Μαρσέιγ - ΠΑΟΚ 7/4 22:00 CosmoteSports
-
blackchaos
- Δημοσιεύσεις: 705
- Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ 2018, 12:51
Re: Μαρσέιγ - ΠΑΟΚ 7/4 22:00 CosmoteSports
τσιγγαραNostalgos έγραψε:Σε πιανού τη θέση μπήκε ο Καντουρί;
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: Μαρσέιγ - ΠΑΟΚ 7/4 22:00 CosmoteSports
Τώρα σηκώνεις παλιομπινέ
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
-
alexgarcia6
- Σασταλεγάκιας 2025
- Δημοσιεύσεις: 4202
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2021, 18:08
Re: Μαρσέιγ - ΠΑΟΚ 7/4 22:00 CosmoteSports
Ακπομ εμφανισεις για μεταγραφη[POUTING FACE], μονος μπροστα
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Μαρσέιγ - ΠΑΟΚ 7/4 22:00 CosmoteSports
"One of the great european stadiums Toumba" λέει ο Άγγλος σπηκερ
Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μαρσέιγ - ΠΑΟΚ 7/4 22:00 CosmoteSports
Βάλτο ρε ακπομ!
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk