Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8898
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από panpangr77 »

embuji έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 18:37 Athens και αλλη μια φορα ηρθε ενας μαθητευομενος μαγος και δε στηριχθηκε ΚΑΘΟΛΟΥ και εφυγε. Βαρεθηκε να σηκωνει τροπαια στην επομενη του ομαδα και πλεον τον κοιτανε ομαδες της πρεμιερ λιγκ.

Εγω ελπιζω να στηριχθει ο Λιτσι για πολλους λογους.
Ο Λιτσι είναι τυχερός γιατί έρχεται μετά από δύο αποτυχημένες χρονιές ,ενώ ο Φερέιρα ήρθε μετά από πρωτάθλημα .Μέχρι τα μισά τα πήγε καλά μετά ήρθε η πολύιδιοκτησία . Με την Παλμέιρας τα έχει πάρει όλα και οι οπαδοί τον βρίζουν .
These users thanked the author panpangr77 for the post (total 2):
dimitris7777, embuji
Psagmenos4
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Psagmenos4 »

Συνεχίζουμε όπως ξερουμε τόσα χρόνια ,ΣΚ δεν δουλευουν στην παε για κανένα λόγο.
Άρα περιμένουμε 2-3 ανακοινώσεις Στόπερ,Χαφ ,και καναν ακόμα από Δευτέρα.
dalas10
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: Παρ 06 Δεκ 2013, 22:09

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από dalas10 »

WestBlock4 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 21:41 Στο Χ γραφει ενας οτι ο ΠΑΟΚ τσεκάρει τη περίπτωση του Kwasi Sibo γκανεζος μέσος.
πως λεγεται αυτος στο τουιτερ?
Patron
Δημοσιεύσεις: 7398
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

PORKY'S κάπως έτσι
These users thanked the author Patron for the post (total 4):
Maklaz, Gregk19262000, margas, st4this
dimitris7777
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από dimitris7777 »

Αυτό πάλι με τον Αμπέλ, έχει πάρει 11 τρόπαια με την Παλμέϊρας και έχει γίνει ο πιο επιτυχημένος προπονητής στην ιστορία της και μιλάμε για τοπ ομάδα.....και όμως ναι τον βρίζουν....άβυσσος η ψυχή του οπαδού....

Πάμε στα δικά μας.....ο Κόλκας είπε ότι το κουστούμι με Πούσιτς θα πήγαινε 2,6εκ το χρόνο!!! αδιανόητο ποσό......μάλλον αυτό ίσως "βοήθησε" τον Ιβάν να δεχτεί την "εισήγηση" των Μάτος-Βιερίνια.....για το Λίσι γράφτηκε ότι μαζί με τα μπόνους επιτυχίας στόχων η συμφωνία για όλο το τιμ είναι λίγο πάνω από 1,5εκ....

Νάτο αμέσως αμέσως το εκατομμυριάκι για τον στόπερ...... :D :D :D
These users thanked the author dimitris7777 for the post (total 6):
Maxpaok, Ριαν_Καπαγιαννιδης, psychologos, Woodman73, margas, sakis_the_fraud
Patron
Δημοσιεύσεις: 7398
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

Σοβαρά τώρα 1.5+ ο paccheri lisci;
Ally Samagoal
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2025, 19:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ally Samagoal »

panpangr77 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 21:54
embuji έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 18:37 Athens και αλλη μια φορα ηρθε ενας μαθητευομενος μαγος και δε στηριχθηκε ΚΑΘΟΛΟΥ και εφυγε. Βαρεθηκε να σηκωνει τροπαια στην επομενη του ομαδα και πλεον τον κοιτανε ομαδες της πρεμιερ λιγκ.

Εγω ελπιζω να στηριχθει ο Λιτσι για πολλους λογους.
Ο Λιτσι είναι τυχερός γιατί έρχεται μετά από δύο αποτυχημένες χρονιές ,ενώ ο Φερέιρα ήρθε μετά από πρωτάθλημα .Μέχρι τα μισά τα πήγε καλά μετά ήρθε η πολύιδιοκτησία . Με την Παλμέιρας τα έχει πάρει όλα και οι οπαδοί τον βρίζουν .
Ε καλά οι οπαδοί στην Βραζιλία μπορεί να είναι και ψυχανώμαλοι
These users thanked the author Ally Samagoal for the post (total 2):
WestBlock4, Ριαν_Καπαγιαννιδης
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από black death »

Patron έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 22:11 Σοβαρά τώρα 1.5+ ο paccheri lisci;
Ειναι large o ιβαναρος ρε παιδιά, τι να κανουμε;
These users thanked the author black death for the post (total 2):
Patron, margas
Patron
Δημοσιεύσεις: 7398
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

Εντάξει υπάρχει πληθωρισμός ακρίβεια παντού
These users thanked the author Patron for the post:
black death
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6308
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jibbie »

Ελοστουντο και Παλινοστουντο πίσω δλδ; Σορυ
These users thanked the author jibbie for the post:
shearer4
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από black death »

Οταν πληρωνεις με ομολογα ρωσικου δημοσίου ανεβαίνει κιόλας η τιμη. :D
Patron
Δημοσιεύσεις: 7398
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

FX risk λογικό
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2108
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

Psagmenos4 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 21:58 Συνεχίζουμε όπως ξερουμε τόσα χρόνια ,ΣΚ δεν δουλευουν στην παε για κανένα λόγο.
Άρα περιμένουμε 2-3 ανακοινώσεις Στόπερ,Χαφ ,και καναν ακόμα από Δευτέρα.
Σήμερα δεν προλάβαινε ο Βιερίνια, είχε ψηστηρι στην Αρναία.
These users thanked the author Maklaz for the post:
black death
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2108
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

Patron έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 22:02 PORKY'S κάπως έτσι
Ο πορκαρος είναι αρχοντικός ρε, τι δουλειά έχει εκεί μέσα;

Ίσως να τον έλεγαν, kyri κάπως έτσι :lol:
These users thanked the author Maklaz for the post (total 3):
Patron, Kabamaru11, st4this
ΠΟΡΚΥ-5
Official Paokmania's Papatzis
Δημοσιεύσεις: 1268
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2015, 17:59

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΠΟΡΚΥ-5 »

Maklaz έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 22:23
Patron έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 22:02 PORKY'S κάπως έτσι
Ο πορκαρος είναι αρχοντικός ρε, τι δουλειά έχει εκεί μέσα;

Ίσως να τον έλεγαν, kyri κάπως έτσι :lol:
Πληροφοριακά, ο ΠΟΡΚΥ-5 δεν έχει λογαριασμό στο Twitter ή στο X κλπ..!
These users thanked the author ΠΟΡΚΥ-5 for the post (total 12):
black death, Kabamaru11, paokkerkir, Maklaz, rockcity4, jibbie, zissos, george188, leomatos88, navigator11 and 2 more users
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”