? (βοήθειά μας)
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από teratios »

μα δεν ξέρεις τον άγιο ορθό τον λογιστή;

τς τς τς


αγράμματοι
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από free4 »

teratios έγραψε:ο ΠΑΟΚ δεν είναι Φιορεντίνα, είναι Ρόμα, που πάει να γίνει Βαλένθια και θέλει δε θέλει το γαμημένο σύμπαν κάποτε θα γίνει Μπάγερν
Σε αυτη τη ζωη?
Dimg4

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Dimg4 »

Να κανουμε μια σταση να γινουμε Ζενιτ να παρουμε ενα Ουεφα πριν αρχισουμε τα τσου λου? :lol:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Photis »

free4 έγραψε:
teratios έγραψε:ο ΠΑΟΚ δεν είναι Φιορεντίνα, είναι Ρόμα, που πάει να γίνει Βαλένθια και θέλει δε θέλει το γαμημένο σύμπαν κάποτε θα γίνει Μπάγερν
Σε αυτη τη ζωη?
Συμφωνώ,σε αυτήν????? :opaokara: :opaokara: :opaokara:
:pano:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Αιωνία του η μνήμη.

Οι ποιοι φανατικοί της Εθνικής δεν είμαστε αλλά σε σχέση με τους χάμω είμαστε.

Μεγάλε Σάντος πόσο λυπάμαι που θα σε κλειδώσω στο ντουλάπι.

υγ

Για όσους δεν θυμούνται προπονητής στον ΠΑΟΚ είναι ο Δερμιτζάκης.

Πλέον οι νέες μάχες θα δοθούν ανάμεσα στους Δερμιτζακικούς και Αντιδερμιτζακικούς.
Έτσι για να μην ξεφεύγουμε και πολύ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”