ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS
Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS
Για αυτο θελω να δω, με ρωτάνε φίλοι που ειναι Πύργο, πού είναι η ομάδα. Και είχε περάσει απλο ερτ3 πριν ώρα
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS
Στο open μόνο live από Λευκό Πύργο από εδώ και πέρα.
ΝΑΤΟΙ, ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
ΝΑΤΟΙ, ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3846
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3846
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3846
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS
Ένα μόνο
ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΞΊΩΣΕ ΝΑ ΖΉΣΩ ΑΥΤΌ ΑΠΌ ΚΟΝΤΆ
Δεν υπάρχουν λόγια
ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΞΊΩΣΕ ΝΑ ΖΉΣΩ ΑΥΤΌ ΑΠΌ ΚΟΝΤΆ
Δεν υπάρχουν λόγια
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS
Καλημερα απο το ενα μπαρακι διπλα στο λευκο πυργο!!!!
Να παρουμε παρουσιες;;ς
Να παρουμε παρουσιες;;ς
Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS
συνφανταρε του 618 καπου εκει κοντα δακρυζαμε και εμεις...
μαζι με τους υπολοιπους...
μαζι με τους υπολοιπους...
Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS
Μόλις φτάσαμε σπίτι κι εμείς. Χαλαρή παρακολούθηση του ματς στη γιγαντοθόνη δίπλα στον Λευκό Πύργο, παρακολούθηση φιέστας επίσης κι έπειτα κατάθεση λαρυγγιού μέχρι τις 3:00 που έσπασε ο κόσμος αφού έφυγε το λεωφορείο. ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS
Ωραία βραδιά. Γέμισε η ψυχή μας με μεγαλείο του ΠΑΟΚ. Το σοκ ήταν η διοργάνωση της φιεστας. Δεν πίστευα αυτό που έβλεπα και ένιωθα. Ήταν κάτι τόσο καλοδουλεμένο που ήταν απίστευτο το αποτέλεσμα. Το επίπεδο ανεβαίνει σε όλους τους τομείς και αυτή η υπερπαραγωγή ήταν επίδειξη δύναμης προς πάσα κατεύθυνση.
- constadine
- Δημοσιεύσεις: 2806
- Εγγραφή: Δευ 04 Μαρ 2019, 14:55
- Τοποθεσία: Κεντρική Μακεδονία
Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS
Μαγική βραδιά ,που ξεκίνησε με γρήγορο γκολ και τελείωσε αγωνιστικά με τις αλλαγές Μαλεζά και Βιεϊρίνια στα τελευταία λεπτά .
Συγκινητικό το όλο σκηνικό με Βιεϊρίνια και η φιέστα τίτλου ήταν το κάτι άλλο .
Συγκινητικό το όλο σκηνικό με Βιεϊρίνια και η φιέστα τίτλου ήταν το κάτι άλλο .
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 21/4-19:00,NS
+1926V-olakiotis έγραψε:Έκλαψα με τον κυρ Λάμπη τον Κουιρουκίδη και τον μικρό αδερφό του Μπακόλα...
Με όσους δεν είναι εδώ απόψε, Ολιβάρες ακούς;
Βραδιά απόλυτα ΠΑΟΚ, γαμάτη!
Τι να περιγραψειε από τον ποταμό των συναισθημάτων;
ΝΑΤΟΙ, ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!