Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αντε γ@μήσου ρε Μπερκ ...
ΜΙΑ ΤΕΛΙΚΗ γαμώ την τύχη μου κάνανε ... ΜΙΑ!!!!!
ΜΙΑ ΤΕΛΙΚΗ γαμώ την τύχη μου κάνανε ... ΜΙΑ!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hasio_john την Κυρ 02 Απρ 2017, 20:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Lol τι εκανε ρε μαλακα ο τερματας της ΑΕΚ, οχι στο πρωτο δοκαρι χωρις λογο, και πιο περα ακομα ειχε φτασει
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ο Berg είχε 18 γκολ πριν τον αγώνα. Πήγε στα 20.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κριμα....
Απιστευτες κινησεις οφ δε μπολ απο μπεργκ, δημιουργησε κ το 1ο γκολ, γμσε τα..ας τον βρισουμε λιγο ακομα με αλαζονεια, μπορει να φτασει τα 30 γκολ και τις 10 ασιστ..
Απιστευτες κινησεις οφ δε μπολ απο μπεργκ, δημιουργησε κ το 1ο γκολ, γμσε τα..ας τον βρισουμε λιγο ακομα με αλαζονεια, μπορει να φτασει τα 30 γκολ και τις 10 ασιστ..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Από το Sport24:ΑποστόληςΑ έγραψε:Ο Berg είχε 18 γκολ πριν τον αγώνα. Πήγε στα 20.
Ο Μάρκους Μπεργκ έχει φτάσει φέτος τα 27 γκολ σε 37 εμφανίσεις συνολικά και διανύει την πιο παραγωγική σεζόν στην καριέρα του.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Έλα ρε ποιος Μπεργκ, αφού σε κάποια ματς δεν έβαλε γκολ κ άμα έπαιζε σε μας θα είχε 10 κόκκινες
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Δεν ειναι καλος παικτης ο Μπεργκ ρε σεις.
Ειναι παικταρα.
Οποιος δεν αντεχει την αληθεια ας κλεισει τα ματια του και ας λεει τα δικα του.
Ειναι παικταρα.
Οποιος δεν αντεχει την αληθεια ας κλεισει τα ματια του και ας λεει τα δικα του.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DimitrisS την Κυρ 02 Απρ 2017, 20:28, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Δεν υπαρχει καλυτερος τεταρτος σεντερ φορ απο τον Κλαους στην Ελλαδα
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ετσι Τολη, τωρα εισαι σωστος ΠΑΟΚτσης!
Αμα λοιδωρουσες κ καποιους συνοπαδους σου που εχουν το θρασος κ τον θεωρουν πολυ καλο παικτη, θα παιρνες κ βραβειο
Τεσπα, απλα να καταλαβουμε 1 φορα οτι η αλαζονεια δεν ειναι καλος οδηγος..ασε που γυρνα κ μπουμεραγκ γτ ΠΑΟΚ εισαι..
Αμα λοιδωρουσες κ καποιους συνοπαδους σου που εχουν το θρασος κ τον θεωρουν πολυ καλο παικτη, θα παιρνες κ βραβειο
Τεσπα, απλα να καταλαβουμε 1 φορα οτι η αλαζονεια δεν ειναι καλος οδηγος..ασε που γυρνα κ μπουμεραγκ γτ ΠΑΟΚ εισαι..
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ρε Ντεσπε στο τοπικ σχολια για αλλες ελληνικες ομαδες ημασταν ειχε αθηναικο ντερμπι και ο Μπεργκ εβαλε δυο γκολ και εδω μια ασσιστ. Για ποιον να πουμε για τον Εμποκου;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ανεξαρτητως αποτελεσματος βλέπω πόσο "χεσμένος" μπήκε ο βάζελος στο γηπεδο που το φαγαμε στο 90ο δευτερολεπτο...
Πολύ φοβάμαι ότι ειναι τελευταία μας αγωνιστική στην 3η θέση και η ομαδα δεν πείθει καθόλου για πλειοφ και κύπελλο. Ελπίζω να συνέλθει με την επανοδο του Πριγιο.
Πολύ φοβάμαι ότι ειναι τελευταία μας αγωνιστική στην 3η θέση και η ομαδα δεν πείθει καθόλου για πλειοφ και κύπελλο. Ελπίζω να συνέλθει με την επανοδο του Πριγιο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paok87 την Κυρ 02 Απρ 2017, 20:31, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.