Ο κόσμος παίζει μπάλα
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
να το πω;
θα το πω. αλλα πριν το πω θα πω να μην υπαρχουν παρεξηγησεις, νταγκαρα κανουμε
ΤΟΥΡΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΟΥΣ.
βασικα αμερικανος αλλα ε να...
θα το πω. αλλα πριν το πω θα πω να μην υπαρχουν παρεξηγησεις, νταγκαρα κανουμε
ΤΟΥΡΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΟΥΣ.
βασικα αμερικανος αλλα ε να...
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33921
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Η Κοπεγχάγη του Όλσεν θα αναμετρηθεί με τον Άγιαξ Κείπτάουν.
Μακρινό ταξίδι.

Μπράβο UEFA.
Μακρινό ταξίδι.

Μπράβο UEFA.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Από την pronews.gr
Ο Μήτρογλου σκόραρε άλλα δύο τέρματα εις βάρος της Εστορίλ για το Κύπελλο Πορτογαλίας με τους «Αετούς» να βρίσκονται κοντά πλέον στην πρόκριση στον τελικό.
Τα πρωτοσέλιδα του αθλητικού πορτογαλικού Τύπου είναι και πάλι αποθεωτικά για τον Έλληνα επιθετικό, ο οποίος οδηγεί την Μπενφίκα στις εγχώριες και τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις με 22 γκολ.
Ο Μήτρογλου σκόραρε άλλα δύο τέρματα εις βάρος της Εστορίλ για το Κύπελλο Πορτογαλίας με τους «Αετούς» να βρίσκονται κοντά πλέον στην πρόκριση στον τελικό.
Τα πρωτοσέλιδα του αθλητικού πορτογαλικού Τύπου είναι και πάλι αποθεωτικά για τον Έλληνα επιθετικό, ο οποίος οδηγεί την Μπενφίκα στις εγχώριες και τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις με 22 γκολ.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
- ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 1551
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:41
- Τοποθεσία: valia calda
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
1-1 τ'αδερφια με το γαβρο της Σερβίας που προηγήθηκε με γκολ ουροκοταγκο αφού η μπάλα στο γύρισμα είχε βγει ένα μέτρο έξω.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
1. Τσέλσι 26 63
2. Τότεναμ 27 56
3. Μάντσεστερ Σίτι 26 53
4. Λίβερπουλ 27 52
5. Άρσεναλ 26 50
6. Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ 26 49
7. Έβερτον 27 44
8. Γουέστ Μπρομ 27 40
9. Στόουκ 27 35
10. Σαουθάμπτον 26 33
11. Γουέστ Χαμ 26 33
12. Μπέρνλι 27 31
13. Γουότφορντ 27 31
14. Μπόρνμουθ 27 27
15. Λέστερ 27 27
16. Σουόνσι 27 27
17. Κρίσταλ Πάλας 27 25
18. Μίντλεσμπρο 27 22
19. Χαλ 27 21
20. Σάντερλαντ 27 20
2. Τότεναμ 27 56
3. Μάντσεστερ Σίτι 26 53
4. Λίβερπουλ 27 52
5. Άρσεναλ 26 50
6. Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ 26 49
7. Έβερτον 27 44
8. Γουέστ Μπρομ 27 40
9. Στόουκ 27 35
10. Σαουθάμπτον 26 33
11. Γουέστ Χαμ 26 33
12. Μπέρνλι 27 31
13. Γουότφορντ 27 31
14. Μπόρνμουθ 27 27
15. Λέστερ 27 27
16. Σουόνσι 27 27
17. Κρίσταλ Πάλας 27 25
18. Μίντλεσμπρο 27 22
19. Χαλ 27 21
20. Σάντερλαντ 27 20
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Τελικά έχασε η Sunderland στην έδρα της από τους πολίτες του Μαντσεστερ και η βαθμολογία έγινε:
1. Τσέλσι 26 63
2. Τότεναμ 27 56
3. Μάντσεστερ Σίτι 26 55
........................................
4. Λίβερπουλ 27 52
........................................
5. Άρσεναλ 26 50
.......................................
6. Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ 26 49
7. Έβερτον 27 44
8. Γουέστ Μπρομ 27 40
9. Στόουκ 27 35
10. Σαουθάμπτον 26 33
11. Γουέστ Χαμ 26 33
12. Μπέρνλι 27 31
13. Γουότφορντ 27 31
14. Μπόρνμουθ 27 27
15. Λέστερ 27 27
16. Σουόνσι 27 27
17. Κρίσταλ Πάλας 27 25
..........................................
18. Μίντλεσμπρο 27 22
19. Χαλ 27 21
20. Σάντερλαντ 27 19
Οι πρώτοι 3 πάνε κατ' ευθείαν στους ομίλου; του Ch.L. o 4ος πάει στα προκριματικά και ο 5ος στους ομίλους του E.L.
Οι τρεις τελευταίοι υποβιβάζονται
1. Τσέλσι 26 63
2. Τότεναμ 27 56
3. Μάντσεστερ Σίτι 26 55
........................................
4. Λίβερπουλ 27 52
........................................
5. Άρσεναλ 26 50
.......................................
6. Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ 26 49
7. Έβερτον 27 44
8. Γουέστ Μπρομ 27 40
9. Στόουκ 27 35
10. Σαουθάμπτον 26 33
11. Γουέστ Χαμ 26 33
12. Μπέρνλι 27 31
13. Γουότφορντ 27 31
14. Μπόρνμουθ 27 27
15. Λέστερ 27 27
16. Σουόνσι 27 27
17. Κρίσταλ Πάλας 27 25
..........................................
18. Μίντλεσμπρο 27 22
19. Χαλ 27 21
20. Σάντερλαντ 27 19
Οι πρώτοι 3 πάνε κατ' ευθείαν στους ομίλου; του Ch.L. o 4ος πάει στα προκριματικά και ο 5ος στους ομίλους του E.L.
Οι τρεις τελευταίοι υποβιβάζονται
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
ΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΤΣΟΥΛΟΥ
** Η Ζενιτ εμεινε στο Χ στην εδρα της Τσσκα και 5 ποντους κατω απ'την Σπαρτακ που κ αυτη εφερε ισοπαλια (τη θελουμε στη 2η θεση)
** Η Σλαβια (κ αυτη τη θελουμε 2η) νικησε στο ντερμπι κορυφης και ξεφυγε 4 ποντους απ'την Πλζεν (1 ματς λιγοτερο) κ 6 απ'την Σπαρτα την οποια την εχει εντος. Καλο γιατι δε νομιζω ν'αντεξει μεχρι τελους.
** Ο κωλοαγιαξ εμεινε στο Χ στο Χρονινχεν και απωλεσε την ευκαιρια να βρεθει στους 2 ποντους απο Φεγενορντ (τη θελουμε στη 2η θεση)
** Η Στεαουα απετυχε να εκμεταλλευτει τη γκελα της Βιτορουλ (τη θελουμε στη 2η θεση), μειωνοντας βεβαια τη διαφορα στους 4 ποντους. Δεν τους φοβαμαι αυτους ομως στα πλειοφς που ξεκινουν την επομενη βδομαδα.
** Η κωλογαλατα νικησε στο 90 αλλα η Μπασακσεχιρ διατηρησε τη διαφορα των 6 ποντων και τη 2η θεση που θελουμε.
Θεωρωντας σιγουρακια τη Γιουνγκ Μποις και τη Νις, πιστευω οτι 3 απ'τα παραπανω "θελω" μας, θα πραγματοποιηθουν και θα βρεθουμε στους ισχυρους στην κληρωση (sorry Sick, ειμαι πιο προσγειωμενος
)
** Η Ζενιτ εμεινε στο Χ στην εδρα της Τσσκα και 5 ποντους κατω απ'την Σπαρτακ που κ αυτη εφερε ισοπαλια (τη θελουμε στη 2η θεση)
** Η Σλαβια (κ αυτη τη θελουμε 2η) νικησε στο ντερμπι κορυφης και ξεφυγε 4 ποντους απ'την Πλζεν (1 ματς λιγοτερο) κ 6 απ'την Σπαρτα την οποια την εχει εντος. Καλο γιατι δε νομιζω ν'αντεξει μεχρι τελους.
** Ο κωλοαγιαξ εμεινε στο Χ στο Χρονινχεν και απωλεσε την ευκαιρια να βρεθει στους 2 ποντους απο Φεγενορντ (τη θελουμε στη 2η θεση)
** Η Στεαουα απετυχε να εκμεταλλευτει τη γκελα της Βιτορουλ (τη θελουμε στη 2η θεση), μειωνοντας βεβαια τη διαφορα στους 4 ποντους. Δεν τους φοβαμαι αυτους ομως στα πλειοφς που ξεκινουν την επομενη βδομαδα.
** Η κωλογαλατα νικησε στο 90 αλλα η Μπασακσεχιρ διατηρησε τη διαφορα των 6 ποντων και τη 2η θεση που θελουμε.
Θεωρωντας σιγουρακια τη Γιουνγκ Μποις και τη Νις, πιστευω οτι 3 απ'τα παραπανω "θελω" μας, θα πραγματοποιηθουν και θα βρεθουμε στους ισχυρους στην κληρωση (sorry Sick, ειμαι πιο προσγειωμενος