Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
rockcity4
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2026, 21:17
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από rockcity4 »

Εδώ ένα ΠΑΟΚτσακι αγνώστου ταυτότητος έκανε ταγκιά σε ένα μπασκετάκι πάνω από το σπίτι μου κοντά στο Θέατρο Πέτρας στην Πετρούπολη, ακόμα αναρωτιέμαι που είναι και τι να κάνει! Μήπως ήσουν εσύ @marsantos ? :D
These users thanked the author rockcity4 for the post:
marsantos
marsantos
Δημοσιεύσεις: 5802
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:22

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από marsantos »

rockcity4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:24 Εδώ ένα ΠΑΟΚτσακι αγνώστου ταυτότητος έκανε ταγκιά σε ένα μπασκετάκι πάνω από το σπίτι μου κοντά στο Θέατρο Πέτρας στην Πετρούπολη, ακόμα αναρωτιέμαι που είναι και τι να κάνει! Μήπως ήσουν εσύ @marsantos ? :D
Όχι όχι. Είμαι πιο χαμηλά.
These users thanked the author marsantos for the post:
rockcity4
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7549
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Καλησπέρα σέ όλη την παρέα καθώς και στους ρουφιάνους.
Που είναι το νήμα του Θαυματοποιού απ' το Μπρασόφ!
Το βγάλατε; θέλω να τον αποχαιρετήσω όπως του αρμόζει.
Να ξέρετε ότι ρουφιάνος δεν υπήρξα ποτέ στην ζωή μου, τους σιχαίνομαι, αλλά...
Η παραμικρή παραβίαση κανονισμών υπόνοια εναντίων στελέχους της ΠΑΕ κλπ κλπ θα καταγγέλλεται άμεσα με την απαίτηση για Μπαν.
Όπως μου φερθηκατε θα σας φερθώ ξέρετε εσείς ποιοι.
Καλή συνέχεια
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από Shivaspace »

st4this έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:19 Αμα θέλουμε γκουρμέ ιντερνασιοναλ παμε Αχαρνών στριτ :lol: Ποια εκκλησία είναι στο Ηράκλειο; Να βρω το γειτονάκι :D Και στο ΣΕΦ απο πίσω είχε κάποτε, όλοι ΠΑΟΚ θα γίνετε ρε!
ψηλά ανηφόρα φουλ..ούτε που θυμάμαι πως λέγεται η εκκλησια , παίζει να ναι η Ευαγγελίστρια;..έχει κι ενα πάρκο δίπλα και κάτι "καλαμάκια" για φαι απέναντι..αν και δεν είμαι φάν των σπρέι, εξού και το χούλιγκανς στα σπρέι..
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Καφενείο ΠΑΟΚμάνια ΙΙΙ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Sardan έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 09:21Καλημέρα από Άνδρο. Μπάρκα χθες είδα μαγαζί στο λιμάνι με το όνομα σου και μπήκα για μπύρα μόνο και μόνο για αυτό.
Χαχα έλα ρε, να 'σαι καλά! Το χάζεψα το μαγαζάκι στο μαψ, ωραίο φαίνεται, κρατάει βλέπω και χαρακτήρα προηγούμενων δεκαετιών και δεν υποκύπτει σ'αυτήν την εκσυγχρονιστική τάση που έχει αφαιρέσει τη ξεχωριστή αισθητική σε πολλά μαγαζιά!

Αν ποτέ πάω Άνδρο, θα πάω κι εγώ στον Μπαρκαρούτσο, επειδή κάποτε με θυμήθηκες και πήγες!


st4this έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 21:19Αμα θέλουμε γκουρμέ ιντερνασιοναλ παμε Αχαρνών στριτ :lol: Ποια εκκλησία είναι στο Ηράκλειο; Να βρω το γειτονάκι :D Και στο ΣΕΦ απο πίσω είχε κάποτε, όλοι ΠΑΟΚ θα γίνετε ρε!
Στο Rotterdam, κάτω από μια γέφυρα, υπάρχει γραμμένο "PAOK" με spray! Αλλά ορκίζομαι, δεν το έκανα εγώ. Κάποτε ελπίζω να καταφέρω να σταματήσω (δεν έχει πεζοδρόμιο σ'εκείνο το σημείο, μόνο με αυτοκίνητο το έχω δει) και να βγάλω φωτογραφία..

Έχω δει βέβαια και κάτι αυτοκόλλητα από λήκια και χάρτινους...που κατά ένα περίεργο τρόπο, μετά από καναδυό λεπτά εξαφανίζονταν!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”