5. Pablo Gabriel García Pérez
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Δεν ξερω αν θα σκοραρει, αλλα το ματς θα κριθει απο την αποδοση του, ελπιζω να του εχει μεινει λιγη ενεργεια ακομα.
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Νομίζω πως εδώ μπαίνει στο παιχνίδι η επιστημονική φαντασία...gika έγραψε:Το είδα στον ύπνο μου...
Το σκορ 0-0 στο 80 και ο Γκαρσία νευριασμένος, κουρασμένος και αγχωμένος σε μία φάση χτυπάει τον Μπούμπα Ντιόπ και δέχεται κίτρινη. Ο πάγκος ξυπνάει από τον λυθαργο και του δίνει εντολή να πάρει κι άλλη κίτρινη στις καθυστερήσεις! Το επόμενο δεκάλεπτο κυλαει ανούσια με νεύρα, πολλά φάουλ, καμία φάση κτλ.
Φτάνουμε στις καθυστερήσεις, η μπάλα στον Πάβλο, κάνει 2-3 μαγικά με τις τελευταίες εναπομείναντες ανάσες του και φτάνοντας έξω από την περιοχή με ένα ξερό σουτ αναγκάζει τον Σάχα να μαζέψει τη μπάλα από τα δίχτυα.
Παίρνει φόρα και τρέχει προς την 4, ανεβαίνει στα κάγκελα, βγάζει τη μπλούζα του και την πετάει στην κερκίδα. Η Τούμπα να έχει πάρει φωτιά, κι ο Γκαρσία να μην μαζεύεται, η κούλα παει να στήσει τη μπάλα στη σέντρα, ο Γκαρσία μπαίνει μέσα στο γήπεδο χωρίς φανέλα, δέχεται την κίτρινη κάρτα και χειροκροτούμενος από όλο το γήπεδο αντι να κατευθυνθεί προς τα αποδητήρια κατευθύνεται προς την πορτούλα που σε βάζει στην Θ4....
Για την ιστορία το ματς έληξε 1-0 και κάναμε το βήμα για την πρόκριση!!!
ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ..
![]()
![]()
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Aureliano Buendia έγραψε:Δεν ξέρω αν το λες για πλάκα, αλλά εγώ αλήθεια είδα στον ύπνο μου ότι σκόραρε:ugeek:
Εξ ου και το ποστ μου πριν από το δικό σου.
ρε σεις, ολοι το ιδιο ονειρο ειδαμε.!!!
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Πωω ρε Γκίκα,μαγικό όνειρο πραγματικά!!!
obanebane σίγουρα θα παίξει τεράστιο ρόλο στο σημερινό ματς.Ας ελπίσουμε ότι θα έχει πεισμόσει και οτι θα τα δώσει όλα.
obanebane σίγουρα θα παίξει τεράστιο ρόλο στο σημερινό ματς.Ας ελπίσουμε ότι θα έχει πεισμόσει και οτι θα τα δώσει όλα.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
gika έγραψε:Το είδα στον ύπνο μου...
Το σκορ 0-0 στο 80 και ο Γκαρσία νευριασμένος, κουρασμένος και αγχωμένος σε μία φάση χτυπάει τον Μπούμπα Ντιόπ και δέχεται κίτρινη. Ο πάγκος ξυπνάει από τον λυθαργο και του δίνει εντολή να πάρει κι άλλη κίτρινη στις καθυστερήσεις! Το επόμενο δεκάλεπτο κυλαει ανούσια με νεύρα, πολλά φάουλ, καμία φάση κτλ.
Φτάνουμε στις καθυστερήσεις, η μπάλα στον Πάβλο, κάνει 2-3 μαγικά με τις τελευταίες εναπομείναντες ανάσες του και φτάνοντας έξω από την περιοχή με ένα ξερό σουτ αναγκάζει τον Σάχα να μαζέψει τη μπάλα από τα δίχτυα.
Παίρνει φόρα και τρέχει προς την 4, ανεβαίνει στα κάγκελα, βγάζει τη μπλούζα του και την πετάει στην κερκίδα. Η Τούμπα να έχει πάρει φωτιά, κι ο Γκαρσία να μην μαζεύεται, η κούλα παει να στήσει τη μπάλα στη σέντρα, ο Γκαρσία μπαίνει μέσα στο γήπεδο χωρίς φανέλα, δέχεται την κίτρινη κάρτα και χειροκροτούμενος από όλο το γήπεδο αντι να κατευθυνθεί προς τα αποδητήρια κατευθύνεται προς την πορτούλα που σε βάζει στην Θ4....
Για την ιστορία το ματς έληξε 1-0 και κάναμε το βήμα για την πρόκριση!!!
ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ..
![]()
![]()
Προέβλεψα και την κόκκινη ΚΑΙ το γκολ...
Το ΣΑΣΤΑΛΕΓΑ μου παρακαλώ...
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
αυτο ηταν...το ποτηρι ξεχειλησε....παιχταρας οσο κανεις, ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
προσωπικα δε θελω σε ξαναδω στον ΠΑΟΚ...
προσωπικα δε θελω σε ξαναδω στον ΠΑΟΚ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yiannisPAOKitalia την Τετ 18 Μάιος 2011, 20:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Λογοκρισία
Λόγος: Λογοκρισία
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
λάθος του και ελπιζω να το παραδεχτεί,όλη η νευρικότητα πηγάζει απο το οτι εχει χαθει ο ελεγχος στην ομάδα γενικά και είχαν αγχος για το ματς και του βγηκαν τα νευρα που ειχαμε καιρό να τα δούμε.Τέσπα του χρονου πάλι,έπρεπε να σκεφτεί την ομάδα και να κρατηθει,μεγάλο λάθος του
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cristiano4 την Τετ 18 Μάιος 2011, 20:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Αν δεν θελεις να τον ξαναδεις κλεισε τα ματια σου, αυτος ειναι ο Παυλος . και καυλα 
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΝΑ ΦΥΓΕΙ..ΦΤΑΝΕΙ!
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
μεγαλε παμπλο!για παντα στον ΠΑΟΚ!και λιγα του εκανες σημερα.ειδα το ριπλει.ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΥΤΟΥΛΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΑΛΑΝΑΡΕ!ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ!