Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Εδώ ένα ΠΑΟΚτσακι αγνώστου ταυτότητος έκανε ταγκιά σε ένα μπασκετάκι πάνω από το σπίτι μου κοντά στο Θέατρο Πέτρας στην Πετρούπολη, ακόμα αναρωτιέμαι που είναι και τι να κάνει! Μήπως ήσουν εσύ @marsantos ? 
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Όχι όχι. Είμαι πιο χαμηλά.rockcity4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:24 Εδώ ένα ΠΑΟΚτσακι αγνώστου ταυτότητος έκανε ταγκιά σε ένα μπασκετάκι πάνω από το σπίτι μου κοντά στο Θέατρο Πέτρας στην Πετρούπολη, ακόμα αναρωτιέμαι που είναι και τι να κάνει! Μήπως ήσουν εσύ @marsantos ?![]()
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7549
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Καλησπέρα σέ όλη την παρέα καθώς και στους ρουφιάνους.
Που είναι το νήμα του Θαυματοποιού απ' το Μπρασόφ!
Το βγάλατε; θέλω να τον αποχαιρετήσω όπως του αρμόζει.
Να ξέρετε ότι ρουφιάνος δεν υπήρξα ποτέ στην ζωή μου, τους σιχαίνομαι, αλλά...
Η παραμικρή παραβίαση κανονισμών υπόνοια εναντίων στελέχους της ΠΑΕ κλπ κλπ θα καταγγέλλεται άμεσα με την απαίτηση για Μπαν.
Όπως μου φερθηκατε θα σας φερθώ ξέρετε εσείς ποιοι.
Καλή συνέχεια
Που είναι το νήμα του Θαυματοποιού απ' το Μπρασόφ!
Το βγάλατε; θέλω να τον αποχαιρετήσω όπως του αρμόζει.
Να ξέρετε ότι ρουφιάνος δεν υπήρξα ποτέ στην ζωή μου, τους σιχαίνομαι, αλλά...
Η παραμικρή παραβίαση κανονισμών υπόνοια εναντίων στελέχους της ΠΑΕ κλπ κλπ θα καταγγέλλεται άμεσα με την απαίτηση για Μπαν.
Όπως μου φερθηκατε θα σας φερθώ ξέρετε εσείς ποιοι.
Καλή συνέχεια
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4319
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
ψηλά ανηφόρα φουλ..ούτε που θυμάμαι πως λέγεται η εκκλησια , παίζει να ναι η Ευαγγελίστρια;..έχει κι ενα πάρκο δίπλα και κάτι "καλαμάκια" για φαι απέναντι..αν και δεν είμαι φάν των σπρέι, εξού και το χούλιγκανς στα σπρέι..st4this έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:19 Αμα θέλουμε γκουρμέ ιντερνασιοναλ παμε Αχαρνών στριτΠοια εκκλησία είναι στο Ηράκλειο; Να βρω το γειτονάκι
Και στο ΣΕΦ απο πίσω είχε κάποτε, όλοι ΠΑΟΚ θα γίνετε ρε!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ
Χαχα έλα ρε, να 'σαι καλά! Το χάζεψα το μαγαζάκι στο μαψ, ωραίο φαίνεται, κρατάει βλέπω και χαρακτήρα προηγούμενων δεκαετιών και δεν υποκύπτει σ'αυτήν την εκσυγχρονιστική τάση που έχει αφαιρέσει τη ξεχωριστή αισθητική σε πολλά μαγαζιά!Sardan έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 09:21Καλημέρα από Άνδρο. Μπάρκα χθες είδα μαγαζί στο λιμάνι με το όνομα σου και μπήκα για μπύρα μόνο και μόνο για αυτό.
Αν ποτέ πάω Άνδρο, θα πάω κι εγώ στον Μπαρκαρούτσο, επειδή κάποτε με θυμήθηκες και πήγες!
Στο Rotterdam, κάτω από μια γέφυρα, υπάρχει γραμμένο "PAOK" με spray! Αλλά ορκίζομαι, δεν το έκανα εγώ. Κάποτε ελπίζω να καταφέρω να σταματήσω (δεν έχει πεζοδρόμιο σ'εκείνο το σημείο, μόνο με αυτοκίνητο το έχω δει) και να βγάλω φωτογραφία..st4this έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:19Αμα θέλουμε γκουρμέ ιντερνασιοναλ παμε Αχαρνών στριτΠοια εκκλησία είναι στο Ηράκλειο; Να βρω το γειτονάκι
Και στο ΣΕΦ απο πίσω είχε κάποτε, όλοι ΠΑΟΚ θα γίνετε ρε!
Έχω δει βέβαια και κάτι αυτοκόλλητα από λήκια και χάρτινους...που κατά ένα περίεργο τρόπο, μετά από καναδυό λεπτά εξαφανίζονταν!