Φανέλα ΠΑΟΚ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Θα 'πρεπε και το σήμα να 'χει γέμισμα όπως έχει λευκό γέμισμα και ο χορηγός. Του χορηγού γιατί να του κάνουμε τη χάρη δηλαδής;
Κατά τ' άλλα, η φανέλα δεν είναι ωραία. Είναι απλά ένα πορτοκαλί t-shirt.
Κατά τ' άλλα, η φανέλα δεν είναι ωραία. Είναι απλά ένα πορτοκαλί t-shirt.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33921
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Και ομαδες του εξωτερικου, ετσι κάνουν.
Λιγότερα χρώματα, για αισθητικους λόγους.
Εμενα μου αρεσε αυτη η oranje που ανέβασε ο Γιωργης.
Πολύ περισσοτερο απο αυτη που παιξαμε στον ΟΦΗ.

Λιγότερα χρώματα, για αισθητικους λόγους.
Εμενα μου αρεσε αυτη η oranje που ανέβασε ο Γιωργης.
Πολύ περισσοτερο απο αυτη που παιξαμε στον ΟΦΗ.

-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33921
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Μερικα παραδειγματα απο Αγγλικες ομαδες.GI4NNEN4 έγραψε:Θα 'πρεπε και το σήμα να 'χει γέμισμα όπως έχει λευκό γέμισμα και ο χορηγός. Του χορηγού γιατί να του κάνουμε τη χάρη δηλαδής;
Δεν ειναι στο χερι μας παντα.



Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Μ αρέσει το πορτοκαλί μεν, αλλά θα με άρεσε, πολύ περισσότερο, αντί για τόσο "σκέτη", αν είχε στο κέντρο της και μια τριπλή ρίγα μαυρόασπρου χρώματος, όπως (περίπου) για παράδειγμα, η παρακάτω (τέρμα δεξιά) της Παρί...fossa έγραψε:
Φαίνεται πιο...πορτοκαλί από τη πορτοκαλί που βάλαμε με ΟΦΗ![]()
Κάπου θα ξενίσει πάλι ότι μπαίνει το ίδιο χρώμα στο δικέφαλο αλλά ΟΚ, μόδα είναι.
Το θέμα είναι να τις δούμε και στο γήπεδο ήδη έχουμε 2 γκρι που δεν έχουν φορεθεί

Με δύο μαύρες ρίγες και μια άσπρη ανάμεσα τους, που θα "δήλωναν" εμφατικά την κλασική ασπρόμαυρη ριγέ μας...
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Η νέα είναι πιο ωραία γενικά (θυμίζει πολύ τη πορτοκαλί της nike) αλλά με ΟΦΗ είχε και περισσότερο μαύρο.
Η παραπάνω των μικρών είναι η τέλεια για μενα.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Θα σας πω εγω που το εχω με τα μανταρινια και τα πορτοκαλια, εχει φαει τρελο φυτοφαρμακο για να μην εχει ουτε ενα στιγμα. Οποτε μακρια
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
ΠΑΟΚ24
Πορτοκαλί είναι και η τρίτη εμφάνιση του ΠΑΟΚ που συνδέει τη νοσταλγία του παρελθόντος με την προσμονή του μέλλοντος. Το PAOK FC Official Store καθώς και το store.paokfc.gr σας δίνουν τη δυνατότητα να προμηθευτείτε και να προσθέσετε στη συλλογή σας την ιδιαίτερη αυτή εμφάνιση από σήμερα Τρίτη 13 Νοεμβρίου.
Η φανέλα έχει δημιουργηθεί από την Macron με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας MPerformanceSystem, για την μέγιστη προστασία από τον ιδρώτα και θα φέρει πάνω της το λογότυπο γνησιότητας τόσο του ΠΑΟΚ όσο και αυτό της ιταλικής εταιρείας αθλητικής ένδυσης.


Πορτοκαλί είναι και η τρίτη εμφάνιση του ΠΑΟΚ που συνδέει τη νοσταλγία του παρελθόντος με την προσμονή του μέλλοντος. Το PAOK FC Official Store καθώς και το store.paokfc.gr σας δίνουν τη δυνατότητα να προμηθευτείτε και να προσθέσετε στη συλλογή σας την ιδιαίτερη αυτή εμφάνιση από σήμερα Τρίτη 13 Νοεμβρίου.
Η φανέλα έχει δημιουργηθεί από την Macron με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας MPerformanceSystem, για την μέγιστη προστασία από τον ιδρώτα και θα φέρει πάνω της το λογότυπο γνησιότητας τόσο του ΠΑΟΚ όσο και αυτό της ιταλικής εταιρείας αθλητικής ένδυσης.


- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αυτά τα κομματάκια μαύρου στο λαιμό και τα μανίκια, δεν με αρέσουν ιδιαίτερα. Το χρώμα είναι πολύ καλό, για τρίτη μπλούζα. Σαφώς καλύτερο από το κοκκινωπό προηγούμενο.
Η ποιότητα της φανέλας βέβαια πρέπει να είναι πολύ καλή.
Η ποιότητα της φανέλας βέβαια πρέπει να είναι πολύ καλή.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Συγγνώμη αλλά αυτή η αηδιαστική πορτοκαλί φανέλα με τον πορτοκαλι-μαύρο δικέφαλο, τι ακριβώς είναι? Γιατί είχα την εντύπωση ότι ήταν η τρίτη φανέλα για να την φοράμε απέναντι στον ΟΦΗ ή την Γιουβέντους λέω εγώ. Σε ματς απέναντι στην μπλε Τσέλσυ τι δουλειά έχει? Ασπρόμαυρα είναι τα χρώματα του ΠΑΟΚ.
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Συμφωνώ υποτίθεται ότι είναι η τρίτη εμφάνιση μας και θα χρησιμοποιείτο σε ειδικά ματς όπως στην Κρήτη π.χ. Ποιο το νόημα σε ευρωπαϊκό παιχνίδι που δεν έχουμε ολόιδιο χρώμα να μην επιλέγεται η κλασσική ριγέ φανέλα και αντ αυτού αυτή η ξενέρωτη πορτοκαλί?
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αν θυμαμαι και γνωριζω καλα, ο γηπεδουχος ειναι αυτος που πρωτος επιλεγει ποια φανελα θα φορεσει.
Η Τσελσι προφανως επελεγε τα μπλε, οποτε δυσκολα θα αφηνε ο διαιτητης να βαλουμε τα ασπρομαυρα (εχουμε και ολομαυρη πλατη).
Για αυτο προφανως επιλεχθηκε η πορτοκαλι.
Ακομα και η γκρι παιζει να μην ηταν προβλεπε.
Η Τσελσι προφανως επελεγε τα μπλε, οποτε δυσκολα θα αφηνε ο διαιτητης να βαλουμε τα ασπρομαυρα (εχουμε και ολομαυρη πλατη).
Για αυτο προφανως επιλεχθηκε η πορτοκαλι.
Ακομα και η γκρι παιζει να μην ηταν προβλεπε.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ε ναι οταν η μια ομαδα βαλει μπλε η αλλη δε μπορει να βαλει ασπρομαυρα
[youtube]zTR7Kn4Gbn0[/youtube]
Τι να λεμε τωρα, για εμπορικους και μονο λογους την εβαλε χθες η ομαδα μπας και πουλησει
[youtube]zTR7Kn4Gbn0[/youtube]
Τι να λεμε τωρα, για εμπορικους και μονο λογους την εβαλε χθες η ομαδα μπας και πουλησει
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Aλλο αυτο το ασπρομαυρο της Γιουβε κι αλλο το δικο μας.
Οπως και αλλο το μπλε της Τσελσι τοτε αλλο φετος.
Η μπλουζα η δικια μας προς μαυρο παει.
Τελος παντων, λεμε για να λεμε τωρα για τις φανελες, κλαιν.
Οπως και αλλο το μπλε της Τσελσι τοτε αλλο φετος.
Η μπλουζα η δικια μας προς μαυρο παει.
Τελος παντων, λεμε για να λεμε τωρα για τις φανελες, κλαιν.
