Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
- episimos73
- Δημοσιεύσεις: 3346
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Τι είναι αυτοί ρε πούστη μου, τι ξεμπρόστιασμα είναι αυτό; Τόσα χρόνια τους βόλευε η αδυναμία μας και μας χτυπούσαν το χέρι στην πλάτη.
Ήρθε ο "ολιγάρχης Ρώσος" και θα μας χαλάσει την κοινωνία, άντε στο διάολο ρε ρεμάλια.
Ήρθε ο "ολιγάρχης Ρώσος" και θα μας χαλάσει την κοινωνία, άντε στο διάολο ρε ρεμάλια.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Οποιος το χει ευκολο,αν και σιγουρα θα το χουν δει,ας το στελει στην παε.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Ο διευθυντής του SDNA υπερασπίζεται Μπεργκ στο Σκάι
Συνεχίστε ν δίνετε κλικ σε αυτή τη κρυφοπουτανα
Συνεχίστε ν δίνετε κλικ σε αυτή τη κρυφοπουτανα
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Ήμαστε σίγουροι ότι είναι ο αυθεντικός λογαριασμός;
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Χαααχαχα. Η αλήθεια είναι ότι για τέτοιον μπουχέσα είναι κάπως παράδοξη τέτοια ανορθογραφία!
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Σίχαμα κρετίνε Θωμαίδη μαζί με τον εμετικό Μπούζο, οι επιθυμίες σας θα γίνουν οι εφιάλτες σας.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
http://www.protothema.gr/sports/article ... e-thriler/
Και επειδη το συγκεκριμενο αρθρο επικαλειται πηγη gazetta,πατησα κλικ να δω αν οντως γραψαν τα παραπανω στο gazetta.Ιδου τι γραφτηκε στο original αρθρο
http://www.gazzetta.gr/football/article ... ok-1-0-vid
Σαββιδη,καναλι,σαιτ,εφημεριδες,ραδιοφωνα και γρηγοραααα.Οι πνευματικοι διαδοχοι του Γκαιμπελς ζουν και βασιλευουν
Ο παραπανω ειναι ο σχολιασμος της διαιτησιας απτο protothemaΤο στραγάλι: Ο Θάνος του συνδέσμου Γρεβενών χάρισε κάρτες σε Κρέσπο και Μάτος (πάλι), προκαλώντας εκνευρισμό στο ΟΑΚΑ. Τα λάθη του, τουλάχιστον, δεν επηρέασαν την εξέλιξη του ματς.
Και επειδη το συγκεκριμενο αρθρο επικαλειται πηγη gazetta,πατησα κλικ να δω αν οντως γραψαν τα παραπανω στο gazetta.Ιδου τι γραφτηκε στο original αρθρο
Εκτος του οτι αυτος που εγραψε το αρθρο στο gazetta πρεπει να ναι αεκτσης(Η αντιπαοκτσης),στο πρωτοθεμα οι μπ@σταρδοι το πηγαν ενα βημα παραπερα και κοψαν την μονη προταση που αναφερει πως ο ΠΑΟΚ αδικηθηκε,ενω προσθεσαν και την δικη τους πινελια στην καρτα του Ματος.Διαστρεβλωσαν ενα κειμενο κανοντας το copy paste,αλλαζοντας μονο το κομματι της διαιτησιας οπως τους βολευε.Κατα τα αλλα αναφερουν και την "πηγη" οι ξεφτιλες.Το στραγάλι: Ο Θάνος του συνδέσμου Γρεβενών χάρισε κάρτες σε Κρέσπο και Μάτος, προκαλώντας εκνευρισμό στο ΟΑΚΑ. Τα λάθη του, τουλάχιστον, δεν επηρέασαν την εξέλιξη του ματς. Το πέναλτι είανι σωστή απόφαση, αλλά δικαιολογημένα στον ΠΑΟΚ φωνάζουν αφού δεν έδωσε το φάουλ ένα μέτρο έξω από τη γραμμή της περιοχής στο χέρι του Κολοβέτσιου.
http://www.gazzetta.gr/football/article ... ok-1-0-vid
Σαββιδη,καναλι,σαιτ,εφημεριδες,ραδιοφωνα και γρηγοραααα.Οι πνευματικοι διαδοχοι του Γκαιμπελς ζουν και βασιλευουν
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Πφφφ. Σε ησυχια δε θα μ'αφησουν τα μουνοπανα..
Ακομα δν εχω κανει τα σφυρίγματα εναντίον μας στην τουμπα κ τις ευνοιες του βαζελου σε σμυρνη και λεωφορο (με κουλα)
Αλλα τι να λενε κ αυτα, οταν δε θωρακιζομαστε καταλληλα...
Ακομα δν εχω κανει τα σφυρίγματα εναντίον μας στην τουμπα κ τις ευνοιες του βαζελου σε σμυρνη και λεωφορο (με κουλα)
Αλλα τι να λενε κ αυτα, οταν δε θωρακιζομαστε καταλληλα...
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Ρε ο αρθρογραφος απτο πρωτοθεμα εκανε copy paste το αρθρο του gazetta και πειραξε χειροκινητα την παραγραφο για την διαιτησια οπως τον συνεφερε.Τρελαθηκα οταν το ειδα.Ξεφτιλισμενοι προπαγανδιστες,καταστρεψατε την Ελλαδα ρε παλιοτομαρα
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Πως μπορεις να χτυπησεις αυτους τους ξεφτιλισμενους και τον συντονισμενο χορο προπαγανδας που εχουν στησει?
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Μονο με δικο σου ΜΜΕ.Οπως ο αλαφουζος εχει την δικη του σκαι που βγαζει στην φορα οτι και οπως θελει αυτος,αναλογως με το τι τον συμφερει. μ@λ@κ@ς δεν ηταν παντως οταν εδωσε 50 εκ. για την αδεια του ΣΚΑΙ,ενω στον παναθηναικο ακομα περιμενουν μεταγραφες.Κατι ηξερε
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Mega channel simba. Ερχεται το τελος τους. Πεθαινουν και το ξερουν.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
E και τι θα γινει, θα κανουμε εκπομπες που θα ξεσκεπαζουμε τα ψεματα που λενε ή η δικη μας αληθεια θα ακουστει καλυτερα απ'τα 2 καναλια και τα τριανταπεντε σαιτ-εφημεριδες τους?
Αν και @@ ακομα κ γι'αυτο, γιατι απ'οσα διαβασα, το 20% δεν κανει τπτ, ειδικα αν μπει κ ο μαρινακης στο δολ.
Αν και @@ ακομα κ γι'αυτο, γιατι απ'οσα διαβασα, το 20% δεν κανει τπτ, ειδικα αν μπει κ ο μαρινακης στο δολ.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Μην υποτιμας την δυναμη των ΜΜΕ,ειδικα ενος καναλιου τηλεορασης.Ο Κοντομηνας μεχρι και την περιοδο του δημοψηφισματος,στηριζε φουλ ΣΥΡΙΖΑ(βλ.λαζοπουλο).Ουτε ενας απτην ΝΔ δεν βγηκε ανοιχτα να τον κραξει,ουτε του ειπαν οτιδηποτε γιατι ξερουν οτι εχει δυναμη και οτι μπορει να ειναι και εν δυναμη συμμαχος τους.Με το που μπεις στο παιχνιδι,ολοι σε σεβονται αμεσα η εμμεσα,ακομα και οταν εχεις ξεκαθαρο προπαγανδιστικο οργανο εναντιον σου.Ακομα και οι βουλευτες του ΣΥΡΙΖΑ στους μπαγλαμαδες του ΣΚΑΙ,με το σεις και με το σας τους μιλανε.Ετσι παιζετε το παιχνιδι.simba έγραψε:E και τι θα γινει, θα κανουμε εκπομπες που θα ξεσκεπαζουμε τα ψεματα που λενε ή η δικη μας αληθεια θα ακουστει καλυτερα απ'τα 2 καναλια και τα τριανταπεντε σαιτ-εφημεριδες τους?
Αν και @@ ακομα κ γι'αυτο, γιατι απ'οσα διαβασα, το 20% δεν κανει τπτ, ειδικα αν μπει κ ο μαρινακης στο δολ.
Η ουσια ειναι πως δεν θα τον αφησουν ευκολα να παρει καναλι,αυτο ειναι σιγουρο. Οντως 20% δεν σημαινει τιποτα,εχει ψωμι ακομα η υποθεση.Ελπιζω ο χρονος να μην ειναι εναντιον του γιατι οταν θα ερθει η ωρα να παρει καναλι θα τον εχουν βαφτισει ως νεο Καλογριτσα.Αν καταφερεις και μπεις στο παιχνιδι των ΜΜΕ,δυσκολα σε ριχνουν κατα την αποψη μου