Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Διαφορετικό το παιχνίδι στο τηγάνι. Βέβαια ο γαύρος είναι καλύτερος σαν ομάδα, αλλά για να δούμε και τη σχέση του με το γκολ.
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από zissos »

Αυτό που παίζει ο γάβρος είναι ένα μέτριο κανακαιρίσιο ποδόσφαιρο. Αυτό που θέλει να παίξει δηλαδή, γιατί με αυτό το συνονθύλευμα από νάνους, πρώην γκάνκστερ τόσο του ποινικού, όσο και του οικονομικού, κάτι καδρόνια πέρα δώθε και πιτσιρικάδες λιπόσαρκους δήθεν ταλέντα, ούτε αυτό δεν μπορεί να παίξει καλά. Πρόβλεψη ότι από τα 10 γκολ του, τα 7 θα είναι από στημένα.
Πραγματικά είναι να απορεί κανείς με ανθρώπους που πιστεύουν ότι το επίπεδο αυτής της ομάδας είναι κάπου κοντά στον ΠΑΟΚ.
Η μπάλα 2 ώρες να βγει από την άμυνα (κυρίως με γιόμα στον Γκερέρο) και να εκμεταλλευτούν την ταχύτητα και την ευελιξία των πολύ κοντών παιχτών που έχουν μεσοεπιθετικά.
Ελάχιστα επικίνδυνοι, απέναντι σε μια ομάδα που έχει κάποια οργάνωση, αλλά από ποιότητα είναι από Ξάνθη και κάτω.
Δεν είδα τίποτα να ζηλέψω από αυτό το πράγμα. Για να δείχνουν τόσο σίγουροι πάντως, σημαίνει ότι έχουν πάρει κυβερνητικές διαβεβαιώσεις για κάθε βοήθεια στην επιστροφή τους στο πρωτάθλημα.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από obanebane »

Τι είναι το κανακαιρισιο ποδόσφαιρο;
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από zissos »

Από κάνα καιρό, παλιομοδίτικο
Zinos
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Τετ 30 Αύγ 2017, 13:17

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Zinos »

Poli noris akoma gia simperasmata gia tis antipales omades. O traumatismos fortouni tha kostisei
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από obanebane »

Εννοείς ποδόσφαιρο παλιάς εποχής,οκ τώρα κατάλαβα.
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από zissos »

Ξεπερασμένο, πιο σωστά.
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Συμφωνώ με zisso στο φουλ...
Δημιουργία ότι κάνουν οι νάνοι αλλιώς γιόμα από τα ταγάρια που έχει μαζέψει πίσω και στο άξονα και ότι βγει.
Αυτό χειροτερεύει σε συνδιασμό με την σταθερά μονόπαντη ανάπτυξη από δεξιά αφού ο μισοπνεύμονος παρότι σε ελεύθερο ρόλο παίξει κυρίως με δεξιά στον άλλο νάνο μπας και δημιουργήσουν κάτι γιατί οι υπόλοιποι όπως προείπα είναι για το ανάθεμα δημιουργικά.
Ο Γάλλος αν δεν έχει ροτέισον για ανάσες βλέπω να παίζει βαριά βαριά 50' ανά παιχνίδι. Τους έκανε μεγάλη ζημιά τελικά ο τραυματισμός του Πεφτούνη.
Πολλά κενά από δεξιά -πλευρά Ποντένσε- λόγω μη βοήθειας από τον εξτρέμ στο μαρκάρισμα.
Για τον φυλακόβιο άκουγα για τον νέο Μελμπερκ... εγώ είδα τον Sexy Bruno με περούκα και φούμο. Σταθερή αξία τελικά τα χαρακτηριστικά των CB στον gay τα τελευταία χρόνια... δύναμη, αμπαλίαση και γιόμα όπου πάει. Λίγο να τους πιέσεις χάσαν την κατοχή για πλάκα. Ότι ώρα θέλαν οι Τσέχοι πατάγαν περιοχή -ειδικά από την πλευρά Ομάρ και Σεμέδο-... αν ήταν λίγο ποιοτικότεροι και τυχεροί θα το είχαν καρφώσει σίγουρα.

Extra: Εδώ γκρινιάζουμε για το ότι δεν κάνει ο Γιαννούλης και έχουμε και την "άνεση" να πάρουμε παίχτη. Σκέψου να ήμασταν στην θέση του gay και να πρέπει να βγάλουμε την χρονιά με Τσιμίκα και Κούρτη.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από obanebane »

Είσαι λίγο υπερβολικός, ειδικά για τα πλάγια μπακ,αλλά και για τον Σεμεδο,εγώ είδα ένα τέταρτο στο ημίχρονο του ΠΑΟΚ και από το 50' και μεχρι το τέλος.
Για τους δύο κοντούς θα συμφωνήσω,σε φάση άμυνας θα έχουν τεράστια προβλήματα,ούτε στα στημένα μπορούν να μαρκάρουν ούτε στο τρανζισιον των αντιπάλων λόγω ανύπαρκτου εκτοπισματος.
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Επειδή το είδα όλο (λόγω άποψης δεν βλέπω φιλικά ποτέ). Ο Τσιμίκας επιθετικά δεν έκανε τίποτα ενώ αμυντικά έχασε αρκετές μονομαχίες, ο Ομαρ εκτέθηκε από τον Ποντένσε αρκετές φορές που τον άφηνε μόνο του να μαρκάρει όλη την πλευρά.
Τα CB ναι είναι δυνατά, ναι έχουν σωματοδομή αλλά ευάλωτα στο λάθος και μπαμ-μπουμ την μπάλα όπου πάει. Τουλάχιστον 5-6 φορές διώχνανε την μπάλα πάνω σε αντίπαλο γιατί απλά δεν ξέραν τι να την κάνουν και πως να την βγάλουν από την άμυνα.
Ειδικά ο Σεμέδο με την μπάλα κάτω εκτέθηκε από τον αντίπαλο του τουλάχιστον 3 φορές... στην μια πήρε και κίτρινη
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από pgetsos »

Zinos έγραψε:Poli noris akoma gia simperasmata gia tis antipales omades. O traumatismos fortouni tha kostisei
Παρακαλω οχι Greeklish :pano:
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Maximus »

Συνεχίζω και πιστεύω ότι ο Μαρτινς προλαβαίνει-δεν προλαβαίνει το άνοιγμα των σχολείων στην πατρίδα του... Αλλιώς την ένδοξη παρέλαση στο Εστορίλ.

Μπορεί να ήταν το πρώτο επίσημο ματς, αλλά να λέμε και την πραγματικότητα. Αν η χθεσινή τσεχική μπυραρία είχε λίγο παραπάνω ποιότητα (πχ Ζύθος), ο γκέι θα έφευγε με τρία μπαλακια!

Άμυνα αστεία, μηδέν συνεννόηση, χωνί. Από την άλλη όμως ο Σεμεδο ατομικά, τους έσωσε αρκετές φορές.

Θα ζήσουμε ωραίες στιγμές στην Τούμπα και φέτος!
Βέβαια δεν ξέρω με τον Λεμονή πως θα παρουσιαστεί ο γαύρος...
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από CCCP »

Περιμενω αναλυση απο αυτους που μας ειπαν οτι ενισχηθηκε ο γαυρος και πρεπει να τα κανουμε πανω μας.
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3217
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από GEOL »

CCCP έγραψε:Περιμενω αναλυση απο αυτους που μας ειπαν οτι ενισχηθηκε ο γαυρος και πρεπει να τα κανουμε πανω μας.
Εγώ πάντως κατουρήθηκα από τα γέλια :lol: βλέποντας χθες τα δύο χωριά να προσπαθούν να δείξουν ότι παίζουν ποδόσφαιρο :lol:
Άβαταρ μέλους
Sekeris
Δημοσιεύσεις: 2001
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος 2018, 14:07

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Sekeris »

Πήρε προβάδισμα ο γαβρος μετα το 0-0.
Με Χ2 πάει στο γιουροπα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”