Adelino André Vieira Freitas "Vieirinha"
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Ακομη μια φορα ο κορυφαιος...οπως παει θα γινει ο ηγετης της ομαδας...
Χαιρεσαι να τον βλεπεις...
Χαιρεσαι να τον βλεπεις...
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Μακαρι να γεννηθηκε οντως ΠΑΟΚτσης,γιατι δεν το βλεπω το παλικαρι να μενει για πολυ ακομα στην Σουπερ Λιγδα...Alastor έγραψε:λες και γεννηθηκε παοκτσης αυτο το παιδι.....αξιζει να φοραει την ασπρομαυρη φανελα με το σπαθι του
Παιχταρας και παλικαρος,MVP με 100 χιλιομετρα διαφορα απο τον δευτερο.Απιστευτα συγκινητικη η σκηνη να μπαινει αμεσως μετα τον τραυματισμο του (μπασταρδη μαιμου,μακαρι να γυριζει οντως ο τροχος σε αυτην την ζωη) και να το καρφωνει με τα ραμματα στο στομα
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Καλυτερο γκολ της αγωνιστικης απο το παλικαρι μας.Καθε αγωνιστικη και μια γκολαρα μεχρι τωρα αλλα δυστυχως και τουλαχιστον μια μαλακια στην αμυνα.
πηγη:
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=4385606
http://www.sport24.gr/html/ent/068/ent.317068.asp
πηγη:
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=4385606
http://www.sport24.gr/html/ent/068/ent.317068.asp
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Θα τα πάει καλά πιστεύω και σήμερα!
Εχει φόρμα τώρα τελευταία...
Αυτό το ποστ ειναι και ενα τεστ για να δώ αμα τελικα είμαι γκαντέμης!
Εχει φόρμα τώρα τελευταία...
Αυτό το ποστ ειναι και ενα τεστ για να δώ αμα τελικα είμαι γκαντέμης!
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Για άλλη μια φορά ήταν σαν την μύγα μες το γάλα!
Πέτυχε ένα πολύ καλό γκολ, αλλά αισχρά ακυρώθηκε!
Πέτυχε ένα πολύ καλό γκολ, αλλά αισχρά ακυρώθηκε!
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Το ειπα απ΄το καλοκαιρι:Μην κοιτατε τις αλλες μεταγραφες.Η μεταγραφη θα ειναι μια.
VIEIRINHA
VIEIRINHA
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Άξιζε και με το παραπάνω όλη την υπομονή που κάναμε για να έρθει..
Μπράβο ρε πουλέν..
Α,και ζητώ αναπροσαρμογή ρήτρας άμεσα..
3,5 μύρρια δεν είναι τίποτα..
Μπράβο ρε πουλέν..
Α,και ζητώ αναπροσαρμογή ρήτρας άμεσα..
3,5 μύρρια δεν είναι τίποτα..
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
σε ολα τα φετινα ματς ειναι μονιμος ο καλητερος μας παικτης... του αξιζουν πολλα μπραβο...μπραβο,μπραβο,μπραβο,μπραβο,μπραβο,μπραβο,μπραβο,μπραβο,μπραβο,μπραβο,μπραβο...πιστευω φτανουν για τωρα....
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Μνος του σχεδον μια ομαδα ,μπροστα στην επιθεση..Ετρεξε ,μοχθησε και αδικηθηκε γιατι πετυχε παλι γκολ...Παιχταρα συνεχισε ετσι και θα δικαιωθεις συντομα...
Re: Freitas Adelino André Vieirinha
Μερικούς "Βιεϊρίνια" να πάρουμε ακόμα και μετά θα κόβουμε κώλους..
