ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
trouman
Δημοσιεύσεις: 5535
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS

Δημοσίευση από trouman »

Για αυτο θελω να δω, με ρωτάνε φίλοι που ειναι Πύργο, πού είναι η ομάδα. Και είχε περάσει απλο ερτ3 πριν ώρα
PAOK4SWE
Δημοσιεύσεις: 185
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2009, 12:49

Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS

Δημοσίευση από PAOK4SWE »

:opaokara: :pano: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
Δημοσιεύσεις: 6173
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS

Δημοσίευση από V-olakiotis »

Στο open μόνο live από Λευκό Πύργο από εδώ και πέρα.

ΝΑΤΟΙ, ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6660
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS

Δημοσίευση από Azrael »

εγω το βλεπω και απο το μαο μαο προνταξιονς :mrgreen:
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3846
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Ήρθαν
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3846
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Απίστευτοι
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3846
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Βιετνάμ
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS

Δημοσίευση από nikolasf »

Ένα μόνο
ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΞΊΩΣΕ ΝΑ ΖΉΣΩ ΑΥΤΌ ΑΠΌ ΚΟΝΤΆ
Δεν υπάρχουν λόγια
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS

Δημοσίευση από sourmenetes »

Καλημερα απο το ενα μπαρακι διπλα στο λευκο πυργο!!!!

Να παρουμε παρουσιες;;ς
Άβαταρ μέλους
Maxmad
Δημοσιεύσεις: 480
Εγγραφή: Τρί 27 Μάιος 2008, 15:42

Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS

Δημοσίευση από Maxmad »

συνφανταρε του 618 καπου εκει κοντα δακρυζαμε και εμεις...
μαζι με τους υπολοιπους...
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5200
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS

Δημοσίευση από wickerman »

Μόλις φτάσαμε σπίτι κι εμείς. Χαλαρή παρακολούθηση του ματς στη γιγαντοθόνη δίπλα στον Λευκό Πύργο, παρακολούθηση φιέστας επίσης κι έπειτα κατάθεση λαρυγγιού μέχρι τις 3:00 που έσπασε ο κόσμος αφού έφυγε το λεωφορείο. ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS

Δημοσίευση από pgetsos »

Μόλις φύγαμε και μεις του πρωινού τρένου!
Nikos 74
Δημοσιεύσεις: 1897
Εγγραφή: Τρί 20 Νοέμ 2018, 19:48

Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS

Δημοσίευση από Nikos 74 »

Ωραία βραδιά. Γέμισε η ψυχή μας με μεγαλείο του ΠΑΟΚ. Το σοκ ήταν η διοργάνωση της φιεστας. Δεν πίστευα αυτό που έβλεπα και ένιωθα. Ήταν κάτι τόσο καλοδουλεμένο που ήταν απίστευτο το αποτέλεσμα. Το επίπεδο ανεβαίνει σε όλους τους τομείς και αυτή η υπερπαραγωγή ήταν επίδειξη δύναμης προς πάσα κατεύθυνση.
Άβαταρ μέλους
constadine
Δημοσιεύσεις: 2806
Εγγραφή: Δευ 04 Μαρ 2019, 14:55
Τοποθεσία: Κεντρική Μακεδονία

Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS

Δημοσίευση από constadine »

Μαγική βραδιά ,που ξεκίνησε με γρήγορο γκολ και τελείωσε αγωνιστικά με τις αλλαγές Μαλεζά και Βιεϊρίνια στα τελευταία λεπτά .
Συγκινητικό το όλο σκηνικό με Βιεϊρίνια και η φιέστα τίτλου ήταν το κάτι άλλο .
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106635
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

V-olakiotis έγραψε:Έκλαψα με τον κυρ Λάμπη τον Κουιρουκίδη και τον μικρό αδερφό του Μπακόλα...

Με όσους δεν είναι εδώ απόψε, Ολιβάρες ακούς;


Βραδιά απόλυτα ΠΑΟΚ, γαμάτη!

Τι να περιγραψειε από τον ποταμό των συναισθημάτων;

ΝΑΤΟΙ, ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
+1926
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”