Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Αν περασουμε απο τους ομιλους ως 2οι θα ειναι καλη χρονια αν περασουμε ως πρωτοι θα ειναι υπεροχη χρονια. Αν κανουμε 3 συνεχομενες απλα καλες χρονιες με προκριση απ τους ομιλους θα ειναι ολα τελεια
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ε ναι,κάπως έτσι
Αν δούμε όμως τις ομάδες,ακόμα κι αυτές που θα έρθουν απ το Europa είμαστε τουλάχιστον το...10ο φαβορί
Οπότε μια πρόκριση στους 16 απλά, εμένα δε μου φτάνει
Ας περάσουμε πρώτα........
Αν δούμε όμως τις ομάδες,ακόμα κι αυτές που θα έρθουν απ το Europa είμαστε τουλάχιστον το...10ο φαβορί
Οπότε μια πρόκριση στους 16 απλά, εμένα δε μου φτάνει
Ας περάσουμε πρώτα........
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Και στην βαθμολογία των χωρών κάποιες πήραν πόντους χωρίς να παίξουν ακόμη. Η Τουρκία εκεί που ήταν στο 21.400 και εμείς στο 21.200 και η απόσταση μας ήταν μια ισοπαλία περίπου, πήρε ήδη από κάπου 0.800
Εκτός την Τουρκία πόντους πήραν το Βέλγιο (0.800), η Ουκρανία (0.800), η Ρωσία (0.800), η Ολλανδία (0.800), η Πορτογαλλία (1.333), η Γαλλία (1.333), η Ιταλία (2.285), η Γερμανία (2.285), η Ισπανία (2.857) και η Αγγλία (2.285)
Εκτός την Τουρκία πόντους πήραν το Βέλγιο (0.800), η Ουκρανία (0.800), η Ρωσία (0.800), η Ολλανδία (0.800), η Πορτογαλλία (1.333), η Γαλλία (1.333), η Ιταλία (2.285), η Γερμανία (2.285), η Ισπανία (2.857) και η Αγγλία (2.285)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ναι,είναι οι πόντοι από τους ομίλους C.L
OI 26 ομάδες που είναι ήδη στους ομίλους πήραν τους 4 βαθμούς τους

Οι οποίοι για κάθε ομάδα είναι ανάλογοι με τον αριθμό ομάδων που βγάζει η χώρα τους

Η Τουρκία και το Βέλγιο που έχουν 5 ομαδες,αλλά και από 1 ήδη στους ομίλους,πήραν από 0,800 βαθμους
Αυτό βγαίνει από τον 1 (βαθμό) / 5 (χώρες) = 0,200 βαθμοί
0,200 Χ 4 (ο αριθμός bonus που φαίνεται με κόκκινο στο Group Stage του C.L στον επάνω πίνακα)
= 0,800 (ο αριθμός στην στήλη βαθμών 21/22 που προστέθηκε)
OI 26 ομάδες που είναι ήδη στους ομίλους πήραν τους 4 βαθμούς τους

Οι οποίοι για κάθε ομάδα είναι ανάλογοι με τον αριθμό ομάδων που βγάζει η χώρα τους

Η Τουρκία και το Βέλγιο που έχουν 5 ομαδες,αλλά και από 1 ήδη στους ομίλους,πήραν από 0,800 βαθμους
Αυτό βγαίνει από τον 1 (βαθμό) / 5 (χώρες) = 0,200 βαθμοί
0,200 Χ 4 (ο αριθμός bonus που φαίνεται με κόκκινο στο Group Stage του C.L στον επάνω πίνακα)
= 0,800 (ο αριθμός στην στήλη βαθμών 21/22 που προστέθηκε)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Η Πορτογαλία πήρε 1,333 επειδή:
1/6 = 0,166
Χ 4 βαθμούς bonus = 0,666
X 2 ομάδες στους ομίλους = 1,333
Αν πιστεύει κάποιος πως δεν είναι....κατανοητά,μπορεί να με...διορθώσει
Επίσης το 2,285 σε Αγγλία/Ιταλία/Γερμανία
1/7 = 0,142
Χ 4 ομάδες με 4 βαθμούς bonus = 16
16 X 0,142 = 2,285
H Ισπανία διαφέρει λόγω της Βιγιαρεάλ,οπότε 5 ομάδες στους ομίλους C.L
1/7 = 0,142
Χ 5 ομάδες με 4 βαθμούς bonus = 20
20 X 0,142 = 2,857
1/6 = 0,166
Χ 4 βαθμούς bonus = 0,666
X 2 ομάδες στους ομίλους = 1,333
Αν πιστεύει κάποιος πως δεν είναι....κατανοητά,μπορεί να με...διορθώσει
Επίσης το 2,285 σε Αγγλία/Ιταλία/Γερμανία
1/7 = 0,142
Χ 4 ομάδες με 4 βαθμούς bonus = 16
16 X 0,142 = 2,285
H Ισπανία διαφέρει λόγω της Βιγιαρεάλ,οπότε 5 ομάδες στους ομίλους C.L
1/7 = 0,142
Χ 5 ομάδες με 4 βαθμούς bonus = 20
20 X 0,142 = 2,857
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Δευ 21 Ιουν 2021, 20:03, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Και πιο αναλυτικά,όσον αφορά το ποιες ομάδες πήραν τους βαθμούς / ανα χώρα, εδώ:
https://kassiesa.net/uefa/data/method5/ccoef2022.html
https://kassiesa.net/uefa/data/method5/ccoef2022.html
- rade paprica
- Δημοσιεύσεις: 1488
- Εγγραφή: Πέμ 02 Απρ 2020, 21:14
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
οκ, άρα ο στόχος είναι να περάσουμε τουλάχιστον στους 16, ει δυνατόν και πρώτοι
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ο στόχος σε όποια διοργάνωση και να παίζουμε,θα πρέπει να είναι η κατάκτηση 
- rade paprica
- Δημοσιεύσεις: 1488
- Εγγραφή: Πέμ 02 Απρ 2020, 21:14
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Συμφωνώ και επαυξάνω (το τελευταίο δεν ξέρω πως είναι δυνατόDoomlord4 έγραψε:Ο στόχος σε όποια διοργάνωση κι αν παίζουμε,θα πρέπει να είναι η κατάκτηση
Ο πόθος μου είναι από εκείνο το ρημάδι το παιχνίδι με τη Μπάγιερν
Να τους δείξουμε ότι μπορούμε
Απλά παίζουμε και τον αντικειμενικό, να μη μας έρθει άγριο το κρύο ντουζ
(Α ρε Ντουμ, να πάρουμε ποτέ κάνα ευρωπαϊκό, θα βρεθούμε να το κάψουμε)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Σε περίπου 50-60 χρόνια από τώρα,δεν θα βρίσκομαι σε αυτόν τον πλανήτη
Η επιθυμία μου είναι μέχρι τότε, η κατάκτηση της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής διοργάνωσης
(Μέχρι να έρθει,δεν θα με χαλάσουν καμια δεκαριά conference και europa
)
Για αυτό και αναλύω και αναλύω και αναλύω και αναλύω και αναλύω και αναλύω
για να έχω την ψευδαίσθηση πως θα βοηθήσω έστω και 1% στην επίτευξη αυτού του στόχου

Η επιθυμία μου είναι μέχρι τότε, η κατάκτηση της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής διοργάνωσης
(Μέχρι να έρθει,δεν θα με χαλάσουν καμια δεκαριά conference και europa
Για αυτό και αναλύω και αναλύω και αναλύω και αναλύω και αναλύω και αναλύω
για να έχω την ψευδαίσθηση πως θα βοηθήσω έστω και 1% στην επίτευξη αυτού του στόχου
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Σηκώνουμε φέτος το conference και βγαίνει ο Βιερίνια και λέει "για τον Doomlord ρε γαμωτο"
- rade paprica
- Δημοσιεύσεις: 1488
- Εγγραφή: Πέμ 02 Απρ 2020, 21:14
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
έτσιpanta έγραψε:Σηκώνουμε φέτος το conference και βγαίνει ο Βιερίνια και λέει "για τον Doomlord ρε γαμωτο"