Ο κόσμος παίζει μπάλα

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από eorptol1 »

Ασπρομαυρους εφιάλτες θα έχουν οι γαβροι
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από K_geo »

να το πω;
θα το πω. αλλα πριν το πω θα πω να μην υπαρχουν παρεξηγησεις, νταγκαρα κανουμε

ΤΟΥΡΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΟΥΣ. :mrgreen:

βασικα αμερικανος αλλα ε να...
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33921
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από john4serres »

Η Κοπεγχάγη του Όλσεν θα αναμετρηθεί με τον Άγιαξ Κείπτάουν.
Μακρινό ταξίδι.

Εικόνα

Μπράβο UEFA.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από K_geo »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από pgetsos »

:lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Από την pronews.gr
Ο Μήτρογλου σκόραρε άλλα δύο τέρματα εις βάρος της Εστορίλ για το Κύπελλο Πορτογαλίας με τους «Αετούς» να βρίσκονται κοντά πλέον στην πρόκριση στον τελικό.
Τα πρωτοσέλιδα του αθλητικού πορτογαλικού Τύπου είναι και πάλι αποθεωτικά για τον Έλληνα επιθετικό, ο οποίος οδηγεί την Μπενφίκα στις εγχώριες και τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις με 22 γκολ.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από K_geo »

in my big, black and white balls. :D
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Sick Bastard »

john4serres έγραψε: Εικόνα
Λείπει ο δικέφαλος. :evil:
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Μεγάλη Λίβερπουλ 2-0 στο ημίχρονο τον Βενγκερ
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από pgetsos »

Σιγά τη μεγάλη

Οι άλλοι σέρνονται, έτσι όπως την κατέβασε ο παππούς
Άβαταρ μέλους
ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ
Δημοσιεύσεις: 1551
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:41
Τοποθεσία: valia calda

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ »

1-1 τ'αδερφια με το γαβρο της Σερβίας που προηγήθηκε με γκολ ουροκοταγκο αφού η μπάλα στο γύρισμα είχε βγει ένα μέτρο έξω.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

1. Τσέλσι 26 63
2. Τότεναμ 27 56
3. Μάντσεστερ Σίτι 26 53
4. Λίβερπουλ 27 52
5. Άρσεναλ 26 50
6. Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ 26 49
7. Έβερτον 27 44
8. Γουέστ Μπρομ 27 40
9. Στόουκ 27 35
10. Σαουθάμπτον 26 33
11. Γουέστ Χαμ 26 33
12. Μπέρνλι 27 31
13. Γουότφορντ 27 31
14. Μπόρνμουθ 27 27
15. Λέστερ 27 27
16. Σουόνσι 27 27
17. Κρίσταλ Πάλας 27 25
18. Μίντλεσμπρο 27 22
19. Χαλ 27 21
20. Σάντερλαντ 27 20
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από pgetsos »

Ένα τσακ από το πρωτάθλημα η Λίβερπουλ πάλι...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τελικά έχασε η Sunderland στην έδρα της από τους πολίτες του Μαντσεστερ και η βαθμολογία έγινε:

1. Τσέλσι 26 63
2. Τότεναμ 27 56
3. Μάντσεστερ Σίτι 26 55
........................................
4. Λίβερπουλ 27 52
........................................
5. Άρσεναλ 26 50
.......................................
6. Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ 26 49
7. Έβερτον 27 44
8. Γουέστ Μπρομ 27 40
9. Στόουκ 27 35
10. Σαουθάμπτον 26 33
11. Γουέστ Χαμ 26 33
12. Μπέρνλι 27 31
13. Γουότφορντ 27 31
14. Μπόρνμουθ 27 27
15. Λέστερ 27 27
16. Σουόνσι 27 27
17. Κρίσταλ Πάλας 27 25
..........................................
18. Μίντλεσμπρο 27 22
19. Χαλ 27 21
20. Σάντερλαντ 27 19

Οι πρώτοι 3 πάνε κατ' ευθείαν στους ομίλου; του Ch.L. o 4ος πάει στα προκριματικά και ο 5ος στους ομίλους του E.L.
Οι τρεις τελευταίοι υποβιβάζονται
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10131
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από simba »

ΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΤΣΟΥΛΟΥ

** Η Ζενιτ εμεινε στο Χ στην εδρα της Τσσκα και 5 ποντους κατω απ'την Σπαρτακ που κ αυτη εφερε ισοπαλια (τη θελουμε στη 2η θεση)

** Η Σλαβια (κ αυτη τη θελουμε 2η) νικησε στο ντερμπι κορυφης και ξεφυγε 4 ποντους απ'την Πλζεν (1 ματς λιγοτερο) κ 6 απ'την Σπαρτα την οποια την εχει εντος. Καλο γιατι δε νομιζω ν'αντεξει μεχρι τελους.

** Ο κωλοαγιαξ εμεινε στο Χ στο Χρονινχεν και απωλεσε την ευκαιρια να βρεθει στους 2 ποντους απο Φεγενορντ (τη θελουμε στη 2η θεση)

** Η Στεαουα απετυχε να εκμεταλλευτει τη γκελα της Βιτορουλ (τη θελουμε στη 2η θεση), μειωνοντας βεβαια τη διαφορα στους 4 ποντους. Δεν τους φοβαμαι αυτους ομως στα πλειοφς που ξεκινουν την επομενη βδομαδα.

** Η κωλογαλατα νικησε στο 90 αλλα η Μπασακσεχιρ διατηρησε τη διαφορα των 6 ποντων και τη 2η θεση που θελουμε.


Θεωρωντας σιγουρακια τη Γιουνγκ Μποις και τη Νις, πιστευω οτι 3 απ'τα παραπανω "θελω" μας, θα πραγματοποιηθουν και θα βρεθουμε στους ισχυρους στην κληρωση (sorry Sick, ειμαι πιο προσγειωμενος :mrgreen: )
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”