Μπάνε...Πιπέρι ρε συ...obanebane έγραψε:Η υπογραφη του κυριου ταιριαζει γαντι σε αλλοθρησκο,δε λεω οτι ο συγκεκριμενος ειναι αλλα θα επρεπε να το σκεφτει λιγο καλυτερα πριν γραψει αυτη τη μαλακια.
"Υπάρχουν Π.Α.Ο.Κ.τσήδες που τα παίρνουν απ τον Π.Α.Ο.Κ. και Π.Α.Ο.Κ.τσήδες που τα δίνουν για τον Π.Α.Ο.Κ.!!!! Τον νου σας ρεμάλια με ποιους είστε..."!!!!
Μήπως αναγνωρίζεις τίνος είναι αυτό το signature και μήπως συμφωνείς ότι έχει πολύ παραπλήσιο νόημα και ύφος;
Προσωπικά και γνωρίζω και μου αρέσει και αυτός που τόχει κόβω όχι μόνο το χέρι μου, αλλά και το κεφάλι μου, ότι δεν είναι αλλόθρησκος...