Παράπονα για το φόρουμ
-
Dimg4
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Εγω θελω να απαγορευτει το μπινελικι, η ειρωνεια και το βρισιμο σε ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ παικτη του ΠΑΟΚ. Ορους φορουμ δεν εχουμε? Να τηρηθουν
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Δεν είναι μόνο το δικό σου διαδικτυακό σπίτι Γιάννη, αλλά και όλων των μελών. Κι εμένα κάποιοι με εκνευρίζουν και μάλιστα πολύ. Δεν φταίνει όμως αυτοί που διαφωνούν μαζί μου, ή που με ειρωνεύονται. Εγώ φταίω που δεν μπορώ να επιβληθώ στον αδύναμο εαυτό μου, ώστε να μην με επηρεάζουν τέτοιες σκόπιμες ενέργειες. Αν συμμετάσχω εκείνη τη στιγμή εν βρασμώ ψυχής (hot blood), θα παρασυρθώ στο επίπεδο που έφτασαν κι εκείνοι. Άσε που μπορεί να βριστούμε από μια παρεξήγηση και είναι κρίμα, γιατί αύριο μπορεί να βρεθούμε παρέα, φωνάζοντας για τον ΠΑΟΚ. Επομένως μόνο να χάσω έχω, συμμετέχοντας.
Καλύτερα να βρεις τη δύναμη να αποτραβηχτείς, να ηρεμήσεις και ΜΕΤΑ να επανέλθεις.
Καλύτερα να βρεις τη δύναμη να αποτραβηχτείς, να ηρεμήσεις και ΜΕΤΑ να επανέλθεις.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
αν νομιζετε οτι πρεπει να διαγραφει κατι απο αυτα που εγραψα καντε το κανενα προβλημα και το λεω ειλικρινα εσεις αποφασιζετε ΑΛΛΑ αν το κραξιμο στους παιχτες απαγορευεται θα πρεπει να διαγραφει ολο το φορουμ
λευτερια στον αγωνιστη ρικαρντο βερον
ΠΕΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΣΑΠΙΑ
λευτερια στον αγωνιστη ρικαρντο βερον
ΠΕΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΣΑΠΙΑ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Ο Ρικάρντο κράχτηκε για τη στάση του, που ήταν ενάντια στα συμφέροντα της ομάδας. Ο Δημήτρης βρίστηκε (τελείως διαφορετικό) επειδή αποκτήθηκε από την ομάδα. Ούτε η φυγή του από αυτήν ήταν εναντίον της. Ο ΠΑΟΚ τον πούλησε και αμοίφτηκε με καλά λεφτά, γι' αυτό.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
δεν πηγαινε για σενα αλλα φασκεις και αντιφασκεις ο βερον (και αλλοι πολλοι) ειναι παιχτης του ΠΑΟΚ ναι η οχι;
και ο ΔΣ θεωρουμε οτι με την σταση του στρεφεται (και στο παρελθον και στο παρον και στο μελλον) κατα του ΠΑΟΚ
μην ξαναρχισουμε τα ιδια............
σεβομαι απολυτα τα παιδια που παλευουν για το φορουμ γιατι ειναι σε πολυ δυσκολη θεση και αν κρινουν οτι χρειαζεται να διαγραφουν (ακομα και ολα) τα ποστ μου ας το κανουν κανενα προβλημα ειληκρινα
αλλα δεν μου το βγαζεις απο το μυαλο οτι καποιοι θελουν να σταματησουμε το κραξιμο στον δσ και οχι γιατι κοπτονται για τους υπολοιπους
και ο ΔΣ θεωρουμε οτι με την σταση του στρεφεται (και στο παρελθον και στο παρον και στο μελλον) κατα του ΠΑΟΚ
μην ξαναρχισουμε τα ιδια............
σεβομαι απολυτα τα παιδια που παλευουν για το φορουμ γιατι ειναι σε πολυ δυσκολη θεση και αν κρινουν οτι χρειαζεται να διαγραφουν (ακομα και ολα) τα ποστ μου ας το κανουν κανενα προβλημα ειληκρινα
αλλα δεν μου το βγαζεις απο το μυαλο οτι καποιοι θελουν να σταματησουμε το κραξιμο στον δσ και οχι γιατι κοπτονται για τους υπολοιπους
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Θα παρακαλούσα να παραμείνουν ΟΛΑ τα ειρωνικά, υβριστικά και απαξιωτικά σχόλια προς παίκτες του ΠΑΟΚ τις 2 προηγούμενες χρονιές...χαρακτηρισμοί όπως μπεκρής, άμπαλος, γίδι, τσουτσέκι αλλά και προτροπές όπως κουρέψου, μάθε μπάλα, πάρε τον μπούλο και άλλα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ παρόμοια σχόλια (όσα απέμειναν από τις πτώσεις) να μην σβηστούν...
Γιατί τα χρυσόψαρα ξεχνάνε αλλά τα γραπτά μένουν...
Γιατί τα χρυσόψαρα ξεχνάνε αλλά τα γραπτά μένουν...
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Tα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου...
Νομίζω είναι ώρα για διακοπές, να καθαρίσει το μυαλό όλων μας.
Έχουμε φορτώσει πολύ όλοι μας...
Πριν γράψετε έναν χαρακτηρισμό μετρήσετε μέχρι το 50. Θα βοηθήσει...
Νομίζω είναι ώρα για διακοπές, να καθαρίσει το μυαλό όλων μας.
Έχουμε φορτώσει πολύ όλοι μας...
Πριν γράψετε έναν χαρακτηρισμό μετρήσετε μέχρι το 50. Θα βοηθήσει...
Re: Παράπονα για το φόρουμ
dj_timo έγραψε:ΠΑΟΚΤΣΗΣ αποκαλει ΠΑΟΚΤΣΗ χρυσοψαρο, μια χαρα.
Είναι έκφραση αφού...''Έχεις μνήμη χρυσόψαρου'' λένε...
Σιγά μη κάτσω να χαρακτηρίσω κανέναν εδώ πέρα. A
Απλά να τα γράφεις και αλλού αυτά που μιλάνε για ΠΑΟΚτσήδες πρεζάκια, μπερδεμένους και εχθρούς της διοίκησης.
Να είμστε δίκαιοι. Όπως και όταν κάποιοι μιλάνε για μπεκρήδες και ξενύχτηδες παίκτες.
Αλλά υπάρχει και μία άλλη έκφραση...''όποιος έχει τη μύγα μιγιάζεται''
υγ ον τόπικ: σα να άρχισε ήδη η μειοψηφία να φαντάζει μειονότητα...
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Κι όποιος δεν αντέχει και θεωρεί εαυτόν ως μάγκα του πληκτρολογίου, εις την Ελληνικήν, ας ξεκόψει λίγο για ένα διάστημα! Δεν είναι κακό άλλωστε!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Προφανώς ο εγωισμός μας είναι μεγαλύτερος απ' ότι η αγάπη μας για τον ΠΑΟΚ, γι' αυτό και οδηγούμαστε σε μη αδελφικές συμπεριφορές.dj_timo έγραψε:ΠΑΟΚΤΣΗΣ αποκαλει ΠΑΟΚΤΣΗ χρυσοψαρο, μια χαρα.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Απο σχόλιο στο gazetta
http://www.gazzetta.gr/paok/item/99385- ... E%BF%CF%85
27 Αυγ 12:10 Από Αριστομένης Προβελέγγιος Σύνδεσμος σχολίου
Έκανα μήνες υπομονή. Πολλή υπομονή. Καθόμουν και άκουγα τον κάθε κομπλεξικό, άσχετο, άμπαλο χασομέρη να αυτοαναγορεύεται σε δημοσιογράφο-αθλητικογράφο και να μοστράρει την όποια σοφία του πάνω στο πληκτρολόγιο. Και δε θα εξαιρέσω ούτε τους φίλους ΠΑΟΚτσήδες αυτούς που περίμεναν και περιμένουν στη γωνία τον Ζαγοράκη, τον Σάντος, τον Δερμιτζάκη, το γείτονα τους, την γκόμενα τους, εσένα κι εμένα.
Εγώ σήμερα δε θα θριαμβολογήσω. Θεωρώ ότι είναι η καλύτερη στιγμή να σάς κράξω. Απο εσένα που βγήκες απο το πρώτο παιχνίδι με τον Άγιαξ να μου καταθέσεις την σοφία σου ότι δηλαδή "τι τον πήραμε αυτόν τον Μπουσαιντί, καλύτερος είναι απο τον Αραμπατζή?" όταν ο Τυνήσιος δεν είχε προλάβει ακόμη να μάθει τα ονόματα των συμπαικτών του και κλήθηκε να καλύψει την αριστερή πλευρά του Αγιαξ μέσα στο Άμστερνταμ Αρίνα μέχρι εσένα γαύρε της συμφοράς που αποκαλείς ΑΥΤΟΝ τον ΠΑΟΚ άμπαλο.
Παιδιά πρέπει να μην έχετε και πολύ σχέση με ποδόσφαιρο εάν δεν αντιληφθήκατε ακόμη ότι απο πέρισυ ο ΠΑΟΚ είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ πραγματική ποδοσφαιρική ομάδα της χώρας σας. Αυτό βέβαια δε σάς αφήνουν τα οπαδικά γιαλιά σας να το δείτε και επειδή στις εγχώριες διοργανώσεις είμαστε γκραν σεφ της μαγειρικής- έρχεται η Ευρώπη για να το επιβεβαιώσει.
(Γελάω φέρνοντας στο μυαλό μου κάποιον κακομοίρη που έγραψε ότι δεν πρέπει να παίζουν στις μεγάλες διοργανώσεις ομάδες εκτός ΠΟΚ επειδή λέει δεν είναι δυνατόν να μαζεύουνε βαθμούς και θα γινόμαστε ρεζίλι έξω (γιατί μού φαίνεται ότι γαύρος πρέπει να το έγραψε...άραγε που να είναι κρυμμένος τώρα)
Τι γίνεται λοιπόν στην Ευρώπη? Καφενείο σού λέει ο Αγιαξ...ποιός Σουάρεζ και ποιός Στεκέλεμπουργκ (στους ομίλους το καφενείο πετώντας έξω την Ντυναμό Κιέβου του μεγάλου Σεβα), της πλάκας η Φενέρ η μεγαλύτερη και πλουσιότερη ομάδα της Τουρκίας με παίκτες που ούτε για πλάκα θα πατούσαν στα χωράφια της ΣούπερΛίγδας.
Όταν απέναντι σε αυτές τις ομάδες επιπέδου Τσάμπιονς Λήγκ είσαι αήττητος παίζοντας μέσα-έξω, σκοράροντας σε όλα τα παιχνίδια και κάνοντας εμφανίσεις που σε κάνουν να αισθάνεσαι αδικημένος απο το αποτέλεσμα και τις συγκυρίες (οταν ένα χαμένο πέναλτυ σου στερεί την ανατροπή που θα άφηνε άφωνους τους πάντες, όταν σπαταλάς σε ένα ημίχρονο διψήφιο αριθμό ευκαιριών, όταν νικάς μια Φενέρ παίζοντας μισή ώρα χωρίς τον καλύτερο κόφτη του πρωταθλήματος, όταν αποκλείεις τη Φενέρ που τα παίζει όλα για όλα μέσα στο σπίτι της στερούμενος τους δύο υπερπολύτιμους Ιβιτς-Βιτόλο, δεχόμενος το γκόλ στο 50' και έχοντας ακόμη ένα ολόκληρο ημίχρονο και μία παράταση και μένεις όρθιος...ε κάτι σημαίνουν όλα αυτά...όταν μάλιστα πέρισυ έχεις αποκλειστεί απο την Χέρεφειν...Και σού λέει μετά ο ...ανυπόμονος, πότε θα ανέβουμε επίπεδο...δηλαδή ρε μάγκες ποιό πρέπει να είναι το επίπεδο του ΠΑΟΚ, να πηγαίνει στους ημιτελικούς του ΤσάμπιονςΛήγκ?... Τα παίρνω άσχημα κυρίως με τους ομοιδεάτες μου που ξεχνούν σε τι κατάσταση βρίσκομαι και ζητούν και εξηγήσεις απο την διοίκηση γιατί δεν μπήκαμε στους ομίλους, γιατί δεν κάναμε μεταγραφές, γιατί δεν πήραμε χορηγίες, γιατί πήραμε τελικά τέτοιες χορηγίες...ειλικρινά αν ήμουν ο Ζαγοράκης και έμπαινα και διάβαζα τι τσαμπουνάει ο καθένας εδω μέσα θα τα είχα βροντήξει απο τον πρώτο χρόνο...εδω κράζανε κάποιοι τον Σάντος μέχρι την εναρξη των τελευταιων πλέη-οφς (που κάναμε και περίπατο) επειδή στο πρώτο μάτς εκτός με την ΑΕΚ δεν έστησε επιθετικά την ομάδα και έμεινε ικανοποιημένος με το Χ (μιλάμε για την ΑΕΚ που μάς είχε νικήσει μέσα-έξω στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος)
Κάπου δηλαδή δεν έχουν και άδικο αυτοί που μάς χαρακτηρίζουν γραφικούς, εντάξει την αγαπάμε, την ποναμε την ομάδα αλλά καλό είναι να πατάμε στη γή, ποτέ δε θα γίνουμε Μπαρτσελόνα (ούτε εμείς ούτε και κανείς άλλος σε τούτη τη ρημαδοχώρα)
Δεν γνωρίζω τι θα παρουσιάσει ο φετεινός ΠΑΟ, είδα όμως ζόρι τώρα που χωρίς τον Σάλπι τραυματίστηκε ο Σισσέ και κάποιους τους έζωσαν τα φίδια. Και όλη αυτή η ιστορία με τη σφαγή των πολυμετοχικών μεγαλοπορτοφολάδων μόνο καλή συνέχεια δεν προοιωνίζεται. Και άν δεν γνωρίζω τον ΠΑΟ, τι να πώ για τον Μαρινάκειο Γαύρο που βάσει πρωτοσέλιδων έχει καπαρώσει ήδη το επόμενο ΤσουΛού. Και περιμένεις να φοβηθώ τον πρωταθλητή των φυλλάδων όταν έκανα πλάκα στους παικταράδες χθές στο τέλος της παράτασης με Κουτσιανικούλη και Σορλέν μέσα στο Σουκρού Σαράτσογλου;...
Αν βγάζατε έστω και λίγο τα γυαλιά θα βλέπατε ότι το πιθανότερο φέτος είναι ότι το ΠΟΚ δε θα διασπαστεί, απλά θα ...παρακαμφθεί. Ενωμένοι θα είστε πάλι μόνο πού σας βλέπω για 2-3-4. Εκτός και άν... ξέρετε σείς...ας αρχίσουμε να ακονίζουμε τις...σπάθες (και φέτος θα χρειαστείτε περισσότερες απο μία)
Μάγκες ΕΤΣΙ γίνονται οι ΜΕΓΑΛΕΣ ομάδες. Χθές μέσα σε 120 λεπτά ο ΠΑΟΚ έκανε περισσότερους ΝΕΟΥΣ φιλάθλους απο όσους έκανε ο μεγαλύτερος (χωρίς ειρωνεία και με κάθε σεβασμό) σύλλογος αυτής της χώρας ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Πειραιά μέ τα 11 πρωταθλήματα σε μία 12ετία επι Σωκράτη Κόκκαλη.
Το πιστεύω ακράδαντα και νομίζω το αντιλαμβάνεστε όλοι.
Εκείνο που δεν αντιλαμβάνεστε ίσως είναι γιατί εγώ αγαπάω την ομάδα μου περισσότερο απο ότι εσείς την δική σας. Είναι απλό. Επειδή ακόμη και σήμερα η ομάδα μου μπορεί να με κάνει να δακρύζω. Όπως χθές... Η δική σας μπορεί; Αν ναι, τότε μπορείτε να με καταλάβετε, να είστε όλοι καλά!
http://www.gazzetta.gr/paok/item/99385- ... E%BF%CF%85
27 Αυγ 12:10 Από Αριστομένης Προβελέγγιος Σύνδεσμος σχολίου
Έκανα μήνες υπομονή. Πολλή υπομονή. Καθόμουν και άκουγα τον κάθε κομπλεξικό, άσχετο, άμπαλο χασομέρη να αυτοαναγορεύεται σε δημοσιογράφο-αθλητικογράφο και να μοστράρει την όποια σοφία του πάνω στο πληκτρολόγιο. Και δε θα εξαιρέσω ούτε τους φίλους ΠΑΟΚτσήδες αυτούς που περίμεναν και περιμένουν στη γωνία τον Ζαγοράκη, τον Σάντος, τον Δερμιτζάκη, το γείτονα τους, την γκόμενα τους, εσένα κι εμένα.
Εγώ σήμερα δε θα θριαμβολογήσω. Θεωρώ ότι είναι η καλύτερη στιγμή να σάς κράξω. Απο εσένα που βγήκες απο το πρώτο παιχνίδι με τον Άγιαξ να μου καταθέσεις την σοφία σου ότι δηλαδή "τι τον πήραμε αυτόν τον Μπουσαιντί, καλύτερος είναι απο τον Αραμπατζή?" όταν ο Τυνήσιος δεν είχε προλάβει ακόμη να μάθει τα ονόματα των συμπαικτών του και κλήθηκε να καλύψει την αριστερή πλευρά του Αγιαξ μέσα στο Άμστερνταμ Αρίνα μέχρι εσένα γαύρε της συμφοράς που αποκαλείς ΑΥΤΟΝ τον ΠΑΟΚ άμπαλο.
Παιδιά πρέπει να μην έχετε και πολύ σχέση με ποδόσφαιρο εάν δεν αντιληφθήκατε ακόμη ότι απο πέρισυ ο ΠΑΟΚ είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ πραγματική ποδοσφαιρική ομάδα της χώρας σας. Αυτό βέβαια δε σάς αφήνουν τα οπαδικά γιαλιά σας να το δείτε και επειδή στις εγχώριες διοργανώσεις είμαστε γκραν σεφ της μαγειρικής- έρχεται η Ευρώπη για να το επιβεβαιώσει.
(Γελάω φέρνοντας στο μυαλό μου κάποιον κακομοίρη που έγραψε ότι δεν πρέπει να παίζουν στις μεγάλες διοργανώσεις ομάδες εκτός ΠΟΚ επειδή λέει δεν είναι δυνατόν να μαζεύουνε βαθμούς και θα γινόμαστε ρεζίλι έξω (γιατί μού φαίνεται ότι γαύρος πρέπει να το έγραψε...άραγε που να είναι κρυμμένος τώρα)
Τι γίνεται λοιπόν στην Ευρώπη? Καφενείο σού λέει ο Αγιαξ...ποιός Σουάρεζ και ποιός Στεκέλεμπουργκ (στους ομίλους το καφενείο πετώντας έξω την Ντυναμό Κιέβου του μεγάλου Σεβα), της πλάκας η Φενέρ η μεγαλύτερη και πλουσιότερη ομάδα της Τουρκίας με παίκτες που ούτε για πλάκα θα πατούσαν στα χωράφια της ΣούπερΛίγδας.
Όταν απέναντι σε αυτές τις ομάδες επιπέδου Τσάμπιονς Λήγκ είσαι αήττητος παίζοντας μέσα-έξω, σκοράροντας σε όλα τα παιχνίδια και κάνοντας εμφανίσεις που σε κάνουν να αισθάνεσαι αδικημένος απο το αποτέλεσμα και τις συγκυρίες (οταν ένα χαμένο πέναλτυ σου στερεί την ανατροπή που θα άφηνε άφωνους τους πάντες, όταν σπαταλάς σε ένα ημίχρονο διψήφιο αριθμό ευκαιριών, όταν νικάς μια Φενέρ παίζοντας μισή ώρα χωρίς τον καλύτερο κόφτη του πρωταθλήματος, όταν αποκλείεις τη Φενέρ που τα παίζει όλα για όλα μέσα στο σπίτι της στερούμενος τους δύο υπερπολύτιμους Ιβιτς-Βιτόλο, δεχόμενος το γκόλ στο 50' και έχοντας ακόμη ένα ολόκληρο ημίχρονο και μία παράταση και μένεις όρθιος...ε κάτι σημαίνουν όλα αυτά...όταν μάλιστα πέρισυ έχεις αποκλειστεί απο την Χέρεφειν...Και σού λέει μετά ο ...ανυπόμονος, πότε θα ανέβουμε επίπεδο...δηλαδή ρε μάγκες ποιό πρέπει να είναι το επίπεδο του ΠΑΟΚ, να πηγαίνει στους ημιτελικούς του ΤσάμπιονςΛήγκ?... Τα παίρνω άσχημα κυρίως με τους ομοιδεάτες μου που ξεχνούν σε τι κατάσταση βρίσκομαι και ζητούν και εξηγήσεις απο την διοίκηση γιατί δεν μπήκαμε στους ομίλους, γιατί δεν κάναμε μεταγραφές, γιατί δεν πήραμε χορηγίες, γιατί πήραμε τελικά τέτοιες χορηγίες...ειλικρινά αν ήμουν ο Ζαγοράκης και έμπαινα και διάβαζα τι τσαμπουνάει ο καθένας εδω μέσα θα τα είχα βροντήξει απο τον πρώτο χρόνο...εδω κράζανε κάποιοι τον Σάντος μέχρι την εναρξη των τελευταιων πλέη-οφς (που κάναμε και περίπατο) επειδή στο πρώτο μάτς εκτός με την ΑΕΚ δεν έστησε επιθετικά την ομάδα και έμεινε ικανοποιημένος με το Χ (μιλάμε για την ΑΕΚ που μάς είχε νικήσει μέσα-έξω στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος)
Κάπου δηλαδή δεν έχουν και άδικο αυτοί που μάς χαρακτηρίζουν γραφικούς, εντάξει την αγαπάμε, την ποναμε την ομάδα αλλά καλό είναι να πατάμε στη γή, ποτέ δε θα γίνουμε Μπαρτσελόνα (ούτε εμείς ούτε και κανείς άλλος σε τούτη τη ρημαδοχώρα)
Δεν γνωρίζω τι θα παρουσιάσει ο φετεινός ΠΑΟ, είδα όμως ζόρι τώρα που χωρίς τον Σάλπι τραυματίστηκε ο Σισσέ και κάποιους τους έζωσαν τα φίδια. Και όλη αυτή η ιστορία με τη σφαγή των πολυμετοχικών μεγαλοπορτοφολάδων μόνο καλή συνέχεια δεν προοιωνίζεται. Και άν δεν γνωρίζω τον ΠΑΟ, τι να πώ για τον Μαρινάκειο Γαύρο που βάσει πρωτοσέλιδων έχει καπαρώσει ήδη το επόμενο ΤσουΛού. Και περιμένεις να φοβηθώ τον πρωταθλητή των φυλλάδων όταν έκανα πλάκα στους παικταράδες χθές στο τέλος της παράτασης με Κουτσιανικούλη και Σορλέν μέσα στο Σουκρού Σαράτσογλου;...
Αν βγάζατε έστω και λίγο τα γυαλιά θα βλέπατε ότι το πιθανότερο φέτος είναι ότι το ΠΟΚ δε θα διασπαστεί, απλά θα ...παρακαμφθεί. Ενωμένοι θα είστε πάλι μόνο πού σας βλέπω για 2-3-4. Εκτός και άν... ξέρετε σείς...ας αρχίσουμε να ακονίζουμε τις...σπάθες (και φέτος θα χρειαστείτε περισσότερες απο μία)
Μάγκες ΕΤΣΙ γίνονται οι ΜΕΓΑΛΕΣ ομάδες. Χθές μέσα σε 120 λεπτά ο ΠΑΟΚ έκανε περισσότερους ΝΕΟΥΣ φιλάθλους απο όσους έκανε ο μεγαλύτερος (χωρίς ειρωνεία και με κάθε σεβασμό) σύλλογος αυτής της χώρας ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Πειραιά μέ τα 11 πρωταθλήματα σε μία 12ετία επι Σωκράτη Κόκκαλη.
Το πιστεύω ακράδαντα και νομίζω το αντιλαμβάνεστε όλοι.
Εκείνο που δεν αντιλαμβάνεστε ίσως είναι γιατί εγώ αγαπάω την ομάδα μου περισσότερο απο ότι εσείς την δική σας. Είναι απλό. Επειδή ακόμη και σήμερα η ομάδα μου μπορεί να με κάνει να δακρύζω. Όπως χθές... Η δική σας μπορεί; Αν ναι, τότε μπορείτε να με καταλάβετε, να είστε όλοι καλά!