Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από niko70 »

nyxteridas έγραψε:Με την συνέντευξη Σάντος έκανα κάποιες σύνθετες σκέψεις τις οποίες και παραθέτω
Ουσιαστικά Αυτό που λέει ο Σάντος, είναι ότι ο ΠΑΟΚ έχει πιάσει ταβάνι κι ότι μετά υπάρχοντα δεδομένα, δεν μπορεί να πάει ψηλότερα. Δηλαδή με λίγα λόγια η ομάδα βρίσκεται στο πάγιο της επίπεδο (τριτατοτέταρτος) και δεν διαφαίνεται ότι μπορεί να κάνει την υπέρβαση, που ονειρεύονται(?) όλοι οι ΠΑΟΚτσήδες. Κι αυτό που γίνεται εν τέλει αντιληπτό, είναι το πόσο καταστροφικός ήταν ο αποκλεισμός από το UEFA, τότε που οι περισσότεροι λέγανε δεν έγινε και τίποτε, αφού η διοίκηση, υπολόγιζε στα έσοδα των ομίλων, προκειμένου να βγάλει την χρονιά. Τα μυνήματα χωρίς να είμαι απαισιόδοξος, ή μάντης κακών, απλά προσπαθώ να ερμηνεύσω τα γεγονότα και τις ενδείξεις, για την επόμενη σεζόν κι αυτά , δεν είναι ενθαρρυντικά. Κάτι που δεν αποτελεί καν εκτίμηση δικιά μου, αλλά θέση της ίδιας της διοίκησης, η οποία κάνει λόγο για άνοιγμα και οικονομική δυσπραγία. Το σημείο που βρίσκεται ο ΠΑΟΚ είναι κομβικό, αφού ολοκληρώνεται η τριετία Σάντος( και Ζαγοράκη) κι ακριβώς εδώ θα φανεί το αν η ομάδα μπορεί να αλλάξει επίπεδο η θα διατηρηθεί στην χρυσή μετριότητα.

Λύσεις όπως αυτής της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, αποτελούν μόνον «μπαλώματα», αφού ο πολυτιμότατος οβολός του οπαδού, μπορεί να καλύψει τρύπες, αλλά όχι να δώσει ένα οριστικό τέλος στο μόνιμο πρόβλημα του ΠΑΟΚ, που είναι το οικονομικό. Ένα πρόβλημα το οποίο είναι αρκετά σύνθετο, αφού από την στιγμή δεν έχει διευθετηθεί το καθεστώς των χρεών, η εταιρία παραμένει σε ένα καθεστώς «ομηρία» και σε ένα τέλμα , και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί «προσοδοφόρο» έδαφος, για οποιοδήποτε επίδοξο «επενδυτή». Γιατί μιλώντας ρεαλιστικά το μεγάλο ποσό που απαιτείτε για την κάλυψη του «ανοίγματος», δεν είναι δυνατόν να βρεθεί στις τάξεις των οπαδών, που συνδράμουν με το παραπάνω, κάτι το οποίο έχουν επισημάνει οι διοικούντες

Άρα με τα υπάρχοντα δεδομένα, οδηγούμαστε σε μία επέκταση της συντηρητικής πολιτικής (λιτότητα) και προκειμένου να καλυφθεί το φετινό άνοιγμα, δεν αποκλείεται να οδηγηθούμε στην λύση της πώλησης παίκτη, προκειμένου να μπορέσει η ΠΑΕ, να εξασφαλίσει την βιοσημότητά της. Γιατί κακά τα ψέματα, πέρσι η μεγάλη ανάσα για τον σύλλογο, ήταν τα λεφτά που προήρθαν από τις μετεγγραφές, Μελίσση και Χριστοδουλόπουλου, ενώ φέτος δεν υπήρχε μία ανάλογη οικονομική ένεση, με αποτέλεσμα, στην παρούσα φάση Η ΠΑΕ, να παρουσιάζει έλλειμμα.

Βέβαια υπάρχει και το «θαύμα» της πρόκρισης στους ομίλους του Champions League, το οποίο όμως για να επιτευχθεί θα πρέπει η ομάδα να προσφύγει σε ένα επιπλέον άνοιγμα. Διότι υποθετικά μιλώντας έστω ότι τερματίζουμε δεύτεροι στα play off, στα προκριματικά θα τεθούμε αντιμέτωποι με κάποιο μεγαθήριο, που με το υπάρχον υλικό θα είναι αδύνατο να το ξεπεράσουμε εκτός κι αν γίνει κάποιο θαύμα(μήπως να πάρουμε τον Εφραίμ που τα ‘χει καλά με τον θεό, για σύμβουλο)

Με λίγα λόγια ο Σαντος «έκρουσε τον κόδωνα» κι είπε πράγματα που μέχρι τώρα ακουγόταν δειλά, από κάποια χείλη, ενώ όποιος τολμούσε να εκφράσει μία τέτοια άποψη, αντιμετωπιζόταν ως προδότης, ως «αλλόθρησκος», ως εχθρός «του ασπρόμαυρου έθνους», ότι η ομάδα δεν μπορεί να πάει παραπανω. Ας σκεφτούμε λίγο ώριμα πλέον αυτά που μας είπε ο προπονητής μας…

Φίλε νυχτερίδα, δύο παρατηρήσεις :

1. Το πάγιο επίπεδο της ομάδας δεν είναι 3η ή 4η. Καταρχή το 3η με το 4η έχουν μεγάλη διαφορά μεταξύ τους. Επιπλέον η ομάδα ήταν πέρισυ 2η (πράγμα που έχει συμβεί 3 φορές στα 60 χρόνια της εθνικής κατηγορίας).
2. Δεν ήταν καταστροφικός ο αποκλεισμός από το ΕL. Μας στενοχώρησε περισσότερο που αποκλειστήκαμε από μια κακή ομάδα, αλλά κανένας δε θα μπορούσε να μας εγγυηθεί την είσοδο στους ομίλους αν η κλήρωση μας έφερνε απέναντι σε μια καλύτερη ομάδα.

Καταστροφική για μένα είναι η νοοτροπία του λαού μας, που κρύβεται στα δύσκολα. Το μεγαλείο του εξαντλείται στα ντέρμπυ με το ΠΟΚ και το ρούλη, στα πανυγήρια ή στη γκρίνια (ανάλογα το αποτέλεσμα). Αν αύριο είχαμε ματς με το γαύρο θα περίμεναν στην ουρά 30.000 και βάλε και θα πλήρωναν και ένα 50αρι για 1 εισητήριο. Δε θα τους ένοιαζε ούτε το κρύο, ούτε η βροχή, ούτε η απόσταση, ούτε η πολύωρη αναμονή. Τους λες πήγαινε να καταθέσεις 10 ευρώ με την ησυχία σου στην τράπεζα και έχουν εμφανιστεί 2.000 σε 10 μέρες.

Μπορεί να είμαι off topic αλλά πήρα αφορμή από αυτά που έγραψες. ¨Κάποιους θα τους πειράξει αυτό που θα πώ, αλλά το πιστεύω: Δεν είμαστε άξιοι απέναντι σε αυτή τη διοίκηση, αυτόν τον προπονητή και αυτή την ομάδα. Μας έχουν ξεπεράσει προ πολλού.

Τι μας ζητήσανε δηλαδή? Να βοηθήσουμε για να ανέβουμε και το τελευταίο σκαλί. Δε μας ζητήσανε το μπάτζετ ούτε του βάζελου, ούτε του γαύρου. Δε μπορώ να πιστέψω ότι ο "τεράστιος λαός" του ΠΑΟΚ εξαντλείται σε αυτούς που με συνέπεια βοηθούν τα τελευταία χρόνια.

Πάντα φιλικά
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από DimisK »

Αν δεν βρεθεί μεγαλομέτοχος παιδιά, να ακουμπήσει μπόλικα ευρώπουλα, τα ίδια θα συζητάμε κάθε χρόνο. Γιατί πολύ απλά, ο κόσμος ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ! Αν θέλουμε να μιλάμε για κατάκτηση πρωτσθλήματος δηλαδή. Και για αξιοπρεπείς πορείες στην Ευρώπη. Ή, ομάδα μεγαλομετόχων σε συνδυασμό με τη λαϊκή βάση. Και φυσικά διοίκηση ΖΖ που λέει κι ο Γκας. Τώρα πως μπορούν να συνδυαστούν όλα αυτά; Παντα υπάρχει τρόπος....
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από niko70 »

Για μένα μεγαλοεπενδυτής στον ΠΑΟΚ ούτε 1/1.000.000. Αυτή η διοίκηση έχει την ιστορική ευκαιρία να δημιουργήσει μια βάση σταθερής χρηματοδότησης της ομάδας από τον κόσμο της. Δε μιλάμε για τρελλά νούμερα.

Ο ΠΑΟΚ που έχουμε στο μυαλό μας δε μπορεί να έχει 100.000 μέλη που να εισφέρουν σταθερά 150 ευρώ το χρόνο?
Αν δεν τους εμπνέει αυτή η διοίκηση, με παιδιά νέα και δικά μας τότε ποιός μπορεί να το κάνει?
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Realcon »

Αδερφέ, έγραψες. + όσα θες!!!
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Hideguti »

DimisK έγραψε:Αν δεν βρεθεί μεγαλομέτοχος παιδιά, να ακουμπήσει μπόλικα ευρώπουλα, τα ίδια θα συζητάμε κάθε χρόνο.
Aν ελθει μεγαλομετοχος Ντιμη τοτε θα συζηταμε, μετα απο ενα χρονο, αυτα που συζητουσαμε καθε χρονο για σχεδον 20 χρονια.
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από DimisK »

Πιθανόν Hide. Αλλά ποια άλλη ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ λύση υπάρχει; Να την βρούμε, να την εφαρμόσουμε και να προχωρήσουμε...

Αυτά τα "είμαστε 500.000 και να βάζει ο καθένας μας 100 ευρώ το χρόνο, και να τα 50.000.000 ευρώ το χρόνο" δεν γίνονται και είναι ωραίες θεωρίες...

Και μετά είναι και το άλλο: Γιατί νομοτελειακά ο επενδυτής θα πρέπει να είναι λαμόγιο; Δεν μπορεί να βρεθεί μια φόρμουλα ελέγχου του; Και γιατί να μην είναι ομάδα επενδυτών;

Δεν ξέρω, αναζητώ κι εγώ λύση για το οικονομικό μας πρόβλημα. Αλλά αισθάνομαι ότι κάθε χρόνο βάζουμε τον οβολό μας σε ένα πανέρι χωρίς πάτο....
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από DimisK »

niko70 έγραψε:Για μένα μεγαλοεπενδυτής στον ΠΑΟΚ ούτε 1/1.000.000. Αυτή η διοίκηση έχει την ιστορική ευκαιρία να δημιουργήσει μια βάση σταθερής χρηματοδότησης της ομάδας από τον κόσμο της. Δε μιλάμε για τρελλά νούμερα.

Ο ΠΑΟΚ που έχουμε στο μυαλό μας δε μπορεί να έχει 100.000 μέλη που να εισφέρουν σταθερά 150 ευρώ το χρόνο?
Αν δεν τους εμπνέει αυτή η διοίκηση, με παιδιά νέα και δικά μας τότε ποιός μπορεί να το κάνει?
Συμφωνώ Νίκο μου στην πρώτη παράγραφο.

Όσο για τη δεύτερη, η απάντηση είναι ότι "δεν μπορεί"...Κι αν "μπορέσει" θα μπορέσει για ένα χρόνο, άντε για δύο. Μετά θα ξεφουσκώσει. Εμείς θέλουμε μια λύση διαρκείας και σταθερή.

Δεν ξέρω βέβαια ποια είναι. Σκέψεις διατυπώνω...
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

Hideguti έγραψε:
Aν ελθει μεγαλομετοχος Ντιμη τοτε θα συζηταμε, μετα απο ενα χρονο, αυτα που συζητουσαμε καθε χρονο για σχεδον 20 χρονια.
Και εγώ αυτής της άποψης είμαι, απλά ίσως να χρειάζονται 3-4 άνθρωποι που να βοηθάνε με μεγάλα ποσά σε κάθε αύξηση και το τωρινό διοικητικό σχήμα να τα διαχειρίζεται...
Και αυτό γιατί η εντυπωσιακή πώληση των φετινών διαρκείας και η αύξηση των χορηγιών δεν ήταν αρκετή να εξασφαλίσει την εύρυθμη εξυπηρέτηση των υποχρεώσεων μας για το πρώτο εξαμήνο του έτους...
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Hideguti »

DimisK έγραψε:.Αυτά τα "είμαστε 500.000 και να βάζει ο καθένας μας 100 ευρώ το χρόνο, και να τα 50.000.000 ευρώ το χρόνο" δεν γίνονται και είναι ωραίες θεωρίες...
Yπαρχει ανθρωπος με διψηφιο νουμερο ηλικιας που εχει υποστηριξει το παραπανω? Αν υπαρχει με γεια του με χαρα του. Τι να πω...

Θα τρελαθουμε τελειως. Απο τον αποπατο που βρισκοταν ο ΠΑΟΚ εχει φτασει εδω που ειναι σημερα με χρηματα καποιου επενδυτη?
Ή μηπως δεν εχουμε πει 500 χιλιαδες φορες οτι σε καθεστως λαικης ιδιοκτησιας τα εσοδα σου δεν ειναι μονο απο τις εισφορες του κοσμου, αλλα οτι οι τελευταιες αποτελουν ενα σημαντικο ποσοστο των συνολικων σου εσοδων?

Αυτη η διαδικασια ακολουθειται και σε τεραστιες ομαδες του εξωτερικου. Δεν την εχω βγαλει εγω απο το κεφαλι μου.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Κοάξ κοάξ χαρ χουρ


Ένας εκ των Ντούσαν Μπάγεβιτς ή Φερνάντο Σάντος αναμένεται να είναι ο διάδοχος του Ότο Ρεχάγκελ στην εθνική Ελλάδος σύμφωνα με δημοσίευμα στην Κροατία!

Συγκεκριμένα, η ιστοσελίδα «sportal.hr» γράφει ότι η ΕΠΟ θέλει να εμπιστευτεί και πάλι ξένο τεχνικό, ο οποίος όμως να γνωρίζει την ελληνική πραγματικότητα και το κασέ του να είναι μικρό. Με βάση αυτά τα κριτήρια, ο προπονητής της ΑΕΚ και ο Πορτογάλος τεχνικός του Π.Α.Ο.Κ. είναι τα φαβορί

Το συγκεκριμένο ρεπορτάζ έγινε από τους Κροάτες με αφορμή το γεγονός ότι κληρωθήκαμε μαζί στην κλήρωση του Euro 2012, ωστόσο δεν φαίνεται να έχει ιδιαίτερη βάση παρόλο το γεγονός ότι είναι πιθανό η Εθνική μας ομάδας να περάσει στην μετά-Ότο εποχή μετά το Μουντιάλ.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Για τον Σαντος ειχε ξανακουστει πιο παλια ,.μιας και ειναι πανω κατω κοντα στο αγωνιστικο στυλ Ρεχαγκελ..Ενδεχομενως αν δεν γινει συμφωνια με τον Π.Α.Ο.Κ (κομματακι εως κομματαρα δυσκολο :mrgreen: ) να κινηθουν προς την κατευθυνηση αυτη..!!
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από nyxteridas »

Μήπως με την συνέντευξή του αυτή ο Σάντος, αρχίζει σιγά σιγά να μας κουνάει μαντήλι…κι όλοι οι ύμνοι που γραφτήκαν σε αυτό εδώ το τόπικ σιγά σιγά θα γίνουν μύδροι εναντίον του;
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Ας γίνω λιγάκι κακός τώρα...
Το καλοκαίρι ο Ζαγοράκης αν δεν κάνω λάθος του είχε προτείνει καινούριο 3ετες συμβόλαιο και ο Σάντος δεν θυμάμαι να είχε αρνηθεί....απ' ότι θυμάμαι θετικότατος ήταν και δεν νομίζω τα οικονομικά δεδομένα τότε να ήταν καλύτερα.
Αντε Σαντόσκυλα μη σας παίρνει από κάτω...σ' αυτό εδώ το topic θα είμαστε για πολλά χρόνια ακόμα και θα τρώμε τα μουστάκια μας....dont worry μπρε.
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από jibbie »

του χε προτεινει 2ετες συμβολαιο. απο το καλοκαιρι μεχρι τωρα αλλαξαν αρκετα πραγματα ωστοσο.


ειναι ο αρχιτεκτονας της ομαδας ,εγγυητης αγωνιστικης πειθαρχιας και σταθεροτητας και η διοικηση πρεπει να τον κρατησει με καθε τροπο.
Άβαταρ μέλους
soflodoras
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Δευ 14 Ιούλ 2008, 23:44

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από soflodoras »

Σαντος.Με αυτο το σκυλι ο ΠΑΟΚ μπορει πολλα πραγματα.ειναι σιγουρο αυτο.και αν μιλαει για πρωταθλημα εγω δεν εχω κανενα λογο να μην τον πιστεψω.Αλλωστε οτι εχει πει παντα ηταν σωστο.Οι προυποθεσεις ομως ειναι αυτες που κανουν τα παντα δυσκολα.Θελει 3 παικτες μεγαλης αξιας.Φυσικα καλυτερους απο αυτους που εχουμε στις συγκεκριμενες θεσεις.Ακριβη προυποθεση αυτη.Και σιγουρα ο ΠΑΟΚ δεν εχει 100.000 κοσμο να στηριξει οικονομικα.
Στο μεγαλυτερο καλεσμα της ιστοριας του πηγανε 13.000 (χωρις να ειμαι σιγουρος για το νουμερο).Αλλα και 2εκατομυρια να βρουμε απο την τωρινη αυξηση ισως να μην αρκουνε για την υπερβαση που ζηταει ο Σαντος.Ο ΠΑΟΚ πρεπει να βγει φετος Τσ.Λιγκ αν θελουμε να κανουμε μεγαλα ονειρα για του χρονου.Να εχουμε σιγουρη τουλαχιστον την εισοδο μας στους ομιλους ουεφα αλλα και γιατι οχι και να παλεψουμε για τους ομιλους Τσ.Λ.Καπου ειχα διαβασει οτι για καθε νεοφωτιστη ομαδα στους ομιλους του ΤΣ.Λ. υπαρχει εξτρα πριμ των 15 εκατομυριων ευρω.Ισχυει?Ξερει κανεις?

Ειμαι γενικα αισιοδοξος και για την ανανεωση Σαντος αλλα και για την κατακτηση του πρωταθληματος στις προσεχεις σεζον.

υγ.Θαναση στην ξενιτια που εισαι και ξερω οτι διαβαζεις θελω να δω συμμετοχη σου στο παοκμανια.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”