Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Slade »

Απο τη θεση του καλα κανει gash , απο τη θεση μας ομως οχι.
Ειτε με τον ενα ειτε με τον αλλο τροπο η διοικηση πρεπει να κλεισει αυτο το θεμα το συντομοτερο
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Έχουμε Ίβιτς και Λίνο στα σκαριά και ακόμα δεν έχουν κλείσει.
Αν σκεφτούμε και την οικονομική στενότητα το θεωρώ πολύ δύσκολα ακόμα και για αναβάθμιση μεταγραφών κλπ για να μείνει με νέο πλάνο κλπ κλπ.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

.....στους αμετανόητους που συνεχίζουν και κράζουν τον Ελ Μεκάνικο, αναφέρομαι moican4
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Σορρυ, :oops: :oops: ( απο τις 1 το μεσημερι ειμαι πανω απο 2 pc ειμαι και ..συνεχιζω.!!... :mrgreen:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Τρί 09 Φεβ 2010, 09:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από stephanos »

Άρχισε να περνάει από το μυαλό μου ένα - για πολλούς ευχάριστο για άλλους εφιαλτικό - σενάριο.
Καλοκαίρι του 2010, η ομάδα έχει τερματίσει δεύτερη στα πλέι οφ, μπροστά από την ξαδέρφη, αλλά ο Πορτογάλος δεν αποδέχεται την πρόταση ανανέωσης των ΖΖ και αποχωρεί. Στην δέ ξαδέρφη, ο πρίγκηψ του Σκόκου(ς) φεύγει υπό την πίεση της νέας διοίκησης και μερίδας φιλάθλων που ξαφνικά ξαναθυμούνται ότι είναι "προδότης" ( :lol: ) και έτσι η θέση του προπονητή μένει κενή. Με αστραπιαίες κινήσεις, η διοίκηση της ξαδέρφης πλευρίζει τον Φερνάντο και του υπόσχεται λαγούς (όχι βάζελους ρε, αυτά τα λένε οι γάβροι) με πετραχήλια, με στόχο το πρωτάθλημα. Σε μια ασυνήθιστη (αλλά όχι πρωτοφανή, θυμηθείτε Άγγελο-Κυράστα) ανταλλαγή, ο Δον υπογράφει στην "ομάδα της καρδιάς του", σε μας ξαναέρχεται ο πρίγκηπας και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα...

Δεν έχει άλλο παραμύθι, ώρα για ύπνο!

ΥΓ: Έτσι και γράψει ή υπονοήσει κανείς ότι ο Σάντος θα κάτσει να χάσει στα πλέι οφ, θα πω στον Κάκο δίπλα να του ρίξει 45 :redcard:
:pano:
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Το έχω ξαναγράψει και θα το ξαναγράφω διαρκώς. Ο Σάντος είναι μακράν ο σοβαρότερος προπονητής που είχαμε ποτέ. Αν θα είναι και ο πιο επιτυχημένος, θα μπορέσουμε να το πούμε μετά την αποχώρησή του, η οποία ελπίζω να απέχει αρκετά χρονάκια ακόμα.

Όμως, ο τρόπος με τον οποίο τοποθετήθηκε αναφορικά με το πως βλέπει το μέλλον του ΠΑΟΚ και το δικό του με προβλημάτισε και μ' έβαλε στα δύσκολα. Θέλω να ελπίζω ότι η διοίκηση θα λύσει το ζήτημα αυτό με τον καλύτερο τρόπο, διότι φαίνεται πως θέλει να μείνει στην ομάδα μας. Μακάρι!
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από kos »

gash04 έγραψε:
Τι δεν σας αρέσει στον φετινό ΠΑΟΚ; Τι θα θέλατε να ήταν καλύτερο;
"Αυτό που θα ήθελα να ήταν καλύτερο είναι η ικανότητα να πιέσουμε ψηλά τον αντίπαλο και οι αντιδράσεις μας όταν χάνουμε την μπάλα. Να την ξανακερδίζουμε γρήγορα, να έχουμε συνέχεια τον έλεγχο και την κυριαρχία στο παιχνίδι. Επίσης στο τελευταίο 1/3 του γηπέδου, προς την περιοχή του αντιπάλου, πρέπει να έχεις μια επιπλέον ποιότητα, να έχεις ποδοσφαιριστές που θα έχουν δυνατότητα να «σμπαραλιάσουν» την αντίπαλη άμυνα, θα κάνουν την ενέργεια την απρόβλεπτη, θα ξεκλειδώσουν μια άμυνα. Αυτό δεν είναι θέμα τακτικής, είναι θέμα ποιότητας. Για παράδειγμα, όταν η Μπαρτσελόνα παίξει με μια ισάξια ομάδα, τη διαφορά θα την κάνουν κάποιοι συγκεκριμένοι παίχτες με ορισμένες ατομικές ενέργειες".

ναι, να μεινει ο ιβιτς αλλα θελω και εναν παικταρα για εκει. μαζι σου φερναντο. και καλυτερο φορ θελεις? και παλι μαζι σου.

Είπατε ότι το καλοκαίρι, υπό την πίεση του χρόνου, ίσως πήρατε βιαστικές αποφάσεις. Μήπως και η συμμετοχή στα προκριματικά του Γιουρόπα Λιγκ έκανε τελικά κακό όπως εξελίχτηκαν τα πράγματα;
"Το καλοκαίρι είχαμε περιορισμένο χρόνο στη διάθεση μας, σχεδίασα πολλά πράγματα που τελικά δεν έγιναν. Δεν είχαμε και καθόλου τύχη. Στα δύο παιχνίδια με τη Χέρενφεν ήμασταν ξεκάθαρα καλύτεροι κι αξίζαμε να περάσουμε. Δυσκολευτήκαμε με τον αποκλεισμό, χρειαζόμασταν χρόνο να ξεπεράσουμε αυτήν την απώλεια. Ο,τι συνέβη, βέβαια, είναι μια ευθύνη που κατά κύριο λόγο ανήκει σε μένα. Στην αρχή ήμασταν αρκετά νευρικοί και αγχωμένοι κι αυτό μας στοίχισε. Μια ομάδα που θα είχε τη βάση ολοκληρωμένη και έτοιμη, θα ήταν καλύτερα προετοιμασμένη και συνηθισμένη να παίζει νωρίς στην Ευρώπη θα είχε περάσει από αυτήν ^ περιπέτεια, χωρίς απώλειες. Αλλά για να καταλάβουμε τη διαφορά ας δούμε ποιοι αγωνίστηκαν τότε και ποιοι παίζουν τώρα. Ο κόσμος θα καταλάβει.

ξανα μαζι σου. αρκετοι λενε οτι δεν αναλαμβανει ποτε την ευθυνη αλλα ο ανθρωπος ειναι σοβαρος. δεν το θεωρει καραμελα να βγαινει μετα απο καθε στραβη και να λεει οτι η ευθυνη ειναι δικη του.


Θέλετε να γίνετε λίγο πιο σαφής σχετικά με τις προϋποθέσεις που θέλετε να υπάρξουν νια να συνεχίσετε στον ΠΑΟΚ;
"Από την ώρα που μπήκαν οι βάσεις για να διεκδικήσει ο ΠΑΟΚ πρωτάθλημα, τα μονοπάτια είναι δύο. Το πρώτο είναι να υπάρξουν όλες οι συνισταμένες που θα φέρουν τον ΠΑΟΚ στον δρόμο του τίτλου και γι' αυτό δεν αρκεί η καλή θέληση του καλύτερου προπονητή του κόσμου, ούτε η καλή θέληση της καλύτερης διοίκησης του κόσμου, θέλει κι άλλα πράγματα. Να έχεις τη δυνατότητα να φτάσεις μέχρι το τέλος. Αν δεν μπορείς, υπάρχει και το δεύτερο μονοπάτι. Να συνεχίσεις να διατηρείς την ομάδα σε αυτό το επίπεδο που είναι, μια διαδικασία αργή, στην οποία εγώ δεν μπορώ να αναλάβω την υποχρέωση και την ευθύνη να πω ότι είναι υποψήφια να πάρει το πρωτάθλημα. Εγώ δεν πουλάω όνειρα, λέω την αλήθεια. Με τα δεδομένα που υπάρχουν όταν ξεκινάει το πρωτάθλημα λέμε ότι Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός έχουν από 40% πιθανότητες να το πάρουν, ο ΠΑΟΚ το 15%, η ΑΕΚ το υπόλοιπο. Εγώ θέλω όταν θα ξεκινήσει το επόμενο πρωτάθλημα οι πιθανότητες του Παναθηναϊκού, του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ να είναι από 33%. Είναι εύκολο να λέω άλλα, για να φανώ αρεστός στον κόσμο, να λένε «ωραία τα λες, ρε μάγκα», αλλά εγώ αυτά δεν μπορώ να τα κάνω".

Αν, λοιπόν, δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις να ξεκινήσει ο ΠΑΟΚ το πρωτάθλημα με ίσες πιθανότητες με τους άλλους να το πάρει, δεν θα μείνετε.
"Οχι".

εδω τα χαλαμε λιγο. εαν δεν υπαρχει για την επομενη χρονια η δυνατοτητα οικονομικης υπερβασης δεν θα ερθει το τελος του κοσμου. ουτε ειναι λογος για να φυγεις. μπορει να υπαρξει η δυνατοτητα την μεθεπομενη. εσυ απλα το μονο που μενει να κανεις ειναι να πεις την αληθεια στον Παοκτση. εγινε ενα νεο πλανο αλλα η ομαδα για οικονομικους λογους δεν παει φετος για πρωταθλημα. θα δουμε τα οικονομικα και θα προσπαθησουμε την μεθεπομενη χρονια. ο Παοκτσης αντεχει 25 χρονια χωρις πρωταθλημα. δεν εγινε ΠΑΟΚ για τα πρωταθληματα. ακομη δεν το καταλαβες? α, και μην ξεχνας οτι για τα οικονομικα εχεις και εσυ ευθυνη. γιου νοου χερενφεν?

Με τον Ζαγοράκη έχετε κάνει αυτή τη συζήτηση;
"Τα έχουμε πει πολλές φορές με τον Ζαγοράκη, με τον Βρύζα και τον Κονσεϊσάο. Και ξέρουν ότι το θέμα δεν είναι τα δικά μου χρήματα, γι' αυτό το θέμα δεν θα συζητήσουμε πολύ, είναι το τελευταίο. Στη φάση που είμαι τώρα, δεν με εξιτάρουν τα λεφτά. Αν με ενδιέφερε η τσέπη μου, τώρα θα ήμουν στο Κατάρ, εκεί μου δίνουν τέσσερις Φορές τα χρήματα που παίρνω στον ΠΑΟΚ. Έχω κίνητρα, κι αυτό που Με εξιτάρει είναι να κερδίσω ένα πρωτάθλημα με τον ΠΑΟΚ. Ξεκινήσαμε κάτι, φτάσαμε κάπου, θέλω να κερδίσω κάτι μαζί του. Πρέπει να ξεκινήσει ένα νέο πλάνο, που θα είναι συνυφασμένο και με τους δικούς μου στόχους. Ανεξάρτητα από τη φιλία και τις στενές σχέσεις που έχω με τη διοίκηση, από την αγάπη που λαμβάνω και δίνω στον κόσμο. Πρέπει να καταλάβει, όμως, ο κόσμος ότι δεν μπορώ να βρίσκομαι σε κάτι χωρίς να είμαι 100% δοσμένος. Αν κάτι δεν μου κάθεται καλά, δεν το κάνω".

εδω τα χαλαμε λιγο. εαν δεν υπαρχει για την επομενη χρονια η δυνατοτητα οικονομικης υπερβασης δεν θα ερθει το τελος του κοσμου. ουτε ειναι λογος για να φυγεις. μπορει να υπαρξει η δυνατοτητα την μεθεπομενη. εσυ απλα το μονο που μενει να κανεις ειναι να πεις την αληθεια στον Παοκτση. εγινε ενα νεο πλανο αλλα η ομαδα για οικονομικους λογους δεν παει φετος για πρωταθλημα. θα δουμε τα οικονομικα και θα προσπαθησουμε την μεθεπομενη χρονια. ο Παοκτσης αντεχει 25 χρονια χωρις πρωταθλημα. δεν εγινε ΠΑΟΚ για τα πρωταθληματα. ακομη δεν το καταλαβες? α, και μην ξεχνας οτι για τα οικονομικα εχεις και εσυ ευθυνη. γιου νοου χερενφεν?




Στο επίπεδο που έχει φτάσει ο ΠΑΟΚ τι χρειάζεται για να μπορεί να διεκδικήσει του χρόνου μεγάλους στόχους;
"Ο ΠΑΟΚ χρειάζεται χρήματα για να πάρει τρεις παίχτες μεγάλης ποιότητας, προκειμένου να ανεβάσει το επίπεδο του. Έχω πει και στον πρόεδρο τι ακριβώς πιστεύω ότι χρειαζόμαστε. Όποιος παρακολουθεί τα λεγόμενα μου θα έχει καταλάβει".

αρκετοι θα πουν οτι απο τωρα δημιουργεις αλλοθι για την επομενη χρονια. δεν μου πηραν τους παικτες κτλ κτλ. εγω δεν τα πιστευεω αυτα.

Μετά το παιχνίδι με τον Πανιώνιο, όταν στις κερκίδες συνέβαιναν διάφορα, είπατε ότι θα θέλατε τον Σαλπιγγίδη στον ΠΑΟΚ. Το είπατε σοβαρά;
"Φυσικά! Τον ήθελα με μεταγραφή όταν ήμουν στην Μπενφίκα. Δεν βλέπω τον λόγο να μην τον θέλω στον ΠΑΟΚ".

Τη συγκεκριμένη στιγμή άλλος στη θέση σας θα προτιμούσε να αποφύγει το σχόλιο γι' αυτά που ακούγονταν για αυτόν στην κερκίδα. Εσείς γιατί το είπατε;
"Γιατί αυτή είναι η αλήθεια έτσι όπως τη βλέπω εγώ, και η γνώμη μου. Με ρώτησαν, απάντησα. Ισως τελικά αυτό είναι και το πρόβλημά μου (γελάει)".

Κάποιοι οπαδοί του ΠΑΟΚ δεν τον θέλουν, για εξωαγωνιστικούς λόγους. Αν αποφασίζατε εσείς και μπορούσατε να πάρετε μια τέτοια απόφαση, θα πηγαίνατε κόντρα στο ρεύμα;
"Θα σας το πω πιο ξεκάθαρα κι αυτό ισχύει γενικώς, όχι ειδικά για την περίπτωση του Σαλπιγγίδη. Οι διοικήσεις πρέπει να πιάνουν τον σφυγμό του κόσμου, πρέπει να αφουγκράζονται την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, γιατί αυτό δείχνει σεβασμό. Αλλά δεν πρέπει να επηρεάζονται, έτσι ώστε να μην πάρουν την απόφαση που υπάρχει στο μυαλό τους".

σκονακι το πηρες?
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

kos έγραψε:εδω τα χαλαμε λιγο. εαν δεν υπαρχει για την επομενη χρονια η δυνατοτητα οικονομικης υπερβασης δεν θα ερθει το τελος του κοσμου. ουτε ειναι λογος για να φυγεις. μπορει να υπαρξει η δυνατοτητα την μεθεπομενη. εσυ απλα το μονο που μενει να κανεις ειναι να πεις την αληθεια στον Παοκτση. εγινε ενα νεο πλανο αλλα η ομαδα για οικονομικους λογους δεν παει φετος για πρωταθλημα. θα δουμε τα οικονομικα και θα προσπαθησουμε την μεθεπομενη χρονια. ο Παοκτσης αντεχει 25 χρονια χωρις πρωταθλημα. δεν εγινε ΠΑΟΚ για τα πρωταθληματα. ακομη δεν το καταλαβες? α, και μην ξεχνας οτι για τα οικονομικα εχεις και εσυ ευθυνη. γιου νοου χερενφεν?

Εισαι ωραιος.Ακριβως ετσι εχουν τα πραγματα.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

...Σάντος σήκω φύγε, είσαι παλτό και δεν έχεις καταλάβει τι εστί ΠΑΟΚ...

Πάρτε χαϊμαλιά και φυλαχτά και βουρ για το Άγιο Όρος, μπας και πάρουμε κανά πρωτάθλημα!
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από shark4 »

Πλακα-πλακα οπλαρχηγε , μην τα κοροιδευουμε γιατι βλεπω σε λιγο καιρο η προετοιμασια της ομαδας να γινεται στα Καρουλια του Αγιου Ορους και η εκμαθηση των συστηματων στο προαυλιο της Μονης Εσφιγγμενου.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από teod1980 »

Να μείνει ο Σάντος να έχουμε να κράζουμε εμείς...το λέει ξεκάθαρα αν δεν μπορώ να τα βάλω με τους 3 της Αθήνας γιατί να κάτσω να ακούω τη γκρίνια εγώ...αν έχω όπλα να πολεμήσω, αν όχι φεύγω, τι πιο ξεκάθαρο και αληθινό...
όχι με τσουτσέκια να μας πουλάει ΠΑΟΚτσηδικλίκη και μετά να βρίζουμε γιατί τα παιδιά δεν μπορούν...
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από shark4 »

Κανονικα μεχρι την Παρασκευη το τοπικ του Σαντος με το τοπικ της ΑΜΚ επρεπε να συγχωνευτουν . Η κεντρικη ιδεα της συνεντευξης του πλεον σοβαρου προπονητη τα τελευταια χρονια αυτο λεει : ΧΡΗΜΑ.
Αλλιως το καλοκαιρι θα τρεχουμε να βαφτισουμε Σισε τον Μουσλι. Ο νοων νοειτω. ;)
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Εικόνα


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Για Μονη Εσφιγμενου μιλαμε... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

shark4 έγραψε:Κανονικα μεχρι την Παρασκευη το τοπικ του Σαντος με το τοπικ της ΑΜΚ επρεπε να συγχωνευτουν . Η κεντρικη ιδεα της συνεντευξης του πλεον σοβαρου προπονητη τα τελευταια χρονια αυτο λεει : ΧΡΗΜΑ.
Αλλιως το καλοκαιρι θα τρεχουμε να βαφτισουμε Σισε τον Μουσλι. Ο νοων νοειτω. ;)
Συμφωνω σ' αυτο που λες αδερφε , αλλα δε νομιζω να ειναι τοσο αφελης ωστε να περιμενει απο τον κοσμο να βαλει λεφτα για μεταγραφες.Απο τον απλο μεροκαματιαρη.Εξ αλλου , εαν δεν κανω λαθος το ειπε και μονος του μεσες ακρες.Εκει που λεει "ο κοσμος στηριξε και στηριζει οσο μπορει , αλλα τωρα ηρθε η ωρα για εναν επενδυτη να βαλει λεφτα στην ομαδα"...ή καπως ετσι τελος παντων.

Εμεις μονο τρυπες βουλωνουμε δυστυχως.Αμα δεν πεσουν αληθινα λεφτα , χαιρι δεν εχει , δυστυχως.Τι θα του πεις του παικτη?Περιμενε να βαλει ο κοσμος λεφτα και θα σε πληρωσω?Δε γινονται αυτα.Δυστυχως αυτο ειναι το ποδοσφαιρο σημερα.Εχεις και την Ουεφα να καβαντζωνει παντα τους καλους πελατες τις στις ευρωπαικες διοργανωσεις (μη στενοχωριεσαι Λιβερπουλ...εαν χασεις τα λεφτα απο το Τσου λου , εγω θα σε βαλω στο Γιουροπα που οι ομαδες ειναι του χεριου σου...ετσι , με τον ενα τροπο ή τον αλλο , τα λεφτα που ξοδεψες για μεταγραφες θα τα παρεις πισω).....τι περιμενεις????

Να πουμε και για το ποσες ομαδες ειναι χρεωμενες μεχρι το λαιμο κι ακομα πρωταγωνιστουν στα ευρωπαικα κυπελλα με τις ευλογιες της Ουεφα και παλι?????Και ο ΠΑΟΚ ψαχνει να βρει απο τον κοσμο του λεφτα για να βουλωσει τρυπες.....Αυτα ειναι.....

Τελος παντων...πολυ το κουρασα......παω για το φραπε της παρηγοριας
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Η σκέψη μου είναι ίδια ακριβώς με του ¨Οργουελ παραπάνω που έγραψε κάτι.
Ναι δεν πρέπει να φύγει γιατί έχει χτιστεί κάτι σοβαρό έχουν μπει και τα μπετά σαν βάσεις για να δηλώνει ο ΠΑΟΚ παρόν όπως παλιά.
Αν εξαιρέσουμε ατυχίες που είχε καθ όλη την χρονιά η ομάδα και συνεχίζει να έχει μέχρι σήμερα παρατηρούμε ότι δεν τα έχει πάει καθόλου άσχημα μέχρι στιγμής ανεξάρτητα απο στόχους κλπ.
Ενώ έχει χτιστεί η ομάδα καθαρά στα Πορτογαλικά πρότυπα της Πόρτο και Μπενφίκα.

Το θέμα είναι η άλλη μέρα σε περίπτωση αποχώρησης του Πορτογάλου προπονητή...
Αυτό δεν το γνωρίζω ούτε το βρίσκω και θετικό αν συμβεί.

Αυτό που θα ήθελα όμως για τον ΠΑΟΚ ο επόμενος προπονητής που θα έρθει να μην είναι ΠΑΟΚτσής και να μην έχει καμία απολύτως συναισθηματική σχέση με την ομάδα μας όπως ακριβώς δεν είχε ο Σάντος για να μπορέσει να δουλέψει ανεξάρτητος και ελεύθερος για ότι αυτός πιστεύει ότι είναι το καλύτερο να γίνει.

Πρέπει να υπάρχει άνθρωπος για αυτή την θέση που να κοιτάει με το δικό του μάτι μακριά απο τα δικά μας θέλω και πιστεύω.

Η συνέντευξη του μου φάνηκε σαν να απαντάει στις απορίες μας που έχουν διατυπωθεί σε άλλους καιρούς.
Αυτό δείχνει ότι είναι απόλυτα ενήμερος για το τι λέγεται για αυτόν στις τάξεις μας ή σε εφημερίδες ράδια κλπ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”