Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

obanebane έγραψε:Η υπογραφη του κυριου ταιριαζει γαντι σε αλλοθρησκο,δε λεω οτι ο συγκεκριμενος ειναι αλλα θα επρεπε να το σκεφτει λιγο καλυτερα πριν γραψει αυτη τη μαλακια.
Μπάνε...Πιπέρι ρε συ...

"Υπάρχουν Π.Α.Ο.Κ.τσήδες που τα παίρνουν απ τον Π.Α.Ο.Κ. και Π.Α.Ο.Κ.τσήδες που τα δίνουν για τον Π.Α.Ο.Κ.!!!! Τον νου σας ρεμάλια με ποιους είστε..."!!!!

Μήπως αναγνωρίζεις τίνος είναι αυτό το signature και μήπως συμφωνείς ότι έχει πολύ παραπλήσιο νόημα και ύφος;

Προσωπικά και γνωρίζω και μου αρέσει και αυτός που τόχει κόβω όχι μόνο το χέρι μου, αλλά και το κεφάλι μου, ότι δεν είναι αλλόθρησκος... ;)
Marianov6
Δημοσιεύσεις: 1186
Εγγραφή: Παρ 22 Ιαν 2016, 22:12

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Marianov6 »

RoMaN έγραψε:
obanebane έγραψε:Πιο ΠΑΟΚτσης απο αυτον ειναι και ο κουνιαδος μου που ειναι γαυρος με διαρκειας. :lol:

Εσύ καταδέχτηκες κουνιάδο με διαρκείας στο γαύρο, οπότε ψάξου λίγο... :twisted: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

Εγω καλού κακού ας ακονισω την .................γκιλοτινα.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από obanebane »

Δεν ειπα οτι ειναι αλλοθρησκος απλα επρεπε να το σκεφτει λιγο παραπανω πριν το γραψει,ουτε να την αφαιρεσει ζητησα ουτε τιποτα σχετικο.
Αν εσενα σε εκφραζει αυτο που γραφει δικαιωμα σου,εγω απαγορευεται να διαφωνω;
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από obanebane »

RoMaN έγραψε:Εσύ καταδέχτηκες κουνιάδο με διαρκείας στο γαύρο, οπότε ψάξου λίγο... :twisted: :mrgreen:
Μου εχει γλυτωσει κανα δυο φορες στο μπατζινγκ του ισθμου,που θα μου παει ομως. 8-)
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

obanebane έγραψε:Δεν ειπα οτι ειναι αλλοθρησκος απλα επρεπε να το σκεφτει λιγο παραπανω πριν το γραψει,ουτε να την αφαιρεσει ζητησα ουτε τιποτα σχετικο.
Αν εσενα σε εκφραζει αυτο που γραφει δικαιωμα σου,εγω απαγορευεται να διαφωνω;
Φυσικά και δεν απαγορεύεται ρε συ Μπάνε...Το χαρακτηρίζεις όμως "μαλακία"...Θεωρώ λοιπόν πως είσαι τουλάχιστον υπερβολικός, ασχέτως φυσικά αν εκφράζει εμένα ή τον οποιονδήποτε άλλον... :shock: :shock:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Κυρ 12 Ιουν 2016, 14:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

obanebane έγραψε:
RoMaN έγραψε:Εσύ καταδέχτηκες κουνιάδο με διαρκείας στο γαύρο, οπότε ψάξου λίγο... :twisted: :mrgreen:
Μου εχει γλυτωσει κανα δυο φορες στο μπατζινγκ του ισθμου,που θα μου παει ομως. 8-)

:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από obanebane »

Γκοραν οταν θεωρω κατι μαλακια το λεω,οταν καποιος γραφει κατι τετοιο σε ΠΑΟΚτσηδικο φοτουμ πρεπει να ειναι ετοιμος να δεχτει κριτικη.
Η λεξη μαλακια ειναι οτι πιο σοφτ σκεφτηκα μολις διαβασα το συγκεκριμενο μαργαριταρι,τωρα εσυ δε μπορω να καταλαβω γιατι αντιδρας.
Στα 38 μου νομιζω οτι δεν χρειαζομαι κανεναν να με νουθετησει ουτε να με επαναφερει στην ταξη.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

Ο.Κ. !!!

Πάντως κριτική αποτελεί και το "δεν το βρίσκω προσωπικά σωστό"...

Δίχως καμιά διάθεση νουθεσίας παλικάρι μου, αλλά περισσότερο γιατί μόλις προϋπήρξε άλλο θέμα με τον Unpsofable, στο οποίο μάλιστα δεν είδα να έχεις την οποιαδήποτε κριτική άποψη...
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από obanebane »

Δε γινεται να εχω αποψη για ολα ειδικα για πραγματα τα οποια δεν εχω παρακολουθησει,απλα ειδα τον σνουφελ να γραφει για την υπογραφη και την διαβασα,και αυτο κακο;
Δε μου αρεσει να τσακωνομαι με ΠΑΟΚτσηδες το εχω γραψει πολλακις εδω μεσα,απλα υπογραμμιζω αυτα που κατα τη γνωμη μου δε ταιριαζουν σε ΠΑΟΚτσηδικο φορουμ.
Δωστε μου εσεις μια λογικη εξηγηση γιαυτο που γραφει ο φιλος και εγω θα ζητησω συγνωμη.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

Δεν θεωρεί κανένας ότι θα έπρεπε να ζητήσεις και συγγνώμη επειδή διαφωνείς με την υπογραφή του ανθρώπου ρε συ Μπάνε, γιατί το πας εκεί;

Λιγάκι πιο cool αν ήσουν όμως, δίχως π.χ. τον χαρακτηρισμό "μαλακία", θα ήταν ανέφικτο δηλαδή;

Πολύ λογική (προσωπικά πάντα, έτσι;) μου φαίνεται η εξήγηση που δίνει ο ίδιος ο Unpsofable γράφοντας ότι "είμαι λίγο απογοητευμένος τελευταία απ τον λαό του Π.Α.Ο.Κ., για χάρη του οποίου μάλιστα μικρός έγινα Π.Α.Ο.Κ.τσής"...

Τέσπα, τέλος από μένα και μην εξάπτεσαι με την καλοπροαίρετη κριτική μου, για την οποία μάλιστα εσύ ο ίδιος έγραψες πριν λίγο, ότι όποιος γράφει σε δημόσιο forum πρέπει να είναι έτοιμος να την δέχεται... 8-)
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από obanebane »

Καθολου δεν εξαπτωμαι,απλα μου εκανε εντυπωση πως μπορεις να δικαιολογεις μια τετοια υπογραφη.
Τελος απο εμενα.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από K_geo »

εντάξει. υπερβολικός και εσύ μπάνε ξέρεις ότι μπορείς να βάλεις άλλη λέξη, πιο... cool. τεσπα. θα ήθελα να μπει ένα τέλος εδω ρε παιδιά.

δλδ απο το πουθενά άντε πάλι να έχουμε τα προσωπικά μας; :)

υγ: έχασα και το γκολ παναθεμα σας! :twisted:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από obanebane »

Γκεο εσυ πως θα το χαρακτηριζες αυτο που γραφει;
Δηλαδη τωρα σοβαρα δεχεστε αυτο το αχαρακτηριστο και μου λετε εμενα οτι επρεπε να ειμαι πιο ευγενικος;
Δε τοσυνεχιζω κουραστηκα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”