FIFA World Cup 2026
Re: FIFA World Cup 2026
Κγω θα χειροκροτουσα παραπανω τη Σακιρα απο το γκολ ενω νικαω ηδη...Sorry not sorry
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33915
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: FIFA World Cup 2026
Θα την πάθουν αργότερα σε θέμα φυσικής κατάστασης και στατικών φάσεων.ΑποστόληςΑ έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 21:07 Η Αργεντική είναι καλή ομάδα γενικά, αλλά όχι μέσα στις 4 ή 6 κορυφαίες. Άλλωστε αυτό φαίνεται και από το ότι μόνον ο Messi σκοράρει. ΟΚ όλη η ομάδα είναι φτιαγμένη γύρω από αυτόν, αλλά αυτό δεν μπορεί να λειτουργήσει κόντρα σε αθλητικές και καλές ομάδες όπως οι κορυφαίες Ευρωπαϊκές (Αγγλία, Ισπανία, Γαλλία, Ολλανδία), ενώ δεν είμαι σίγουρος ότι θα ξεπεράσει καλές ομάδες όπως οι ΗΠΑ, η Ιαπωνία το Μαρόκο και η Αίγυπτος.
Σήμερα κατεβηκαν με μέσο όρο 1.77-1.78 καπου εκεί.
Re: FIFA World Cup 2026
Μεγάλος παίκτης ο Μέσι όχι βεβαια μεγαλύτερος απο τον Ζινεντίν Ζιντάν και τον Ροναλντο το Φαινόμενο. Ηταν αναμενόμενο να γίνει ο πρώτος σκόρερ στα Μουντιάλ σε αυτην την ηλικία που συνεχίζει με τους τόσους πολλούς αγώνες και τις τόσες πολλές συμμετοχές. Όπως αναμενομενο ειναι να τον ξεπεράσει αν οχι σε αυτό τότε στο επόμενο ο ΕμΜπαπέ, που σε σύγκριση με τους επιθετικούς που έχουμε δει δεν καταλαμβάνει θέση ουτε σε μια λίστα δεκάδας.
Ο Μέσι είναι το καλύτερο προϊόν που έχει βγάλει το παγκόσμιο ποδόσφαιρο μετά τις αλλαγές σε κανονισμούς και σε τακτικές τα τελευταία είκοσι χρόνια που ουσιαστικά που έχουν μεταβάλει το χαρακτήρα του αθλήματος και έχουν γύρει το σημείο ισορροπίας του προς την επίθεση.
Ο Μέσι είναι το καλύτερο προϊόν που έχει βγάλει το παγκόσμιο ποδόσφαιρο μετά τις αλλαγές σε κανονισμούς και σε τακτικές τα τελευταία είκοσι χρόνια που ουσιαστικά που έχουν μεταβάλει το χαρακτήρα του αθλήματος και έχουν γύρει το σημείο ισορροπίας του προς την επίθεση.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4297
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: FIFA World Cup 2026
που να πάρει την μπάλα πίσω απ το κέντρο και να σακουλιάσει την μισή αντίπαλη ομάδα..ο messi είναι όχι ο τάισον
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: FIFA World Cup 2026
Και οι δυο διαφωνουν με αυτο που λες παντως.SCIFO έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 22:21 Μεγάλος παίκτης ο Μέσι όχι βεβαια μεγαλύτερος απο τον Ζινεντίν Ζιντάν και τον Ροναλντο το Φαινόμενο.
- These users thanked the author black death for the post:
- margas
Re: FIFA World Cup 2026
Καλό θα ήταν να δώσουν οι διαιτητές κανένα πέναλτυ στην Πορτογαλία, να σκοράρει και ο άλλος, γιατί βλέπω να τον χάνουμε από ζήλια για τον κοντό μέχρι να τελειώσει το Μουντιάλ!
Re: FIFA World Cup 2026
Και ο Μεσι αργότερα οταν σταματήσει τα ίδια θα κάνει.black death έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 22:27Και οι δυο διαφωνουν με αυτο που λες παντως.SCIFO έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 22:21 Μεγάλος παίκτης ο Μέσι όχι βεβαια μεγαλύτερος απο τον Ζινεντίν Ζιντάν και τον Ροναλντο το Φαινόμενο.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: FIFA World Cup 2026
Απλα θα μεγαλώσει κι αλλο ο μύθος του, όπως μεγαλώνει ολων οταν σταματάνε. Δεν υπήρχε ανθρωπος οταν επαιζε ο Ζιντάν να τον θεωρει κορυφαίο της ιστορίας, τοτε λεγανε οτι ο κορυφαίος Γάλλος ήταν ο Πλατινί και τωρα δεν το πιστευει κανεις. Για το ροναλντο στην πρώτη έκδοση μπορει αλλα κρατησε λιγο.SCIFO έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 22:43Και ο Μεσι αργότερα οταν σταματήσει τα ίδια θα κάνει.black death έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 22:27Και οι δυο διαφωνουν με αυτο που λες παντως.SCIFO έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 22:21 Μεγάλος παίκτης ο Μέσι όχι βεβαια μεγαλύτερος απο τον Ζινεντίν Ζιντάν και τον Ροναλντο το Φαινόμενο.
Re: FIFA World Cup 2026
Τοτε ηταν εν ζωη και πρόσφατος ο Μαραντόνα.. Ο Πελέ Ο Κρόιφblack death έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 22:47Απλα θα μεγαλώσει κι αλλο ο μύθος του, όπως μεγαλώνει ολων οταν σταματάνε. Δεν υπήρχε ανθρωπος οταν επαιζε ο Ζιντάν να τον θεωρει κορυφαίο της ιστορίας, τοτε λεγανε οτι ο κορυφαίος Γάλλος ήταν ο Πλατινί και τωρα δεν το πιστευει κανεις. Για το ροναλντο στην πρώτη έκδοση μπορει αλλα κρατησε λιγο.
Ποιος να τολμήσει να πει κάτι
Αλλά και πού να το πει
Σε φορουμ στα σοσιαλ στα σάιτ
Άλλες εποχές
Σε καθε περίπτωση τη γνωμη μου ειπα φιλε δεν διεκδικώ το σωστό ουτε και πείθομαι βέβαια για το αντίθετο.
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: FIFA World Cup 2026
Προφανώς γνώμες λεμε δεν τρεχει τιποτα, αλλα γενικά παντα υπηρχε η τάση "αυτός της εποχης μου ηταν ο καλυτερος".
Μεγαλωσαμε με το μυθο του πελε και δεν υπήρχε ανθρωπος να τον εχει δει πραγματικά πέρα απο 5 ματς το 70 που έπαιζε παρα λιγο παλαιμαχος και σακατεμένος. Κι όμως ακουγες τοτε να ορκίζονται για τον Πελέ.
Μεγαλωσαμε με το μυθο του πελε και δεν υπήρχε ανθρωπος να τον εχει δει πραγματικά πέρα απο 5 ματς το 70 που έπαιζε παρα λιγο παλαιμαχος και σακατεμένος. Κι όμως ακουγες τοτε να ορκίζονται για τον Πελέ.
Re: FIFA World Cup 2026
Το Πελέ δεν τον εχω προλάβει, μονο σε βίντεο που οσο περνούσαν τα χρόνια γίνονταν και πιο ευκρινή.black death έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 23:03 Προφανώς γνώμες λεμε δεν τρεχει τιποτα, αλλα γενικά παντα υπηρχε η τάση "αυτός της εποχης μου ηταν ο καλυτερος".
Μεγαλωσαμε με το μυθο του πελε και δεν υπήρχε ανθρωπος να τον εχει δει πραγματικά πέρα απο 5 ματς το 70 που έπαιζε παρα λιγο παλαιμαχος και σακατεμένος. Κι όμως ακουγες τοτε να ορκίζονται για τον Πελέ.
Το ίδιο και τον Κρόιφ. Για μενα μεγαλύτερος ολων που εχω ζησει την εποχη τους ειναι ο Μαραντόνα. Ποτέ ομως δεν θα επιμείνω απέναντι σε ανθρωπους μεγαλύτερους απο εμένα που εχουν ζήσει τις εποχές των προηγούμενων. Τωρα σχετικά με τον Μέσι επειδή με την κουβέντα σκέφτηκα περισσότερο ξέχασα τον Ροναλντινιο. Αρα στους παραπανω δύο του αρχικου ποστ μεγαλη παράλειψη και ο Ροναλντινιο δίπλα τους.
Re: FIFA World Cup 2026
Τι υπεροχη διοργανωση, καταπληκτικα γηπεδα, τελεια ατμοσφαιρα με παρτι στους δρομους σε ομορφες πολεις.
Μακαρι να ξαναγινει εκει.
Κριμα που δεν ειναι η Εθνικη μας στο συγκεκριμενο Μουντιαλ. Το ροστερ αξιζε να ειναι, θα ηταν ωραιο να δουμε τον Κωνσταντελια σε αυτα τα γηπεδα. Να χαρει και η Ομογενεια.
Μακαρι να ξαναγινει εκει.
Κριμα που δεν ειναι η Εθνικη μας στο συγκεκριμενο Μουντιαλ. Το ροστερ αξιζε να ειναι, θα ηταν ωραιο να δουμε τον Κωνσταντελια σε αυτα τα γηπεδα. Να χαρει και η Ομογενεια.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4297
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: FIFA World Cup 2026
Γαλλία=Σπυρόπουλος
φάε την βρόχα
έχει ξενερώσει..αν σκάσει κεραυνός λέει στα 50 χμ , πάπαλα ο αγώνας
save Alexis!!
αν είχε λίγο πλάκα η ερτ θα έβαζε τα ρετρο..κανένα καστελόριζο, κανένα νησάκι , να θυμηθούμε τα παλιά
φάε την βρόχα
save Alexis!!
αν είχε λίγο πλάκα η ερτ θα έβαζε τα ρετρο..κανένα καστελόριζο, κανένα νησάκι , να θυμηθούμε τα παλιά