Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Την προσωπική μου εκτίμιση θα σου πω ace μιας κ δεν μπορώ να ξέρω.
Νομίζω ότι πιο πολύ φταίει ένα γενικό ξενέρωμα.
Νομίζω ότι πιο πολύ φταίει ένα γενικό ξενέρωμα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Χρειαζόμαστε τουλάχιστον τρεις παίκτες που να κάνουν τη διαφορά, πχ Νατχο και δύο καλά εξτρέμ. Διότι δεν έχει νόημα να πάρεις Νάτχο με 1,5 μύριο και αυτός να μοιράζει assist στον Πόζογλου ή τον Μπακ.
-
NikosAthina
- Δημοσιεύσεις: 102
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιαν 2014, 19:28
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ρε φίλε και με 500χιλιάρικα ταβάνι πάλι ευχαριστημένος είσαι?Demir έγραψε:δηλαδη εσυ περιμενεις καποιον μακ κ φορτουνη η οποιοδηποτε για να παρεις διαρκειας????
α ρε κατακαιμενε ΠΑΟΚ...
athens ο ατρομητος εχει ταβανι 150.000!! ο βαζελος 300.000
εσυ εχεις 500.000 ..σε περιοδο κρισης λιγα τα 500?? ο κοντρερας κ ο γκαρσια στην περιοδο των παχεων αγελαδων ηρ8αν με τοσα!!
-
NikosAthina
- Δημοσιεύσεις: 102
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιαν 2014, 19:28
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Έχω την εντύπωση ότι ούτε καν δεν κάναμε προσφορά στον Νάτχο δεν γίνεται να προτιμάει μια 3-4 ομάδα της Τουρκιά από μας. Λογικά θα ξενέρωσε γιατί οι ασσιστ που μοίραζε πήγαν χαμένες ή πολύ απλά δεν του δώσαμε πάνω από 500χιλιάρικα. Αν και λογικά τα 2 οκτάρια που θα αποκτήσουμε θα πιάνουν το 1,5 μύριο συμβόλαιοΑποστόληςΑ έγραψε:Χρειαζόμαστε τουλάχιστον τρεις παίκτες που να κάνουν τη διαφορά, πχ Νατχο και δύο καλά εξτρέμ. Διότι δεν έχει νόημα να πάρεις Νάτχο με 1,5 μύριο και αυτός να μοιράζει assist στον Πόζογλου ή τον Μπακ.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
καλησπερα. θα πρασουν καποια χρονια που οταν μιλαμε για αργεντινο χαφ στον ΠΑΟΚ το μυαλο μας θα πηγαινει αυτοματα στον τεβες!!! ειναι νωρις για τετοιους παιχτες μην παιρνουν τα μυαλα μας αερα με τα φραγκα του ΙΒΑΝ. δε λεω οτι ειπε κανεις εδω μεσα τετοια ονοματα αλλα ολοι περιμενουμε ενα μεγαλο μεταγραφικο μπαμ φια να ξεκαυλωσουμε. οι περισσοτεροι απο χαρα και μερικοι για να του βρουν τα κουσουρια και να χουνε να λενε οταν χανει το τετ α τετ με τη νικη βολου... μπεκρης, κοιμαται, κουτσαλογο, συνταξιουχος, αδιαφορος μεχρι και γκει σαν το μολο. αληθεια αν δεν τον παρουμε θα γινει αντρακλας?? ας στρωσουμε ομαδα με τον ΑΓΓΕΛΟ ας παρουμε ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ με διαθεση να κανουμε καθε εντος εδρας παιχνιδι καμινι την ΤΟΥΜΠΑ και να κανουμε τη δουλεια μας επιτελους. να κανουμε ΠΑΟΚΤΣΑΚΙΑ ανα τον κοσμο απο τον ΛΑΟ μας!!!!! και να στε σιγουροι και ο ΙΒΑΝ θα σπρωξει ετσι περισσοτερα φραγκα και η μιρλα θα ελλατωθει και οι παιχτες επιπεδου τεβες θα μας κοιταζουν με καλυτερο ματι
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
μην μου ανχωνεσε δεν θα ερθει ο νατχο για να χρειαστει να δωσει πασες στον ποζογλου χαχαχαχαχαΑποστόληςΑ έγραψε:Χρειαζόμαστε τουλάχιστον τρεις παίκτες που να κάνουν τη διαφορά, πχ Νατχο και δύο καλά εξτρέμ. Διότι δεν έχει νόημα να πάρεις Νάτχο με 1,5 μύριο και αυτός να μοιράζει assist στον Πόζογλου ή τον Μπακ.
- Antegiannhs
- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Τρί 03 Ιουν 2008, 15:08
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Καλά μιλάμε , μετά τις 22:00 θα γίνει χαμός....(Προαίσθημα)
Χαχαχααχαχαχαχα

Χαχαχααχαχαχαχα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
οι μεταφορικες εννοιες εχουν χασει το νοημα τους φετος.
ειπαμε θα γινει σεισμος και εγινε κανονικος σεισμος.
ηρεμια πριν την καταιγιδα και ερχεται κανονικη καταιγιδα.
σε λιγο θα πεφτουν και τσιμεντα στο κεφαλι μας.
μπορει να γκρεμιστει και το αεροδρομιο κανονικα.
για μεταγραφες δυσκολα.
ειπαμε θα γινει σεισμος και εγινε κανονικος σεισμος.
ηρεμια πριν την καταιγιδα και ερχεται κανονικη καταιγιδα.
σε λιγο θα πεφτουν και τσιμεντα στο κεφαλι μας.
μπορει να γκρεμιστει και το αεροδρομιο κανονικα.
για μεταγραφες δυσκολα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος barlow4 την Πέμ 17 Ιούλ 2014, 17:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Εδώ δεν βγαίνει κανείς να μιλήσει για τα του Φαταούλ, τα έχουν βουλώσει όλοι και εσείς ασχολήστε με το να φέρει ο Ιβάν παιχταράδες. Ναι ρε εξυπνάκηδες να πετάει τα λεφτά του σε τρύπιο κουβά.
Επίσης το άλλο για ποια είναι η Σάλκε και η κάθε Σάλκε σε σχέση με τον ΠΑΟΚ συμφωνώ, αλλά οι αντίστοιχοι παίχτες ΔΕΝ θα επέλεγαν ΠΟΤΕ να έρθουν ελλάδα και να μην παίξουν εκεί που θα τους βλέπουν όλοι οι μεγάλοι σύλλογοι. Αν θες να τους φέρεις θα πρέπει να δώσεις εξωπραγματικά ποσά και για μένα καλύτερα να τα δώσουμε αν ήμαστε τόσο άπλες σε συνανθρώπους μας που πεθαίνουν δίπλα μας. Γιατί έτσι και αλλιώς την κλασσική πορεία θα την κάνεις και με τους μικρούς. Αν θες πρωτάθλημα ξέχνα το αφού δεν υπάρχει απόφαση να ξεβρωμίσουμε.
Και στην τελική αν θέλουμε τόσο πολύ να ξεβρωμίσουμε γιατί δεν μαζεύεται όλος ο λαός του ΠΑΟΚ και ο λαός άλλων λιγοστών καθαρών ομάδων να κινητοποιηθούμε γιαυτό που γίνεται;
Επίσης το άλλο για ποια είναι η Σάλκε και η κάθε Σάλκε σε σχέση με τον ΠΑΟΚ συμφωνώ, αλλά οι αντίστοιχοι παίχτες ΔΕΝ θα επέλεγαν ΠΟΤΕ να έρθουν ελλάδα και να μην παίξουν εκεί που θα τους βλέπουν όλοι οι μεγάλοι σύλλογοι. Αν θες να τους φέρεις θα πρέπει να δώσεις εξωπραγματικά ποσά και για μένα καλύτερα να τα δώσουμε αν ήμαστε τόσο άπλες σε συνανθρώπους μας που πεθαίνουν δίπλα μας. Γιατί έτσι και αλλιώς την κλασσική πορεία θα την κάνεις και με τους μικρούς. Αν θες πρωτάθλημα ξέχνα το αφού δεν υπάρχει απόφαση να ξεβρωμίσουμε.
Και στην τελική αν θέλουμε τόσο πολύ να ξεβρωμίσουμε γιατί δεν μαζεύεται όλος ο λαός του ΠΑΟΚ και ο λαός άλλων λιγοστών καθαρών ομάδων να κινητοποιηθούμε γιαυτό που γίνεται;
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
για το φαταουλ ΠΑΟΚαρχη κολλαει πιο πολυ η ηρεμια πριν την καταιγιδα.
Re: Απ: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Εκτός από τις μεταγραφές οφείλεται και στις κωλοτουμπες της διοίκησης στο θέμα του ολυμπιακού. Τη μια μας λένε για επαναστασεις και την άλλη ψηφίζουν τους εκλεκτούς τους.ace79grpaok έγραψε:ειναι τα μισα απο περσι ε,συ που το αποδειδεις?Mapogo έγραψε:Από που προκύπτει ότι η εικόνα στα διαρκείας οφείλεται στο μεταγραφικό ?
Re: Απ: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Χουμορ χουμορ....Antegiannhs έγραψε:Καλά μιλάμε , μετά τις 22:00 θα γίνει χαμός....(Προαίσθημα)
Χαχαχααχαχαχαχα![]()
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
barlow4 έγραψε:για το φαταουλ ΠΑΟΚαρχη κολλαει πιο πολυ η ηρεμια πριν την καταιγιδα.
Μακάρι φίλε μου αλλά έχω χάσει την πίστη μου τόσα χρόνια τα ίδια
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
εχει ανοιξει πολλα μετωπα ο χοντρος.και το οποιο στημενο παιχνιδι ειναι το τελευταιο.προειδοποιητικες βολες ειναι οι αποκαλυψεις για τα στημενα.
μαινεται πολεμος στη χαβουζα.ο χοντρος δεν ειναι γατα σαν το θειο.μπουφος ειναι και το απεδειξε με το καλημερα οταν ηρθε με ελικοπτερο εδω.και αυτο επι της ουσιας δε σημαινει τιποτα.αποδεικνυει ομως οτι δεν εχει μετρο και δεν ξερει να παιζει.φαταουλ ονομα κ πραμα και στο τελος το κοκκαλο το καλο καθεται στο λαιμο.και μη με ρωτας ποτε θα κατσει.μπορει να αργησει αλλα θα κατσει.μπορει βεβαια και να μην αργησει.
μαινεται πολεμος στη χαβουζα.ο χοντρος δεν ειναι γατα σαν το θειο.μπουφος ειναι και το απεδειξε με το καλημερα οταν ηρθε με ελικοπτερο εδω.και αυτο επι της ουσιας δε σημαινει τιποτα.αποδεικνυει ομως οτι δεν εχει μετρο και δεν ξερει να παιζει.φαταουλ ονομα κ πραμα και στο τελος το κοκκαλο το καλο καθεται στο λαιμο.και μη με ρωτας ποτε θα κατσει.μπορει να αργησει αλλα θα κατσει.μπορει βεβαια και να μην αργησει.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος barlow4 την Πέμ 17 Ιούλ 2014, 18:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.